Yksinäisten naisten tyydyttymätön kiima on vaiettu aihe, monelle sinkkunaiselle vaikea asia
Miehet voivat aidosti kertoa olevansa puutteessa ja hakea siihen apua. Naiselle se ei ole hyväksyttyä. Silloin sinkkunainen ei kaipaa enää mitään hipsuttelua vaan kovaa kankea. Onko muille tuttua sinkkuajoilta?
Kommentit (80)
Kirjoitin väärin, "unohyaa" tarkoitin että "unohtaa"
Vierailija kirjoitti:
Sinkkuna nainen saa kyllä halutessaan seksiä aina. Todellista puutetta kärsivät naiset väljähtyneissä avioliitoissa, mikäli eivät halua pettää.
Miksi väljähtyneessä liitossa olevat naiset ei petä, vaikka heidän omat aviomiehet pettää?
Vierailija kirjoitti:
Kyllä mun naispuolinen hyvä ystäväni aikoinaan sanoi aivan suoraan, että panettaa ja on puutteessa. Autoin häntä silloin ja olen auttanut ilolla myöhemminkin.
Sama juttu. Itse tehny ihan samalla tavalla. Ystävä oli surullinen ja tunsi ettei kelpaa kellekään, sanoi jopa siis suoraan, että pillu on kuin tulessa, se janoaa kivikovaa. Mikään muu ei auta vaikka mitä dildoja kokeillut. En mä miehenä tiedä miltä naisista asiat tuntuu, mutta tiedän miltä miehenä paha kiima tuntuu. Yllätyin tietty suorasta puheesta mutta myös sitä, etten ollu koskaan ajatellu, että naisistakin voi tuntua siltä ettei pysy housuissaan. Sitten vain tuli ilmoille silleen, että hmm tää kuulostaa vähän oudolta mutta mulla on asiaan sopiva ”työkalu”, eikä mulla mitään sitä vastaan ole vaikka sitä käyttäisikin. Hauskinta on, luulis että olisi halunnu kunnon paukutusta, mutta akti oli todella hidas ja rauhallinen. Ystäväni siis halusi tuntea sen sisällä mahdollisimman kauan. Eikä tietty jääny yhteen kertaan.
Voisin myös olla avuksi puutteessa elävälle naiselle. Ei tarvitse selitellä eikä hienostella vaan hoidetaan panetusta.
Mistähän muuten johtuu että panetus ei tunnu olevan vaimojen ongelma?
M45
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä mun naispuolinen hyvä ystäväni aikoinaan sanoi aivan suoraan, että panettaa ja on puutteessa. Autoin häntä silloin ja olen auttanut ilolla myöhemminkin.
Sama juttu. Itse tehny ihan samalla tavalla. Ystävä oli surullinen ja tunsi ettei kelpaa kellekään, sanoi jopa siis suoraan, että pillu on kuin tulessa, se janoaa kivikovaa. Mikään muu ei auta vaikka mitä dildoja kokeillut. En mä miehenä tiedä miltä naisista asiat tuntuu, mutta tiedän miltä miehenä paha kiima tuntuu. Yllätyin tietty suorasta puheesta mutta myös sitä, etten ollu koskaan ajatellu, että naisistakin voi tuntua siltä ettei pysy housuissaan. Sitten vain tuli ilmoille silleen, että hmm tää kuulostaa vähän oudolta mutta mulla on asiaan sopiva ”työkalu”, eikä mulla mitään sitä vastaan ole vaikka sitä käyttäisikin. Hauskinta on, luulis että olisi halunnu kunnon paukutusta, mutta akti oli todella hidas ja rauhallinen. Ystäväni siis halusi tuntea sen sisällä mahdollisimman kauan. Eikä tietty jääny yhteen kertaan.
Teit hänelle hienon teon. Arvostan asennettasi. / t. Aikuinen mies
Itämaan tietäjät tietävät
Peppuseksistä saavat naiset ovat haluttua tavaraa miesmarkkinoilla On arvokkaampi kuin tuhat kamelia tai vuohta.
Näin meillä Babyloniassa.
Ei kaikille ole siunaantunut sinne erogeenisiä alueita. Monella ei ole erogeenisia alueita emättimessäkään saati klitoriksessa.
On erilaisia yksilöitä. Moni nainen ei saa koskaan orgasmia elämänsä aikana. Osa saa sen normaalista yhdynnästä ja arvokkaimmat tuhannen kamelin yksilöt saavat sen myös takakautta. Orgasmittomuudesta ei saa syyttää itseään.
Kova kanki kyllä kelpais... Olen nyt 2,5kk ollut ilman miehen kosketusta. Täytyy sanoa että seksi pyörii mielessä koko ajan. Ja itsetyydytyksestä saatava tyydytys jää pinnalliseksi, eli se on lähes yhtä tyhjän kanssa. Ainoa asia joka veisi tämän kamalan panetuksen pois on mies, ja se että saisin mieheltä kovaa k*. Niin yksinkertaista se on. Tässä tuntee itsensä niin pieneksi ja voimattomaksi biologiaa ja kiimaa vastaan.
Olen ollut ilman miestä jo 11 kk. Ensimmäiset kuukaudet oli pahoja, erotuskaan sekoittui ihokosketuksen tarve. Mutta sitten se helpotti. Minulla on hyvä suristin, jolla saan aina. Sillä saa purettua paineen ja laannutettua kiiman. Lisäksi apuna ovat fantasiat. En todellakaan koe olevani puutteessa. Mieheltä kaipaisin seksin lisäksi rakkautta, läheisyyttä ja keskusteluja, mutta näemmä ilmankin pärjäilee. Mitään panosuhdetta pelkän seksin takia en halua.
Sain rakastella erästä noin viisikymppistä naista pari vuotta sitten yhden kerran. Hän oli hiljattain eronnut.Juttelimme puhelimessa muutaman viikon aikana ennen sitä seksiä ja hän masturboi usein silloin, koska oli hirveän puutteessa, himokas ja vailla hyvää seksiä .Asuimme aika kaukana toisistamme ja siksi emme voineet käytännössä tavata, koska hänellä on kaksi nuorta tytärtä.
Se oli unohtumatonta seksiä hänen kanssaan. Huh. Hän on hoikka, fiksu, kaunis, älykäs, mukava, hyväkuntoinen kun käy salilla ja todella tiukka sieltä. Estoton ja haluaa antaa miehelle kunnolla nautintoa myös ja osaa nauttia itsekin. Pyytää mitä haluaisi jne. Se jäi sitten siihen kertaan, kun hän löysi läheltä miehen. Onnellinen mies varmaan.
Vierailija kirjoitti:
Olen ollut ilman miestä jo 11 kk. Ensimmäiset kuukaudet oli pahoja, erotuskaan sekoittui ihokosketuksen tarve. Mutta sitten se helpotti. Minulla on hyvä suristin, jolla saan aina. Sillä saa purettua paineen ja laannutettua kiiman. Lisäksi apuna ovat fantasiat. En todellakaan koe olevani puutteessa. Mieheltä kaipaisin seksin lisäksi rakkautta, läheisyyttä ja keskusteluja, mutta näemmä ilmankin pärjäilee. Mitään panosuhdetta pelkän seksin takia en halua.
Olethan yrittänyt "iskeä" jotain miestä, vai jäätkö vain odottelemaan joulupukkia?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olethan yrittänyt "iskeä" jotain miestä, vai jäätkö vain odottelemaan joulupukkia?
Yksillä netin kautta hommatuilla treffeillä kävin, mutta siinä oikeastaan huomasin sen, että nettideittailu ei ole minua varten, tai sitten en vain ollut vielä valmis. Tuttavapiirissä ei vapaita miehiä ole, varattuja tai tuntemattomia en halua iskeä ja harrastuksissa ym en ole vielä ainakaan ehtinyt uusiin miehiin tutustumaan. En odota edes sitä joulupukkia. Mutta jos sattuma heittää sopivan sinkun kohdalleni (kai tätä voikin verrata joulupukin odotteluun) en pelkää osoittaa kiinnostustani.
Millähän tavalla saisimme sen sattuman meidän kohdalle? Vois olla nautittavaa.
Jos sinkkunainen on 11kk ilman miestä, niin kovin pahoja tuskia ei ole. Naisena voi mennä baariin ja halutessaan hyväksyä jonkun tarjokkaista. Pakkeja voi antaa.
Sinkkumiehenä joutuisi menemään baariin ja olemaan yksi tarjokkaista. Pakkeja saa ottaa vastaan. Pieni ero eli teetkö kaiken työn etkä välttämättä onnistu vai oliko kukaan tarjolla olleista riittävän hyvä.
Koita kirjautua treffipalstalle miehenä ja yritä saada naiselta vastaus. Ero on samaa luokkaa baarissa.
Vierailija kirjoitti:
Kova kanki kyllä kelpais... Olen nyt 2,5kk ollut ilman miehen kosketusta. Täytyy sanoa että seksi pyörii mielessä koko ajan. Ja itsetyydytyksestä saatava tyydytys jää pinnalliseksi, eli se on lähes yhtä tyhjän kanssa. Ainoa asia joka veisi tämän kamalan panetuksen pois on mies, ja se että saisin mieheltä kovaa k*. Niin yksinkertaista se on. Tässä tuntee itsensä niin pieneksi ja voimattomaksi biologiaa ja kiimaa vastaan.
Vieläkö olet ollut ilman kovaa k....ä, tavataan tarvittaessa. Asutko hesan lähellä?
Tuttua eron jälkeen.Onneksi oli juuri tällainen kaverimies joka ymmärsi.Ja toimi niin ettei tarvinnut "hävetä".
Nyt olemme jo neljä vuotta tapailleet. Tunteet kasvoivat huomaamatta. Ollaan myös parhaat kaverit.
Tinder on tietysti yksi kanava hakea seksiseuraa.Se on naisille yhtä hyväksyttävää kuin miehille.
Seksilelut eivät korvaa läheisyyttä.
Olen kahden lapsen yksinhuoltaja ja ottaa päähän kun ei koskaan saa seksiä. Itse haluaisin seksiä oikeastaan joka päivä mutta kun ei vaan löydy miestä. Mutta oma vika tietenkin kun olen totaaliyh ilman lapsivapaita. En pääse pois kotoa yöksi ja kukaan mies ei tietenkään halua sellaista yksinhuoltajaa joka oikeasti on niitten lasten kanssa joka päivä. Jos olisi joku viikko/viikko tai edes kerran kuussa lapset poissa niin saattaisi irrota jotain sääliseksiä jostain...?
Vierailija kirjoitti:
Olen kahden lapsen yksinhuoltaja ja ottaa päähän kun ei koskaan saa seksiä. Itse haluaisin seksiä oikeastaan joka päivä mutta kun ei vaan löydy miestä. Mutta oma vika tietenkin kun olen totaaliyh ilman lapsivapaita. En pääse pois kotoa yöksi ja kukaan mies ei tietenkään halua sellaista yksinhuoltajaa joka oikeasti on niitten lasten kanssa joka päivä. Jos olisi joku viikko/viikko tai edes kerran kuussa lapset poissa niin saattaisi irrota jotain sääliseksiä jostain...?
Kauan sitten minulla oli ns.panosuhde vastaavan laisessa tilanteessa olevan yh-äidin kanssa. Nautimme molemmat suhteesta. Jos asut Helsingin lähellä, voisimme hyvinkin minun puolestani käydä vaikka syömässä jossain. / Aikuinen mies