Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

ET Alttarilla, jakso III - OFFICIAL

Vierailija
18.09.2018 |

Keskustelua tämän päivän jaksosta.

Kommentit (190)

Vierailija
181/190 |
20.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä en jaksaisi kovin kauaa Miinan jatkuvaa opastusta: "Voisit sanoa näin" ja "Voisit tehdä noin". Toki jos Heikki tykkää niin sittenhän asiassa ei ole ongelmaa. Itselleni tuollainen vaan olisi liikaa. 

Minä taas olisin Heikkinä äärimmäisen kiitollinen siitä, että Miina jaksaa noin asiallisesti ja positiivisesti asettaa rajojaan. Itse sanoisin paljon napakammin esimerkiksi siitä, että pukeutumisen (kielteinen) kommentointi on kontrolloivaa ja siksi ikävää käytöstä, ja että Heikillä ei edes ole siihen tarvittavaa silmää/tyylitajua, mikä tekee käytöksestä ikävän lisäksi noloa. Miinan tyyli sanoa sama asia oli täydellisen rakentava ja kiltti. Sen pidemmälle kilttisektorille ei olisi mahdollista mennä jäämättä jo kynnysmatoksi.

Jos Heikki ei siedä sitä, että hänen rumaa käytöstään ojennetaan noin hellävaraisesti ja taitavasti, niin ongelma on ihan pelkästään hänen omansa.

Vierailija
182/190 |
20.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en usko hetkeäkään, että Miina on rakastunut tai edes ihastunut Heikkiin. Miten voisikaan näin lyhyen ajan ja Heikin käytöksen jälkeen?

Uskon, että Miina on tajunnut ohjelman juonen, joka on verrattavissa "kohtele puolisoasi 90 pv ajan kuin hän olisi maailman paras ja rakastettavin kumppani ja jätä hänet vasta sitten, jos sekään ei auta" tai sitten ihan vaan enne nettiä treffailuun eli tavataan ja yritetään antaa itsestä hyvä kuva ja saada toinen ihastumaan ja sitten vasta myöhemmin katsotaan tarkemmin, onko edellytyksiä suhteelle.

Tämä nykymeininki on outoa, kun jurotetaan mitään kemiaa luomatta ja jos "ei kelpaa itsenään" niin ei sitten. Ei niitä ihastumisia ja ihmissuhteita sillä tavalla ennenkään syntynyt.

Sitä promillen murto-osan mahdollisuutta, että alttarilla olisi joku, jonka kanssa aidosti kemiat kohtaa ensisekunnilla, on varmaan aika turha odottaa. Moni ei koe sellaista koskaan tai vain kerran, pari elämässään. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
183/190 |
20.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä en jaksaisi kovin kauaa Miinan jatkuvaa opastusta: "Voisit sanoa näin" ja "Voisit tehdä noin". Toki jos Heikki tykkää niin sittenhän asiassa ei ole ongelmaa. Itselleni tuollainen vaan olisi liikaa. 

Heikki jos joku, on täysi moukka ja on ihan ylitsevuotavan kohteliasta Miinalta esittää palaute noin rakentavasti. 

Heikki oli jauhanut eksästään jo aiemminkin, koska näköalakommentissa sanoi, että tulee TAAS eksä mieleen.

Lisäksi siinä kaivaa itselleen aika syvää kuoppaa, jos alkaa mussuttaa tuoreen kumppaninsa farkkutakista ja sukkahousuttomuudesta ikävään sävyyn. Niin ei vaan tehdä. 

Jos Miina vaatisi miestä artikuloimaan selvästi, puhumaan ääneen, seisomaan ryhdissä, olemaan ripeä tai hymyilemään tai nauramaan, olisi kritiikki Miinaa kohtaan aiheellinen. On kuitenkin ihan ok ja oikein puolustautua, jos itseä tökitään asiattomasti.  

Vierailija
184/190 |
20.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä taas olisin Heikkinä äärimmäisen kiitollinen siitä, että Miina jaksaa noin asiallisesti ja positiivisesti asettaa rajojaan. Itse sanoisin paljon napakammin esimerkiksi siitä, että pukeutumisen (kielteinen) kommentointi on kontrolloivaa ja siksi ikävää käytöstä, ja että Heikillä ei edes ole siihen tarvittavaa silmää/tyylitajua, mikä tekee käytöksestä ikävän lisäksi noloa. Miinan tyyli sanoa sama asia oli täydellisen rakentava ja kiltti. Sen pidemmälle kilttisektorille ei olisi mahdollista mennä jäämättä jo kynnysmatoksi.

Jos Heikki ei siedä sitä, että hänen rumaa käytöstään ojennetaan noin hellävaraisesti ja taitavasti, niin ongelma on ihan pelkästään hänen omansa.

Just mietin, että onkohan noi vaan kovin tietoisia kameroista vai todella noin ystävällismielisiä ihmisiä? Itse sanoisin hyvin selvästi, että mitähän pukeutumiseni sinulle oikeastaan kuuluu. Mutta eri asia tietysti sitten, jos kovasti kysytään neuvoa ja sitten loukkaannutaan kommenteista. Tai jos on voivoteltu vitivalkoisia jalkoja hotellilla ja mietitty sukkahousuja ja jälleen asia otetaan esille hevoskärryissä, kun onkin taas niin valkoiset koivet. Mut kun ei näistä tiedä, leikkaamalla saadaan tosi outoja tapahtumaan.

Ulkomaillahan tuotantoja on syytetty aivan ku*ipäiksi tuon leikkaamisen takia. 

Mut siis noi Miinan "voisit tehdä näin" -kommentit on minusta osin sitäkin, kun varmaan hän todellakin haluaisi ihastuneena joitain ihania vaimokommentteja. Onhan tuo aika kiusallista joutua ikään kuin ohittamaan toisen kommentteja ja tekemään parempia vuorosanoja toiselle, etenkin kun kaikki välittyy eetteriin muillekin. 

Vierailija
185/190 |
20.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä en usko hetkeäkään, että Miina on rakastunut tai edes ihastunut Heikkiin. Miten voisikaan näin lyhyen ajan ja Heikin käytöksen jälkeen?

Uskon, että Miina on tajunnut ohjelman juonen, joka on verrattavissa "kohtele puolisoasi 90 pv ajan kuin hän olisi maailman paras ja rakastettavin kumppani ja jätä hänet vasta sitten, jos sekään ei auta" tai sitten ihan vaan enne nettiä treffailuun eli tavataan ja yritetään antaa itsestä hyvä kuva ja saada toinen ihastumaan ja sitten vasta myöhemmin katsotaan tarkemmin, onko edellytyksiä suhteelle.

Tämä nykymeininki on outoa, kun jurotetaan mitään kemiaa luomatta ja jos "ei kelpaa itsenään" niin ei sitten. Ei niitä ihastumisia ja ihmissuhteita sillä tavalla ennenkään syntynyt.

Sitä promillen murto-osan mahdollisuutta, että alttarilla olisi joku, jonka kanssa aidosti kemiat kohtaa ensisekunnilla, on varmaan aika turha odottaa. Moni ei koe sellaista koskaan tai vain kerran, pari elämässään. 

Joo, välillä kyllä tämäkin tunne iskee. Kyllähän hän sanoikin, että on nyt kyllä vähän epäilevä. Mutta toisaalta kemiasta puhuminen ja jatkuva pussailu... Miksi kukaan pussailisi vain telkkariohjelman takia? Etenkin kun vähempikin riittäisi, jos nyt sitten jotain viihdarvoa haluaisi kuitenkin tuottaa. 

90 päiväähän noi ei tosin joudu kärvistelemään, 5 viikkoa riittää. 

Vierailija
186/190 |
20.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En oikein pitänyt siitä, että huomenlahjasta oli tehty Sinille ikään kuin älykkyystesti. Jos kaipaa jotain matemaatikkoateoreetikkoa kumppaniksi, kannattaisiko etsiä yliopistolta tai teknillisestä korkeakoulusta mielummin. 

Olen ollut mensan jäsen enkä osaa sanoa, olisinko siltikään avannut sitä boksia yhtään Siniä nopeammin. 

Vierailija
187/190 |
20.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joo, välillä kyllä tämäkin tunne iskee. Kyllähän hän sanoikin, että on nyt kyllä vähän epäilevä. Mutta toisaalta kemiasta puhuminen ja jatkuva pussailu... Miksi kukaan pussailisi vain telkkariohjelman takia? Etenkin kun vähempikin riittäisi, jos nyt sitten jotain viihdarvoa haluaisi kuitenkin tuottaa. 

Siis eikös sillä pussailulla ole tarkoitus katsoa, nostattaisiko se intohimon pintaan - vai ei. Jos ei pussaile, flirttaile ja puhuu vaikka derivaatasta toista väheksyvään sävyyn niin salamako sen intohimon taivaalta tuo?

Vierailija
188/190 |
20.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siis eikös sillä pussailulla ole tarkoitus katsoa, nostattaisiko se intohimon pintaan - vai ei. Jos ei pussaile, flirttaile ja puhuu vaikka derivaatasta toista väheksyvään sävyyn niin salamako sen intohimon taivaalta tuo?

En mä muista tiedä, mutta en mä ainakaan pussaile ihmistä, jonka kanssa ei ole kemiaa ja jota ei näin ollen tee mieli pussailla. 

Vierailija
189/190 |
21.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Perinteinen hoitaja tuo Rosa; näpäyttelijä, aina oikeassa, kiukutteleva, silmiäänpyörittelevä draamailija. Muiden pitää aina olla askel edellä siloittelemassa tulevaa. Eetu joutuu kävelemään munankuorien päällä loppuelämänsä jos tuohon nyt jää.

Ei nyt vedetä kokonaista ammattikuntaa tähän.

Vierailija
190/190 |
25.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitäs mitäs, oonko missannut uuden jaksoketjun?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kuusi kuusi