Yksinäisten naisten tyydyttymätön kiima on vaiettu aihe, monelle sinkkunaiselle vaikea asia
Miehet voivat aidosti kertoa olevansa puutteessa ja hakea siihen apua. Naiselle se ei ole hyväksyttyä. Silloin sinkkunainen ei kaipaa enää mitään hipsuttelua vaan kovaa kankea. Onko muille tuttua sinkkuajoilta?
Kommentit (80)
Vierailija kirjoitti:
Mä olen sinkku ja hävettää ihan, miten usein panettaa niin, että pää meinaa räjähtää. Eihän nainen voi sellaisesta kertoa muuta kuin aivan läheisimmille ystävättärille. Mulla on ihan järkyttävän kinkyjä uniakin. En tiiä pitäiskö mennä terapiaan tai jotain.
Sit, kun saa kalua, niin ei meinaa millään saada tarpeeksi. Kiukuttaa, kun miehet lopettaa heti, kun ite saavat ja mä jään usein vielä kovaan puutteeseen.
Panetusta ei yhtään helpota, et työpaikka vilisee ihania komistuksia. On tää kans
Löysällä munallako se pitäisi panna?
Vierailija kirjoitti:
Naisilla tuntuu olevan miehiä suurempi tarve seksin välttelyyn kuin seksiin. Ja sitten kun vihdoin suostuvat kertovat olevansa niin puutteessa ettei mitään rajaa... Ja itse ovat sen aiheuttaneet.
Olet minun näkökulmastani todella hakoteillä. Ehkä 1/20 miehistä on sellaisia, että nainen haluaa seksiä uudestaan (ellei ole muuten mieheen ihastunut). Suurin osa miehistä ei tajua edes perusjuttuja ja hyvän seksin edellytyksiä ei heidän kanssaan siksi ole.
Miehen elekielestä pystyy päättelemään enemmän, kuin arvaatkaan heti tutustumisvaiheessa. Samasta syystä ehkä sinulle naisten käytös näyttäytyy seksin välttelynä.
Vierailija kirjoitti:
Mä olen sinkku ja hävettää ihan, miten usein panettaa niin, että pää meinaa räjähtää. Eihän nainen voi sellaisesta kertoa muuta kuin aivan läheisimmille ystävättärille. Mulla on ihan järkyttävän kinkyjä uniakin. En tiiä pitäiskö mennä terapiaan tai jotain.
Sit, kun saa kalua, niin ei meinaa millään saada tarpeeksi. Kiukuttaa, kun miehet lopettaa heti, kun ite saavat ja mä jään usein vielä kovaan puutteeseen.
Panetusta ei yhtään helpota, et työpaikka vilisee ihania komistuksia. On tää kans
Sama ongelma täällä, eli miehet ei jaksa!
Miehistä ei ole puutetta, mutta kun ne ei jaksa! Max 15 sekuntia jyystöä ja suihkun kautta ulos. En saa mitään muuta kuin entistä v-mäisemmän olon.
Jos löytyis mies, joka jaksais edes 5 minuuttia, 10 minuuttia olis jo taivas. Tai sitten jaksais jatkaa jotenkin muuten. Joka kerta on pettymys.
Ennen seksiä puheet: naisen nautinto on tärkein, en voi nauttia, jos nainen ei nauti.
Sängyssä: hirvee kiiree laittaa se sinne, muutama työntö, laukominen ja veks. Minkäänlainen muu koskettelu ei kiinnosta enkä minäkään saa muuten kosketella, koska on "paikat niin herkillä".
Täysin turhaa toimintaa omalta kannalta.
Kyllä meitä pitkän kaavan mukaan asioita tekeviä vielä täällä on. Itse tykkään käyttää aikaani huolella nuolemiseen, se on itselle kyllä rehellisesti mieluisaa tekemistä.
Olen itse oppinut jo nuorena poikana, että jos on seikkailuja luvassa niin kannattaa etukäteen ottaa löysät pois omin käsin. Näin ollen itse tilanteessa ei tule sorrottua poikamaiseen hätäilyyn, ja kutsu uudelleen leikkimään on paljon varmempi
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miehistä ei ole puutetta, mutta kun ne ei jaksa! Max 15 sekuntia jyystöä ja suihkun kautta ulos. En saa mitään muuta kuin entistä v-mäisemmän olon.
Jos löytyis mies, joka jaksais edes 5 minuuttia, 10 minuuttia olis jo taivas. Tai sitten jaksais jatkaa jotenkin muuten. Joka kerta on pettymys.
Ennen seksiä puheet: naisen nautinto on tärkein, en voi nauttia, jos nainen ei nauti.
Sängyssä: hirvee kiiree laittaa se sinne, muutama työntö, laukominen ja veks. Minkäänlainen muu koskettelu ei kiinnosta enkä minäkään saa muuten kosketella, koska on "paikat niin herkillä".
Mistä te sellaisia minuuttimikkoja oikein petiinne vedätte? Mun sessiot ovat aina olleet keskimäärin tunnin mittaisia ja viimeksi meni yli kolme tuntia laukeamatta kun rakkaan naispuolisen ystäväni puutostilaa pääsin huolella hoitamaan. Pikaiset toki onnistuu 10-15 minuutissa silloin kun sille on tarve. Vai olenko muka ainoa mies joka näin toimii? En usko.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mistä te sellaisia minuuttimikkoja oikein petiinne vedätte? Mun sessiot ovat aina olleet keskimäärin tunnin mittaisia ja viimeksi meni yli kolme tuntia laukeamatta kun rakkaan naispuolisen ystäväni puutostilaa pääsin huolella hoitamaan. Pikaiset toki onnistuu 10-15 minuutissa silloin kun sille on tarve. Vai olenko muka ainoa mies joka näin toimii? En usko.
Sieltä, mistä niitä ihmisiä yleensä löytää: baareista, treffipalstoilta, työpaikoilta, harrastuksista, matkoilta. On ollut romansseja ja pelkkää seksiä.
Etukäteen ei miehen olemuksesta tai puheista mitenkään pysty varmaksi päättelemään, onko hän minuuttimikko. Saattaa olla erittäin empaattinen, huomioonottava ja fiksu mies. Seksissä täysin itsekäs idiootti.
Tottakai päällepäin täysin selvät tapaukset jätän väliin. Yllätyksiä silti tulee.
Joskus sattuu hyväkin mies omaan sänkyyn eli kyllä niitä on.
Täysin turhaa toimintaa omalta kannalta.[/quote]
En ymmärrä koko väitettäsi.
t. tavallinen mies hesan läheltä
Mistä te sellaisia minuuttimikkoja oikein petiinne vedätte? Mun sessiot ovat aina olleet keskimäärin tunnin mittaisia ja viimeksi meni yli kolme tuntia laukeamatta kun rakkaan naispuolisen ystäväni puutostilaa pääsin huolella hoitamaan. Pikaiset toki onnistuu 10-15 minuutissa silloin kun sille on tarve. Vai olenko muka ainoa mies joka näin toimii? En usko.[/quote]
Olen samaa mieltä, siksi en ymmärrä viestiänne naiset.
terveisin se tavallinen mies hesan läheltä
Vierailija kirjoitti:
Johtuisko siitä, että olet (hetero?)mies? Sulla ei oletettavasti ole kokemusta miehestä sängyssä.
Olen lainatun kanssa tasan samaa mieltä. Miehet on estoisia (ei voi panna kuin sängyssä eikä koskea mihinkään, kuiviltaan vaan suoraan sisään ja sitten äkkiä suihkuun), itsekkäitä (esileikkinä saa imeä munaa) ja suuriluuloisia (puhutaan ennen ja jälkeen itsestä hyvänä rakastajana). Mulla on ollut seitsemän kumppania, joista vain yksi oli hyvä. Muiden kanssa seksi oli mun osalta täysin ajanhukkaa, teki mieli laskuttaa jälkeenpäin. (Ja sille, jonka kanssa olin suhteessa vuosikaudet, oliskin tullut kiva lasku!)
Sinkkunaisella on kädet, dildo ja joku (pelkkä!) unikaveri. Silleen nämä seksuaaliset tarpeet hoituu parhaiten.
En ala tässä omilla kestoilla elvistelemään. Totta on, että jos nainen on oikein halukas ja ilmaisee sen seksissä kaikin tavoin, niin pari minuuttia ja sperma lentää. Ei voi mittään. Mutta sille voi, että ei heti aloita yhdynnällä, vaan hoitelee naista kaikin muunlaisia keinoin ensin kunnolla, vaikka naisen parin orgasmin verran ja hyppää itse mukaan vasta kolmannella kierroksella :) Sitten voikin toipua jo tunnin ja aloittaa rauhallisesti toisen kierroksen. Tällä planilla keski-ikäinen mieskin voi vielä savuttaa naisen tyydyttämisen kriteerit. On se tietenkin tavallaan sääli, että iän myötä yhdyntäaika usein laskee, kun nalli tuppaa palamaan aika äkkiä. Nuorempana, kun omaa taitoa oli vähemmän, niin kestoa oli vaikka muille jakaa. Nyt kun kokee, että osaisi paljonkin, niin jo pelkkä ajatus meinaa "singota kivekset kurkkuun" ja joutuu pidättelemään itseään ja viettiään.
Mitä tulee sinkkunainen vaiettuun puutteeseen, niin puhumalla asiaan tulee nopea ratkaisu. Putteessa olevia seuraa hakevia miehiä on jonoksi, jos nainen ilmaisee, että nyt tarve olisi. Jos nainen sanoo, että panettaa ja kovaa, niin kyllä normaalit miehet syttyvät samalla sekunnilla. Se, että löytyykö halukkaista miehistä heti se sopiva ja omat kriteerit täyttävä, on sitten jo toinen juttu. Laske hieman rimaa, saatat yllättyä?
Aikuinen mies kirjoitti:
En ala tässä omilla kestoilla elvistelemään. Totta on, että jos nainen on oikein halukas ja ilmaisee sen seksissä kaikin tavoin, niin pari minuuttia ja sperma lentää. Ei voi mittään. Mutta sille voi, että ei heti aloita yhdynnällä, vaan hoitelee naista kaikin muunlaisia keinoin ensin kunnolla, vaikka naisen parin orgasmin verran ja hyppää itse mukaan vasta kolmannella kierroksella :) Sitten voikin toipua jo tunnin ja aloittaa rauhallisesti toisen kierroksen. Tällä planilla keski-ikäinen mieskin voi vielä savuttaa naisen tyydyttämisen kriteerit. On se tietenkin tavallaan sääli, että iän myötä yhdyntäaika usein laskee, kun nalli tuppaa palamaan aika äkkiä. Nuorempana, kun omaa taitoa oli vähemmän, niin kestoa oli vaikka muille jakaa. Nyt kun kokee, että osaisi paljonkin, niin jo pelkkä ajatus meinaa "singota kivekset kurkkuun" ja joutuu pidättelemään itseään ja viettiään.
Mitä tulee sinkkunainen vaiettuun puutteeseen, niin puhumalla asiaan tulee nopea ratkaisu. Putteessa olevia seuraa hakevia miehiä on jonoksi, jos nainen ilmaisee, että nyt tarve olisi. Jos nainen sanoo, että panettaa ja kovaa, niin kyllä normaalit miehet syttyvät samalla sekunnilla. Se, että löytyykö halukkaista miehistä heti se sopiva ja omat kriteerit täyttävä, on sitten jo toinen juttu. Laske hieman rimaa, saatat yllättyä?
Mitä tarkoitat riman laskemisella?
Itselleni ei ole väliä, onko mies nuori, vanha, ruma, kaunis, akateeminen, amis yms.
Etukäteen kerron, että arvostan kiireetöntä seksiä ja en tykkää pikapanosta vain miehen ehdoilla. Haluan aikaa, että pystyn myös itse nauttimaan. Olen aktiivinen, en odota miehen tekevän kaikkea.
Silti 80 % seksikumppaneistani on ollut minuutti(sekuntimikkoja), joita ei kiinnosta kuin pikainen yhdyntä, oma orgasmi ja häipyminen. 20 % pitää tilannetta yhteisenä leikkinä, jossa naisenkin nautinnolla on väliä.
Etukäteen EI pysty miehestä tietämään, kumpaan ryhmään tämä kuuluu. Asioista etukäteen tai tilanteen ollessa päällä minkään tyylilajin keskustelu ei auta mitään. Onko tätä mahdoton uskoa?
Miksi teitä, arvon huomaavaiset ja kestävät, naisen nautinnosta välittävät miehet loukkaa se, tai ette usko sitä, että OIKEASTI on olemassa miehiä, joilla seksi naisen kanssa on "kalu sisään, 5 työntöä ja ulos asunnosta"? Eiväthän kaikki miehet ole tällaisia, eihän sitä kukaan täällä väitä, mutta MYÖS tällaisia on!
Ja me puutteessa olevat naiset emme voi sitä etukäteen tietää, millainen mies sängyssä on.
NÄistä asioista keskustelu kääntyy yleensä siihen, että vika on jotenkin naisen: nainen ei ole vain osannut kertoa, mitä haluaa; nainen ei itse ole aktiivinen; nainen on itse valinnut väärän miehen; nainen on niin ruma, että mies haluaa äkkiä pois tilanteesta jne.
Ja vielä kerran: on myös erittäin ihania miehiä!
Siis mitä rimaa minun pitäisi laskea? Tyytyä siihen, että joku mies tuikkaa kalunsa sisääni 5 kertaa ja häipyy?
Sanonpahan vaan, että kun on pitkän sinkkuuden ja useampien mieskokemusten jälkeen löytänyt miehen, joka on sekä olemukseltaan seksikäs että viriili ja hyvä sängyssä ja vielä saanut sen naimisiin kanssaan, niin siitä ei hevin halua luopua. Se on harvinainen lottovoitto.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Johtuisko siitä, että olet (hetero?)mies? Sulla ei oletettavasti ole kokemusta miehestä sängyssä.
Olen lainatun kanssa tasan samaa mieltä. Miehet on estoisia (ei voi panna kuin sängyssä eikä koskea mihinkään, kuiviltaan vaan suoraan sisään ja sitten äkkiä suihkuun), itsekkäitä (esileikkinä saa imeä munaa) ja suuriluuloisia (puhutaan ennen ja jälkeen itsestä hyvänä rakastajana). Mulla on ollut seitsemän kumppania, joista vain yksi oli hyvä. Muiden kanssa seksi oli mun osalta täysin ajanhukkaa, teki mieli laskuttaa jälkeenpäin. (Ja sille, jonka kanssa olin suhteessa vuosikaudet, oliskin tullut kiva lasku!)
Sinkkunaisella on kädet, dildo ja joku (pelkkä!) unikaveri. Silleen nämä seksuaaliset tarpeet hoituu parhaiten.
Kuuleppas nainen (toivottavasti olet nainen). Mikä ihmeen purkaus tuo oli? Se tuskin on minun vika, jos olet onnistunut valitsemaan huonokuntoisia miehiä kumppaniksesi. Toivottavasti valintasi onnistuu jatkossa paremmin. Kaikella ystävyydellä/ tavallinen mies
tavallinen mies hesan läheltä kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miehistä ei ole puutetta, mutta kun ne ei jaksa! Max 15 sekuntia jyystöä ja suihkun ka
Kuuleppas nainen (toivottavasti olet nainen). Mikä ihmeen purkaus tuo oli? Se tuskin on minun vika, jos olet onnistunut valitsemaan huonokuntoisia miehiä kumppaniksesi. Toivottavasti valintasi onnistuu jatkossa paremmin. Kaikella ystävyydellä/ tavallinen mies
Onko oikeasti asiat noin kuin kerroit?
Jos näin on, niin minä ainakin hyödyntäisin kertomaasi tilannetta (kädet, dildo ja yökaveri) ja samalla yrittäisin hakeutua alueille, joissa miehiä liikkuu jossa saattaisi sopiva katsekontakti löytyä.
Toki naisia panettaa siitä kuin miehiäkin. He vaan harvoin tuovat sitä yhtä epätoivoisesti esille kuin pojat omaansa täällä vauva palstalla.
tavallinen mies hesan läheltä kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En minä sinulle ole mitään ”purkautunut”. Sanoit ettet ymmärrä lainaamasi naisen väitettä ja minä toisena naisena komppasin tätä ensimmäistä, että no näinhän se on. Olit siinä välissä miehenä, jolle totesin, että et tietenkään ymmärrä meitä, koska olet mies.
Onko keskustelupalsta sinulle uusi juttu?
Pahoittelen sanavalintaani "riman laskeminen". Olisi ehkä pitänyt sanoa ole ennakkoluulottomampi. Ehkä sekin tässä tapauksessa menisi väärin? Uskon täysin sinun kokemuksesi nopeista miehistä. Kuten sanoin, jos yhdynnästä on aikaa, niin voi nopeastikin tulla. Se ei ole miehillekään tavoitteellista toimintaa, mutta jos puheet ovat jääneet, niin tietynlainen "ulos tilanteesta" pako on mahdollinen.
[/quote]
Mistä te sellaisia minuuttimikkoja oikein petiinne vedätte? Mun sessiot ovat aina olleet keskimäärin tunnin mittaisia ja viimeksi meni yli kolme tuntia laukeamatta kun rakkaan naispuolisen ystäväni puutostilaa pääsin huolella hoitamaan. Pikaiset toki onnistuu 10-15 minuutissa silloin kun sille on tarve. Vai olenko muka ainoa mies joka näin toimii? En usko.[/quote]
Hoiteletko useinkin rakkaan ystäväsi puutostiloja? Mites kuvio toimii, jos tapaatte tahoillanne mahdollisen seurustelukumppanin? Laitatteko panotouhut tauolle ja ihan pokkana esittelette toisenne kumppaniehdokkaille hyvänä ystävänä vai jatkatteko touhujanne?
Vierailija kirjoitti:
Hoiteletko useinkin rakkaan ystäväsi puutostiloja? Mites kuvio toimii, jos tapaatte tahoillanne mahdollisen seurustelukumppanin? Laitatteko panotouhut tauolle ja ihan pokkana esittelette toisenne kumppaniehdokkaille hyvänä ystävänä vai jatkatteko touhujanne?
Meillä on sen verran välimatkaa, että harvoin nähdään. Silloin kun ystävä ei ole parisuhteessa, ollaan toisinaan tavattu. Yli viisi vuotta meni, ettei minua tarvinnut kun oli suhteessa.