Millaista tyyliä kammoksut naisilla?
Millaiset vaatteet ovat aivan kauheita? Pukeudun itse persoonallisesti ja mielenkiinnosta kyselen
Kommentit (441)
Kaikki on rumaa ja tylsää. Mites sitten kun ei ole varaa ostaa mitään kallista, mutta ei haluaisi käyttää samanlaisia halpisvaatteita jotka on joka toisella päällä? En keksi tähän muuta vaihtoehtoa kuin farkut ja teepaita, kun kaikki mihin on varaa on vaan tylsää. Mutta tämäkin on.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä rockabilly-tyyli on kakkein karsein, niin naisella kuin miehelläkin. Etenkin se etuheitto on jotain aivan oksennusta.
Toinen on gootti, siis sellainen överiksi vedetty, jolta kulmakarvatkin on ajettu pois ja korvattu tussinvedolla. Tälle joku musta harsopaituli, nahkahousut, platform-avaruuskengät ja hihatatuoinnit, niin ei lähemmäs variksenpelätintä ihminen pääse.
Tatuoinnit, kaikilla. Jopa koirilla ja kissoilla.
Minusta taas nuo kaksi ensinmainittua on ihan piristäviä, jotain erilaista edes.
Vierailija kirjoitti:
Susiturkki, farkut, lenkkarit ja nahkalippis, päällä yhtä aikaa.
Ylipäätään kaikki turkis, moukkamaista.
Susiturkki ois makee..game of thrones tyyliä!!!
Vierailija kirjoitti:
Keesikampaukset ja kaiken päälle vielä värjätty shokkiväreillä räväkäksi. Tämä tyyli sopii nuorelle rokkarille tai gootille, mutta aikuiselle naiselle, jotenkin näyttää oudolta.
Aikuinen ei saa olla rokkari tai gootti?
Veikkaan että jäät itse mieleen ...not
doktor Kaufman kirjoitti:
Vierastan mustiin pukeutujia.
Oletko sinä se tohtori nainen joka pukeutuu värikkäisiin pontzoihin ja kaftaaneihin?
Vierailija kirjoitti:
Kamalin tyyli oli yhdellä mielenterveysongelmaisella kaverilla jolla lähes kaikki vaatteet päällä erivärisiä boheemeja prinrtisotkuja eri printeillä. Pitkiä romanian romani hameita kuvioilla ja printeillä,yhdistettynä eri printtiseen huiviin ja siinä välissä joku printtitunika. Pörrökarvahattu kissan korvilla.Hiukset rasvaiset ja päätä myöten. En esteetikkkona kestänyt moista tyyppiä joten ei tunneta enää.
Mielenterveysongelmaisen pukeutumista ei saa eikä voi arvostella
Ehdottomasti persoonattoman näköiset Kardashian-kloonit, joilla ehkä toppausta perseessä tai takapuoli on verhottuna hieman läpikuultaviin urheiluvaatteisiin, joissa hiihdellään paikasssa kuin paikassa. Talvella paljaat nilkat vain punertuvat ja katse on jotenkin älytön paksujen, piirrettyjen kulmakarvojen ja tuuheiden tekoripsien alla.
Leviksen farkut yhdistettynä adidas t-paitaan, vanssin lenkkareihin ja niken reppuun
yöksistä
Vierailija kirjoitti:
Kyllä rockabilly-tyyli on kakkein karsein, niin naisella kuin miehelläkin. Etenkin se etuheitto on jotain aivan oksennusta.
Toinen on gootti, siis sellainen överiksi vedetty, jolta kulmakarvatkin on ajettu pois ja korvattu tussinvedolla. Tälle joku musta harsopaituli, nahkahousut, platform-avaruuskengät ja hihatatuoinnit, niin ei lähemmäs variksenpelätintä ihminen pääse.
Tatuoinnit, kaikilla. Jopa koirilla ja kissoilla.
Mitä sinun pukeutumistyylisi kertoo sinusta?
annas kun arvaan:
Ostat vaatteesi prismasta ..sieltä löytyy kivasti xxl tunikoita ja urheilutrikoita.
Käyt ripsihuollossa kerran kuussa ja siksi et meikkaa koskaan.
kukaan ei kehu vaatteitasi koskaan ei edes miehesi, jonka myös ostaa kaikki vaatteensa prismasta
Teinityttötyyliä kolmi- ja nelikymppisillä naisilla. "Hei mulle sopii samat vaatteet kuin tyttärelle."
En mitään tyyliä. "Oudotkin" kokonaisuudet voi saada toimimaan, kun on oikeanlainen kroppa, ulkonäkö ja asenne. Olisi hassua tuomita tiettyjä tyylejä kammottaviksi jo etukäteen.
Ihan sama, me kaikki olemme kuitenkin aina vääränlaisia. Joten paineet pois, senkin piukkikset! 😂😂😂😂😂
Vaaleissa kauniissa hiuksissa vaaleanpunaisia raitoja. Ei ymmärrä ,no ,olenhan toki mies ja tietysti myös sika !
Tää ei niinkään oo mitenkään ruma look mutta olen huomannut että esim viime talvena monella nuorella vilkkui nilkat pakkasessa huhuh.
Ysärihousut, näkyy paljon nuorilla naisilla. Lököttävät reisistä ja tiukat pohkeista.
Vierailija kirjoitti:
Mekko johon on yhdistetty mauton bolero. Pahimmassa tapauksessa jalkaan on vedetty 3/4 leggingsit ja sandaalit.
Millainen on mauton bolero? Tarkoitatko, että kaikki bolerot ovat mauttomia? Ovatko hihattomat mekot vähemmän mauttomia kuin mekko + bolero -yhdistelmä?
Vierailija kirjoitti:
Teinityttötyyliä kolmi- ja nelikymppisillä naisilla. "Hei mulle sopii samat vaatteet kuin tyttärelle."
Kas kummaa ..olen hoikka 50v
Tänään yllä:
Leviksen farkut
Adidaksen huppari
vanssin lenkkarit
VT:n laukku
Missä tämmöistä enää näkee? Eikö tuo alkaisi olla jo melkein trendikästä?