Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lapseni ei ollut mennyt ryhmäkuvaan,

Vierailija
19.09.2018 |

Ja ope soitti äsken. Lapsi oli vain kieltäytynyt. Mistähän voisi olla kyse?

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
19.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsi on selväti autisti

T tytkija

Vierailija
2/15 |
19.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun lapsi ei mennyt ollenkaan kuvauksiin. Ei vaan halunnut.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
19.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lasta kiusataan, hän on itse kiusaaja, lapsi ei osaa käytyäytyä, hän on autist, asperger tms. Mitä itse veikkaat?

Vierailija
4/15 |
19.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotain harmia oli ollut ja itkuiset silmät. Luultavasti se syynä, mutta kuitenkin huolestuttaa. Mikä sitä vaivaa? Ap

Vierailija
5/15 |
19.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku sanoi sen nenää rumaksi?

Vierailija
6/15 |
19.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jotain harmia oli ollut ja itkuiset silmät. Luultavasti se syynä, mutta kuitenkin huolestuttaa. Mikä sitä vaivaa? Ap

Mitä, jos kysyisit tätä lapseltasi?

Vierailija
7/15 |
19.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ensi vuonna sitten. Eikai sitä nyt joka vuosi tarvitse ostaa niitä ylihinnoiteltuja kuvia.

Vierailija
8/15 |
19.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No, ei se tiedä itsekään mikä tuli. Oli itkenyt kun oli ollut harmia, ja sitten kuulema kukaan ei halunnut sitä kuvaan enää. Siinä se mitä irti sai. Huono päivä vain. Ap

Vierailija
9/15 |
19.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en lapsena kerran meinannut mennä, mutta houkuteltuna lopulta menin. Syy oli uusi luokka, jolta en oiken tuntenut vielä muita.

Vierailija
10/15 |
19.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No, ei se tiedä itsekään mikä tuli. Oli itkenyt kun oli ollut harmia, ja sitten kuulema kukaan ei halunnut sitä kuvaan enää. Siinä se mitä irti sai. Huono päivä vain. Ap

Kaikki ei mennyt tismalleen hänen tahtomalla tavalla ja tuli harmia? Muuta syytä en tuohon nää kuin diivailun.

Vierailija
11/15 |
20.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syksyllä alkanut uusi luokka, oli kuulemma tullut olo ettei se ole hänen oma luokkansa. Jälkikäteen harmitteli ettei mennyt ikää 9v. Ap

Vierailija
12/15 |
20.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun kouluaikaan ei kyselty, kuka ehkä haluaisi tänään luokkakuvaan ja kuka ei. Luokkakuvaan mentiin ja sillä siisti. Ei traumoja, eikä tarvinnut harmitella jälkikäteen, ettei mennyt.

Vierailija
13/15 |
20.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, ei tässäkään sitä kyselty, lapsi oli itkenyt ja oli päätetty ettei itkevänä mene. Lähinnä mietin, että mitä mun kuuluu tehdä vai eikö mitään. Ap

Vierailija
14/15 |
20.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku on kiusannut esim "et tuu pilaamaan kuvaa". Ongi totuus selville. Hyvä että jäi pois kostoksi, saat tehdä numeron siitä.

Vierailija
15/15 |
20.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun kouluaikaan ei kyselty, kuka ehkä haluaisi tänään luokkakuvaan ja kuka ei. Luokkakuvaan mentiin ja sillä siisti. Ei traumoja, eikä tarvinnut harmitella jälkikäteen, ettei mennyt.

Ihan niin kuin entisaikaan ei kukaan muutenkaan pinnannut?