En päästä lastani kylään niiden luokse, jotka käyvät tk: ssa
Pitää käydä yksityisellä vastaanotolla, että kelpaa meidän seuraamme.
Kommentit (30)
Vierailija kirjoitti:
on se tiettekö säälittävää kun ei luuseri osaa edes trollata
mä sentään opiskelen taloustieteitä ja silti nautin trollaamisesta missä olen erityisen hyvä
No joo 1/5 toi taloustiede pilasi.
Vierailija kirjoitti:
Pitää käydä yksityisellä vastaanotolla, että kelpaa meidän seuraamme.
Okei, kivat sulle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
mä sentään opiskelen taloustieteitä ja silti nautin trollaamisesta missä olen erityisen hyvä
heh hitsi kun en uskalla sulle lähteä mitään todistelemaan, mutta itse asiassa opiskelen taloustieteita ihan oikeastikkin
Vierailija kirjoitti:
Julkisella työskentelee vain loiset ja sinne menevät hoitoon vain loiset. Yksityinen on heille, jotka välittävät terveydestään.
Erikoislääkärit on kyllä pääsääntöisesti samoja. Julkisen puolen lääkärit pitää privaatissa iltavastaanottoa tai esim. yksityistä yhtenä päivänä viikossa ja julkista neljänä päivänä. Suurin osaaminen on Suomessa yliopistoklinikoissa, enkä itse edes haluaisi sellaisen lääkärin vastaanotolle joka ei siellä käy päivittämässä tietojaan ja taitojaan.
Vierailija kirjoitti:
Otan puheeksi, tietenkin.
No mä ainakin vastaisin, että mitäs se sulle kuuluu. Tuollaisen utelun jälkeen toteaisin, että en halua olla kaltaisesi uteliaan pöntön kanssa missään tekemisissä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
heh hitsi kun en uskalla sulle lähteä mitään todistelemaan, mutta itse asiassa opiskelen taloustieteita ihan oikeastikkin
kato kyllä meillä nörteilläkin on omat harrastukset
Ne jotka käyvät tk:ssa ovat sairaita.
Meidän alueelle tulonsa valinnanvapaus ja kaikki siis ihan kaikki tietämäni ns. Sosiaalitapaukset vaihtoi yksityiselle.
Meillä minulla ja miehellä vakuutukset joten käydään yksityisellä. Lapset käy tk.ssa jos tarve. Tosin niin harvoin on tarvinnut lääkärissä käyttää etten edes muista milloin oltas siellä tk.ssa käyty. Mutta silloin, kun on ollut tarve niin lapsille on löytynyt aina aika samalle päivälle, siksi ei olla koettu tarpeelliseksi vaihtaa.
Vierailija kirjoitti:
Juhana Vartiainenkin on hyvä trolli, hauskinta on että moni ottaa sen jutut tosissaan. Uusklassinen koulukunta on melkoinen provoporukka.