Kuinka usein saat orgasmin sekstaillessasi miehesi kanssa?
Eli kun harrastatte seksiä miehesi kanssa, niin miten usein saat orgasmin? Itse en saa oikeastaan koskaan. Yksin kyllä.
Kommentit (138)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En koskaan. Enkä ole muistakaan kulleista saanut.
Oma sormi ainoa ja paras lääke siihen tarkotukseen.
Seksi (yhdyntä) on täysin turhaa touhua minun mielestä, paitsi lasta tehdessä.Harva nainen saa yhdynnässä. Vain ne, joiden klitoris on lähellä emättimen seinämiä, saavat pelkällä yhdynnällä. (Jos klitoris on ihan tuntematon juttu, niin kannattaa googlettaa kuvahaulla)
Ei varmasti saakaan, jos kuivaan panee. Kannattaa hieman tehdä töitä ensin, niin nainenkin saa. Myös nainen voi halutessaan auttaa itse itseään, hänhön sen parhaiten tietää missä mennään. Eikä tarvitse googlata yhtään...
Löpö löpö taas,
"SETÄ SANOO".
En ole yhdynnässä saanut koskaan. Olen kiimainen ja märkä.
Joillain vain menee hermotukset siellä eri lailla kuin toisilla.
Onneksi saan muilla tavoilla. N50+
En ole ikinä saanut yhdynnässä enkä suuseksillä.ainut tapa on joko suihkulla tai dildolla joka värisee ja sillä koskettelen klitorista.ja siis yksin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi ihmeessä se naisen orgasmi pitäisi edelleenkin olla miehen vastuulla?
Paska seksi= Mies saa nainen ei
Hyvä seksi= Nainen saa, miehestä ei niin väliä
Olet oikeassa, orgasmi on naisen omalla vastuulla! Tämän opin yhdessä uuden ihanan ja arvostavan puolison kanssa, joka antoi ymmärtää, että myös minun nautintoni on tärkeää. Uskalsin siis luopua miehen miellyttämisyrityksistä ja opetella miellyttämään itseäni ilman, että oli pelkoa miehen hylkäämisestä, tms.
Tuhannesti tämä. Lukekaa monta kertaa.
Tuo on itselle tullut monta kertaa naisissa vastaan, että he kontrolloivat itseään sängyssä ja siten orgasmia on mahdoton saavuttaa, kun ei keskity itseensä ja nautintoon. Keskustelujen avulla on asian ytimeen päästy kiinni ja kas kummaa saanut seksi aina ihan uuden vaihteen.
Se on melko hieno tunne miehellekin, kun seksin jälkeen nainen raukeana hymyilee kattoa tuijottaen ja hetken päästä kuiskaa lasittunein silmin "mä en ees tienny että seksi voi olla tällaista..."
Vierailija kirjoitti:
Tumma paahto kirjoitti:
No mikä siinä on että et saa yhdynnässä? Kumminkin moni kertoo näin.
Minulle on miehenä tärkeää esileikki ja hyväilen naista monin tavoin, kumpikin käy kuumana. Sitten kunnolla ja kyllä sen oikean asennon ja tahdin löytää luonnollisesti.
Hyvältähän se tuntuu kun nainen supistelee ja puristaa.
Et ole opiskellut anatomiaa tai edes lukenut ketjua? Suurin osa naisista ei saa pelkällä yhdynnällä ihan anatomisista syistä eli klitoris ei saa riittävästi kiihotusta. Googleta, lue ketju, opiskele. Se, mitä sinä kutsut esileikiksi on monelle naiselle sitä parasta seksiä tai se ja yhdyntä niin, että yhdynnän aikana käytetään vibraa tai omia sormia klitoriksen kärjen kiihottamiseksi. Ja pelkkä yhdyntäkin voi olla mukavaa, mutta kuten sanottu, useimmille se ei riitä.
Niin ei se yhdyntä estä ainakaan minua käyttämästä sormia, kättä tai suutakaan kun otan naisen syliin.
Tumma paahto kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tumma paahto kirjoitti:
No mikä siinä on että et saa yhdynnässä? Kumminkin moni kertoo näin.
Minulle on miehenä tärkeää esileikki ja hyväilen naista monin tavoin, kumpikin käy kuumana. Sitten kunnolla ja kyllä sen oikean asennon ja tahdin löytää luonnollisesti.
Hyvältähän se tuntuu kun nainen supistelee ja puristaa.
Et ole opiskellut anatomiaa tai edes lukenut ketjua? Suurin osa naisista ei saa pelkällä yhdynnällä ihan anatomisista syistä eli klitoris ei saa riittävästi kiihotusta. Googleta, lue ketju, opiskele. Se, mitä sinä kutsut esileikiksi on monelle naiselle sitä parasta seksiä tai se ja yhdyntä niin, että yhdynnän aikana käytetään vibraa tai omia sormia klitoriksen kärjen kiihottamiseksi. Ja pelkkä yhdyntäkin voi olla mukavaa, mutta kuten sanottu, useimmille se ei riitä.
Niin ei se yhdyntä estä ainakaan minua käyttämästä sormia, kättä tai suutakaan kun otan naisen syliin.
Eri vastaaja tässä.
Tuo, että mies koskettaa samalla kun on sisällä, on minulle (ja ehkä joillekin muillekin) kauhean tuntuista. Kosketus on liian kova. Hyvä esimerkki on hiiren rullan kosketus; se on siinä ja siinä sopiva paine. Sen enempi on liikaa ja fiilis laskee sekunnissa. Herkkä tunto ei siis auta vaan jopa päinvastoin.
En kuitenkaan yleistä. Muistutan vaan että yleispäteviä keinoja ei ole näissä stimulointijutuissa.
Luulin ennen etten pystyisi saamaan miehen kanssa orgasmia ollenkaan, mutta sitten tapasin nykyiseni ja hän onnistuu jotenkin saamaan mulle aina sekä suuseksissä että yhdynnässä. En tajua miten hän sen tekee nuollessa, mutta yhdynnässä hän tulee tiiviisti päälleni lähetyssaarnaajaan ja työntelee enemmän eteen-taakse kuin ylös-alas. Liukuu sillai mun päällä. Työnnöt tuntuu tosi voimakkailta ja miehen vartalo jotenkin koskee samalla klittaa. Parilla viime kerralla sain aivan valtavan orkun ja hän kiihottui niin, että sänky tuntui hajoavan meidän alle. Se heilui ja natisi niin että aidosti ajattelin sen sortuvan. Jollain oudolla tavalla sekin oli kiihottavaa...
Olen saanut orgasmin kaksi kertaa.
Kerran ekan poikaystävän kanssa.
Kerran oman miehen kanssa.
O)len olut saman miehen kanssa 30 vuotta.
En enää edes ajattele koko asiaa..
Tämä on vaan super hämmentävää..ois ollu parempi et ei tiedä mitä menettää.
perusyhdynnässä tulivat:(
Meillä on suhteellisen tuore suhde ja hämmästyin että sain orgasmin mieheni kanssa toisella kerralla kun harrastimme seksiä. Ja siitä lähtien yhdynnässä olen saanut hänen kanssaan 90% kerroista. Suuseksissä onnistumisprosentti 80% (joskus saatan pyytää nuolemasta panemaan jos on jotenkin turta olo). Käsilläkin mies onnistuu käytännössä aina tyydyttämään mut. Ei ole ennen ollut tällaista kumppania. Seksi on niin ihanaa, kun saa orgasmeja. Ja haluan niin kovasti antaa miehelleni myös..
Vierailija kirjoitti:
Meillä on suhteellisen tuore suhde ja hämmästyin että sain orgasmin mieheni kanssa toisella kerralla kun harrastimme seksiä. Ja siitä lähtien yhdynnässä olen saanut hänen kanssaan 90% kerroista. Suuseksissä onnistumisprosentti 80% (joskus saatan pyytää nuolemasta panemaan jos on jotenkin turta olo). Käsilläkin mies onnistuu käytännössä aina tyydyttämään mut. Ei ole ennen ollut tällaista kumppania. Seksi on niin ihanaa, kun saa orgasmeja. Ja haluan niin kovasti antaa miehelleni myös..
Tätä lukiessa tuli samanlainen olo kuin silloin kun sulla on avohaava ja kaveri tulee kaataa suolaa päälle!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tätä lukiessa tuli samanlainen olo kuin silloin kun sulla on avohaava ja kaveri tulee kaataa suolaa päälle!
No lohduttaako yhtään jos kerron että ekan orgasmin yhdynnässä sain 28 vuotiaana ja senkin jälkeen meni vuosia, kunnes tänä vuonna aloin saada niitä ja nyt on tämä ihana uusi kumppani. Itse uskon että kun olen henkisesti vapautunut ja keskityn enemmän itseeni, aloin saada orgasmeja.. Nyt olen olen 35v. Ei ollut tarkoitus kaataa suolaa haavoihin :)
En voi ymmärtää miten joku mies voi olla niin itsekäs, että jättää naisen ilman. Yksi oli lahna, mutta kaikki muut ovat saaneet ja jos on ollut ongelmia ne on keskusteltu pois. Nykyisenkin kanssa menee miten pitkään meneekään, mutta aina lopetetaan vasta kun molemmat ovat saaneet.
M55 kirjoitti:
En voi ymmärtää miten joku mies voi olla niin itsekäs, että jättää naisen ilman. Yksi oli lahna, mutta kaikki muut ovat saaneet ja jos on ollut ongelmia ne on keskusteltu pois. Nykyisenkin kanssa menee miten pitkään meneekään, mutta aina lopetetaan vasta kun molemmat ovat saaneet.
Oma mieheni ainakin on ilmeisen luovuttanut ja ainut päämäärä on hälle hyvä olo.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No lohduttaako yhtään jos kerron että ekan orgasmin yhdynnässä sain 28 vuotiaana ja senkin jälkeen meni vuosia, kunnes tänä vuonna aloin saada niitä ja nyt on tämä ihana uusi kumppani. Itse uskon että kun olen henkisesti vapautunut ja keskityn enemmän itseeni, aloin saada orgasmeja.. Nyt olen olen 35v. Ei ollut tarkoitus kaataa suolaa haavoihin :)
😊olen aidosti iloinen puolestasi.tuo lause vain sopi hyvin kuvaamaan tilannettani.itse olen myös kohta tuon 35 ja eipä ole toivoakaan että olisi yhdynnän aikana saanut.ehkä joskus vielä kun tarpeeksi yrittää.😉
Aina, mutta on sen eteen jotain tehtävä, en tietenkään voi vain maata ja odottaa 😹😹😹
Orgasmi pelkästä suutelosta? Olet onnekas!
Moni nainen saisi varmasti suhteessa rakastellessa jos mies osaisi ottaa naisen huomioon ja seksi olisi sopivan monipuolista.
Jos pitää saada mahdollisemman nopeasti itse niin harvemmin toinen saa, suhteelle ja seksille hyvä kun kumpikin nauttii.
Nauti omasta rakkaasta.
M55 kirjoitti:
Ei ole kyse miehen itsekkyydestä, kun minä en vaan saa orgasmia enkä ole koskaan saanut. Seksi on paljon mukavampaa kun ei enää edes yritetä, turhia paineita ja lannistavia epäonnistumisen tunteita vaan tulee sellaisesta. Lopetetaan kun mies laukeaa enkä koe jääväni ilman. Seksi on nautittavaa ja tyydyttyvää muutenkin.
Kerran olen saanut, vuosia ja vuosia sitten, ehkä, en ole ihan varma. No, melkein kerran. :D Ei ole ongelma minulle.