Parhaat cover-biisit
Ilman "Vain elämää" -sarjaakin on tehty covereita kunnianosoituksena artisteille. Löytyykö muita joiden mielestä cover voi olla parempi kuin alkuperäinen, ainakin eri tavalla?
Laittakaa linkkiä!
Ministry - What a Wonderful World
Kommentit (203)
Motörhead - Heroes
paremmuudesta en sano mutta hyvä kuitenkin
Viikate - Varpunen jouluaamuna. Jos alkuperäinen on liian pirteä...
Anaal Nathrakh - Powerslave. Extreme metal versio perinteisestä metallibiisistä, joka toimii.
MC Hammerin You Can't Touch This on paljon parempi kuin alkuperäinen Ricky Jamesin Super Freak. Myös vaikkapa Pseudo Echon versio Lipps Incin Funky Townista on parempi. Pidän myös Madonnan Hung Upista enemmän kuin Abban Gimme Gimme Gimme.
Huolitaanko remixit?
Katy Perry - I Kissed a Girl (Aesthetic Perfection Remix)
Vierailija kirjoitti:
Anaal Nathrakh - Powerslave. Extreme metal versio perinteisestä metallibiisistä, joka toimii.
Mielenkiintoinen veto kyllä, Hold Your Children Close... on loistava kappale noilta.
Disturbed - Sound of silence
Miten voikin originaali olla niin munaton lässy.
Rauli Badding Somerjoki - Mä haluan sun
♥♥♥
Vierailija kirjoitti:
Rauli Badding Somerjoki - Mä haluan sun
♥♥♥
Ei olekaan cover, olen aina luullut...Rauli ♥
Vierailija kirjoitti:
Disturbed - Sound of silence
Miten voikin originaali olla niin munaton lässy.
Originaali on klassikko. Disturbedin versio jotenkin laahaava ja veltto, inhoan kyseistä coveria vaikka muuten ko. yhtyeen musiikista pidänkin. Mielestäni hieno ja persoonallinen cover samasta biisistä tässä:
Sleepy Sleepersien Rai Rai Rai (Paranoid-cover)
Vierailija kirjoitti:
Marilyn Manson - Teinted love
siis Tainted tietenkin
Therapy: Vicar in a tutu (alkup. The Smiths)
Selo i Ludy: Poison (alkup. Alice Cooper)
Manic Street Preachers: Suicide is painless (alkup. Johnny Mandel)
Netta Skogin live-coveri vanhasta Apulannan Odotus kappaleesta on huikea kun se esiintyy yhden naisen orkesterina ja digihaitarilla looperpedaalin avustuksella soittaa sekä laulaa yksin aivan kaiken.
Myös hänen esittämä Mokoman Sinne Missä Aamu Sarastaa on tosi upea
Länsmannin ammuin, The Meänland.