Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Millaista tyyliä kammoksut naisilla?

Vierailija
18.09.2018 |

Millaiset vaatteet ovat aivan kauheita? Pukeudun itse persoonallisesti ja mielenkiinnosta kyselen

Kommentit (441)

Vierailija
281/441 |
20.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Semmonen hiphop/rekkakuski.

Vierailija
282/441 |
20.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tää ei niinkään oo mitenkään ruma look mutta olen huomannut että esim viime talvena monella nuorella vilkkui nilkat pakkasessa huhuh.

Nyt kun tämä on tullut muotiin, niin kaikki kauhistelevat. Muistan itse tutun lääkärin työpaikaltani käyttäneen  kenkiä ilman sukkia läpi vuoden jo 30 vuotta sitten! Niin tein itsekin ja moni muu ja joku kyseli meiltä asiasta silloin. Asia ei ole meille muotijuttu, vaan on ihanaa kulkea sukitta eikä jalkani ole koskaan paleltuneet. Pakkasilla käytän tietenkin kunnon kenkiä. Uggseja, nilkkureita, saapikkaita, maihareita, mutta aina ilman sukkia. Ja sukkahousut on ihan nounounou! Ne ahdistaa! Paksut sukkikset mekon kanssa ok, mutta yhdistelmä sukkahousut ja housut, ou nou!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
283/441 |
20.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykyinen nuorten naisten tyyli. Mustat korviin asti nostetut legginsit, urheilupaita, liian lyhyt nahkatakki, niken mustavalkoiset tennarit, ruskeat päälakinutturalla olevat hiukset, contour

Vierailija
284/441 |
20.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ohimoilta kalju tai siili, muuten pitkät hiukset. Vahvat rajaukset silmien ympärillä. Tiukka yläosa, joka kurvi korostuu. Syvään uurrettu kaula-aukko. Pillifarkut ja korkeat korot. Ja älyttömästi koruja.

Vierailija
285/441 |
20.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nämä on aina niin hauskoja kun tulee hyviä mielikuvia "inhokeista". Tuo lääkäritäti pompuloissa ja pontsoissa on vähän kuin mä! Missähän lienee vaikuttaa mun tyylisiskoni..

Itseäni vähän etoo mm.

- liian pienet rintaliivit pehmeässä naisessa eli kun ne "uppoutuvat" sinne kylkiin ja selkään, ja takapuolella on sitten ne selkätissit

- varvastissit eli liian avoimet ballerinat

- "näen alushoususi" -housut, ei kiitos enää ikinä en halua nähdä. Näitä oli kaikilla yhteen väliin. Pyöräillessä ohi suhahteli vaikka minkä näköistä housua ja vaatekaupan myyjä kyykkäili laatikoita housut loistaen. Itse vedin pidempää paitaa päälle, etteivät omani näkyisi

- kulahtaneet kantapäät avoimissa sandaaleissa

- liian piukat vaatteet, juurikin ne piukat housut ja piukka paita ja piukka neuletakki ja sitten ollaan räjähtämäisillään olevan nakin tai makkaran näköisiä, koosta riippuen

- burläski. anteeksi vain

- fiftari eli timanttitatuointi, rullakampauskiharaotsatukka, bandanna, hihaton paita, sinkunut patellavyö, farkut tai pönkköhame, käsilaukku ja paksu tajunnanräjäyttävä meikki

- kardashian-look. Mahdollisimman kireä ja paljastava, siihen n. 2 cm paksuinen contour-meikki, eleettömät kasvot, nakkihuulet ja hiuslisäkkeet

- hiuslisäkkeet, joita suitaan koko ajan kädellä. Hiuslisäkkeet, jotka näkyvät

- "tyylikäs ruotsalaishenkinen bloggari" look: farkut, korkkarit, valkoinen paita, hieno käsilaukku, takki harteilla, hassu hattu. Kas tässä sipsuttelen mukulakivikadulla dinnerille clutch kädessä

Mitä lookkeja jää enää jäljelle 😅?

Vierailija
286/441 |
20.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tamman tuoksu kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä luulen, että moni kammoksuu mun ulkoilutyyliä. Itse ulkoiluvaatteeni ovat ihan kivoja ja laadukkaita, mutta kun katsoo lähempää, ne ovat LIKAISIA! Tämä johtuu siitä, että käytän niitä tallilla. Miksi mulla ei sitten ole erikseen talli- ja muita ulkoiluvaatteita? Noh, koska hyvät ulkoiluvaatteet ovat pirun kalliita ja tarvitsen niitä hyviä ominaisuuksia myös tallilla. Mulla on osittain kahdet vaatteet kahdelle eri tallille (tartuntavaaran takia), joten jos mulla pitäis olla vielä kolmannet... ei tulis mitään.

En mollaa sinun tyyliäsi, mutta mahtaa myös haista? Tallin aromit ovat voimakkaat ja jäävät kiinni.

No ei ne samalla tavalla kuin navetan. Talleilla, joissa käyn, on hyvä ilmanvaihto, joten eivät ne vaatteet haise voimakkaasti, pl. esim. hanskat, kun tulee niillä rapsuteltua hevosia. Tuuletan takin yleensä käytön jälkeen. 

Kyllä ne muuten haisee! Ja aivan kamalalta! Mä en kestä, kun menen ruokakauppaan ja sitten nämä tallityypit tulee niillä kamalilla vermeillään sinne ruokakauppaan haisemaan. Vois vaihtaa vaatteet ennen kuin lähtee ihmisten ilmoille noin. Itse en menisi haisevana edes omalle pihalleni.

Niin, suoraan tallilta tullessa, mutta mä tuuletan mun vaatteeni tallikäyntien jälkeen, mikä auttaa. Käyn kyllä suoraan tallilta kaupassa, koska missä mä ne vaatteet oikein vaihtaisin ja millä ajalla? Voin kyllä harkita vaatteiden vaihtamista siinä vaiheessa, kun ihmiset lopettavat hajusteiden käytön ja hometaloissa asumisen.

En kommentoi viestiäsi muuten, mutta millä logiikalla hometalissa asuminen on oma valinta?

Vierailija
287/441 |
20.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

musta hoikentaa kirjoitti:

doktor Kaufman kirjoitti:

Vierastan mustiin pukeutujia.

Oletko sinä se tohtori nainen joka pukeutuu värikkäisiin pontzoihin ja kaftaaneihin?

Olen järkyttynyt tästä poncho-sanan väärinkirjoittamisen tasosta tällä palstalla.

t. pontso-fani

Vierailija
288/441 |
20.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

tämä on paras ketju

- inhoan niiiin lastentarhatätilookkia - sanoo alempaa keskiluokkaa edustava, espoolainen ekonomi tai tradenomi, joka pukeutuu beigeen ja logo näkyy, koska luulee että se on tyylikästä ja joka tuntee ahdistusta/häpeää/kateutta/pelkoakin tarhatätejä kohtaan - noita hvtin ämmiä, jotka siellä tarhassa kumminkin koko ajan arvostelevat miun pikku yessicaa ja siinä samalla minua

-inhoan niiiiin punaista, räväkkää tätiä marimekkokuosissaan ja sitä hipsteriä yliopisto-opiskelijaa - sanoo ammattikoulun käynyt ja siitä syystä tai toisesta alemmuutta kovasti poteva vantaalainen keskiluokkainen huomaamaton hiiri, joka pelkää kaikkea ulkonäköönsä kohdistuvaa huomiota ja kadehtiii kaikkia luovalla tai tieteellisellä alalla olevia ja siinä samalla ihmisiä, joiden pukeutumisesta tämä hiiri päättelee luovan alan tai akateemisuuden.

- inhoan niiiiin wt-pukeutumista, fiorellaa ja kireitä toppeja - sanoo alemman keskiluokan ja wt:n hiuksenhienolla rajalla taiteileva wanna-be-porvari. Jos äänestää kokkareita, niin eihän vaan ole wt? 

Touché!

Vierailija
289/441 |
20.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaffepulla kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Btw, muotia on nykyään ysäri. Korkkarit ja verkkari yhdessä ja printti colitsi. Näyttää hyvältä, kun tekee taidolla.

Ei muuten näytä. Muoti ja tyyli on kaksi eri asiaa.

Jotkut nuorison puolihuumorila vetämät retropelleilytyylit menee, koska ne voi pistään muodilla leikittelyn ja ironian piikkiin. Mutta jos joku oikeasti luulee, että lähiömamma-ysäri-verkkarihorotyyli näyttää millään tavalla tyylikkäältä, kuin ehkä tosiaan korkeintaan sarkastisessa mielessä, on kyllä pahasti hakusessa itsensä kanssa.

Mä olin kasarilla teini ja tunnistan kyllä 70-80-90 lukujen tyylejä kun niitä ilmestyy takaisin muotiin, mutta kun ne eivät koskaan tule samanlaisina kuin silloin ennen. Joitain elementtejä tulee, mutta niitä yhdistellään aivan eri tavalla. Joten spencer-jakku salihousuilla ei menisi nyt eikä olkatoppausbleiseri tyllihameella. salihousut voisivat mennä ihonmyötäisen poolopuseron, pappalätsän ja korkkareiden kanssa tai bleiseri minisortsien ja maiharien ..

Vierailija
290/441 |
20.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se tätipallo-kampaus. Se keski-ikään päässeen ja ylittäneen naisen "tuuheaksi" muotoiltu lyhyehkö tukka, jossa on kerroksia ja jota on tupeerattu vähän ja kiharat aseteltu paikalleen. Kun tätipallopää istuu vaikka lentokoneessa nojaten taaksepäin, pallo painuu kasaan ja on yhtä surullisen näköinen kuin lommolla oleva joulukuusenkoriste.

Vierailija
291/441 |
20.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhtäaikaa päällä samansävyiset farkut (tai vaihtoehtoisesti farkkuhame) sekä farkkutakki. Eih..

Tai eläinkuosit.. Esim. "Kepardiprintti" ei pue ketään. Koskaan. -_-

Teräväkärkiset kengät.. Uff.. O_o

Vierailija
292/441 |
20.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uistimet naamassa. Menis lääkäriin. Hopea syylät kasvoissa ei kaunista.

Vierailija
293/441 |
20.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Muslimityyyli, olkoon millainen hyvänsä huivilla tai väljillä vaatteilka. En pidä ideologiastaan. Samoin äärikristittyjen tyylit joista uskonnollisuus näkyy, vanhoillisjuutalaiset myös. Uskonnot on ahdasmielisiä vanhanaikaisia idiootteja varten.

Ihan mielenkiinnosta kysyn, millainen tyyli on äärikristityllä?

Vierailija
294/441 |
20.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulle ei iske räikeä feministityyli: lyhyiksi kynityt hiukset tai supertarkka polkkatukka kirkkaan oranssiksi tms. värjättynä, ylipirteät värit, kirppariutta huokuvat vaatteet ym. Puoluekannan tms. ei tarvitse mun mielestä näkyä olemuksessa tai vaatetuksessa.

Haluan kuitenkin myös sanoa, mikä tyyli iskee: Tykkään siitä, että nainen on löytänyt tyylinsä, oli se sitten klassinen, sporttinen, rento tai vaikka boheemi. Silloin kun naisella on päällään vaatteet, joiden väri sointuu hänen hiuksiinsa ja ihoonsa, tyyli on yhtenäinen ja luonteva ja vaatteet on oikeankokoiset, hän näyttää tyylikkäältä, oli päällä sitten bisnesjakku tai huppari tai mikä vaan.

Paitsi jos nainen on löytänyt väärän tyylin, eli vaikka lyhyeksi kynityt hiukset ja ylipirteät värit. Sitähän sinä tarkoitit, vai?

P.s. Mitkä värit ovat ylipirteitä?

Hah haa, no olisi pitänyt arvata, että joku tarttuu tuohon :D

Jos huomasit, laitoin viestiini, että vaatteiden väri sointuu ihoon ja hiuksiin. Usein ne räikeät värit on niin räikeitä, ettei ne sovi minkään kanssa. Shokkivärit hiuksissa ja esim. sinapinkeltaiset vaatteet ei soinnu käytännössä juuri kenenkään ihonsävyyn.

Vierailija
295/441 |
20.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

-hymy, jossa ikenet tunkee pihalle (eli ns. hevonen)

-pienet silmät

-iso nenä

-todella kapea ylähuuli

-jenkkakahvat

Millainen on pienet silmät -pukeutumistyyli 😆?

Vierailija
296/441 |
20.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

ET VARMAAN OSTA!

Vierailija
297/441 |
20.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eniten sattuu silmiin totaalinen tyylittömyys. On vaan heitetty päälle vaatekappaleita, joista ei muidostu minkäänlaista asukokonaisuutta. On vaan ankeaa, tylsää, tyylitöntä, muodotonta ja ruman tai väärän väristä. Esimerkkinä voisi olla vaikka jotkut ruskeat kävelykengät, sellaiset joiden olemassaoloa on edes vaikea käsittää, koska ne eivät anna edes pienintä signaalia siitä, että olisivat jonain vuosikymmenenä saattaneet olla muodissa. Sitten on puettu päälle farkut. Sellaiset halvan siniset farkut. Farkut eivät istu, ne anti-istuvat. Tiedätte kyllä, niitä näkee paljon. Sitten on ehkä joku tuulitakki tai joku muu ulkoilutakki. Se on oranssiin taittavan punainen tai sitten beige. Tosin jos takki on beige niin housutkin ovat yleensä beiget. Takki on suoran mallinen ja se, kuten farkutkaan, ei anna mitään osviittaa siitä, onko vaatteen alla vartalo, johon kuuluu vyötärö tai lantion kaarta, ehkä jopa peppu. Takin ollessa auki, sen alle on puettu kiva paitapusero, jonka pikkuista kukkakuviota ei voinut vastustaa Citymarketissa vuonna 1991. Tällaisen ulkoiluhenkisen värikkään takin kanssa on tietenkin yhdistetty keinonahkainen musta käsilaukku (huom, kiva pari niiden ruskeiden kävelykenkien kanssa). Laukku on kulunut jo, palveleehan se niin kauppareissuilla kuin sukujuhlissa. Kätevää. Tietenkään käsilaukkuun ei mahdu ihan kaikkea, mutta luottolaukkuna onneksi kulkee mukana myös mummon juhlamokkapakkauksista kyhätty kestokassi. Jos on pipo, kuvittele siihen mainoslogo ja jokin väri joka ei varmasti imartele ketään. Pipon alla on harvat hiukset ja vanha permanentti. Ei meikkiä. Asusteena usein mukana myös pienikokoinen, vatsakas, äreän näköinen suomalainen mies.

Mitä vikaa on ruskeissa kävelykengissä?

Vierailija
298/441 |
20.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomessa nyt ollaan niin juntteja ettei tyylistä ymmärretä mitään! Keski-ikäisten pitäisi pukeutua kuin mummot...

Itse olen 43v ja käytän just semmosia vaatteita kuin tykkään.

Vierailija
299/441 |
20.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki ne tyylit, jotka eivät ole nykymuodin mukaisia. Ja muotejahan riittää muutama/vuosi. Mutta kuka onkaan tyyliYlituomari?

Vierailija
300/441 |
20.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

yök kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jämähtäminen jonnekin menneille vuosikymmenille, esim. 80-luvun blondattu Neumann-tukka, mustat kajalit silmissä ja kulahtanut nahkatakki niiteillä.

Ei vaan kaljamahainen pälvikaljuinen ryppyinen äijä mustat kajalit silmissä ja kulahtanut nahkatakki niiteillä päällä

Ei vaan kaljamahainen pälvikaljuinen ryppyinen äijä mustat kajalit silmissä ja kulahtanut nahkatakki,

niiteillä päässä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kahdeksan kahdeksan