ET Alttarilla, jakso III - OFFICIAL
Kommentit (190)
Pääsisipä taisin Wieniin... Muuta en oikein osaa jaksosta sanoa,
Toi Miina on tosi mahtava ihminen! Tommonen hauska nainen 😂😂 ottaisin ystäväkseni koska tahansa!
Eetu suostuu kaikkeen, mitä Rosa ehdottaa.
Ihmettelinkin, että kauanko nämä jaksavat nauraa keskitysleirille.
Vaikuttaa siltä että Heikki on todella vapautunut. Ensivaikutelma antoi erilaisen kuvan.
Sini on tosi lässynlää. Olen itse tosi analyyttinen ja järjestelmällinen, enkä kestäisi tuollaista häslää. Ihmettelen, jos Vesa oikeesti lämpenee.
Mun käy jotenkin sääliksi tota Eetua. Vaikuttaa ihan todella kiltiltä ja aidosti hyvän tahtoiselta ihmiseltä. Ihan todella mukavan oloinen mies. Toivottavasti Rosa osaa arvostaa, että hänelle on tuollainen mies annettu suoraan tarjottimelta.
Vierailija kirjoitti:
Apua tota Miinan käkätystä!
Just mietin, että onkohan sitä itekkin ollut joittenkin kohdalla tollanen, että "sä oot ärsyttävä, hihihihi".
Eetu asuu siskonsa kanssa. Okei. Eihän siinä sinällään mitään, mutta Rosan tavoin kokisin kyllä ahdistavana muuttaa myös siskon kanssa saman katon alle.
Vierailija kirjoitti:
Apua tota Miinan käkätystä!
Ihan paras ja tekee hyvää tolle Heikillekin 😂😂
Rosa sai kunnon romahduksen ja puhui jo erosta. Yllättikö muita?
En ymmärrä tuota ongelmaa, jos Eetu asuu siskonsa kanssa. Kyllä täytyy olla rikasta poppoota liikkeellä, jos ei ole koskaan ollut tarvetta jakaa pk-seudun vuokraa kenenkään kanssa...
Musta tuntuu, että Heikki on myös ihastunut Miinaan ihan kunnolla. Nyt varsinkin tuli sellainen olo. Heikki ei vaan samalla tavalla osaa näyttää sitä.
Vierailija kirjoitti:
En ymmärrä tuota ongelmaa, jos Eetu asuu siskonsa kanssa. Kyllä täytyy olla rikasta poppoota liikkeellä, jos ei ole koskaan ollut tarvetta jakaa pk-seudun vuokraa kenenkään kanssa...
Itselleni se siskon kanssa asuminen ei olisi ongelma. Ongelma olisi, jos minun pitäisi muuttaa aviomieheni kotiin, jossa asuu myös hänen siskonsa. Varsinkin ihan avioliiton alkumetreillä perin kiusallinen yhdistelmä.
Mä en jotenkin tajua tota Miinan ja Heikin kuviota. Tykkäsin enemmän viime jakson meiningistä. :D Ei mua tollanen Heikki edes juuri kiinnosta enää. Mut en mä nyt vieläkään ihan purematta niele, että tässä on tämän vuoden rakkaustarina.
Vierailija kirjoitti:
Mun käy jotenkin sääliksi tota Eetua. Vaikuttaa ihan todella kiltiltä ja aidosti hyvän tahtoiselta ihmiseltä. Ihan todella mukavan oloinen mies. Toivottavasti Rosa osaa arvostaa, että hänelle on tuollainen mies annettu suoraan tarjottimelta.
Muistellaanpa hetki, miten kaikki säälivät Samuelia aiemmalla kaudella. Ja kuinkas kävikään?
Miina tuntuu välillä jotenkin yliyrittävältä ja teennäiseltä, oikeastaan ainoastaan ravintolaillallisella hän vaikutti ekaa kertaa aidolta.
Miks Heikkiä ja Miinaa näytetään vähemmän kuin tota nuorisoa? Möh. Ei nää lässykät nyt oikein kiinnosta.