Kertokaa minulle mikä on Roblox
Annoin lapsen asentaa kännykkään Roblox-pelin. Tämä on nyt ilmeisesti joku interaktiivinen pelialusta, jossa voi pelata kavereiden kanssa? Olen nyt sivusilmällä huomannut, että pyssyjä ja tappamista taitaa olla mukana vaikka sovellus oli luokiteltu 7-vuotiaille sopivaksi.
Kertokaahan minkä ikäiselle ko. pelipaikka sopii vapaaseen käyttöön ja mitä siellä oikeastaan on? Mikä on "somen" osuus sovelluksessa?
Kommentit (24)
Pelasin Robloxissa kun olin 8 :D Sain sieltä kavereita ja opin tosi hyvin englantia. Pelasin tosin jotain dinosaurus pelejä. Voihan sitä aina kysyä, että mitä lapsi nyt pelaa tai pyytää päästä katsomaan. Omasta mielestä soveltuu hyvin kaiken ikäisille (ehkei nyt kuitenkaan aikuisille, mutta lapsille ja nuorille :)).
kysyit mikä on roblox. se on kiva peli
Nyky tiedon mukaan, tai ainakin mitä on itse kuullut peli seurakunnista ja niiden ohjaajilta. Roblox ikää suositusta ei voida luokitella mitä he ovat monia vuosia julistaneet ja mainostaneet. EU-sääntöjen mukaan Roblox on siis vähintään K18 vuotiaille sunnattu. Koska Robloxia ei ole virallisesti EU-sääntöjen mukaisesti ikinä, Virallisesti luokiteltu.
XD