Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kuinka usein saat orgasmin sekstaillessasi miehesi kanssa?

Vierailija
20.09.2018 |

Eli kun harrastatte seksiä miehesi kanssa, niin miten usein saat orgasmin? Itse en saa oikeastaan koskaan. Yksin kyllä.

Kommentit (138)

Vierailija
21/138 |
20.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joka kerran jos vaan haluan, se on miehelleni hyvin tärkeää. En kuitenkaan aina halua, toisinaan ihan vaan p*nettaa ja haluan keskittyä siihen sekä mieheni nautintoon, saan siitä henkisiä kiksejä.

Vierailija
22/138 |
20.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina kerran, joskus kahdesti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/138 |
20.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saan lähes aina. Lähes siksi, että joskus vaikka aamulla kun on kiire töihin, hoidellaan vaan nopeasti mies. Minä kun olen hitaampi. Muuten sekstaillaan rauhassa ajan kanssa, nautitaan ihokontaktista, suudellaan runsaasti ja annetaan myös suuseksiä molemmille jne. Sillä tavalla muuten saan orgasminkin nykyisin helpoimmin. Ennen takaa päin miehen vielä käsin avustamana oli varma orkku.

Seksiä vähintään pari kertaa viikossa. Naimisissa 25 vuotta. Tosi hottis mies!

Vierailija
24/138 |
20.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sillä mikromunalla minua tyydytetä. Haen orkkuni muualta.

Vierailija
25/138 |
20.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole koskaan saanut, eikä mieheni välitä saanko vai en. Itsekseni kyllä ja se onkin mukavampaa kuin mieheni kanssa. Oltu yhdessä 34 vuotta, enkä ole koskaan saanut nautintoa hänen kanssaan olemisesta.

Vierailija
26/138 |
20.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykyisen aviomiehen kanssa joka kerta, sitä ennen en koskaan.

Vierailija
27/138 |
20.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En koskaan.

Vierailija
28/138 |
20.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En koskaan. Enkä ole muistakaan kulleista saanut.

Oma sormi ainoa ja paras lääke siihen tarkotukseen.

Seksi (yhdyntä) on täysin turhaa touhua minun mielestä, paitsi lasta tehdessä.

Harva nainen saa yhdynnässä. Vain ne, joiden klitoris on lähellä emättimen seinämiä, saavat pelkällä yhdynnällä. (Jos klitoris on ihan tuntematon juttu, niin kannattaa googlettaa kuvahaulla)

Minäkin koitin yhdessä keskustelussa tuosta selittää, mutta aika vastahakoisesti ihmiset suostuvat perehtymään anatomiaan. Mieluummin uskotaan tuttujen mutu-juttuja. 100 ja 1 alapeukkua.

Miten ihmiset ovatkaan pärjänneet ennen Googlea...! Mielikuvituksella, innokkuudella, himolla ja yrittämisellä ehkä? Jos haluja, mielikuvitusta, innokkuutta ja himoa ei ole, niin sutta tulee. Sääli.

Vierailija
29/138 |
20.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen aika järkyttynyt tästä, etteivät jotkut koskaan saa orgasmia seksissä tai ole koskaan edes saaneet... Tiesin kyllä että monille se voi olla vaikeaa, mutta en olisi ajatellut näin yleisesti. Todella harmillista, olen pahoillani teidän puolestanne. :(

En kyllä oikein myöskään ymmärrä tätä asennetta, että jotkut naiset keskittyvät seksissä pääasiassa miehen orgasmiin - miksi arvotatte oman nautintonne miehen nautintoa alemmaksi, kun eikö seksin ideana ole nimenomaan yhteinen nauttiminen?

Vierailija
30/138 |
20.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joka kerta, tai sanotaan 99/100

Vierailija
31/138 |
20.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saan aina muutaman kerran.

Vierailija
32/138 |
20.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joka kerta, tosin en yhdynnässä juurikaan. Usein kaksi kertaa, joskus jos mies on väsynyt tai humalassa hoitelee vain minut. Yhdessä 20 vuotta.

Vierailija
33/138 |
20.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun täytyy myöntää, että olen erittäin herkkä laukeamaan nykyään. Saatan saada neljästä kuuteen orgasmia yhdynnän aikana. Olen kolme kertaa pyörtynytkin ihan pariksi sekunniksi. Tämä on ihan uusi puoli minussa nykyisen miehen kanssa. Aikasemmin en ole ollut tällainen.

Vierailija
34/138 |
20.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen aika järkyttynyt tästä, etteivät jotkut koskaan saa orgasmia seksissä tai ole koskaan edes saaneet... Tiesin kyllä että monille se voi olla vaikeaa, mutta en olisi ajatellut näin yleisesti. Todella harmillista, olen pahoillani teidän puolestanne. :(

En kyllä oikein myöskään ymmärrä tätä asennetta, että jotkut naiset keskittyvät seksissä pääasiassa miehen orgasmiin - miksi arvotatte oman nautintonne miehen nautintoa alemmaksi, kun eikö seksin ideana ole nimenomaan yhteinen nauttiminen?

Mistä sinä tiedät mitä kaikkea he ovat yrittäneet orgasmin saadakseen? Tai mitä heidän miehensä ovat yrittäneet tuottaakseen naiselleen orgasmin. Jos se ei jostain syystä onnistu, niin ei se ainakaan helpota, että toiset sanoo saavansa tuosta vaan joka kerta ja vielä ihmettelevät päälle muiden saamattomuutta.

Vierailija
35/138 |
20.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En koskaan. Enkä ole muistakaan kulleista saanut.

Oma sormi ainoa ja paras lääke siihen tarkotukseen.

Seksi (yhdyntä) on täysin turhaa touhua minun mielestä, paitsi lasta tehdessä.

Harva nainen saa yhdynnässä. Vain ne, joiden klitoris on lähellä emättimen seinämiä, saavat pelkällä yhdynnällä. (Jos klitoris on ihan tuntematon juttu, niin kannattaa googlettaa kuvahaulla)

Minäkin koitin yhdessä keskustelussa tuosta selittää, mutta aika vastahakoisesti ihmiset suostuvat perehtymään anatomiaan. Mieluummin uskotaan tuttujen mutu-juttuja. 100 ja 1 alapeukkua.

Miten ihmiset ovatkaan pärjänneet ennen Googlea...! Mielikuvituksella, innokkuudella, himolla ja yrittämisellä ehkä? Jos haluja, mielikuvitusta, innokkuutta ja himoa ei ole, niin sutta tulee. Sääli.

Olen tuo kaikkien vihaama parikymppinen, jolla on nautinnollinen seksielämä. Olen ollut yhessä mieheni kanssa 6 vuotta ja ehtinyt miettimään kuinka saisin yhdynnästä orgasin useammin. Toki psykologiset tekijät, himo, kiihottuminen, rentoutuminen ym. vaikuttaa sekä tuo jonkun mainitsema kosteus.

On kuitenkin tieteellinen fakta, että naisilla, joilla klitoriksen etäisyys vaginasta on suuri, on orgasmin saaminen pelkästä yhdynnästä jopa mahdotonta asennosta riippumatta koska naisilla, joilla tämä etäisyys on pienempi, penis painaa klitorista enemmän yhdynnän aikana ja myös muut kuin klitoriksen päässä olevat hermopäät ovat mahdollisesti lähempänä vaginan pintaa.

En muista tarkkaan näitä mittoja, mutta itse mittaillessani olin aika keskivertonainen. Ne naiset siis ovat onnekkaita, joilla tämä etäisyys on pieni, ja se etäisyyskin määräytyy jo sikiöaikana.

Ilmoittakaa ensi kerralla kun aloitatte vastaavan ketjun, että ikäraja osallistumiseen on 40.

Vierailija
36/138 |
20.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En koskaan. Mieheni on kerran viikossa, minuutin nylkytystyyppiä, saunan jälkeen ja nopeasti. Hänelle erotiikka on puristus perseestä, siitä tiedän, että tänään tapahtuu muutakin kuin nukkumista.

Vierailija
37/138 |
20.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joka kerta, useammankin -siis 4-5 orgasmia ainakin yhden rakastelun aikana. Olen onnekas.

Vierailija
38/138 |
20.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä kuulun noihin jälkimmäisiin naisiin. Ei ole niin että arvottaisin omaa nautintoani toisen alapuolelle vaan kyse on nimenomaan siitä mitä Haluan. Orgasmi ei ole seksuaalisen nautinnon ainoa mittari. Aina ei tee mieli laueta itse mutta nautin suunnattomasti siitä kun toinen on aivan kiimasta sekaisin. Sillä tavoin nautimme siis molemmat silloinkin. Lisäksi tykkään pelkästä panemisesta vaikka en laukeaisikaan. Useimmiten mieheni kuitenkin haluaa hoitaa homman kotiin, se on hänelle tärkeää.

Tätä on ehkä vähän vaikea ymmärtää jos ei tunne samoin. Se on ehkä Vähän sama kuin leipominen; tykkään leipoa toisille herkkuja vaikka en itse niitä syökään.

Vierailija
39/138 |
20.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en ihan ymmärrä sitäkään, että jotkut sanovat miehen suorastaan vaativan, että nainen laukeaa. Onhan se tottakai miehelle kunnia asia, että saa naisen laukeamaan, mutta eihän ketään voi siihen väkisin patistaa. Ne joille se laukeaminen ei edes ole helppoa, niin se pakottaminen tekee siitä todennäköisesti vieläkin mahdottomampaa. No meitä on moneksi. Joillakin homma toimii kuin napista painamalla.

Vierailija
40/138 |
20.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mistä sinä tiedät mitä kaikkea he ovat yrittäneet orgasmin saadakseen? Tai mitä heidän miehensä ovat yrittäneet tuottaakseen naiselleen orgasmin. Jos se ei jostain syystä onnistu, niin ei se ainakaan helpota, että toiset sanoo saavansa tuosta vaan joka kerta ja vielä ihmettelevät päälle muiden saamattomuutta.

Varmasti ovat saattaneetkin yrittää kaikkea mahdollista. Olin vain vilpittömästi häkeltynyt ja sekin on mielestäni sallittua, koska elämme oman kehomme ja oman seksielämämme kanssa emmekä ole siksi juurikaan tietoisia toistemme kokemuksista näillä alueilla. Tarkoitus ei ollut kuitenkaan loukata.