Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mistä löytää hyväsydämisen miehen?

Vierailija
31.03.2024 |

?

Kommentit (66)

Vierailija
1/66 |
31.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Säännöllisesti lenkiltä. 

Vierailija
2/66 |
31.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä tarkoitat hyväsydämisellä?  

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/66 |
31.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Säännöllisesti lenkiltä. 

Ei tervesydämisen kirjaimellisesti, vaikka on sekin plussaa.

Vierailija
4/66 |
31.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sellainen aidosti hyvä ihminen. Puhdas sydämeltään. Ei kateellinen, ahne, katkera, vihamielinen, passiivis-aggressiivinen. Haluaa muille hyvää.

Vierailija
5/66 |
31.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse löysin tinderistä. Onnekseni hän arvostaa myös hyvää sydäntä naisessa. Muuten mulla ei varmaan olisi ollut mahkuja. 

Vierailija
6/66 |
31.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyn vain kotona ja kaupassa. Vietän leppoisaa ja vaatimatonta elämää maaseudulla. Eli maalla kaupassa voi bongata.

Vierailija
7/66 |
31.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Käyn vain kotona ja kaupassa. Vietän leppoisaa ja vaatimatonta elämää maaseudulla. Eli maalla kaupassa voi bongata.

Voih. Minä vietän samanlaista elämää, mutta kaupungissa, eli tuskin kohdataan.

Vierailija
8/66 |
31.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse löysin tinderistä. Onnekseni hän arvostaa myös hyvää sydäntä naisessa. Muuten mulla ei varmaan olisi ollut mahkuja. 

Ihana kuulla <3

Vierailija
9/66 |
31.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä löysin kaverin kautta.

Vierailija
10/66 |
31.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuntuu että moni tulee vakavaksi ja vähän äreäksi, kun lähenee 40. Ilo, toivo ja usko katoaa kasvoilta. Joillekin se välillä palaa. Ehkä ovat liikaa töissä, ellei ole kiva ala ja viihtyy. Naisena koen että sisäinen lapsi pitää säilyttää tai joku ilo. Jos se on mahdollista. Ehkä tarkkailen liikaa miesten ja naisten ilmeitä.

Vierailija
11/66 |
31.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on kuulkaa parempi että jätetään me länsimaiset tämä parinmuodostus ja lisääntymishomma kokonaan. Kuollaan suosiolla sukupuuttoon ja jätetään maailma sellasille, jotka eivät ole sotkeneet päätään somessa ja deittisovelluksissa.

Vierailija
12/66 |
31.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katselemalla ympärilleen. Jos mies availee naisille ovia, auttaa kaatunutta mummoa, hoitaa naapurin lapsia tai laittelee vaikka linnunpönttöjä, niin kaikki tämmöinen kertoo jotain.

Vierailija
13/66 |
31.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

JOS olette tinderissä, tehkää selväksi, että haluatte lapsen/ lapsia. Tunnen muutaman kolmekymppisen miehen, joilla on halu tulla isäksi, siis saada ihan OMA lapsi.

Pri on ainakin hyväsydämisiä! Eivät kauheesti juokse baareissa, urheilevat ihan huvikseen, kuuntelevat musiikkia yms ain niin ja matkustelevat, pyöräillen ja silleen, kävellenkin...

Eikun vaan rohkeesti tinderiin lapsi halu! OMA siis .

Vierailija
14/66 |
31.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No,tiälähä mie sitte olen miss sie olet?

Vierailija
15/66 |
31.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se on kuulkaa parempi että jätetään me länsimaiset tämä parinmuodostus ja lisääntymishomma kokonaan. Kuollaan suosiolla sukupuuttoon ja jätetään maailma sellasille, jotka eivät ole sotkeneet päätään somessa ja deittisovelluksissa.

Maapallo olisi paratiisi jos siellä olisi vain vaikka miljoona ihmistä.      Kaikki saisivat olla omissa oloissaan nauttien luonnon antimista. 

Vierailija
16/66 |
31.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomi24 deittipalstalta

Vierailija
17/66 |
31.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sellainen aidosti hyvä ihminen. Puhdas sydämeltään. Ei kateellinen, ahne, katkera, vihamielinen, passiivis-aggressiivinen. Haluaa muille hyvää.

Varmaan olemalla itsekin sellainen. 

Vierailija
18/66 |
31.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En osaa sanoa mistä, mutta ainakin pitää lopettaa liika ulkoisiin tekijöihin tuijottaminen. Eräskin nainen valitteli miten vaikeaa on löytää aidosti kilttiä miestä, ja samaan aikaan luetteli asioita joita miehessä pitää olla: menestynyt, urakeskeinen, rahakas työ, huoliteltu ulkonäkö ja kuntoiluharrastus, hyvästä perheestä, ei mikään vässykkä vaan miehinen mies jne.

Vierailija
19/66 |
31.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kelpaa naisille hyväsydäminen herkkä mies. Pittää olla lääkärileukajännä ja iisssooo pippeli joka pitää vielä toimiakin . Joten kunnolliset miehet mahdollisuus sitten seuraavassa elämässä . 

Vierailija
20/66 |
31.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Varmaan olemalla itsekin sellainen. 

Pyrin olemaan. Vaikeaa löytää ihmistä, joka ei eläisi menestyksen ja mammonan kiilto silmissä, tai jollain muulla tavoin eläisi kovat arvot edellä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä seitsemän yksi