Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Yksinäisten naisten tyydyttymätön kiima on vaiettu aihe, monelle sinkkunaiselle vaikea asia

Vierailija
19.09.2018 |

Miehet voivat aidosti kertoa olevansa puutteessa ja hakea siihen apua. Naiselle se ei ole hyväksyttyä. Silloin sinkkunainen ei kaipaa enää mitään hipsuttelua vaan kovaa kankea. Onko muille tuttua sinkkuajoilta?

Kommentit (80)

Vierailija
1/80 |
19.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mars nukkumaan.

Vierailija
2/80 |
19.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen tavannut näitä naisia. Sitten saatuaan pitkään ja kunnolla mies heitetään sivuun ja alkaa hävettää mitä tuli tehtyä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/80 |
19.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mee..

Vierailija
4/80 |
19.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

On tuttua.

Terv. sinkkunainen

Vierailija
5/80 |
19.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On tuttua.

Terv. sinkkunainen

Oletko pyytanyt naapurin Ranea auttamaan putken avaamisessa tms tapoja saada mies koukkuun

Vierailija
6/80 |
20.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mun naispuolinen hyvä ystäväni aikoinaan sanoi aivan suoraan, että panettaa ja on puutteessa. Autoin häntä silloin ja olen auttanut ilolla myöhemminkin.

Vierailija
7/80 |
20.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehet voivat aidosti kertoa olevansa puutteessa ja hakea siihen apua. Naiselle se ei ole hyväksyttyä. Silloin sinkkunainen ei kaipaa enää mitään hipsuttelua vaan kovaa kankea. Onko muille tuttua sinkkuajoilta?

Olemme hyvän matkaa 2000-luvulla ja kaikenlaista tasa-arvoa sun tasapäistämistä edellytetään. Sanoisin että on omien korvien välissä ellei pysty tai paremminkin halua tuoda esille kaipaamaansa. Kuka ihan oikeasti määrittelisi että "Naiselle se ei ole hyväksyttyä."? Tuossa edellä nro. 7 kuvailee kuinka hienosti asiaa on voitu ratkoa. Naiset, puutteessakin olevat, hieman vastuuta eikä vain oikeuksien perään kuuluttamista. Vaikka jonkinlaisen friends with benefits -asetelman myötä. : )

Vierailija
8/80 |
20.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei voi yleistää ettei ole hyväksyttyä olla halukas nainen/puutteessa. Elät edelleen 1900-luvulla tai sitä edeltäneessä ajassa?

Ei ole mikään ongelma myöntää puutostila. Apua löytyy varmasti, jos teet muutakin kuin ihmettelet täällä palstalla. Kikkeliä löytää kyllä, jos et ajattele että seksin pitäisi olla aina muutakin kuin seksiä.

Etsi itsellesi vakkari -> esim. yhden yön juttujen kautta etsit sopivaa. Kun se tosi hyvää seksiä tarjoava mies löytyy, niin kysyt vaan että voitteko nähdä toistekin seksin merkeissä.

N30

Vierailija
9/80 |
20.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen mies ja usein ajatellut yksin asuvien naisten seksielämää ja varsinkin Yh-naisten tilannetta, joilla oma lapsi rajaa ulos lähdön. Minulla on kerran ollut ihana ystävyys-suhde tällaisen naisen kanssa.

Molemmat olimme tyytyväisiä ystävyyteemme, jossa ei ollut kummallakaan vaateita toista kohtaan.  Ehkä yksi syy oli se, ettei kumpikaan nauttinut alkoholia, ainoastaan toisistamme :)

Vierailija
10/80 |
20.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen tavannut näitä naisia. Sitten saatuaan pitkään ja kunnolla mies heitetään sivuun ja alkaa hävettää mitä tuli tehtyä.

Tuntuu ihmeelliseltä. Kerro tarkemmin miksi noin?

Vierailija
11/80 |
20.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitähän apua miehet voivat puutteeseensa saada? Eiköhän aika äkkiä kerrota, että seksi ei ole mikään perusoikeus!

Nainen, joka ei saa seksiä, on vain nirso. Enkä tarkoita, että edes puutteeseensa pitäisi hyväksyä kuka tahansa könsikäs panomieheksi. Ehkä nirsous on jopa jonkinlainen biologisesti rakentunut ominiasuus naisessa. Tosiasia kuitenkin on, että puutteessa on myös valtava joukko miehiä. Missähän kaikkialla ongelmia onkaan, kun seksi kuuluu vähenevän ja yksinäisyys ja puute lisääntyvän? Ovatko odotukset kohtuuttomia? Eikö viesti kulje? Onko seksuaalinen vapautuminen vain tyhjää puhetta, pippeli- ja pimppileikkien julkisuutta, kun taas todellisuudessa ihmiset ovat yhä seksuaalisesti jotenkin liiankin rajoittuneita?

Vierailija
12/80 |
20.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen mies ja usein ajatellut yksin asuvien naisten seksielämää ja varsinkin Yh-naisten tilannetta, joilla oma lapsi rajaa ulos lähdön. Minulla on kerran ollut ihana ystävyys-suhde tällaisen naisen kanssa.

Molemmat olimme tyytyväisiä ystävyyteemme, jossa ei ollut kummallakaan vaateita toista kohtaan.  Ehkä yksi syy oli se, ettei kumpikaan nauttinut alkoholia, ainoastaan toisistamme :)

Joo onhan se joku tuollainen järjestely oltava.

Vaikka pääsisinkin ulos niin en osaa kuvitellakaan etsiväni pelkkää seksiseuraa jostain tuntemattomien joukosta.

Minulla oli yhteen aikaan myös aivan ihana ystävämies, jonka kanssa päädyttiin lopulta harrastetamaan säännöllisesti todella kuumaa seksiä ilman parisuhdepyrkimyksiä, ja ne oli kyllä aivan ainutkertaisia hetkiä puolin ja toisin. Tunteita oli mutta ei paineita mistään.

Nykyään hyvä muistella, kun emme enää asu samalla paikkakunnalla =)

Vierailija
13/80 |
20.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitähän apua miehet voivat puutteeseensa saada? Eiköhän aika äkkiä kerrota, että seksi ei ole mikään perusoikeus!

Nainen, joka ei saa seksiä, on vain nirso. Enkä tarkoita, että edes puutteeseensa pitäisi hyväksyä kuka tahansa könsikäs panomieheksi. Ehkä nirsous on jopa jonkinlainen biologisesti rakentunut ominiasuus naisessa. Tosiasia kuitenkin on, että puutteessa on myös valtava joukko miehiä. Missähän kaikkialla ongelmia onkaan, kun seksi kuuluu vähenevän ja yksinäisyys ja puute lisääntyvän? Ovatko odotukset kohtuuttomia? Eikö viesti kulje? Onko seksuaalinen vapautuminen vain tyhjää puhetta, pippeli- ja pimppileikkien julkisuutta, kun taas todellisuudessa ihmiset ovat yhä seksuaalisesti jotenkin liiankin rajoittuneita?

Mielestäni aiheena oli arka asia nimeltä naisen puutteessa olo, ei mistään könsikkään panohaluista.

Vierailija
14/80 |
20.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo onhan se joku tuollainen järjestely oltava.

Vaikka pääsisinkin ulos niin en osaa kuvitellakaan etsiväni pelkkää seksiseuraa jostain tuntemattomien joukosta.

Minulla oli yhteen aikaan myös aivan ihana ystävämies, jonka kanssa päädyttiin lopulta harrastetamaan säännöllisesti todella kuumaa seksiä ilman parisuhdepyrkimyksiä, ja ne oli kyllä aivan ainutkertaisia hetkiä puolin ja toisin. Tunteita oli mutta ei paineita mistään.

Nykyään hyvä muistella, kun emme enää asu samalla paikkakunnalla =)[/quote]

Tällaista suhdetta minäkin ajattelein.

Vierailija
15/80 |
20.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisilla tuntuu olevan miehiä suurempi tarve seksin välttelyyn kuin seksiin. Ja sitten kun vihdoin suostuvat kertovat olevansa niin puutteessa ettei mitään rajaa... Ja itse ovat sen aiheuttaneet.

Vierailija
16/80 |
20.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mielestäni aiheena oli arka asia nimeltä naisen puutteessa olo, ei mistään könsikkään panohaluista.

Mitä et ymmärtänyt? Vai ymmärsitkö mitään? Tarkemmin: jos nainen valittaa puutteesta, hän varmaankin haluaisi miehen. Hyviä miehiä on saatavissa, ja kelvollisia vielä enemmän. Mutta joo: jos haluaa keskittyä naisen kokemaan puutteeseen ottamatta huomioon, että seksiä on saatavana, ei varmaankaan voi todeta kuin että ko. naisen tila ja ongelma ovat pysyviä. En yleensä pidä ongelmien esiin tuomista turhana valituksena, mutta sinun näkökulmastasi kyse on siis juuri siitä!

Vierailija
17/80 |
20.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole kokenut mitään tuollaista ap:n kuvaamaa asennetta naisena, en tunne- enkä käyttännöntasolla.

Jos oma seksuaalisuus on jotenkin vaikea tai arka aihe, ei sitä yhteiskunnan syyksi voi minusta enää nykyään laittaa. Naisten seksihaluista puhutaan ihan yleisesti niin naistenlehdissä, iltasanomien höpö-artikkeleissa, kahvipöydissä ja naisten saunailloissa - ja täällä foorumillakin.

Olisko kyse nyt enemmänkin aloittajan kohdalla omasta häveläisyydestä, omista seksuaalisista ja sukupuolia kategorioivista asenteista?

Ilman olen minäkin ollut, koska olen parisuhdenainen ja yhdenillan juttujen ja pelkkien panosuhteiden seksistä en koskaan juuri kiihottunut, ei vaan ole mun juttu. Mutta en minä ole sitä siis koskaan hävennyt että ihan sitä seksiä on mieli tehnyt alunpitäenkin ja aina on pantu kun suhdeviritelmiä ollut.

Vierailija
18/80 |
20.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt kun olen sinkku, mulla on parempi seksielämä kuin koskaan aiemmin. Koska löysin hyvän fwb:n. N45

Vierailija
19/80 |
20.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nyt kun olen sinkku, mulla on parempi seksielämä kuin koskaan aiemmin. Koska löysin hyvän fwb:n. N45

Sama! Eronneena saan seksiä enemmän kuin avioliiton aikana. Surullista mutta hupaisaa.

N25

Vierailija
20/80 |
20.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin on tuttu asia monelle vaimollekin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yhdeksän yhdeksän