****LOKAMAATUSKAT PERJANTAIPIPPALOT***
Huomenta! Toivottavast ketään ei haittaa, että aloitin pinon. Menen laittamaan pojan unille ja palailen.
-Nasu-
Kommentit (32)
Truutta kyseli hiustenlähdöstä, aika niukasti nykyään lähtee, mut joo, lähti tos yhes vaihees niiiin paljo, et hyvä kun muutama höyhen jäi. " Aluskavillisuutta" oon nyttemmin huomannu tulevan, vissii sen paikalle mitä lähti..
Mari, ötökkäverkkoa pidän silloin tällöin vaunuissa. Ehkä pitäis pitää enemmän, hokasin nimittäi tos äske ku tyty oli pihalla nukkumassa, jotta önniäiset pyörii siinä ympärillä. Hanskoja/tumpukoita ei olla pidetty varmaa viikkoon, on pärjännyt ilman.
Tuo pukemis juttu on kyllä ihme, samaa täälläkin pohdin että mitä laittais, mutta nyttemmin on ollut body+potkarit+farkut/jotkuu muut päälly housut sekä semmone kevyt takki ja tietty ohkane pipo.
Joo täytin sen KELA-lappusen, ja soitin kelaan, ihme kyllä meillä pääs heti sinne. Nyt ootellaa et ukkokulta saa palkkatod. jotta saapi siihen liitteeksi ja minun, mulla on nimittäi vuosilomaa tossa heti äippäloman päätteeks ja siitä täytyy olla palkkakuitti liitteenä. Nii ja saanhan minä kesälomarahatkin...
Nyt tyty herpaantuu..palajan myöhemmällä
-eekkis&raakkuva anni-
Marille ja tietty muillekkin piti vielä sanoman, että täällä kanssa yksi joka potee hämisfobiaa. Istun tossa eilen vessassa ja kas kummaa kukas se siinä kaapinovessa käpyttelee...NO HERRA HÄMIS.. ja se oli toooodella iso... voitte vaa arvata kui nopiaa tää pimu sai ittesä liikkeelle, sillä kertaa olin salaamaakin nopeampi... hyvä ettei vielä vessapaperit roikkunu peffassa....
Ja ei muutakuin mies apuihin...
-eekkis-
yksi ötökkäkammoinen!! Hämikset, koppikset ja pörriäiset nostaa mun karvat pystyyn! Puhuttiinkin aikoinaan kavereitten kanssa, että jos noista äijistä ei muuhun ole, niin ainakin ne saa leikkiä ritaria kärpäslätkä kourassa. :)
Ei pitäis lapsiin " tartuttaa" tota fobiaa, mutta oo siinä sitten cool kun useempi jalka vilistää lattialla tai joku surisee niskassa.. iiik!
Mutta mutta, nyt taitaa riittää turinat tältä päivältä. Vielä on lasten harrastuksia illalla, joten tää lähtee valmistautumaan kuskin pukille. Katsotaan ehtiikö viikonloppuna kirjottelemaan, mutta vähintäänkin käyn iltasin lukemassa pinkan. Pitää kai tota ukkoakin joskus paijata, eikä aina täällä roikkua. :)
Moikkelis siis maatuskoille!
Pähkis
Taisi pojalla olla liikaa päällä kun oli päikkäreillä, itekin olin vaan t-paidassa ja capreissa.
Kylläpäs kirjoitin väärin kun sanoin että yksi lisää treffeille...onhan Nasussa ja Eetussa kaksi!
Miten olisi Fazerin kahvila (ei oltais muiden tiellä vellihyllyillä) siellä uudella puolella tokassa kerroksessa? Sopiiko Hansulle ja Oprille klo 13? Meidät tunnistaa mustista kolmipyöräisistä Hartan Skater-vaunuista ja minulla vaaleat lyhyet hiukset ja todnäk jotain mustaa päälläkin, ja sitten kun Marin kanssa jo tunnetaan niin varmaan turistaan jo.
Juu nyt pojalle ruokaa ja taitaa olla ikkunanpesut tiedossa tänään.
Huomenna ollaan Espoossa koko päivä, joten aurinkoa myös huomiselle kaikille!
Het aattelin ilmottaa, ettei mua siellä hyllyillä tai kahviossa (eikä siis Dannyakaan) näy maanantaina, kun mulla on toi taksisuharin homma aina niillä main:O(.Ekaluokkalainen pääsee koulusta aina joko 12.15 tai 13.15, ja siksi oonkin suosinut aamupäiviä velliostoksilla..Että tuu vaan Pähkis pois sieltä tienposkesta, käy pidemmän päälle tylsäks se oottelu..
Mä oon kans semmonen menninkäinen, että vaikka tuolla on kuuma ku saunassa, niin takista en luovu! Alkaa taas semmonen käry käymään, että suihkuunhan se on vielä vissiin mentävä ennen saunaa, että kehtaan ton lapsen nakata ihmisten ilmoille..
Milolla ei oo itse asiassa ollu koko talvena lapasia! Siitäkin huomaa, kuinka ahkerasti meillä ulkoillaan..Autoon ja kotiin, siinäpä se ulkoilu on ollut..Tai sitte on vaunuissa ollu niin haalarin sisällä, että sormetkin on kyllä pysyneet lämpiminä.
Vein vihdoinkin tänään muutaman filmirullan kehitykseen, ja siinä on koko pojun alkutaipaleen fotot! Ens viikolla sais ne hakia, joten sitte on taas hyvä syy mennä Itikseen piipahtaa.
Mein kolmonen(se disco-hile) lähtee huomenna kummitätsän luo yökylään ja menevät Lintsille..Arvaatte varmaan mimmosta vouhotusta nyt, kun ei taas osata päättää mitkä vaatteet sinne ja kengätkin alkoi justiinsa hankaamaan, niin tarttis sopivasti uudet Lintsille. Sillai ovat hyvä pari kumminsa kanssa, kun neiti on 10-vuotias hoikkeliini ja kummitätsä on 64-vuotias pieni ja pyöreä täti, ja ovat kuulkaa ylimmät ystävykset! Että ei se tosiaan ikää katso, kun jonkun kanssa synkkaa..
Meitin pojun syljen eritys on nyt sitä luokkaa, että heikompia hirvittää..Kaikki kuteet on jatkuvasti litimärkiä ja naama kiiltää kuin pahimmallakin meduusalla..(ehkei meduusalla nyt ole naamaa, mutta kuitennii..limasta kyse,juu nou!). Jokohan hampaita pukkaa, vaan ei ainaskaan tunnu mitään selkeesti..
Ny on lähettävä kaivamaan siistit kuteet sinne syntsäjuhliin ja iik, lahjakin on vielä paketoimatta.
Morotsut!
Truuttis
Sä selkeesti pakoilet meitä maatuskoita! ;)
Käviskö sulle sitten joku aikasempi kellonaika? Entä muille? Meille kyllä sopii, kunhan ei heti 9.00 tarvii siellä kahvilassa nuokkua. :) Esim: klo 11:00 tai 11:30???
Juuh, kimma nukkukin tänään vaan kahet päikkärit ja sippas tossa kuuden jälkeen jo sitten ja koirat lähti taas " lomille" kaverin luokse (siis sen exän) joten ihan melkein kahestaan ollaan nyt miehen kanssa sitten.. Ei ole intoa mennä saunaan mutta siideri kyllä maistuis mutta kun ei ole.. mietinkin just et pitäsikö anastaa mieheltä yks pisse...
Meillä kans Dinalla tulee taas sitä kuolaa litra kaupalla ja sormilla tökkii yläikeniä all the time. Tuliskohan sieltä yläkulmahampaat kun keskellä en tänään tuntenu mitään.
Jep, mut jos menis taas. Mukavat illanjatkot!
T: Mari & Dinappilainen
Ihan täällä katteellisena oon kun aatteleekin tei maanantai reffejä... Tekis miel olla kärpäsenä katossa... Jos vaa näätte silloin sellaisen ni aatelkaa että eekkis se tossa luuraa.. elkee vaa tappako sitä...hih...
Juu, meillä tyty nukahti tossa vartti sitten... nyt ollaa, tai siis minä koneella, mies on pihalla grillaamassa vartaita.. niinkin kevyttä on tiedossa että makkaraa, paprikaa ja tomaatteja ja tietenkin kyytipojaksi uusia pottuja, ei tietenkään suomalaisia, kyprokselta???????? Mutta ajaa melkein saman asian..
Kyllä tosiaan nuo ötökät saa meitin ripeelle liikenteesee.. taas oli hämäri tossa vessassa, vaikka mies eilen veti sen " saman" hämärin alas pytystä ni eiköhän sama, tai ainakin heimoveljeläinen ilmestyny uudestaa.. Ja taas minä orm onnekas näin sen.. kiirus tuli... taitaa mennä monta rullaa paperia kun joutuu juoksemaan paperi ahterissa ulos.... no joo.. jos vain ketää kiinnosta...
Nyty tairan mennä aterimen kimppuun..Saatampa palata vielä..
-eekkis&annimanni-
sanoman MARILLE, jotta anasta vain se bisse ukoltas.. niin minäkin tein kun sipukkaa ei ollut kaapissa ja miehellä saunaolut oli jo kylmässä.. Juu en meinaa " ryyppäämään" ruveta mutta kyllä taas tosi pitkästä aikaa kaltsukin maistuu.... no aika pahalta... mutta menee pahemman puutteessa..
Mutta nyt aterimen kimppuun..
-eekkis-
Katon täs toisella silmällä(tai melkein kolmannella) Krisseä ja meinasin ihan vahingossa naurahtaa, kun Urpo Martikainen yritti olla Danny! Ei hitsin hitsi, tolla tukalla...
Joo, Mari, oikeesti mä en voi tulla treffaa maatuskoja, koska mä oonkin MIES!.Funtsikaas oikeesti mitä mörköjä täälläkin vain reippaina " tyttöinä" kirjoittelee..Ei vaines, se on perjantai ja jutut sitä luokkaa..Mutta ihan aikuisten oikeesti, mulle sopis aikasempi ajankohta, kun mun tarvis kotiin päin lähteä jo reilusti ennen klo 13.Mutta nyt jos Hansu on lukenut tänpäivän sopimiset, niin on aikas noloa muuttaa sitä aikaa..Sitte taas, jos tavattas vaik klo 11, ja Hansua ei näy, niin ehkä joku maatuska pystyy bongailee Hansua vielä klo 13??? Anyway, jos kellonaikaa voidaan aikaistaa, niin tää kammotus saattas kanssa ilmestyä paikalle..Ja siis, tyhmä kyselee, oliko tarkoitus siellä Jumbon uudella puolella ja yläkerrassa treffata? En oo nois kaffilois paljon pyöriny, niin ei oikein oo tarkkaa tietoa...
Voi tytsät ja teijän hämmitys-pelot! Meillä on toi alakerta, jossa on sauna, takkahuone, wc yms. oikein hämähäkkien suosima asuinalue! Sitte eilen siellä käytävällä eteenpäin punnersi joku hemmetin tuhatjalkainen, eikä siis ollut meitin vauva!! Ja kaikkein paras jutska tässä on se, että mä oon tosiaankin kuin vanhoista sarjakuvista, kun meillä on ollut pari kertaa HIIRI!!!!Kiljun ja huudan, ja hyppään lähimmälle tuolille! Hiirethän on oikeesti tosi söpösiä, mutta kun semmonen kipittää pitkin keittiön lattiaa, niin ei paljon hampaita naurata! Yleensä syksyllä, kun alkaa yöpakkaset, nin joku onneton hiirulainen löytää reitin meitin kotiin, ja ikävä kyllä, se on sen otuksen loppu:O(.
Käytiinpä muutes Malmilla tossa illansuussa, ja niitä kenkiä tyttärelle hakemassa..Eikä löytyny niin mitään..Huomen aamulla tarttis sitte Anttilaan ponkasta:O(. Milo oli taas kiljunu kurkku suorana isälle, ja voi vitsi, kun ahistaa jo etukäteen se huominen mummin vahtivuoro. Kaitpa se, aikuinen ihminen, nyt muutaman tunnin pärjää vaikka huutavan muksun kanssa, mutta on tosi köntsä yrittää nauttia hyvästä ruuasta ja ihanasta miehestä:O), kun mielessä pyörii aivan toinen mies ja sen ikävä...
Jokohan mä taas tarpeeksi kidutin kaikkia palstalaisia, että homma hoidettu ja voi painua sinne saunan lämpöön rauhottumaan..Ja juu, ehottomasti " lainaatte" ukolta saunaolusen, niin sekin tekis kuiteski..
Kaunista unta, toivottavasti ei sada lunta!
Trutti di maare
nopeesti vaan tulin kurkkaa ja kirjottaa...
...meillä ihan hirvee show ollu koko päivän... tyttö on niin kiukkunen että... huutanut koko päivän eikä ole nukkunut kuin kaksi unta ja nekin kestoiltaan 15 min. Nyt just saatiin nukkumaan Opri ja sitte pitäs kaikkea muutakin tehä, kun eipä ole joutanut päivällä. Elikkäs siis...en ole huomenna lähössä vielä,vasta su aamuna, joten keretään huomennakin vielä suunnitella. Käyn kurkkaa huomenissa pinoa nopeesti.
Mutta siitä ajasta...itekki meinasin ehottaa että oisko paha jos aikasemmin näkis? Eli vaikka se 11.00? tai jotain sellasta? päättäkää te aika. Oisko joku niin ihana että anatis oman sähköpostinsa, ni voisin sinne laittaa mun puh.numeron...ni sitte vois soittaa jos tulee esteitä? Siis joku sellanen mamma joka varmasti on sitten kanssa tulossa?! Meitähjän tulee ihan kiva sakki=) Kiva!!! =)
mutta huomiseen...
-Hansu...-
VIIMOISET..
Juu TRUUTTA kyllä nuo hämisfabiot on ihan toista luokkaa noitten hiirulaisten kanssa.. Kun täällä maaaalllla asutaan niin kyllä niihinkin on törmänny, tosin ei sisällä. Mies on kyllä löytänyt tuolta mei vintiltä hiiren papanoita... mut onneks ne ei oo käyneet taloks..vielä.. ja toivon muka päästää tästä talosta eroon kunnes tosiaan käyvät tuvan puolelle..
Mutta ihan tosiaan.. meikä on nii kammo nuitten pikkuötyksien kanssa et meinasin tos vuos sitte suihkun yhteydessä käydä imuroimaan yhtä hämistä kylpyhuoneesta kunnes ukkokulta tuli tuli sanomaan " että meinaat sitten sähkövehettä käyttää märässä tilassa, taitaa tukka nousta pystyy vähemmästäkii...." No juu..tietäähän sen kun blondit on liikenteessä... no itse asiassa teko sellainen... mitä sitä selittelemään...
Nyt tairan vetäytyä joko ukkokullan tai sänkykammarin puoleen.. hyviä unia kullan kuvia...huomiseen!!!!!!!!!
-sikkee-
yksi lisää maanantain treffeille..Nasu ja Eetu
Lisää ilmoittautumisia!
Nyt hermostuu pikkuinen...ulos!