Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kuinka usein saat orgasmin sekstaillessasi miehesi kanssa?

Vierailija
20.09.2018 |

Eli kun harrastatte seksiä miehesi kanssa, niin miten usein saat orgasmin? Itse en saa oikeastaan koskaan. Yksin kyllä.

Kommentit (138)

Vierailija
41/138 |
20.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhdynnässä joka kerta, avioliitossa 2 vuotta

Vierailija
42/138 |
20.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Haluan vielä lisätä tähän, että enne luulin, että minulla on suorastaan jokin elimellinen vika, kun en saanut yhdynnässä. Sitten tapasin nykyisen, arvostavan mieheni.

N33

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/138 |
20.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen aika järkyttynyt tästä, etteivät jotkut koskaan saa orgasmia seksissä tai ole koskaan edes saaneet... Tiesin kyllä että monille se voi olla vaikeaa, mutta en olisi ajatellut näin yleisesti. Todella harmillista, olen pahoillani teidän puolestanne. :(

En kyllä oikein myöskään ymmärrä tätä asennetta, että jotkut naiset keskittyvät seksissä pääasiassa miehen orgasmiin - miksi arvotatte oman nautintonne miehen nautintoa alemmaksi, kun eikö seksin ideana ole nimenomaan yhteinen nauttiminen?

Minä kuulun noihin jälkimmäisiin naisiin. Ei ole niin että arvottaisin omaa nautintoani toisen alapuolelle vaan kyse on nimenomaan siitä mitä Haluan. Orgasmi ei ole seksuaalisen nautinnon ainoa mittari. Aina ei tee mieli laueta itse mutta nautin suunnattomasti siitä kun toinen on aivan kiimasta sekaisin. Sillä tavoin nautimme siis molemmat silloinkin. Lisäksi tykkään pelkästä panemisesta vaikka en laukeaisikaan. Useimmiten mieheni kuitenkin haluaa hoitaa homman kotiin, se on hänelle tärkeää.

Tätä on ehkä vähän vaikea ymmärtää jos ei tunne samoin. Se on ehkä Vähän sama kuin leipominen; tykkään leipoa toisille herkkuja vaikka en itse niitä syökään.

Naiset ja tytöt kasvatetaan tuohon.

Vierailija
44/138 |
20.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joka kerta.

Vierailija
45/138 |
20.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pelkässä yhdynnässä en pysty tulemaan, mutta mies kyllä nuolee minulle orgasmin lähes joka kerta. Poislukien kerrat jolloin haluan itse jatkaa vibralla tms tai otetaan vain pikapano. Sanoisin että 80-90% seksikerroista saan

Vierailija
46/138 |
20.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen aika järkyttynyt tästä, etteivät jotkut koskaan saa orgasmia seksissä tai ole koskaan edes saaneet... Tiesin kyllä että monille se voi olla vaikeaa, mutta en olisi ajatellut näin yleisesti. Todella harmillista, olen pahoillani teidän puolestanne. :(

En kyllä oikein myöskään ymmärrä tätä asennetta, että jotkut naiset keskittyvät seksissä pääasiassa miehen orgasmiin - miksi arvotatte oman nautintonne miehen nautintoa alemmaksi, kun eikö seksin ideana ole nimenomaan yhteinen nauttiminen?

Minä kuulun noihin jälkimmäisiin naisiin. Ei ole niin että arvottaisin omaa nautintoani toisen alapuolelle vaan kyse on nimenomaan siitä mitä Haluan. Orgasmi ei ole seksuaalisen nautinnon ainoa mittari. Aina ei tee mieli laueta itse mutta nautin suunnattomasti siitä kun toinen on aivan kiimasta sekaisin. Sillä tavoin nautimme siis molemmat silloinkin. Lisäksi tykkään pelkästä panemisesta vaikka en laukeaisikaan. Useimmiten mieheni kuitenkin haluaa hoitaa homman kotiin, se on hänelle tärkeää.

Tätä on ehkä vähän vaikea ymmärtää jos ei tunne samoin. Se on ehkä Vähän sama kuin leipominen; tykkään leipoa toisille herkkuja vaikka en itse niitä syökään.

Naiset ja tytöt kasvatetaan tuohon.

Mikä on vain hyvä asia. Sekä miehet että naiset saavat ajatella toistensa parastaan niin paljon kuin mahdollista.

Vierailija
47/138 |
20.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole tähän mennessä koskaan saanut kenenkään muun kuin itseni kanssa. Ikää on jo yli 30 vuotta, mutta nuoruudessa raiskaus ja hyväksikäyttöjä, jotka ovat aiheuttaneet hyvin ongelmallisen suhtautumisen seksiin ylipäätään.

Vierailija
48/138 |
20.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minun täytyy myöntää, että olen erittäin herkkä laukeamaan nykyään. Saatan saada neljästä kuuteen orgasmia yhdynnän aikana. Olen kolme kertaa pyörtynytkin ihan pariksi sekunniksi. Tämä on ihan uusi puoli minussa nykyisen miehen kanssa. Aikasemmin en ole ollut tällainen.

Osaatko sanoa mikä tekee tästä miehestä erilaisen?

Onko vaan taitavampi vai onko tunnepuolen asia?

Vierailija
49/138 |
20.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Haluan vielä lisätä tähän, että enne luulin, että minulla on suorastaan jokin elimellinen vika, kun en saanut yhdynnässä. Sitten tapasin nykyisen, arvostavan mieheni.

N33

Ihanaa. Tää antaa toivoa.

T. Vaikea saada.

Vierailija
50/138 |
20.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minun täytyy myöntää, että olen erittäin herkkä laukeamaan nykyään. Saatan saada neljästä kuuteen orgasmia yhdynnän aikana. Olen kolme kertaa pyörtynytkin ihan pariksi sekunniksi. Tämä on ihan uusi puoli minussa nykyisen miehen kanssa. Aikasemmin en ole ollut tällainen.

Osaatko sanoa mikä tekee tästä miehestä erilaisen?

Onko vaan taitavampi vai onko tunnepuolen asia?

Luulen, että tässä on joku satuseppo tarinan taustalla.

Vierailija
51/138 |
20.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ihmeessä se naisen orgasmi pitäisi edelleenkin olla miehen vastuulla?

Paska seksi= Mies saa nainen ei

Hyvä seksi= Nainen saa, miehestä ei niin väliä

Vierailija
52/138 |
20.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nylkyttäjän kanssa aviossa. Yhtäkkiä, kesken unien, ukko työntyy sisään, sitä kestää n. 30 sekuntia. Tämä tapahtuu n. 4 kertaa vuodessa. Erotiikka on sitä, kun ukko imuroi.

Vierailija
53/138 |
20.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En saa koskaan. Alussa mieheni yritti nuolemalla ja hyväilemällä, mutta ei sekään toiminut, vaikka kuinka yritin opastaa ja neuvoa. Liian pitkään jatkuttuaan sormettaminen tai nuoleminen alkaa tuntua lähinnä pahalta, jolloin pyydän lopettamaan.

En syytä miestä, minä vaan en pysty saamaan orgasmia toisen koskutuksesta. Oma sormi on ainoa, mikä toimii. Harrastan seksiä lähinnä miehen ja läheisyyden takia. Rakastan miestäni ja tykkään hyväillä ja olla hänen lähellään muuten. Seksi vaan ei ole mun juttu.

Vierailija
54/138 |
20.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina. Yhdynnässä. Nopeasti.

Vierailija
55/138 |
20.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joka kerta!

Vierailija
56/138 |
20.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

120 nautinnon yötä

Vierailija
57/138 |
20.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina. Naimisissa 35 vuotta. Opetin nuorena mieheni hyvin.

Vierailija
58/138 |
21.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistetaanpa että voi mennä toisinkin päin..

Vaimoni saa joka kerta kun sekstailemme 5-20 orkkua.

Minä taas miehenä laukean noin neljänä kertana viidestä..

Et silleen..

Vierailija
59/138 |
21.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joka kerta!

Tämmösiä kommentteja lukiessa hieman hymyillyttää sillä SEKSTAILU tarkoitti alunperin SUUTELEMISTA.

Nykyään se tosin on vääntynyt tarkoittamaan myös seksuaalisesti kiihottavien TEKSTIVIESTIEN lähettelyä kumppanin kanssa.

Että aika helposti jotkut saavat.

Vierailija
60/138 |
21.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En saa koskaan. Alussa mieheni yritti nuolemalla ja hyväilemällä, mutta ei sekään toiminut, vaikka kuinka yritin opastaa ja neuvoa. Liian pitkään jatkuttuaan sormettaminen tai nuoleminen alkaa tuntua lähinnä pahalta, jolloin pyydän lopettamaan.

En syytä miestä, minä vaan en pysty saamaan orgasmia toisen koskutuksesta. Oma sormi on ainoa, mikä toimii. Harrastan seksiä lähinnä miehen ja läheisyyden takia. Rakastan miestäni ja tykkään hyväillä ja olla hänen lähellään muuten. Seksi vaan ei ole mun juttu.

ehkä kannattaisi kokeilla jonkun muun miehen kanssa, kas jos vaikka yllättyisit? Ehkä oot vain liian turtunut tuohon tilanteeseen etkä ees tule tuota vaihtoehtoa ajatelleeksi?