ET Alttarilla, jakso III - OFFICIAL
Keskustelua tämän päivän jaksosta.
Kommentit (190)
Vierailija kirjoitti:
Kyllä parit yhdessä saavat näyttäytyä. Ovathan he jaksoissakin eläneet ihan normaalia elämää festareineen päivineen. Olisihan se vaikeata olla neljän seinän sisällä.
Vaikeata sanoa tarkemmin, kun itse en ainakaan ole nähnyt sopparia, jonka ovat allekirjoittaneet.
Ainakin Bachelorissa valittu nainen sanoi, että menivät jopa eri raitiovaunulla samaan kyläpaikkaan, jotta heitä ei olisi nähty yhdessä ennen ratkaisujakson ulostuloa. Ei nyt ihan neljän seinän sisällä toki tarvitse tai voikaan olla, mutta luulet, että melko tarkkaa on sen suhteen miten avoimesti yhdessä voi olla ennen jaksojen ulostuloa. Toki tämä hieman eri kun jaksotkin kuvataan Suomessa. (mutta mikään ei estä kuvausryhmää kontrolloimasta miten ja missä kuvataan)
Pakko spoilaa ens jaksoa, että Rosan pisteet laskee kuin lehmänhäntä. Tuli tunne, että miksi on edes hakenut tähän ohjelmaan.
Vierailija kirjoitti:
Pakko spoilaa ens jaksoa, että Rosan pisteet laskee kuin lehmänhäntä. Tuli tunne, että miksi on edes hakenut tähän ohjelmaan.
Ei ole pakko spoilata. Sen voi ihan hyvin jättää tekemättä. Ennakkojaksoille on jopa oma ketju. Mikä hitto siinä on ettei aikuiset ihmiset tätä tajua? Onneksi et tuon suurempia paljastuksia tehnyt. Ärsyttää silti (ja se varmasti on tarkoituksesikin kun tuollaista teet).
Vierailija kirjoitti:
Hassua, miten nopeita johtopäätöksiä ihmiset vetävät vajaan tunnin mittaisen jakson perusteella.
Rosa näytti muitakin tunteita kuin söpöstelevää ihastusta -> suhde on tuhoon tuomittu kiukuttelun takia
Sini ja Vesa nauravat paljon -> Sini on hölmö hihittelijä ja suhde ei voi edetä kaveruutta pidemmälle
Miina kosketteli paljon Heikkiä eikä kilahtanut tämän arvosteluista -> vuosisadan rakkaustarina
Tottakai jokaisella on oikeus mielipiteisiin emmekä voi tehdä tulkintoja kuin näkemämme perusteella. Silti voisi olla jotain rajaa näissä ehdottomuuksissa. Katsellaan nyt ihan rauhassa miten homma etenee eikä heti tuomita, jos ei koko ajan eletä vaaleanpunaisessa hattarassa. Ei kai kukaan siihen pysty edes tutun ihmisen kanssa, saati sitten ventovieraan. Suhteen kehittyminen ottaa aikansa. Toisilla kauemmin kuin toisilla. Onhan se tässäkin sarjassa jo aiemmilla kausilla nähty.
Esim. Vesasta ja Sinistä ajattelen toisin kuin tässä kommentissa; hihittely on heissä parasta. Huonolta taas näyttää se, että ainakin leikatuissa pätkissä herra osaa ja odottaa, rouva on kuin Ummikko ulkomailla. Voihan se olla rooliakin, Sini aluksi antaa tuoreelle miehelleen tasoitusta? Mutta jos Vesan täytyy jopa kippikset ja muut jutut selittää, onko liian suuri ero. Tämä asetelma tietty korostuu, kun katselee vuoroin paria jolla älyn ja tietämyksen taso on keskenään samanlaisempi, vaikka kinastelisivatkin pikkuasioista (Miina ja Heikki).
Korkean energiataso muijat, urheilijat tosi rankkoja,saa koko ajan olla pumpaamassa että pysyvät tyytyväisinä.
Vierailija kirjoitti:
Rosalla ei ole blogin kuvissa sormusta joten ovat eronneet.
Rosa ei voi työssään pitää sormuksia. Tuskinpa muistaa niitä olla koko ajan laittamassa.
Kaikki sairaanhoitajat tietävät ettei sormuksia pidetä työssä ja useimmat eivät muista laittaa sormuksia koskaan työn ulkopuolellakaan.
Kun tuota Rosan blogia luki niin huhhuh.. missä välissä hän edes lepää saati pystyisi viettää aikaa aviomiehensä kanssa? Vaikuttaa todella kovalta suorittaja luonteelta ja tykkää ilmeisesti aikatauluttaa elämässä kaiken. Pakeneeko tuollainen ihminen jotain itsessään vai mitä tuo on...
Niin ja Rosan edellinen blogi nimeltään ”proud to be a workoutaholic” 😒🙄
öö toi ei näytä kyllä yhtää siltä että ois mikään urheiluhulllu. Lihasta ei ole juuri ollenkaan ja kuvissakin näyttää vaan poseeraavan. Ihan niinku ois kävelly koko matkan ja sitten kun on kuvaoton aika pistää pikkaisen juoksuksi ja hymyilee semisti. Ei siis näytä siltä, että ois just urheilemassa ja antamassa kaikkensa. Jos siis oikeesti juoksee triatlonia tosissaan ni kyllä sillon räkä, oksennus ja hiki lentää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko jossain cmore ketju?
On
On, koska minä tein sen.
https://www.vauva.fi/keskustelu/3272546/ensitreffit-alttarilla-2018-spo…
Tuosta.
Olen ilmoittanut tuon ketjun epäasialliseksi, joten on vain ajan kysymys milloin se poistuu :D
Keskustelu OFFICIAL-ketjuun, sinä yksi ava-hullu voit vapaasti kirjoitella tähän ketjuun.
Juu, tänne me kaikki AVA-hullut kirjoittelemme. Eihän sinun tarvitse kirjoittaa minnekään eikä varsinkaan solvata toisten ketjuja ja toisia ihmisiä, mutta anna toisten kirjoittaa, minne he haluavat. Tuskin ketjut kovin epäasiallisia ovat. Osa haluaa puhua jo C Moren jaksosta eikä halua tehdä sitä OFFICIAL-ketjussa, joten C More -ketjussa se heiltä näkyy sujuvan.
Luulet ilmeisesti, että meitä ei olisi useampia :D Voin vakuuttaa, että turhaan olet inissyt minun ilmiantavan sinun perustamiasi ketjuja vaan asialla on ollut joku muu, joka on kyllästynyt siiheen, että joku demittäjä on halunnut väkisin tuoda tänne vauvalle demin typerän systeemin. Painu sinne demille takaisin ja anna AV:n olla AV
Ja nyt voitte lopettaa tuon jankkaamisen ja keskittyä eilisestä jaksosta keskusteluun, eikös vaan? Ei ole kiva jos tämäkin ketju muuttuu jankkaus-ketjuksi.
Ja jotta oma viestini liittyisi aiheeseen:
Minä en todellakaan olisi heittämässä kirvestä kaivoon Rosan ja Eetun suhteen. Aiemmilla kausillakin nähty, että on vain hyvä kun ne epävarmuudet ja ahdistukset tuodaan esiin. Se on sitä aitona itsenä olemista. Aitous on aina suhteessa tärkeää ja erityisen tärkeää se on, kun toiseen täytyy tutustua mahdollisimman hyvin todella pienessä ajassa.[/quote
Joo, pitääkin vinkata sille aneemiselle jankkaajalle, että täällä olisi sille sopiva ketju ;)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On
On, koska minä tein sen.
Tuosta.
Olen ilmoittanut tuon ketjun epäasialliseksi, joten on vain ajan kysymys milloin se poistuu :D
Keskustelu OFFICIAL-ketjuun, sinä yksi ava-hullu voit vapaasti kirjoitella tähän ketjuun.
Juu, tänne me kaikki AVA-hullut kirjoittelemme. Eihän sinun tarvitse kirjoittaa minnekään eikä varsinkaan solvata toisten ketjuja ja toisia ihmisiä, mutta anna toisten kirjoittaa, minne he haluavat. Tuskin ketjut kovin epäasiallisia ovat. Osa haluaa puhua jo C Moren jaksosta eikä halua tehdä sitä OFFICIAL-ketjussa, joten C More -ketjussa se heiltä näkyy sujuvan.
Luulet ilmeisesti, että meitä ei olisi useampia :D Voin vakuuttaa, että turhaan olet inissyt minun ilmiantavan sinun perustamiasi ketjuja vaan asialla on ollut joku muu, joka on kyllästynyt siiheen, että joku demittäjä on halunnut väkisin tuoda tänne vauvalle demin typerän systeemin. Painu sinne demille takaisin ja anna AV:n olla AV
En tiedä, mistä edes puhut. En ole "inissyt" kenenkään ilmiantaneen "ketjujani", joita olen perustanut tasan tarkkaan yhden. Sen sijaan joku (sinä?) kertoi tuossa yllä voitonriemuisesti, että hän oli ketjun ilmiantanut. No, se on minulle se ja sama, kun en kys. ketjua käytä.
En tiedä mistään Demistä myöskään mitään, enkä ole kys. foorumilla ikinä ollut.
Hyvää, kenties hieman rauhallisempaa päivänjatkoa.
Höpö höpö, Demillä on juuri ollut tällainen systeemi, jossa keskustellaan joka ikisestä jaksosta erikseen eikä missään nimessä saa spoilata. Täällä AV:lla taas on keskusteltu yhdessä ja samassa ketjussa ja kaltaisesi inisijät ovat nopeasti kaikonneet Demille. Tervemenoa sinne muiden teinien seuraan!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ole pakko spoilata. Sen voi ihan hyvin jättää tekemättä. Ennakkojaksoille on jopa oma ketju. Mikä hitto siinä on ettei aikuiset ihmiset tätä tajua? Onneksi et tuon suurempia paljastuksia tehnyt. Ärsyttää silti (ja se varmasti on tarkoituksesikin kun tuollaista teet).
Ei hitto :D Kylläpäs sitä nyt menee tunteisiin nuo spoilaukset :D Kerropas, mikä siinä niin nyppii, että pitää ihan eri ketjuja perustella.
En nyt pelkkien Rosan tunteenpurkausten perusteella tuomitsisi heitä epäonnistumaan. Muistatteko Sarin ja Antin? Sari hajoili ihan samassa vaiheessa ja itkeskeli, mutta niin he vaan onnistuivat ja yhteistä perhettä pyörittävät tätä nykyä. :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hassua, miten nopeita johtopäätöksiä ihmiset vetävät vajaan tunnin mittaisen jakson perusteella.
Rosa näytti muitakin tunteita kuin söpöstelevää ihastusta -> suhde on tuhoon tuomittu kiukuttelun takia
Sini ja Vesa nauravat paljon -> Sini on hölmö hihittelijä ja suhde ei voi edetä kaveruutta pidemmälle
Miina kosketteli paljon Heikkiä eikä kilahtanut tämän arvosteluista -> vuosisadan rakkaustarina
Tottakai jokaisella on oikeus mielipiteisiin emmekä voi tehdä tulkintoja kuin näkemämme perusteella. Silti voisi olla jotain rajaa näissä ehdottomuuksissa. Katsellaan nyt ihan rauhassa miten homma etenee eikä heti tuomita, jos ei koko ajan eletä vaaleanpunaisessa hattarassa. Ei kai kukaan siihen pysty edes tutun ihmisen kanssa, saati sitten ventovieraan. Suhteen kehittyminen ottaa aikansa. Toisilla kauemmin kuin toisilla. Onhan se tässäkin sarjassa jo aiemmilla kausilla nähty.
Esim. Vesasta ja Sinistä ajattelen toisin kuin tässä kommentissa; hihittely on heissä parasta. Huonolta taas näyttää se, että ainakin leikatuissa pätkissä herra osaa ja odottaa, rouva on kuin Ummikko ulkomailla. Voihan se olla rooliakin, Sini aluksi antaa tuoreelle miehelleen tasoitusta? Mutta jos Vesan täytyy jopa kippikset ja muut jutut selittää, onko liian suuri ero. Tämä asetelma tietty korostuu, kun katselee vuoroin paria jolla älyn ja tietämyksen taso on keskenään samanlaisempi, vaikka kinastelisivatkin pikkuasioista (Miina ja Heikki).
Tässä huomaa sen, millainen tasoero on akateemisesti koulutetun matemaatikon ja amisnaisen välillä. Kuinka kauan Vesa oikein jaksaa tuota kikertäjää, jonka kanssa ei voi keskustella mistään syvällisestä matemaattisesta teoriasta?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tässä huomaa sen, millainen tasoero on akateemisesti koulutetun matemaatikon ja amisnaisen välillä. Kuinka kauan Vesa oikein jaksaa tuota kikertäjää, jonka kanssa ei voi keskustella mistään syvällisestä matemaattisesta teoriasta?
Tästä on väännetty jo pitkään muissa ketjuissa, mutta hoitoalan naiset ovat kysyttyjä kovia aloja edustavien miesten keskuudessa. Esimerkiksi DI-sairaanhoitaja -parit ovat hyvin yleisiä, miksei siis matematiikan opettaja ja lastenhoitaja -pariskunta voisi onnistua?
Itse katsoin jakson viime yönä luettuani ensin tämän kyseisen ketjun. Täytyy kyllä myöntää, etten yhtään ymmärrä, mistä suurin osa täällä jankatuista asioista kumpuaa. Rosa myönsi, että oli vaikeita hetkiä ja halusi aikaa itselleen --> omasta mielestäni varsin kypsää, että tässäkin kohtaa otetaan itselle aikaa eikä aleta nälvimään kumppanille pienistäkin jutuista. Eihän kukaan meistä voi ymmärtää, mitä kaikkia tunteita tuossa kohtaa myllertää ja on täysin normaalia tuntea myös negatiivisia tunteita, riippumatta siitä, kuinka ihana kumppani on vierelle asetettu. Vaikka kuinka olisi varautunut tai "tietäisi mihin lähtee", niin tunteet tulevat monelle yllätyksenä, varsinkin noin epätavallisessa tilanteessa.
Vesa ja Sini näyttivät viihtyvän yhdessä, samoin Heikki ja Miina. Muistaakahn kaikki, että kyseessä on tv-ohjelma, joten leikkauksilla ja käsikirjoituksella saadaan myös paljon aikaan, ja katsojat koukutettua ;)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On
On, koska minä tein sen.
Tuosta.
En tiedä, mistä edes puhut. En ole "inissyt" kenenkään ilmiantaneen "ketjujani", joita olen perustanut tasan tarkkaan yhden. Sen sijaan joku (sinä?) kertoi tuossa yllä voitonriemuisesti, että hän oli ketjun ilmiantanut. No, se on minulle se ja sama, kun en kys. ketjua käytä.
En tiedä mistään Demistä myöskään mitään, enkä ole kys. foorumilla ikinä ollut.
Hyvää, kenties hieman rauhallisempaa päivänjatkoa.
Höpö höpö, Demillä on juuri ollut tällainen systeemi, jossa keskustellaan joka ikisestä jaksosta erikseen eikä missään nimessä saa spoilata. Täällä AV:lla taas on keskusteltu yhdessä ja samassa ketjussa ja kaltaisesi inisijät ovat nopeasti kaikonneet Demille. Tervemenoa sinne muiden teinien seuraan!
Okei. No, mä olen yli 40-vuotias, joten en tiedä Demistä tai sen käytännöistä.
Minä en ole tätä ketjua perustanut, mutta joku kiva ihminen on. Oli sama tyyli Demillä tai ihan muuten vain keksitty fiksu käytäntö, niin mitenköhän se voi nyt näin paljon ihmisiä rasittaa? Eihän mikään teitä estä spoilaamasta nyt siellä OFFICIAL-ketjussanne. Mehän olemme kiltisti siirtyneet omaan poteroomme.
Kukin valitkoon omat ketjunsa, antaa kaikkien kukkien kukkia jne. Kunhan mennään ketjun pelisäännöillä.
Mä katoin viime yönä uudestaan jakson. Onko tuolla Vesalla pälvikaljua? Olen aiemminkin katsonut, että näyttäis vähän siltä, mutta luullut nähneeni väärin. No, ei sillekään mitään voi.
En oikein tiedä Sinistä ja Vesasta. Toisaalta niillä on oikeasti hauskaa eikä sellaista jatkuvaa yrittämistä lohkaista hyviä juttuja. Mutta onko sit kuitenkin friend zonea...
Ja sitten parithan ovat tehneet kyllä sitä, että ovat ottaneet molemmat kuvia esim. reissusta, jolloin voi pitkälti päätellä, että eivät ole siellä vain sattumalta samaan aikaan.