Kuinka usein saat orgasmin sekstaillessasi miehesi kanssa?
Eli kun harrastatte seksiä miehesi kanssa, niin miten usein saat orgasmin? Itse en saa oikeastaan koskaan. Yksin kyllä.
Kommentit (138)
Vierailija kirjoitti:
Aina, kun nainen antaa seksiä saamatta itse orgasmia edes lähes joka kerta, puhutaan suhteesta, joka loppuu muutaman vuoden sisällä.
Eipä ole meillä loppunut, vaikka vaimo ei saa orgasmia kanssani ollenkaan (eikä yksinkään). Tätä on jatkunut jo 13 vuotta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aina, kun nainen antaa seksiä saamatta itse orgasmia edes lähes joka kerta, puhutaan suhteesta, joka loppuu muutaman vuoden sisällä.
Eipä ole meillä loppunut, vaikka vaimo ei saa orgasmia kanssani ollenkaan (eikä yksinkään). Tätä on jatkunut jo 13 vuotta.
Fun fact: luin jostain, että jopa 10% naisista ei kykene saamaan orgasmia. Osa heistä toki luulee kovaa painetta tai voimakasta kiihottumista orgasmiksi. Siksi haastattelututkimukset naisten orgasmista eivät ole kovin luotettavia ja naisten orgasmia on tietenkin vaikea tutkia. Kuitenkin orgasmia voidaan jossain määrin mitata ja määrittää tieteellisestikin. Naisen orgasmi ei vain ole evoluution kannalta täysin välttämätön ja siksi naisilla on tässä paljon eroja, verrattuna miehiin, joilla orgasmi/ejakulaatiosuhde on n. 100%. Pääasia, että nautitte kuitenkin seksistä ettekä tee tuosta ongelmaa ja seksin ainoaa tarkoitusta.
Vierailija kirjoitti:
Pari kertaa ollut saamatta 28v aikana. En rakastele koskaan, ellen itse halua. Olen miestä himokkaampi ollut aina. Ei ole mieskään vähälle jäänyt.
Meillä sama tilanne, yhteisiä vuosia myöten. Tekisikin mieleni siteerata Samantha Jonesia ja todeta että " when I get invited to a party, I make it my business to come.." Toki huomioiva mieskin auttaa tässä
Olen onnekas, saan lähes aina yhdynnässä. Jos todella kiihottunut ja mies tietää miten liikkua, en tarvitse edes käsiä avuksi. Ja ilmeisesti olen outo, kun helpoiten saan uuden kumppanin kanssa, eli kun on vielä jännitystä. Vakikumppanin kanssa se on enemmän masturbaatioon verrattavaa - saan kyllä kun tekniikka toimii, mutta en ole tippaakaan kiihottunut.
Vierailija kirjoitti:
Olen onnekas, saan lähes aina yhdynnässä. Jos todella kiihottunut ja mies tietää miten liikkua, en tarvitse edes käsiä avuksi. Ja ilmeisesti olen outo, kun helpoiten saan uuden kumppanin kanssa, eli kun on vielä jännitystä. Vakikumppanin kanssa se on enemmän masturbaatioon verrattavaa - saan kyllä kun tekniikka toimii, mutta en ole tippaakaan kiihottunut.
Vaimomatskuu :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuosta ”ei orgasmia yhdynnässä” asiasta pitäisi päästä näissä seksuaalikeskusteluissa jo eteenpäin. Minä saan lähes aina... mutta hyväilen itseäni samalla sormin tai käytän vibraa. Eivätkö ne naiset ole kokeilleen tätä tekniikkaa, jotka kertovat saavansa yksin mutta eivät miehen kanssa? Olisi kiinnostavaa kuulla.
Siinä mielessä vastuu on tosiaan naisillakin, että itse sitä parhaiten oman anatomiansa tuntee. Mies jyystää onnessaan menemään ja kuten yksikin sankari tuossa edellä, tulkitsee varmaan kaikki huokaukset (20 kpl) naisen orkuiksi.
Pitkä esileikki ja rakastettu olo auttavat myös asiaa. Jos mulkku on kiinni mulkussa, ei siinä mitkään vibratkaan auta.
Minä kirjoitin, että en saa kuin yksin. Niin tosiaan, mies hommasi aluksi kaikenlaisia vibroja ja väriseviä penisrenkaita ym. ja kokeiltiin niilläkin, mutta en saa niidenkään kanssa. En saa silloinkaan, jos hyväilen itseäni seksin aikana. En pysty keskittymään samalla tavalla kuin yksin ollessani.
Ymmärrän oikein hyvin. Minulla vaikeus on siinä etten saa oikeanlaista kulmaa ja keveyttä kosketukseen, jos mies on sisälläni. Hän on tiellä. Vaikeaa on siinä liikkeessä yrittää keskittyä. Ongelma tämä ei ole; minut hoidellaan ensin jos sitä haluan. Aina en vaan halua, koska masturbointi on rehellisesti sanottuna paljon mukavampaa.
Yhdynnässä en juurikaan saa orgasmeja, mutta mieheni osaa sormipelillä tehdä mulle aivan mahtavia ja voimakkaita orgasmeja. Joten ei jää haittaamaan etten saa yhdynnässä.
Aika paljon impotenttinaisia. Oletteko hakeneet apua?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minun täytyy myöntää, että olen erittäin herkkä laukeamaan nykyään. Saatan saada neljästä kuuteen orgasmia yhdynnän aikana. Olen kolme kertaa pyörtynytkin ihan pariksi sekunniksi. Tämä on ihan uusi puoli minussa nykyisen miehen kanssa. Aikasemmin en ole ollut tällainen.
Osaatko sanoa mikä tekee tästä miehestä erilaisen?
Onko vaan taitavampi vai onko tunnepuolen asia?
On taitavampi. En edes tiennyt mitä seksi voi olla. Aikasemmassa suhteessa minulta loppui kokonaan halut, kun se ei tuntunut miltään. Minua ei osattu tyydyttää tai oikeastaa ei ole koskaan osattu. Minulla on ennen nykyistä miestäni kolme suhdetta takana. Olen 50 vuotias ja mieheni on 41 vuotias. Hän tietää mitä tekee ja mikä saa naisen heräämään. Luulin, että tunnen oman kehoni niin hyvin, että tiedän mikä tuntuu parhaalta, kun itse sinkkuna tyydytin itseni. Mutta en tiennyt ja kun ensimmäisen kerran menin sänkyyn mieheni kanssa, niin en ollut koskaan aikasemmin tuntenut mitään sellaista.
Tunnepuoli tulee tietenkin vahvemmaksi, kun on otettu huomioon ennen aktia ja lämmitelty paikat kunnolla. Opin, että ihmisessä on paljon kohtia kehossa, joka saa syttymään aivan käsittämättömällä tavalla.
Ehkä kerran parissa vuodessa, en saa itsekään itseäni tulemaan.. minkäs teet, kaikki kokeiltu. Ainut millä oon tullu on siperkiihottuneena ratsastaminen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vaimomatskuu :D
Jaa kun vakikumppanin kanssa ei ole tippaakaan kiihottunut? Voisi helpostikin tämä vaimomatsku hakeutua uusien kumppanien seuraan kun pitää olla jännitystä.
Joka kerta. Nautin seksistämme suunnattomasti.
En ole koskaan saanut orgasmia mieheni kanssa, millään keinolla. Ollaan oltu yhdessä 15 vuotta ja olemme toistemme ensimmäiset ja ainoat kumppanit. Alkuaikoina yritettiin vielä, mutta enää vuosiin en ole edes tavoitellut laukeamista, se ei vaan ole enää tärkeää. Yksikseni onnistuu joten kuten.
En silti koe että seksi olisi yksipuolista. Yhdyntä tuntuu hyvältä ja tyydyttävältä ja haluan sitä. Ettekö te nauti muusta kuin vasta siitä laukeamisesta?
Vierailija kirjoitti:
En ole koskaan saanut orgasmia mieheni kanssa, millään keinolla. Ollaan oltu yhdessä 15 vuotta ja olemme toistemme ensimmäiset ja ainoat kumppanit. Alkuaikoina yritettiin vielä, mutta enää vuosiin en ole edes tavoitellut laukeamista, se ei vaan ole enää tärkeää. Yksikseni onnistuu joten kuten.
En silti koe että seksi olisi yksipuolista. Yhdyntä tuntuu hyvältä ja tyydyttävältä ja haluan sitä. Ettekö te nauti muusta kuin vasta siitä laukeamisesta?
Jos nautin, niin haluan kyllä orgasmin, muuten jää todella epätyydyttynyt olo. Olen pirun pahalla päällä jos minut kiihotetaan mutta jätetään laukeamatta! En itsekään ymmärrä miten joku viitsii harrastaa seksiä jos ei ikinä/useimmiten saa...
Vierailija kirjoitti:
Miten niin? Ei meidän suhde ainakaan ole loppunut. Luulen, ettei mieheni ehkä vain tiedä tai tajua, että en saa. Niin hassulta kun se kuulostaakin, niin en saa tuota asiaa sanottua. En mä ole saanut sanottua exillekään ja tuskin saisin seuraavallekaan. Mulla on hyvä mies ja oikeastaan kaikkein paras. En aio erota.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos nautin, niin haluan kyllä orgasmin, muuten jää todella epätyydyttynyt olo. Olen pirun pahalla päällä jos minut kiihotetaan mutta jätetään laukeamatta! En itsekään ymmärrä miten joku viitsii harrastaa seksiä jos ei ikinä/useimmiten saa...
Minä kommentoin aiemmin, että seksiä on paljon mutta minä saan vain hyvin harvoin. Tässä pitää huomata se ero, että silloin kun haluan orgasmin, se on helppoa. Alkaa tehdä mieli, pyydän miehen avuksi ja se on siinä. Halua orgasmiin on kuitenkin vain satunnaisesti. Miestäni rakastan ja ymmärrän hänen tarpeensa. Seksi niissä tilanteissa on "vain" läheisyyttä. En kiihotu yhtään. Ei tule siis turhautumista.
Vierailija kirjoitti:
Miksi ihmeessä se naisen orgasmi pitäisi edelleenkin olla miehen vastuulla?
Paska seksi= Mies saa nainen ei
Hyvä seksi= Nainen saa, miehestä ei niin väliä
Olet oikeassa, orgasmi on naisen omalla vastuulla! Tämän opin yhdessä uuden ihanan ja arvostavan puolison kanssa, joka antoi ymmärtää, että myös minun nautintoni on tärkeää. Uskalsin siis luopua miehen miellyttämisyrityksistä ja opetella miellyttämään itseäni ilman, että oli pelkoa miehen hylkäämisestä, tms.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No niin, tuo on varmaan oleellista. Minulle ei jää epätyydyttynyt tai kiukkuinen tai muutenkaan ikävä olo, vaikka en saa orgasmia.
/94
Vierailija kirjoitti:
En saa koskaan. Alussa mieheni yritti nuolemalla ja hyväilemällä, mutta ei sekään toiminut, vaikka kuinka yritin opastaa ja neuvoa. Liian pitkään jatkuttuaan sormettaminen tai nuoleminen alkaa tuntua lähinnä pahalta, jolloin pyydän lopettamaan.
En syytä miestä, minä vaan en pysty saamaan orgasmia toisen koskutuksesta. Oma sormi on ainoa, mikä toimii. Harrastan seksiä lähinnä miehen ja läheisyyden takia. Rakastan miestäni ja tykkään hyväillä ja olla hänen lähellään muuten. Seksi vaan ei ole mun juttu.
Minäkin tunsin ennen noin. Sitten tajusin, että en oikein osannut rentoutua kunnolla, vaikka kuvittelin olevani rento. Luulen, että esim. nuoleminen tuntuu liian herkältä, jolloin se alkaa tuntua pahalta. Pyydä mieheltäsi epäsuorempaa kosketusta, esim. takaa häpyhuulien, niin että tulee mukava paine. Hoida itse etukautta samalla.
Riippuu varmaan mitä nyt haet. Yhdynnässä naisen ei ole niin helppo saada orgasmia, mut onhan seksi paljon muutakin.