Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miesystävä on sitten vahingossa unohtu mainita, ettei ole käynyt armeijaa :0 yhdessä oltu 6 vuotta

Vierailija
20.09.2018 |

Asuttu 3 vuotta saman katon alla.
Tänää löysin vahingossa papereita joiden mukaan hänet on vapautettu armeijasta ahdistuneisuushäiriön takia.
Olen myös havainnut hänessä asperger piirteitä, mutta ne eivät minua haittaa, itsellänikin on todettu lapsena lievä aspergerin oireyhtymä.
Olen olettanut hän on käynyt armeijan ja jopa joskus kysynyt jtn siihen liittyvää.
Hän yleensä vastannu vain lyhyesti ja vaihtanut aihetta :0.

Mua kuitenkin arveluttaa tämä.. aika iso valhe. Mitähän muita yllätyksiä hänestä paljastuu vielä?

Kommentit (104)

Vierailija
101/104 |
01.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voi kauheeta. Jätä äkkiä tommoinen luuseri.

(Tämä oli sitä sarkasmia, oma mieheni on myös saanut aikanaan vapautuksen masennuksen ja auktoriteettiongelman takia).

Nuo "auktoriteettiongelmaiset" on yleensä jollain tavalla päästään vinksallaan.

Mäkin sain armeijasta fudut auktoriteettiongelman vuoksi. Vedin mm kessua turpiin, heitin kenraalia keitetyillä kananmunilla (oikein pehmeitä) ja en ikinä saapunut paikalle. Lopulta katsoivat parhaaksi, että saan vapautuksen

Luuseri. Edes inttiä et pystynyt hoitamaan ja vässykkä vielä sillä kehuu.

Ovatko ne naiset luusereita ja vässyköitä, jotka eivät ole hoitaneet inttiä?

Vierailija
102/104 |
01.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voi kauheeta. Jätä äkkiä tommoinen luuseri.

(Tämä oli sitä sarkasmia, oma mieheni on myös saanut aikanaan vapautuksen masennuksen ja auktoriteettiongelman takia).

Nuo "auktoriteettiongelmaiset" on yleensä jollain tavalla päästään vinksallaan.

Mäkin sain armeijasta fudut auktoriteettiongelman vuoksi. Vedin mm kessua turpiin, heitin kenraalia keitetyillä kananmunilla (oikein pehmeitä) ja en ikinä saapunut paikalle. Lopulta katsoivat parhaaksi, että saan vapautuksen

Luuseri. Edes inttiä et pystynyt hoitamaan ja vässykkä vielä sillä kehuu.

Ovatko ne naiset luusereita ja vässyköitä, jotka eivät ole hoitaneet inttiä?

Ei. Niiden tehtävä on synnyttää ja hoitaa lapset.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/104 |
01.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykyään moni nainen ei tee lapsia. Toisaalta miehiltä vaaditaan yhtä lailla osallistumista lastenhoitoon, jos niitä hankitaan.

Vierailija
104/104 |
01.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Et ole sitten huomannut että yleensä miehet ottaa armeijan melko nopeasti puheenaiheeksi. Vähän varttuneemmat käy myös kertausharjoituksissa.

Oon jo vanha pska, mutta juuri ilmoittauduin kolmeen MPK:n koulutukseen tälle keväälle. Kiva harrastus, saa liikkua luonnossa ja aina oppii jotain uutta.