Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miesystävä on sitten vahingossa unohtu mainita, ettei ole käynyt armeijaa :0 yhdessä oltu 6 vuotta

Vierailija
20.09.2018 |

Asuttu 3 vuotta saman katon alla.
Tänää löysin vahingossa papereita joiden mukaan hänet on vapautettu armeijasta ahdistuneisuushäiriön takia.
Olen myös havainnut hänessä asperger piirteitä, mutta ne eivät minua haittaa, itsellänikin on todettu lapsena lievä aspergerin oireyhtymä.
Olen olettanut hän on käynyt armeijan ja jopa joskus kysynyt jtn siihen liittyvää.
Hän yleensä vastannu vain lyhyesti ja vaihtanut aihetta :0.

Mua kuitenkin arveluttaa tämä.. aika iso valhe. Mitähän muita yllätyksiä hänestä paljastuu vielä?

Kommentit (104)

Vierailija
41/104 |
01.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä se sika.

Vierailija
42/104 |
01.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos armeijaa käynyt mies on luuseri ja vässykkä, eikö armeijaa käymättömät naiset sitten ole sitä myös?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/104 |
01.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan perus että autisti salaa jotain itsestään. Mieti mitä muuta jättänyt kertomatta.

Vierailija
44/104 |
01.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos armeijaa käynyt mies on luuseri ja vässykkä, eikö armeijaa käymättömät naiset sitten ole sitä myös?

Ei, koska me naiset teemme elämää. Miehet kuolemaa.

Vierailija
45/104 |
01.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voi kauheeta. Jätä äkkiä tommoinen luuseri.

(Tämä oli sitä sarkasmia, oma mieheni on myös saanut aikanaan vapautuksen masennuksen ja auktoriteettiongelman takia).

Nuo "auktoriteettiongelmaiset" on yleensä jollain tavalla päästään vinksallaan.

Minä olen auktoriteettiongelmainen. Hyväksyn johtajikseni vain  itseäni pätevämmät ja riittävän integriset. Kun olen aika alaajalti opiskellut ja asiastunija- ja johtotehtävissä toiminut kymmeniä vuosia, alkavat olla harvassa.

Esikuvia ei ole, ehkä lähimpänä voisi olla muutama harva, jotka eivät todellakaan tule politiikan ja liike- ja ammattielämän sektoreilta, joiden edustajilla tuntuu olevan suurin tunku johtotehtäviin.

Vierailija
46/104 |
01.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En usko, että aloittajalla on asperger (aspergerit toki tietää, ettei oo mitään "lievää aspergeria"). Toi on niin neurotyypillistä ajattelua, mitä ap kuvaa. 

Vierailija
47/104 |
01.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

(Tämä oli sitä sarkasmia, oma mieheni on myös saanut aikanaan vapautuksen masennuksen ja auktoriteettiongelman takia).

Mäkin sain armeijasta fudut auktoriteettiongelman vuoksi. Vedin mm kessua turpiin, heitin kenraalia keitetyillä kananmunilla (oikein pehmeitä) ja en ikinä saapunut paikalle. Lopulta katsoivat parhaaksi, että saan vapautuksen

Vierailija
48/104 |
01.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

plääh

Aivan, mitä hiton väliä jollai intillä, ei mitään!

Vierailija
49/104 |
01.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oletko itse käynyt armeijan? Eikö se ole naisista yhtään outoa, että miehiltä sitä voi vaatia, mutta naiset katsotaan huonommiksi, ettei heiltä sitä voi vaatia?

Id100tti! Jokaisella oma hommansa!

Vierailija
50/104 |
01.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mäkin sain armeijasta fudut auktoriteettiongelman vuoksi. Vedin mm kessua turpiin, heitin kenraalia keitetyillä kananmunilla (oikein pehmeitä) ja en ikinä saapunut paikalle. Lopulta katsoivat parhaaksi, että saan vapautuksen

Onko ollut muitakin mielenterveyden ongelmia?

Vierailija
51/104 |
01.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olitko vankilassa? Siis pahoinpitelystä

Vierailija
52/104 |
01.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä tuossa muuta kuin, että saattaa valehdella muutakin, kun pelkää totuuden olevan vähänkin itselleen vahingolllista.

Vierailija
53/104 |
01.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oletko itse käynyt armeijan? Eikö se ole naisista yhtään outoa, että miehiltä sitä voi vaatia, mutta naiset katsotaan huonommiksi, ettei heiltä sitä voi vaatia?

Ja mikä on naisten homma? Mitä heiltä voi vaatia?

Vierailija
54/104 |
01.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko ollut muitakin mielenterveyden ongelmia?

Siitä entiedä, mutta mitään en häpeä!

Vierailija
55/104 |
01.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos sota alkaa kaikki tarpeelliset saavat käskyn sopivaan hommaan. 

Vierailija
56/104 |
01.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin, käyn töissä ja maksan veroja. Aika paljonkin. Olen vientialalla, joten työni tuo Suomeen lisää paljon kaivattua rahaa. Katson, että olen hoitanut sillä "oman hommani".

Vierailija
57/104 |
01.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos sota alkaa kaikki tarpeelliset saavat käskyn sopivaan hommaan. 

Niin, myös ne miehet, jotka eivät ole käyneet armeijaa. Miksi siis sitä vaaditaan miehiltä, mutta naisilta ei?

Vierailija
58/104 |
01.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä johtuu nämä lukuisat ahdistuneisuus- eli mtpotilaat nykyisin? Sisäsiittoisuudestako?

Naapurissa käydessäni kysyin nuorilta että ootteko käyneet intin. He kolme kaverusta kertoi jokainen, että ei olla käyty.

Väittivät olevan vikaa polvessa. Tosiaiassa vika on korvien välissä. Eivät vain kehtaa totuutta myöntää.

Vierailija
59/104 |
01.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin, käyn töissä ja maksan veroja. Aika paljonkin. Olen vientialalla, joten työni tuo Suomeen lisää paljon kaivattua rahaa. Katson, että olen hoitanut sillä "oman hommani".

Sodassa tarvitaan sotilaita. Ei niinkään myyntimiehiä

Vierailija
60/104 |
01.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä joku sanoi, että jos on jättänyt kertomatta tuommoisen asian niin mitähän muuta salaa:D

Siis mitkä asiat on sellaisia jotka kuuluisi ehdottomasti kertoa?

Mitä hittoa:O