Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Herpes

EiOoKivaa
20.09.2018 |

Hemmetin hemmetti. Mulla on ollut suhde samaan mieheen noin pari vuotta. Meillä oli eilen seksiä ja myös suuseksiä. Tämän jälkeen mies sanoi, että hän on varmaan tulossa kipeäksi ja huulessakin on kipeä patti ja että niitä on välillä. Joo, että aktiivivaiheessa oleva huuliherpes, mutta hän ei katsonut tarpeelliseksi asiasta mainita tai kieltäytyä suuseksistä. Ohhoijakkaa taas. Nyt oon varma, että se tulee mulle alapäähän. Huuliherpes mulla on kyllä itsellänikin, mutta se ei ole oireillut vuosiin.

Mä en kyllästyny ihmettelemään sitä, että miten huolettomasti miehet suhtautuvat kaikkiin sukupuolitauteihin yms. riskeihin. Aina vongataan ilman kumia ja sitä rataa. Elän nyt toivossa, että selviän tästä ilman sen isompia ongelmia, mutta huolestuttaa...

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
20.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän se huuliherpes joskus ottaa genitaaleihin, mutta mitä sitten? Mulla oli joskus mulkku kuin kukkakaali exän kanssa touhuamisen jälkeen. Se toki vaivasi hetken ihan tosissaan. Nykyisen kanssa se iski kerran vuosia sitten, mutta paljon lievemmin. Itselle ei kyseinen virus tee huuliin mitään. Yhteinen nimittäjä em. vaivoille olivat noi naisten huuliherpekset. Ei kai se naisille ole sen kummempaa?

Vierailija
2/3 |
21.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tartu sama tyyppi enää alapään hermoihin jos on jo naamassa juurikaan. Sitäpaitsi se tarttuu toisiin myös ilman oireita joten omassa sivistyksessäsi on aukko jota kannattaa kehittää ennenkuin muita haukut. Yhtähyvin itse tartutat.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
21.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei kai se naisille ole sen kummempaa?

Mulla on oireillut genitaaligerpes(?) kaksi kertaa. Ekalla kerralla alapää tuli ihan täyteen rakkuloita, ne olivat aivan järkyttävän kipeitä. Mulla sattui vielä olemaan samaan aikaan menkat ja se vuoto poltti rakkuloissa kuin tuli :( Valehtelematta jouduin monta päivää vaan makaamaan sängyssä jalat harallaan, kaikki liikkuminen sattui niin paljon. Itkun kanssa sai jalat haralla kävellä varovasti vessaan ja pissaaminen SATTUI!!

Tästä meni useampi vuosi kunnes taas tuli rakkuloita, ei kuitenkaan yhtä paljoa kuin ekalla kerralla. Kipeitä ne kuitenkin olivat, mutta kykenin mm. käymään töissä. En kuitenkaan pystynyt käyttämään alushousuja ja aina kun kukaan ei nähnyt niin kävelin mahdollisimman varovasti jalat harallaan. Tilanne paheni sen verran että soitin lopulta lääkäriin, sain päivystysajan. Olin niin kipeä siinä vaiheessa että kävely oli miltei mahdotonta, kun lääkäri pyysi huoneeseen tai hoitaja toiseen huoneeseen niin kesti ikuisuuden päästä sinne.

Hoitaja otti yhdestä puhjenneesta rakkulasta näytteen mutta tulos ei näyttänyt herpestä? Kummastelen sitä vieläkin, mitä muuta se voi olla? Sain lääkkeeksi Asikloviiria. Ohjeeksi jatkossa ottaa sitä heti jos tuntuu että tulisi rakkuloita, mutta luojan kiitos ei ole uusinut tuon jälkeen. Tuosta viimeisestä on aikaa nyt 6 vuotta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi neljä yksi