ET Alttarilla, jakso III - OFFICIAL
Keskustelua tämän päivän jaksosta.
Kommentit (190)
Hassua, miten nopeita johtopäätöksiä ihmiset vetävät vajaan tunnin mittaisen jakson perusteella.
Rosa näytti muitakin tunteita kuin söpöstelevää ihastusta -> suhde on tuhoon tuomittu kiukuttelun takia
Sini ja Vesa nauravat paljon -> Sini on hölmö hihittelijä ja suhde ei voi edetä kaveruutta pidemmälle
Miina kosketteli paljon Heikkiä eikä kilahtanut tämän arvosteluista -> vuosisadan rakkaustarina
Tottakai jokaisella on oikeus mielipiteisiin emmekä voi tehdä tulkintoja kuin näkemämme perusteella. Silti voisi olla jotain rajaa näissä ehdottomuuksissa. Katsellaan nyt ihan rauhassa miten homma etenee eikä heti tuomita, jos ei koko ajan eletä vaaleanpunaisessa hattarassa. Ei kai kukaan siihen pysty edes tutun ihmisen kanssa, saati sitten ventovieraan. Suhteen kehittyminen ottaa aikansa. Toisilla kauemmin kuin toisilla. Onhan se tässäkin sarjassa jo aiemmilla kausilla nähty.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oli kiva huomata että miina sai heikin vapautumaan. Itse olen kyllä myös introvertti, ja tulen parhaiten toimeen sellaisten ekstroverttien kanssa, jotka eivät välitä luonne-erosta, vaan tempaavat mukaansa. toisen introvertin kanssa helposti tuijotetaan molemmat vain seinää. Heikillä ehkä sama juttu, että tarvitsee sen alku sysäyksen.
Sukkahousukommentti särähti hiukan korvaan kyllä. Ilmeisesti oli puuttunut jo myös miinan farkkutakin käyttöön. He ovat tunteneet vasta muutamia päiviä, ja jo tulee pukeutumisneuvoja. Mitenkä miina on tähän astisen elämänsä ilman heikkiä osannut valita vaatteensa..
Mietin että joku taustatilannehan siinä sukkisgatessa on ollut, jota ei näytetty. Oliko Miina esim. hotellilla pähkäillyt ääneen pitäiskö laittaa sukkikset vaiko ei, ja Heikki sittten todennut, että laita. Ja Miina ei ollutkaan sitten laittanut, josta Heikin kummastus, että miksi kysyä, jos kuitenkin toimii toisin.
Minua ärsytti tuo kohtaus suuresti. Jo ensinnäkin se, että mies puuttuu jo noin alkuvaiheessa naisen pukeutumiseen nosti karvat pystyyn. Vielä enemmän ne nousivat, kun Miina perusteli sukkahousuttomuutta kuumuudella ja Heikki vänkäsi vastaan. Onko hän muka joskus käyttänyt sukkahousuja? Tuskinpa. Näin ollen hän ei voi kertoa tuleeko sukkahousuissa kuuma vai ei. Miinalla on aiheesta kokemusta, joten hänen näkemystään olisi pitänyt kunnioittaa eikä alkaa väittelemään asiasta, josta ei tiedä mitään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Roosalla prinsessasyndrooma, luulee olevansa parempi kuin onkaan. Saman tyylinen ihminen, kun viime kauden Esan vaimo. Kotoisin pienestä kunnasta, niin voi helposti kuvitella olevansa "tasokas", mutta Roosa ihan peruskauraa Espoolaiselle.
Harmi..
Minullakin tuli mieleen se Aliisa, joka kaipasi heti sukuaan ja läksi viikon matkallekin heidän kanssaan. Samansortin pikkukaupunkimissi. Paitsi että Rosalla ja Eetulla oli romattinen käynnistys. Tässä vaiheessa toivon, että saavat välinsä selkiytettyä, muutoin tulee ihan perinteistä roska-tositeeveetä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko jossain cmore ketju?
On
On, koska minä tein sen.
https://www.vauva.fi/keskustelu/3272546/ensitreffit-alttarilla-2018-spo…
Tuosta.
Olen ilmoittanut tuon ketjun epäasialliseksi, joten on vain ajan kysymys milloin se poistuu :D
Keskustelu OFFICIAL-ketjuun, sinä yksi ava-hullu voit vapaasti kirjoitella tähän ketjuun.
Juu, tänne me kaikki AVA-hullut kirjoittelemme. Eihän sinun tarvitse kirjoittaa minnekään eikä varsinkaan solvata toisten ketjuja ja toisia ihmisiä, mutta anna toisten kirjoittaa, minne he haluavat. Tuskin ketjut kovin epäasiallisia ovat. Osa haluaa puhua jo C Moren jaksosta eikä halua tehdä sitä OFFICIAL-ketjussa, joten C More -ketjussa se heiltä näkyy sujuvan.
Luulet ilmeisesti, että meitä ei olisi useampia :D Voin vakuuttaa, että turhaan olet inissyt minun ilmiantavan sinun perustamiasi ketjuja vaan asialla on ollut joku muu, joka on kyllästynyt siiheen, että joku demittäjä on halunnut väkisin tuoda tänne vauvalle demin typerän systeemin. Painu sinne demille takaisin ja anna AV:n olla AV
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On
On, koska minä tein sen.
Tuosta.
Olen ilmoittanut tuon ketjun epäasialliseksi, joten on vain ajan kysymys milloin se poistuu :D
Keskustelu OFFICIAL-ketjuun, sinä yksi ava-hullu voit vapaasti kirjoitella tähän ketjuun.
Juu, tänne me kaikki AVA-hullut kirjoittelemme. Eihän sinun tarvitse kirjoittaa minnekään eikä varsinkaan solvata toisten ketjuja ja toisia ihmisiä, mutta anna toisten kirjoittaa, minne he haluavat. Tuskin ketjut kovin epäasiallisia ovat. Osa haluaa puhua jo C Moren jaksosta eikä halua tehdä sitä OFFICIAL-ketjussa, joten C More -ketjussa se heiltä näkyy sujuvan.
Luulet ilmeisesti, että meitä ei olisi useampia :D Voin vakuuttaa, että turhaan olet inissyt minun ilmiantavan sinun perustamiasi ketjuja vaan asialla on ollut joku muu, joka on kyllästynyt siiheen, että joku demittäjä on halunnut väkisin tuoda tänne vauvalle demin typerän systeemin. Painu sinne demille takaisin ja anna AV:n olla AV
Ja nyt voitte lopettaa tuon jankkaamisen ja keskittyä eilisestä jaksosta keskusteluun, eikös vaan? Ei ole kiva jos tämäkin ketju muuttuu jankkaus-ketjuksi.
Ja jotta oma viestini liittyisi aiheeseen:
Minä en todellakaan olisi heittämässä kirvestä kaivoon Rosan ja Eetun suhteen. Aiemmilla kausillakin nähty, että on vain hyvä kun ne epävarmuudet ja ahdistukset tuodaan esiin. Se on sitä aitona itsenä olemista. Aitous on aina suhteessa tärkeää ja erityisen tärkeää se on, kun toiseen täytyy tutustua mahdollisimman hyvin todella pienessä ajassa.
Vierailija kirjoitti:
Perinteinen hoitaja tuo Rosa; näpäyttelijä, aina oikeassa, kiukutteleva, silmiäänpyörittelevä draamailija. Muiden pitää aina olla askel edellä siloittelemassa tulevaa. Eetu joutuu kävelemään munankuorien päällä loppuelämänsä jos tuohon nyt jää.
Tää on kyllä ny jo oikeesti aika epäreilua siltä pohjalta, että Rosa kertoi, että huonojakin hetkiä ollut ja halunnut olla yksin. Tai sit multa on todella mennyt kaikki näpäyttelyt ja aina oikeassa -olemiset sun muut ohi.
Minä en jaksaisi kovin kauaa Miinan jatkuvaa opastusta: "Voisit sanoa näin" ja "Voisit tehdä noin". Toki jos Heikki tykkää niin sittenhän asiassa ei ole ongelmaa. Itselleni tuollainen vaan olisi liikaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On
On, koska minä tein sen.
Tuosta.
En tiedä, mistä edes puhut. En ole "inissyt" kenenkään ilmiantaneen "ketjujani", joita olen perustanut tasan tarkkaan yhden. Sen sijaan joku (sinä?) kertoi tuossa yllä voitonriemuisesti, että hän oli ketjun ilmiantanut. No, se on minulle se ja sama, kun en kys. ketjua käytä.
En tiedä mistään Demistä myöskään mitään, enkä ole kys. foorumilla ikinä ollut.
Hyvää, kenties hieman rauhallisempaa päivänjatkoa.
Rosan näpäyttelevä käytös korostui siis ensisijaisesti siinä ensi viikon jakson sneak peek -pätkässä. Se sai jotenkin todella karvat pystyyn, kun Eetu selvästi epävarmana (varmaan kiukkuilua jo kuunnelleena) kysyi jotain ilta- ja aamupalasta ja Rosa vastaa ylimielisen kärttyisästi että ”ei täällä mitään hotelliaamiaista tarjoilla” tjsp. No tietty ei tiedetä mikä tuota tilannetta edelsi, nutta noin lähtökohtaisesti wtf. Noin muutoin se eilinen jakso ei vielä ollut Rosan kannalta paha, mutta tuo loppupätkä ei lupaa hyvää.
Vierailija kirjoitti:
Rosalla ei ole blogin kuvissa sormusta joten ovat eronneet.
Minulla ei ole koskaan sormusta, mutta ihan tukevasti olen naimisissa. Pian tulee 15 vuotta täyteen ja sormusta olen käyttänyt viimeksi 13 vuotta sitten. Sormus tai sen puute ei kerro mitään.
Vierailija kirjoitti:
Blogin osoite tai vinkkiä nimestä? En tiedä, mikä täällä on politiikka.
Vierailija kirjoitti:
Miten voi olla noin vaikeaa olla paljastelematta? Ei voi kuin ihmetellä.
Tsekkasin blogin. Ihan spoilausvapaata aluetta ja vasempaa nimetöntä saa etsiä suurennuslasilla. Eikä se sormuksen puuttuminen mitään kerrokaan. Ei varsinkaan urheillessa.
Sopivasti uusi blogi aloitettu jotakuinkin siinä vaiheessa, kun EA alkanut. ;)
Vierailija kirjoitti:
Varmaan ovat saaneet myös aika tarkat ohjeet, että mitä saavat somessa julkaista. Että saako sormukset näkyä jne.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Varmaan ovat saaneet myös aika tarkat ohjeet, että mitä saavat somessa julkaista. Että saako sormukset näkyä jne.
Juurikin näin. Parit eivät saa näyttäytyä yhdessä tai julkaista mitään tilannetta avaavaa ennen kuin kaikki jaksot ovat tulleet tv:stä. Tämä on ihan normaalikäytäntö kaikissa näissä "paritusohjelmissa". Kuva ei siis kerro juuta eikä jaata.
Kyllä parit yhdessä saavat näyttäytyä. Ovathan he jaksoissakin eläneet ihan normaalia elämää festareineen päivineen. Olisihan se vaikeata olla neljän seinän sisällä.
Vaikeata sanoa tarkemmin, kun itse en ainakaan ole nähnyt sopparia, jonka ovat allekirjoittaneet.
Mietin että joku taustatilannehan siinä sukkisgatessa on ollut, jota ei näytetty. Oliko Miina esim. hotellilla pähkäillyt ääneen pitäiskö laittaa sukkikset vaiko ei, ja Heikki sittten todennut, että laita. Ja Miina ei ollutkaan sitten laittanut, josta Heikin kummastus, että miksi kysyä, jos kuitenkin toimii toisin.