Lapseni ei ollut mennyt ryhmäkuvaan,
Ja ope soitti äsken. Lapsi oli vain kieltäytynyt. Mistähän voisi olla kyse?
Kommentit (15)
Lasta kiusataan, hän on itse kiusaaja, lapsi ei osaa käytyäytyä, hän on autist, asperger tms. Mitä itse veikkaat?
Jotain harmia oli ollut ja itkuiset silmät. Luultavasti se syynä, mutta kuitenkin huolestuttaa. Mikä sitä vaivaa? Ap
Vierailija kirjoitti:
Jotain harmia oli ollut ja itkuiset silmät. Luultavasti se syynä, mutta kuitenkin huolestuttaa. Mikä sitä vaivaa? Ap
Mitä, jos kysyisit tätä lapseltasi?
No ensi vuonna sitten. Eikai sitä nyt joka vuosi tarvitse ostaa niitä ylihinnoiteltuja kuvia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No, ei se tiedä itsekään mikä tuli. Oli itkenyt kun oli ollut harmia, ja sitten kuulema kukaan ei halunnut sitä kuvaan enää. Siinä se mitä irti sai. Huono päivä vain. Ap
Minä en lapsena kerran meinannut mennä, mutta houkuteltuna lopulta menin. Syy oli uusi luokka, jolta en oiken tuntenut vielä muita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No, ei se tiedä itsekään mikä tuli. Oli itkenyt kun oli ollut harmia, ja sitten kuulema kukaan ei halunnut sitä kuvaan enää. Siinä se mitä irti sai. Huono päivä vain. Ap
Kaikki ei mennyt tismalleen hänen tahtomalla tavalla ja tuli harmia? Muuta syytä en tuohon nää kuin diivailun.
Syksyllä alkanut uusi luokka, oli kuulemma tullut olo ettei se ole hänen oma luokkansa. Jälkikäteen harmitteli ettei mennyt ikää 9v. Ap
Mun kouluaikaan ei kyselty, kuka ehkä haluaisi tänään luokkakuvaan ja kuka ei. Luokkakuvaan mentiin ja sillä siisti. Ei traumoja, eikä tarvinnut harmitella jälkikäteen, ettei mennyt.
Joo, ei tässäkään sitä kyselty, lapsi oli itkenyt ja oli päätetty ettei itkevänä mene. Lähinnä mietin, että mitä mun kuuluu tehdä vai eikö mitään. Ap
Joku on kiusannut esim "et tuu pilaamaan kuvaa". Ongi totuus selville. Hyvä että jäi pois kostoksi, saat tehdä numeron siitä.
Vierailija kirjoitti:
Mun kouluaikaan ei kyselty, kuka ehkä haluaisi tänään luokkakuvaan ja kuka ei. Luokkakuvaan mentiin ja sillä siisti. Ei traumoja, eikä tarvinnut harmitella jälkikäteen, ettei mennyt.
Ihan niin kuin entisaikaan ei kukaan muutenkaan pinnannut?
Lapsi on selväti autisti
T tytkija