Millaista tyyliä kammoksut naisilla?
Millaiset vaatteet ovat aivan kauheita? Pukeudun itse persoonallisesti ja mielenkiinnosta kyselen
Kommentit (441)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Täällä naiset haukkuvat toisiaan.
Se on se ikävin tyyli.Ei, vaan tyylejä. Ymmärrätkö eron? T. sinua ennen vastannut.
Jos tyyli kuvastaa persoonaa, niin kyllä se on naisen haukkumista jos tyyliä arvostelee. Kaikki tyylit käydään läpi . Olisi todella mielenkiintoista nähdä nämä haukkujat , kuinka tyylikkäitä ovat itse.
Mutta ei ihme jos naiset eivät isomman koskaan pääse missään huipulle.
Toiset naiset torppaavat sen tehokkaasti.
Musta kaikkien rumien ja lihavien pitäis jättää toi pukeutumisjuttu nuorille ja hoikille
Löysät verkkarit vaan päälle ja pRISMAAN!!!!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se on se ikävin tyyli.Ei, vaan tyylejä. Ymmärrätkö eron? T. sinua ennen vastannut.
Jos tyyli kuvastaa persoonaa, niin kyllä se on naisen haukkumista jos tyyliä arvostelee. Kaikki tyylit käydään läpi . Olisi todella mielenkiintoista nähdä nämä haukkujat , kuinka tyylikkäitä ovat itse.
Mutta ei ihme jos naiset eivät isomman koskaan pääse missään huipulle.
Toiset naiset torppaavat sen tehokkaasti.
Torppaajat shoppailevat PRISMASSA
Vierailija kirjoitti:
Nuorten humanistihippien väsynyt ja mielikuvitukseton variksenpelätin-hispterlook (näkyvästi esillä yliopistokaupungeissa): Rumat retrolasit, pottakampaus, saastainen kangaskassi olalla, kirkuvan punaista huulipunaa, "boheemeja" Uffin rättejä vaikka muille jakaa. Sitä ollaan niin originellia vastarannankiiskiä että hui.
Jaa, enpä tunne yhtään humanistihippiä, joka kuvittelisi olevansa originelli vastarannankiiski. He tykkäävät vain pukeutua noin. Outo ajatus sinulle 😉?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Teinityttötyyliä kolmi- ja nelikymppisillä naisilla. "Hei mulle sopii samat vaatteet kuin tyttärelle."
Kas kummaa ..olen hoikka 50v
Tänään yllä:
Leviksen farkut
Adidaksen huppari
vanssin lenkkarit
VT:n laukku
Miten sä kehtaat..noi merkit KUULUU nuorisolle jol on FYFFEE
Farkut, hyi oksennus!!!!! Minimekkoa tai läpikuultavia kireitä trikoita pyydän!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nuorten humanistihippien väsynyt ja mielikuvitukseton variksenpelätin-hispterlook (näkyvästi esillä yliopistokaupungeissa): Rumat retrolasit, pottakampaus, saastainen kangaskassi olalla, kirkuvan punaista huulipunaa, "boheemeja" Uffin rättejä vaikka muille jakaa. Sitä ollaan niin originellia vastarannankiiskiä että hui.
Jaa, enpä tunne yhtään humanistihippiä, joka kuvittelisi olevansa originelli vastarannankiiski. He tykkäävät vain pukeutua noin. Outo ajatus sinulle 😉?
Yrittävät esittää parempaa ihmistä kuin ovatkaan.
Minä sentään käyn töissä joka päivä , enkä tee itsestäni numeroa.
Prismassa shoppaan koska kukaan ei tule väkisin tyrkyttämään minulle jotain outoja rytkujä.
Saan samalla reisulla hankittua WC-paperin , irtokarkit ja suihkusaippuan.
En kammoksu, kerron kyllä jos näyttää hyvältä.
Tässä lähiaikoina "yhellä" naisella oli päällä sellainen vartalonmyötäinen mekko, pituus puoleen väliin reisiä. Kaunis nainen ja muutenkin laittautunut, sanoin että oot kyllä kaunis ja todella hyvin käy. Sitten pusu 😘
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se on se ikävin tyyli.Miten te miehet ette osaa lukea? Hämmentävää. Ei täällä toisia naisia haukuta vaan inhokkityylejä.
Mutta jos nyt haluat haukkumisesta puhua, niin ainoat ketjun haukkujat on olleet miehiä - pari sivua sitten mollattiin rumia kasvoja ja pieniä tissejä useamman viestin voimalla, eikä nämä viestit olleet kyllä naisten puhelimista. Naiset niistä tosin heti mainitsivat, kun eivät halunneet sellaisia lukea.
Olen oikeasti huolissani Suomen peruskoulun tasosta, kun luetunymmärtäminen on lainatun tasoa. Osa vielä yläpeukuttaa!
Kirjoitin tuon mihin vastasit ja olen kyllä nainen mutta tämä ketju osoittaa kuinka ikäviä naiset ovat. Toisia naisia arvostellaan ja katsotaan vinoon.
Vaikea uskoa että miehet tekevät tuota ja he arvioivat toistensa tekemisiä eikä " tyylejä". Vaikka kuinka väität että kyse on vain tyyleistä, niin kyllähän se vaikuttaa siihen miten suhtaudut toisiin naisiin jos heti kättelyssä arvioit tyylin. Jos se ei miellytä ja sillä on näin suuri merkitys , niin vaikeahan se on sellaista naista ottaa yhtä tosissaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla on liikkuva työ, ja olen huomannut, että Suomi jakautuu hyvin voimakkaasti tyylittömään ja tyylikkääseen Suomeen.
Tosin ainahan yksilöitä löytyy paikkakunnasta riippumatta.Mutta esim. Kesällä Iisalmessa, kulttuurishokki. Naiset suoraan 90-luvun tätejä.
Joensuun kahvilassa, olin täysin ylipukeutunut.
En ollut niin epäsiistejä (suodatin)kahvittelijoita "karjalaisvermeillä" nähnyt. Vanhat, ikääntyvät ja lihavat naiset järjestäen kuin asunnottomia pultsareita muovikasseineen, tuulitakkeineen ja hoitamattomine hiuksineen....Kyllä nautin Turun katukahvilassa, kuin olisi aivan eri planeetalla.
Samanikäiset ikääntyneet normipainoiset rouvat istuivat tyylikkäinä ja hyvinpuettuina villakangastakeissaan ranskalaisella manikyyrillä ja kevyesti ehostettuna juomassa latteaan.Olen huomannut saman! Jossain Helsingissä, Turussa tai Tampereella tätä ei ole, mutta noissa maaseudun pikku pitäjissä huomaa heti, että sellainen kaupungillelähtövaatetus puuttuu - ollaan kaupoilla samoissa vaatteissa kuin kotipihaa haravoidessakin.
Asun itse Helsingissä, mutta käyn jonkin verran Joensuussa töiden takia, siis jotakuinkin kahdesti kuussa. Kyllä se katukuva tosi erilainen on ja minua suorastaan tuijotetaan, koska erotun niin selvästi massasta pukeutumiseni vuoksi: itsellä tavalliset siistit kaupunkivaatteet, joensuulaisilla verkkareita ja tuulitakkia. Tulee suorastaan kiusallinen olo, kun on ”rodeon ainoa pingviini” keskustan poikki kävellessä ja joka jannu tuijottaa. Nyt kun Joensuu on vielä revitty auki jonkin remontin takia ja nilkkureissa yritän siinä hiekassa ja mudassa tieni tarpoa, niin kyllä niillä tuijottajilla sitä tuijotettavaa onkin.
Noin muuten on pakko sanoa, että itäsuomalaiset ovat mukavimpia ihmisiä mitä tiedän.
Joo hei, "hiemanko" näissä pikkupitäjissä tuijotetaan ja supistaan jos uskallat erottua massasta, meikata ja laittaa nätit vaatteet ihan vain kauppareissulle. Moni ei varmaan siksi uskallakaan näin tehdä ja siksi päällä on paikasta riippumatta samat kuteet kuin siellä omassa puutarhassa tai navetassa. Mä en kyllä lähtisi ihmisten ilmoille ko. vaatteissa, joten joo....taivastelijoita piisaa tyyliin: "Mikähän tuokin luulee olevansa?/Miksi oot pukeutunut kauppareissulle noin hienosti?"
Jee.
Joo tuollainen tunne tulee niille jotka arvostelevat toistensa tyylejä.
Olen pikkupaikkakunnalta kotoisin ja väitän ettei monikaan ajattele noin kun esität.
Jos on vieras ihminen, ihmetellään että kuka tuo on ja kenelle kylässä/ millä asialla.
Jos on oman kylän asukas mietitään että mihinkäs tuo on menossa , onko hänellä juhlat / joku muu meno kun on pannut paremmat vaatteet päälle.
Uteliaisuutta kyllä mutta ei pahantahtoista ( toki joukossa on joku kateellinenkin). Se että uskot ihmisten olevan nyrpeitä tms , kertoo sinusta itsestäsi jotain.
mies40+ kirjoitti:
Onko tässä ikärajaa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se on se ikävin tyyli.Miten te miehet ette osaa lukea? Hämmentävää. Ei täällä toisia naisia haukuta vaan inhokkityylejä.
Mutta jos nyt haluat haukkumisesta puhua, niin ainoat ketjun haukkujat on olleet miehiä - pari sivua sitten mollattiin rumia kasvoja ja pieniä tissejä useamman viestin voimalla, eikä nämä viestit olleet kyllä naisten puhelimista. Naiset niistä tosin heti mainitsivat, kun eivät halunneet sellaisia lukea.
Olen oikeasti huolissani Suomen peruskoulun tasosta, kun luetunymmärtäminen on lainatun tasoa. Osa vielä yläpeukuttaa!
ohis: täällä pyydettiin myös naisista positiivisen tyylin ketjua. Tein sellaisen. Aloitus poistettiin välittömästi. En usko että 2 sekuntia riittää käyttäjien arvioon. Miten täällä saa päivästä toiseen olla ihan idioottialoituksia, useat selkeästi spämmäystä samalta kirjoittajalta, ja useat ihan ok aloitukset, en usko olevani ainoa poistettu, häipyvät saman tien?
Pikku ironisti silittää ja selittää... kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kapiaisnainen, vanginvartijanainen tai poliisinainen (joka ei oikein ole oppinut erottamaan ns. virka- ja vapaa-ajan roolejaan toisistaan) voisi henkilönä olla kyllä aika sietämätön tapaus...
Täällä keskustellaan edelleen tyyleistä, ei sinun naisongelmistasi. Mene pois, jos osaat.
Niin, totta, naisten tyylihän ilmenee vain ulkonäköasioissa....
Niiden perusteellahan nainen kuin nainen määritellään, eikö totta ?
Voi miten hienoa, edistyksellistä, modernia, todella nykyaikaista ja tasa-arvoista !
Naisen syvin olemus ihmisenä siis löytyy jostain oikeasta meikkipurkista, oikealta kampaajalta ja oikeasta vaateliikkeestä.
Tyyliseikat siis sanelevat ja suorastaan luovat naisen ja se ehdottomasti kaikkein tärkein asia naisen elämässä on oma ulkonäkö.
Löydä siis SE oikea meikki-löydät SEN oikean itsesi... Siinä se on !
Hip,hei ja hurraa...
Joo, olen jo vähän vanhempi nainen ja täytyy sanoa että olen todella pettynyt että asiat ovat menneet suorastaan takapakkia.
Suuri osa naisista näkee itsensä edelleen pääasiassa miesten silmien kautta.
Eniten ihmetyttää kun jotkut ihan normaalit, hyvin pärjäävät naiset haluaa tarkoituksella näyttää wt:ltä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kapiaisnainen, vanginvartijanainen tai poliisinainen (joka ei oikein ole oppinut erottamaan ns. virka- ja vapaa-ajan roolejaan toisistaan) voisi henkilönä olla kyllä aika sietämätön tapaus...
Täällä keskustellaan edelleen tyyleistä, ei sinun naisongelmistasi. Mene pois, jos osaat.
Täällä ei keskustella tyyleistä, täällä haukutaan tyylejä.
Menehän itse pois ellet kestä , senkin Mielensäpahoittaja.
T. Ohis.
Vierailija kirjoitti:
Kamalin tyyli oli yhdellä mielenterveysongelmaisella kaverilla jolla lähes kaikki vaatteet päällä erivärisiä boheemeja prinrtisotkuja eri printeillä. Pitkiä romanian romani hameita kuvioilla ja printeillä,yhdistettynä eri printtiseen huiviin ja siinä välissä joku printtitunika. Pörrökarvahattu kissan korvilla.Hiukset rasvaiset ja päätä myöten. En esteetikkkona kestänyt moista tyyppiä joten ei tunneta enää.
Eli dumppasit kaverisi, koska hän pukeutui sinusta rumasti? Ei yhtään pinnallista käytöstä? Ja ei, minulla ei ole mt-ongelmia enkä myöskään pukeudu kyseisellä tavalla.
Vierailija kirjoitti:
Sonnirengas nenässä
Tämä on lähes ainoa joka on minusta kammottava. Minun tekee mieli lähteä kuljettamaan siitä sen omistajaa.
Myös liian paljastavat vaatteet on inhokkini.
Ja toivon että juhliin puetaan juhlavaatteiksi laskettavat vermeet..
Vierailija kirjoitti:
Mulla nousee karvat pystyyn naisesta, jolla on joko haalean pinkki tai sininen tukka, iso musta lierihattu, ehkäpä silmälasit (jotka eivät edes ole aidot); siihen yhdistettynä jokin jättimäinen T-paita jossa on joku ääriaatteen slogan, ja ne saakelin rumat tennarit vielä.
Tulee aina mieleen joku kiihkofeministi joka pahoittaa mielensä joka asiasta.
Olen itsekin feministi, varmaankin ihan vasemmistoliberaalikin, mutta pysyn tuon tyylisistä kaukana, koska heidän ajatusmaailmansa jyrkkyyden näkee jo kilometrien päähän.
Tää kuvailemasi sakki on kuin turun taideakatemiasta! :)
Vierailija kirjoitti:
mies40+ kirjoitti:
Onko tässä ikärajaa?
No ei alaikäisillä, vaan joku 18-110 käy hyvin ja selluliitti vain plussaa!!
Ei vaan kaljamahainen pälvikaljuinen ryppyinen äijä mustat kajalit silmissä ja kulahtanut nahkatakki niiteillä päällä