Miesystävä on sitten vahingossa unohtu mainita, ettei ole käynyt armeijaa :0 yhdessä oltu 6 vuotta
Asuttu 3 vuotta saman katon alla.
Tänää löysin vahingossa papereita joiden mukaan hänet on vapautettu armeijasta ahdistuneisuushäiriön takia.
Olen myös havainnut hänessä asperger piirteitä, mutta ne eivät minua haittaa, itsellänikin on todettu lapsena lievä aspergerin oireyhtymä.
Olen olettanut hän on käynyt armeijan ja jopa joskus kysynyt jtn siihen liittyvää.
Hän yleensä vastannu vain lyhyesti ja vaihtanut aihetta :0.
Mua kuitenkin arveluttaa tämä.. aika iso valhe. Mitähän muita yllätyksiä hänestä paljastuu vielä?
Kommentit (104)
Nyt en ihan ymmärtänyt onko kyseessä se, että on unohtanut kertoa, vai että on valehdellut. Jos se on tuo ensimmäinen, niin sinulta on sitten vahingossa unohtunut kysyä näin tärkeää asiaa. Niinkin tärkeää, että pitää toisen paperit penkoa läpi. XD
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En pystyisi olemaan miehen kanssa, joka ei ole armeijaa käynyt.
Joo, teillä macho-homoilla voi olla tietysti erilaiset arvostukset maskuliinisuuden suhteen, bear-kulttuuri tms,
Olen ihan hetero ja nainen.
Onko se valehtelemista jos ei ole edes puhunut koko asiasta?
Kyllä tuosta tulisi luottamuspula, jollei kerro, että on näin ja miksi näin on? Mun mielestä armeija kuuluu käydä. Niin monta luuseria olen kuullut, joita ei vaan huvita, ja sitten tekeydytään sairaaksi. En vaan haluaisi moista. En myöskään niin sairasta, että ei voi mennä armeijaan, tai mitä muita syitä onkaan, jehova, homo tms.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä tuosta tulisi luottamuspula, jollei kerro, että on näin ja miksi näin on? Mun mielestä armeija kuuluu käydä. Niin monta luuseria olen kuullut, joita ei vaan huvita, ja sitten tekeydytään sairaaksi. En vaan haluaisi moista. En myöskään niin sairasta, että ei voi mennä armeijaan, tai mitä muita syitä onkaan, jehova, homo tms.
No ei siinä nyt tarvitse olla mikään invalidi tai syöpäpotilas ettei oteta, Joku rakenteellinen ongelma polvessa riittää.
Itse olen ykköstyypin diabeetikko, ei minustakaan ulkoisesti erota mitään vaivaa, kun olen vielä aika iso ja urheilen. Sitten kun sanon, etten ole inttiä käynyt niin ekana epäillään lusmuilua tai kallodiagnoosia. Vittu.
No, minulla on naiskumppani kyllä.
Mulle on ihan yhdentekevää onko mieheni tai isäni käynyt armeijan tai aikooko oma poikani sen käydä.
Outoa. Aspergerit viihtyvät itseasiassa keskimääräistä paremmin sellaisissa paikoissa joissa on paljon säännönmukaisuutta ja rutiineja, kuten intissä. Itselläni luultavasti diagnosoimaton asperger, ja intti sujui moitteetta. Motivaatiokin parempi kuin perushipsterijonneilla.
T. res. alik, LapLsto
Öh, miksi ihmeessä armeijan käyminen tai käymättömyys on sinulle olennaista?
Vierailija kirjoitti:
Hahaha, kuulostat joltain 20vee prinsessalta. Jaa että homo, no et varmaan haluaisikaan homoa poikaystäväksesi :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voi kauheeta. Jätä äkkiä tommoinen luuseri.
(Tämä oli sitä sarkasmia, oma mieheni on myös saanut aikanaan vapautuksen masennuksen ja auktoriteettiongelman takia).Nuo "auktoriteettiongelmaiset" on yleensä jollain tavalla päästään vinksallaan.
Niin kyllähän se masentunut ja auktoriteettiongelmainen on jollain tavalla vinksahtanut, mutta mieheni kohdalla syynä on ollut kahden maan välillä muuttaminen useampaan kertaan lapsena ja väkivaltainen ja tunnekylmä, narsisti isäpuoli. Nykyään mies on varsin normaali, kun on terapiassa käynyt ja masennuksen saanut selätettyä ainakin tällä hetkellä, eipä siitä oikein ikinä täysin parane.
Armeija ei tee kenestäkään miestä. Monessa maassa ei ole asevelvollisuutta. Suomi on siinä suhteessa euroopan kummajainen. Itse en jaksa kuulla pätkääkään inttiläppää.
Oletko itse käynyt armeijan? Eikö se ole naisista yhtään outoa, että miehiltä sitä voi vaatia, mutta naiset katsotaan huonommiksi, ettei heiltä sitä voi vaatia?
Vierailija kirjoitti:
(Tämä oli sitä sarkasmia, oma mieheni on myös saanut aikanaan vapautuksen masennuksen ja auktoriteettiongelman takia).
"vapautuksen masennuksen ja auktoriteettiongelman takia..." no voi hellan duudelis kun sillee huudetaa ja käsketään eikä pyydetä nätisti ja keskustella tarpeista. Kyllähän siinä kovempikin taistelija ahdistuu...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
(Tämä oli sitä sarkasmia, oma mieheni on myös saanut aikanaan vapautuksen masennuksen ja auktoriteettiongelman takia).
Nuo "auktoriteettiongelmaiset" on yleensä jollain tavalla päästään vinksallaan.
Niin kyllähän se masentunut ja auktoriteettiongelmainen on jollain tavalla vinksahtanut, mutta mieheni kohdalla syynä on ollut kahden maan välillä muuttaminen useampaan kertaan lapsena ja väkivaltainen ja tunnekylmä, narsisti isäpuoli. Nykyään mies on varsin normaali, kun on terapiassa käynyt ja masennuksen saanut selätettyä ainakin tällä hetkellä, eipä siitä oikein ikinä täysin parane.
Seliseli.
Vierailija kirjoitti:
Jätä se vässykkä josta ei edes inttiin ollut.
Tuon takia persusivaria ei ikinä valita pressaksi eikä tuomittua viharikollista ministeriksi.
Vierailija kirjoitti:
Armeija ei tee kenestäkään miestä. Monessa maassa ei ole asevelvollisuutta. Suomi on siinä suhteessa euroopan kummajainen. Itse en jaksa kuulla pätkääkään inttiläppää.
Luuseri...
Vierailija kirjoitti:
Intti käymättä = vässykkä mies.
Persujen Mestari ja MEP.
Todennäköisesti häntä hävettää asia ja ei halua puhua asiasta.