Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

ET Alttarilla, jakso III - OFFICIAL

Vierailija
18.09.2018 |

Keskustelua tämän päivän jaksosta.

Kommentit (190)

Vierailija
101/190 |
18.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ystävät rakkaat, tämä on käsikirjoitettu ohjelma. Ei kannata vetää kovin suuria johtopäätöksiä yhden jakson perusteella. Tottakai katsojille ennemmin näytetään tätä "söpöstelyparista ahdistukseen"-kaavaa kuin "söpösteöypari jatkaa söpöstelyä". Toistoa on tylsä katsella, särmät tuovat mielenkiintoa.

Vierailija
102/190 |
18.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minuakin alkoi tuo Rosa ärsyttää, vaikka aluksi oli suosikkini. Ei tosiaan ansaitse Eetua tämän jakson perusteella!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/190 |
18.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Rosa onki näköjään tommonen tiukkapipo... Voivoi :(

Vaikuttaa vain ahdistuneelta. Itsekin olisin tuollaisessa tilanteessa.

Olisi hyvä ymmärtää jo hakuvaiheessa, että mihin ohjelmaan on hakemassa......

Sinäkö muka pystyt aina ennakoimaan miten reagoit kaikissa mahdollisissa tilanteissa? Epäilen.

Vierailija
104/190 |
18.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rosa ehkä kuvittelee olevansa hyväkin saalis!

Vierailija
105/190 |
18.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minuakin alkoi tuo Rosa ärsyttää, vaikka aluksi oli suosikkini. Ei tosiaan ansaitse Eetua tämän jakson perusteella!

Valaiskaa nyt, mikä siinä oli niin ärsyttävää? Minä en sellaista huomannut. Huomasin vain uuden tilanteen aiheuttamaa hetkellistä ahdistusta, joka käsiteltiin sekä Eetun että Rosan taholta asiallisesti. Vai menikö minulta jotain ohi?

Vierailija
106/190 |
18.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oma suosikkini on Vesa. Toivon hänelle ja Sinille hyvää, lähtökohdat ovat lupaavat.

Miinasta en taida välittää samoin kuin te muut. Hänen reagointitapansa jännittävissä tilanteissa on hieman hermoille käyvää. Heikin kivikasvoisuus taas ei oikein säväytä, mutta kyllä häneltä onneksi positiivisiakin tunteita irtosi. Tällä parilla ei varmasti tule menemään kivuttomasti, vaikka molemmat varmasti yrittävät.

Rosa ja... Mikäsemiesnytolikaan. Rosa vaikuttaa ailahtelevaiselta täydellisyyden tavoittelijalta. Mies kirjoitti minulle huomenlahjaksi biisin.... Itkua... Vaikka todellisuudessahan puoliso ei tiennyt lainkaan, kenelle kappaleen tulisi lopulta soittamaan. Kiva ele, mutta turhan henkilökohtaisesti otettu. Mies venyy kun nainen kiukkuaa ja panikoi, mutta todennäköisesti nainen pohtii itsensä umpisolmuun ja koko homma on sillä pilattu.

Vierailija
107/190 |
18.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos tästä ketjusta! Oli mukava keskustella tv-aikataulun mukaisesti livenä ilman paljasteluja ja turhaa jankkaamista epäolennaisuuksista. Palataan ensi viikolla toivottavasti samanlaisen ketjun kera! Hyvää yötä kaikille kanssa kirjoittelijoille!

Vierailija
108/190 |
18.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos - nukkukaa hyvin!

Vierailija
109/190 |
18.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikä seuraavankaan. Valistunut arvaukseni.

Vierailija
110/190 |
18.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaaha, tämän kauden sylkykuppi on sitten Rosa. En ymmärrä miksi, mutta ehkä minun ei tarvitsekaan.

Vierailija
111/190 |
18.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eikä seuraavankaan. Valistunut arvaukseni.

MUTTA seuraavasta jaksosta keskustellaan cmore ketjussa tai ensi viikolla uudelle jaksolle avattavassa tv-liveketjussa. Ihan vain varmuuden vuoksi mainitsen, ettei kukaan tule tänne paljastelemaan.

Vierailija
112/190 |
18.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rosa vaikuttaa todella kireäpipoiselta kyllä. Toivottavasti ei jää Eetu ihan hänen jalkoihinsa kun vaikuttaa miellyttäjätyypiltä ja hyvältä sopeutumaan kaikkeen mitä tapahtuukaan. Tuntuu että Rosa määrää ja Eetu kulkee perässä. Ei kovin toimivaa tai tyydyttävää pidemmän päälle. Toivottavasti olen väärässä.

Vesa tuntuu olevan todella ihana, fiksu ja rauhallinen. Vaikuttaa sellaiselta ihmiseltä joka ei sano ilkeästi riidankaan aikana. Sini taas aikamoinen hölmöläinen eikä tämä pari tunnu omasta mielestäni oikein yhteensopivalta. Kuin kaksi kaveria, ei romanttista tunnetta ainakaan vielä tullut heidän seuraamisesta.

Miina ja Heikki hyvä match. Tasapainottavat toisiansa ja kipinää tuntuu olevan eniten tähän mennessä näistä pareista. Toivottavasti Heikki pystyy mukautumaan yhdessä elämiseen ja lämpenee vielä enemmän.

Vierailija
113/190 |
18.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

miten tuollainen hermoheikko voi olla ensihoitaja..

Vierailija
114/190 |
19.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

miten tuollainen hermoheikko voi olla ensihoitaja..

Hän on sairaanhoitaja ensiavussa, ei ensihoitaja. Mutta eiköhän hän pärjää työssään oikein hyvin. Ei mennä liian henkilökohtaisuuksiin..

Vierailija
115/190 |
19.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miinalla ja Heikillä on kyllä keskinäistä kemiaa, luulen, että näillä homma toimii ja kestää.

Vierailija
116/190 |
19.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli kiva huomata että miina sai heikin vapautumaan. Itse olen kyllä myös introvertti, ja tulen parhaiten toimeen sellaisten ekstroverttien kanssa, jotka eivät välitä luonne-erosta, vaan tempaavat mukaansa. toisen introvertin kanssa helposti tuijotetaan molemmat vain seinää. Heikillä ehkä sama juttu, että tarvitsee sen alku sysäyksen.

Sukkahousukommentti särähti hiukan korvaan kyllä. Ilmeisesti oli puuttunut jo myös miinan farkkutakin käyttöön. He ovat tunteneet vasta muutamia päiviä, ja jo tulee pukeutumisneuvoja. Mitenkä miina on tähän astisen elämänsä ilman heikkiä osannut valita vaatteensa..

Vierailija
117/190 |
19.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Heikki on laskenut aseensa, sulanut ilme kun katsoo Miinaa. Sit "Katson sua". "No tässä mä oon. "

Ei minua edes kiinnosta nämä muut, en käsitä Rosa-Eetu draamaa tai liian nuoria vielä? Vesa vaikuttaa Sinin vanhemmalta.

Vesa on aikuinen ja siltä näyttää ja käyttäytyy eikä yritä muuta esittääkään. Harmi kun sai Sinin kumppanikseen. En näe heitä parina mitenkään. Sini pistää nauruksi tilanteen kuin tilanteen. Vaikuttaa olevan kuin teinityttö tai sitten esittää " rentoa , hauskaa ja mukavaa" vitsikkäästi nauramalla ja höpsöttämällä. Ei jatkoon.

Vierailija
118/190 |
19.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä ihmeen Sinin dissaus täällä on taas meneillään? Ihan samalla tavalla se Vesa näytti nauravan vedet silmissä tyhmää juttua kuten Sinikin. Vaikuttavat täydellisiltä toisilleen.

Vierailija
119/190 |
19.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle kyllä kelpaisi Eetun kaltainen mies <3 Minusta on hienoa, että mies uskaltaa avoimesti olla mitä on, vaikka sitten herkkä. Ei kaikkien tarvitse olla mitään supermachoja, ja on virkistävää, ettei hän sellaista edes yritä esittää.

Vierailija
120/190 |
19.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko jossain cmore ketju?

On

On, koska minä tein sen. 

https://www.vauva.fi/keskustelu/3272546/ensitreffit-alttarilla-2018-spo…

Tuosta. 

Olen ilmoittanut tuon ketjun epäasialliseksi, joten on vain ajan kysymys milloin se poistuu :D

Keskustelu OFFICIAL-ketjuun, sinä yksi ava-hullu voit vapaasti kirjoitella tähän ketjuun.