Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Yksinäisten naisten tyydyttymätön kiima on vaiettu aihe, monelle sinkkunaiselle vaikea asia

Vierailija
19.09.2018 |

Miehet voivat aidosti kertoa olevansa puutteessa ja hakea siihen apua. Naiselle se ei ole hyväksyttyä. Silloin sinkkunainen ei kaipaa enää mitään hipsuttelua vaan kovaa kankea. Onko muille tuttua sinkkuajoilta?

Kommentit (80)

Vierailija
41/80 |
24.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä täytän kriteerit siitä että ole puutoksessa oleva kranttu nainen. En tiedä mikä vika päänsisällä, mutta en vaan pysty fwb juttuun. Ihastun aina seksi kumppaneihin Tai jos olisi mies johon tiedän että en ihastuisi niin en saa itseäni makaamaan hänen kanssa.

Vierailija
42/80 |
25.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moi puutoksessa oleva kranttu nainen. Eikö sinulle kelpaa ns.vapaa lähiystävyys, eli molemmat nauttii toisistaan silloin kun se on mahdollista. Sellainen sopisi usealle varatulle miehelle, joka ei kotona saa sitä mitä haluaisi, mutta taloudelliset tai muut estää sen hetken eron suhteesta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/80 |
26.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Moi puutoksessa oleva kranttu nainen. Eikö sinulle kelpaa ns.vapaa lähiystävyys, eli molemmat nauttii toisistaan silloin kun se on mahdollista. Sellainen sopisi usealle varatulle miehelle, joka ei kotona saa sitä mitä haluaisi, mutta taloudelliset tai muut estää sen hetken eron suhteesta.

Tarkoitatko sitä, että antaisin silloin tällöin varatuille miehille?

Vierailija
44/80 |
26.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Matkusta, ap, Kainuuseen! Siellä on miehiä saatavilla.

Vierailija
45/80 |
26.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehet voivat aidosti kertoa olevansa puutteessa ja hakea siihen apua. Naiselle se ei ole hyväksyttyä. Silloin sinkkunainen ei kaipaa enää mitään hipsuttelua vaan kovaa kankea. Onko muille tuttua sinkkuajoilta?

Mitäs paskaa tämä on? Nainen saa halutessaan aina seksiä ja vieläpä valkata millaista, monen kanssa jne. Mistä ihmeestä mies muka puutteensa kanssa saa apua? Hah hah

Vierailija
46/80 |
26.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitäs paskaa tämä on? Nainen saa halutessaan aina seksiä ja vieläpä valkata millaista, monen kanssa jne. Mistä ihmeestä mies muka puutteensa kanssa saa apua? Hah hah

Ihmettelin tuota samaa, että mistä miehet voivat saada apua puutteeseensa. Onko perustettu julkisia ilotaloja, joihin voi päästä lääkärin lähetteellä naimaan vaikka kerran kahdessa viikossa?

Minä en usko, etteikö nainen saisi halutessaan seksiä, paitsi jos on useimpien miesten mielestä toivottoman ruma. Ja sellaisia naisia ei taida olla monta. Kyse on siitä, keneltä nainen haluaa sitä. Jos haluaa samalta ykkösalfakoiraalta kuin kaikki muutkin, joutuu jonottamaan. Monet naiset myös näyttävät edellyttävän jotakin sosiaalista peliä, jolla voivat siirtää seksiin hairahtumisen moraalisen vastuun miehelle. Miehen pitää tulla ja ottaa, vaan kun miehille on opetettu, että tuleminen ja ottaminen tulkitaan aika äkkiä raiskaukseksi. Jos kokee olevansa moderni, itsenäinen ja vapaa nainen, jolla on oikeus itseään tyydyttävään seksiin, on myös velvollisuus tuoda omat halunsa ilmi. Ei varmaankaan ole tarpeen mennä vieraalle miehelle huutelemaan, että lähdetäänkö Hervantaan nussimaan, mutta jokin omakin vastuu tutustumisesta ja tarpeidensa ilmaisesta naisella on. Asiassaan voi edetä jotenkin hienotunteisesti, vaikka avoimesti niin, että antaa sekä itselleen että vastapuolelle mahdollisuuden lopettaa lähentyminen tahdikkaasti.

Vierailija
47/80 |
26.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juttu menee näin! Naisilla itsellään on ristiriitaiset tarpeet. On seksuaalinen halu ja tarve, mutta on myös tarve kontrolloida ja säännöstellä seksin määrää. Jos miehet saisivat seksiä rajattomasti, nainen ei voisi hyötyä seksistä mitenkään. Niinpä seksiin ryhtyminen on naiselle tappio moraalisessa ja sosiaalisessa mielessä. Näkeehän sen siitäkin, miten vaikea naisten on sitoutua uusiin suhteisiinsa. Aina odotetaan, että ehkä jostain löytyy joku varakkaampi, menestyneempi ja komeampi. Ja kun se mies ei miellytä, joka omalle kohdalle sattuu, niin ruvetaan kouluttamaan tätä miestä ja nalkuttamaan jostakin vessanpöntönkannesta.

Kärjistin edellä, mutten usko, että ihan perusteettomasti. Luulisin, että jossakin on myös aidosti avoimia naisia. Onhan noita komistuksia ja kaunottaria, joilla on menossa jatkuvat parisuhteenvaihtoviikot ja pikkystäviä joka sormelle. Keskimäärin homma taitaa silti mennä niin, että se ei pane, joka valkkaa. Tai ainakaan ei pane, jos on liian kranttu. Minusta näyttää, että naisten miehiin kohdistuvat odotukset ovat käyneet älyttömiksi.

Vierailija
48/80 |
27.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä tarkoitat ”valkaamisella”?

Täällä on naiset yrittäneet selittää, että etukäteen ei tiedä, miten mies sängyssä toimii. Minkälaista valintamenettelyä suosittelet, että naisenKIN tarpeet huomioiva mies löytyy?

Miehen muu käytös, asiasta puhuminen yms mikään ei kerro varmaksi, miten mies sängyssä käyttäytyy. Tietäminen vaatii kokeilua, ja siinä itsekkääksi ja piittaamattomaksi osoittautuva mies tuntuu hyväksikäyttäjältä.

Miesten kokeilukynnystä madaltanee se, että ainakaan minun kanssa kukaan ei koskaan ole jäänyt saamatta, itse olen monia kertoja, kun täysin päinvastaisen käsityksen antanut mies pikaisen jyystämiseb jälkeen saa ja häipyy.

Eli olen tehnyt vääriä valintoja. Totta, mutta millä ihmeellä voin ennen h-hetkeä tietää, mitkä miehen puheista ovatkin perättömiä? Miten voin valkata?

En tietenkään toista kertaa itsekkäiden minuuttinikkojen kanssa ole, mutta ihmisen käytöstä ei etukäteen voi millään varmisteluilla tietää.

Ei tietty naisenkaan käytöstä. Nainen voi kertoa haluavansa estotonta meininkiä, mutta suostuukin tilanteessa vain pimeässä pikajuttuun.

Toistan itseäni: mies kuitenkin yleensä saa aina.

Miehelle ehkä seksi yleensä aina on edes jollain tavoin nautinnollista. Naiselle väärän kumppanin kanssa se voi olla kivuliasta, nöyryyttävää ja hyväksikäytöltä tuntuvaa.

Ja joku sanoo: itsepäs kumppanisi valitset. Näin teen, mutta joidenkin miesten katkeruus siitä, että nainen saa aina seksiseuraa, tuntuu aika yksioikoiselta.

Vierailija
49/80 |
27.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaahas, en miehenä pysty tuohon vastaamaan muuten kuin uudestaan lukemaan. Voi kun itse pystyisin auttamaan, mut en miehenä oikein tiedä muuten olla kuin olemalla itseni, toivoen se sopivan. Ymmärrän hyvin sen, että miehen on ajateltava ja pyrittävä antamaan naiselle parhaan nautinnon, se on ainut keino saada parhaan nautinnon naiselta, sillä nainen ei ole pelkkä reikä. / aikuinen mies

Vierailija
50/80 |
27.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

</p>

<p>Tarkoitatko sitä, että antaisin silloin tällöin varatuille miehille?[/quote kirjoitti:

Joo, kyllä tarkoitan nimenomaan sitä.

Vierailija
51/80 |
27.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä täytän kriteerit siitä että ole puutoksessa oleva kranttu nainen. En tiedä mikä vika päänsisällä, mutta en vaan pysty fwb juttuun. Ihastun aina seksi kumppaneihin Tai jos olisi mies johon tiedän että en ihastuisi niin en saa itseäni makaamaan hänen kanssa.

Eiköhän tuo ole ihan tervettä. Vähän hankalaa ehkä, mutta kyllähän tuota monilla naisilla on, minullakin.

Vierailija
52/80 |
27.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eiköhän tuo ole ihan tervettä. Vähän hankalaa ehkä, mutta kyllähän tuota monilla naisilla on, minullakin.

Kuulostaa terveeltä naisen mielipiteeltä, kiitos vastauksestasi. / t. Aikuinen mies

Vierailija
53/80 |
27.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

tavallinen mies hesan läheltä kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sama ongelma täällä, eli miehet ei jaksa! 

Kuuleppas nainen (toivottavasti olet nainen). Mikä ihmeen purkaus tuo oli? Se tuskin on minun vika, jos olet onnistunut valitsemaan huonokuntoisia miehiä kumppaniksesi. Toivottavasti valintasi onnistuu jatkossa paremmin. Kaikella ystävyydellä/ tavallinen mies

Harmi, mut toiset naiset tykästyvät "renttuihin", heille tulee ns.hoivavietti. Olen varma, että löytyy myös kunnollisia miehiä, ihan yhtä paljon varattuina kuin renttujakin, joten suosittelen.

Vierailija
54/80 |
27.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mä ainakin niin puutteessa ole että morjes. Ja kyllä, nirso olen. Sen vaan pitää sen munan kantajankin jollaintavalla viehättää että nainen syttyy, ainakin tämä nainen. Ja se pitää paikkansa että kun sopiva yksilö tulee kohdalle niin saa luvan antaa sitä melaa ihan huolella mekkoon, ei mitään hipsuttelua vaan koko rahan edestä.

Vierailija
55/80 |
28.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

</p>

<p>Tarkoitatko sitä, että antaisin silloin tällöin varatuille miehille?[/quote kirjoitti:

Joo, kyllä tarkoitan nimenomaan sitä.

Olen pari kertaa juhlien yhteydessä ja kerran ihan ulkoilulenkillä.Yhtään ei kaduta,  bntä sitten?

Vierailija
56/80 |
28.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pikkutuhma kirjoitti:

Kyllä mä ainakin niin puutteessa ole että morjes. Ja kyllä, nirso olen. Sen vaan pitää sen munan kantajankin jollaintavalla viehättää että nainen syttyy, ainakin tämä nainen. Ja se pitää paikkansa että kun sopiva yksilö tulee kohdalle niin saa luvan antaa sitä melaa ihan huolella mekkoon, ei mitään hipsuttelua vaan koko rahan edestä.

Mikä hitto siinä rentussa kiihottaa vai tuliko sulle se hoivavietti?

Vierailija
57/80 |
28.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinkkuna nainen saa kyllä halutessaan seksiä aina. Todellista puutetta kärsivät naiset väljähtyneissä avioliitoissa, mikäli eivät halua pettää.

Vierailija
58/80 |
28.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No ei voi yleistää ettei ole hyväksyttyä olla halukas nainen/puutteessa. Elät edelleen 1900-luvulla tai sitä edeltäneessä ajassa?

Ei ole mikään ongelma myöntää puutostila. Apua löytyy varmasti, jos teet muutakin kuin ihmettelet täällä palstalla. Kikkeliä löytää kyllä, jos et ajattele että seksin pitäisi olla aina muutakin kuin seksiä.

Etsi itsellesi vakkari -> esim. yhden yön juttujen kautta etsit sopivaa. Kun se tosi hyvää seksiä tarjoava mies löytyy, niin kysyt vaan että voitteko nähdä toistekin seksin merkeissä.

N30

Iso riski seksitaudeille vaikka käyttäis kondomia. Etenkin kondylooma ja herpes, kaksi ikuista, parantumatonta sairautta. Eiköhän ne löydy kaikilta tuollaisia suhteita harrastaneelta.

Ja miten joku uskaltaa päästää vieraan ihmisen kotiinsa tai mennä tämän kotiin, en tajua. Voi olla tappaja, raiskaaja, tai alkaa stalkata. Joku sanoo että viinasta rohkeutta...kaikki eivät käytä alkoholia.

Vierailija
59/80 |
29.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyllä panetukseen ja kiimaan naiset löytävät apua jos kysyvät tai haluavat.yksinäisillä miehillä ihan toinen juttu kun leimataan heti pervoksi.

Vierailija
60/80 |
29.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oliko niin että sinkkunaisen iso ongelma on, että ei saa halutessaan todella hyvää seksiä itselleen? Kun ei tiedä, kuka tarjokkaista olisi hyvä sängyssä?