Millaista tyyliä kammoksut naisilla?
Millaiset vaatteet ovat aivan kauheita? Pukeudun itse persoonallisesti ja mielenkiinnosta kyselen
Kommentit (441)
Ne naiset jotka alkaa pukeutuun kuin pikkulapset, kun heistä tulee äitejä. Trikoota joka mätsää lapsen leggareihin ja pipoon. Hiukset iloisesti saparoilla ja semmonen kaamea aikuisen ihmisen Peppi Pitkätossu lookki. Kuin pikkukakkosessa kerrassaan. Ei ihme jos alkaa mies miettiä, mihin katosi se nainen johon rakastui.
Vierailija kirjoitti:
Ne naiset jotka alkaa pukeutuun kuin pikkulapset, kun heistä tulee äitejä. Trikoota joka mätsää lapsen leggareihin ja pipoon. Hiukset iloisesti saparoilla ja semmonen kaamea aikuisen ihmisen Peppi Pitkätossu lookki. Kuin pikkukakkosessa kerrassaan. Ei ihme jos alkaa mies miettiä, mihin katosi se nainen johon rakastui.
Joo. En ymmärrä saparoita aikuisella naisella.
Vierailija kirjoitti:
Eniten sattuu silmiin totaalinen tyylittömyys. On vaan heitetty päälle vaatekappaleita, joista ei muidostu minkäänlaista asukokonaisuutta. On vaan ankeaa, tylsää, tyylitöntä, muodotonta ja ruman tai väärän väristä.
Mun on myönnettävä, että mulla ei ole minkäänlaista silmää vaatteille ja laihduttuani 30kg osaan pukeutua vielä vähemmän. Olen persjalkainen ja M-kokoinen, mutta minulla on leveät hartiat ja leveä lantio. Reidet hinkkaa yhteen olimpa laiha tai lihava ja sellainen nahkarullake on vatsalle eletyistä kiloista jäänyt, joten jos en halua sen pullahtavan kaikkien esille, korkeavyöräröiset housut ja pitkä paita on "pakko". Lisäksi olen ihan kamalan lapsenkasvoinen. Korkkarit pidentäisi ja muuttaisi koko olemusta aikuisempaan suuntaan, mutta kun asuu maaseudulla ja töissäkin tulee oltua "duunarin vaatteissa", niin vähän on lopulta korkkareille tarvetta. Monesti myös tulee kauppareissulta tms. pyörähdettyä metsässä ennen kotiin menoa, joten mitäpä siellä korkkareissa tekee.
Niimpä olen päätynyt siihen, että pidän vain sitä mikä tuntuu mukavalle päällä ja toimii kulloisessakin tilanteessa. Kotona usein ulkoiluun, lenkkeilyyn ja touhuamiseen soiva vaatetus, kaupungille laitan jotain omasta mielestäni siistimpää (enimmäkseen pillilahkeiset joustavat housut, yleensä converset tmv. ja joskus korkkarit, parkatakki, hivenen oversize-paita, perseen peittävä pitkä toppi). Välillä sitten liikun ihan rönttävaatteissa kotona ja kaupungissa ja välillä lähden elukoitten keskeltä ihmisten ilmoille - en ole niin tarkka siitä miltä näytän ja saisin joka päivä laittaa vaatekaapin uuteen uskoon. Ei vaan ole tyylitajua mulle luotu, vaikka kuinka yritän pinterestistä katsoa mallia pukeutumiseen. Ja toisaalta omat suosikkivaatteet muuttuu mielentilan mukana. Se on oikeastaan kivaa, kun löytyy monenmoiseen "tyyliin" vaatetta, vaikka ne kaikki tämän ketjun listauksista päätellen onkin muiden kauhuja :D
Vierailija kirjoitti:
Naapurini. Pinkkimusta kananpersetukka, joka sojottaa aina suoraan ilmaan. Huppari, caprit ja crocsit. Käsipuolessa kaksi pientä poikalasta, joita komennetaan kovaäänisesti (turhaan, ei ne mitään kuuntele).
Halislainen?
Vierailija kirjoitti:
Tällaisista äideistä tulee aina todella creepy fiilis. Tulee mieleen, että niillä on jotain lapsuuden traumoja, joita yrittävät käsitellä oman lapsen kautta. Yrittävät jotenkin elää omaa lapsuuttaan uudelleen.
🇺🇦🇮🇱
Vierailija kirjoitti:
Ne nappiverkkarit ja toppi taustatanssioilla. Karseet
Mikä on taustatanssika?
Vierailija kirjoitti:
Mikä on taustatanssika?
Jotain tämän tyylistä varmaan:
https://www.garston-entertainment.co.uk/upload/zoom/Total-90s-Absolute-…
(vrt. "vartia")
🇺🇦🇮🇱
Vierailija kirjoitti:
Missä ihmeessä tuollaisia näkee? Leikkipuistossako?
Eiköhän ne vaatteet ole sinne juuri passelit.
Vai tulevatko baariinkin noissa vaatteissa tai töihin?
Minä en ole nähnyt .
Mammulit tulevat muskariin Eino-Peppiinan kanssa Me & I -mekossa ja tukka saparolla! Ja masussa masuasukki!
*ja tähän oksentava hymiö*
🇺🇦🇮🇱
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nuoren vihreitä äänestävän ja aavistuksen boheemin (=tuleva kulttuuritantta) perus-univormu: Isot rohkeakuosiset designkaavut, puusta leikatut jännät korvikset mallia pääskynen tai timantti, Minna Parikan kengät, aina viimosen päälle värjätty ja graafisesti leikattu tukka, silmälasit rohkeilla kehyksillä.
Mulla on koivuvanerista tehtyjä korviksia ja ne on pienyrittäjien valmistamia. Kyllä mä näitä kotimaisia koruyrittäjiä ennemmin tuen kuin Glitteriä, jonka myymät korut on jotain Kiina-kamaa. Enkä todellakaan omaa hipsterilookkia ja pyöreitä silmälaseja, vaan pitkät punaiset hiukset ja tyylini on edelleen persoonallinen. En vain pukeudu mihinkään Veitola-tyyliin sentään.
Tosiaan tilaan korujani näiltä yrittäjiltä ja yhden timantinkin omistan. Timantit kuuluvat missä tahansa muodossa pukeutumiseeni.
https://maanantaimalli.fi
http://www.riemupuoti.fi
http://www.kauppatuokio.fi
Kannattaa ostaa koruja ennemmin näiltä kuin Glitteristä. Tiedä mitä lapsityövoimaa niissä Glitterin koruissa on käytetty ja suomalaisten koruyrittäjien rahat ei taatusti mene isommille, vaan yrittäjän taskuun. Täälläkin oli keväällä design week, jossa oli koruyrittäjiä ja lasimuotoilijoita myymässä tuotteitaan. Suurella todennäköisyydellä näillä tukee kotimaista työtä kuin Marimekkoa tai Arabiaa ostamalla.
Kaffepulla kirjoitti:
Mammulit tulevat muskariin Eino-Peppiinan kanssa Me & I -mekossa ja tukka saparolla! Ja masussa masuasukki!
*ja tähän oksentava hymiö*
Oksenna nyt ihan rauhassa.
Mutta kyllä ne vaatteet sinne vauvamuskariin ovat ihan tilanteen mukaiset. Usein samalla reissulla poiketaan ehkä leikkipuistoon jossa istutaan hetki hiekkalaatikolla tms. Ei sinne kyllä korkkarit oikein sovi. Kerran näin äidin leikkipuistossa lapsensa kanssa. Tämä oli pukeutunut vaaleaan villakangastakkiin, korkkareihin ja tiukkoihin farkkuihin. Arvatkaa , leikkikö mitään lapsensa kanssa ? Eipä tietenkään, vaan seisoi katsomassa kun nämä teidän halveksimanne mamulit sen sijaan rennoissa vaatteissa leikkivät ja istuivat siinä hiekkalaatikolla tai läheisellä penkillä.
Kyllä myötähäpeä oli tämän äidin takia jolla ei ollut hajuakaan tilanteen vaatimasta pukeutumisesta.
Oli aamupäivä eli ei kai ollut töistäkään palaamassa. En tosin kysynyt.
Vierailija kirjoitti:
Konkreettisia esimerkkejä esim tuksu- tai wt-tyylistä??
Wt-tyyliin kuuluu mm. Guessin laukku ja ollaan olevinaan niin rikkaita sen "kalliin" laukun kanssa, koska Stockmannin ja Sokoksen hintataso. Omistan kyllä itsekin Ted Bakeria ja Tommy Hilfigeriä, mutta en todellakaan puhuisi vielä mistään luksuamerkeistä, jos laukkojen ja lompakoiden hintataso on alle 300 euron hintaluokkaa. Ei mulla kuitenkaan ole tarvetta oikeille luksusmerkeille kuten Chanelille ja Louis Vuoittunille tai ottaa lainaa niiden takia, koska "pakko saada tai muuten on noloa omistaa alle 300 euron laukku".
Tässä on muuten aivan ok tyyli (joskin paidan värit ovat inhokkeja), mutta noita housuja en millään käsitä.
http://pupulandia.fi/wp-content/uploads/2015/11/pariisi1.jpg
Kaffepulla kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nykyään on muotia sellaiset housut jonka on löysät kaikkialta muualta kuin takapuolesta. Miksiköhän? Osaisiko joku selittää
Taitaa olla kyseessä tämä mom jeans -ilmiö.
Eli housut ovat täysin epäistuvat, nilkoista liian lyhyet pillit tai vielä kamalampi bootcut, vyötärö korkealla ja perseestä kinnaa silti. Hoikkakin nainen näyttää näissä ihmeelliseltä lättäperseeltä. Argh!
Eli kasarifarkut?
Kaffepulla kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nykyään on muotia sellaiset housut jonka on löysät kaikkialta muualta kuin takapuolesta. Miksiköhän? Osaisiko joku selittää
Taitaa olla kyseessä tämä mom jeans -ilmiö.
Eli housut ovat täysin epäistuvat, nilkoista liian lyhyet pillit tai vielä kamalampi bootcut, vyötärö korkealla ja perseestä kinnaa silti. Hoikkakin nainen näyttää näissä ihmeelliseltä lättäperseeltä. Argh!
Miksi hoikankin naisen pitäisi näyttää mahdollisimman hyvältä?
age is just a number kirjoitti:
Ennen viimeistä lomaa miehen kanssa ei ollut vielä tullut vastaan "tyyliä", jota olisin kanssaihmiselläni kammoksunut silleen ihan aikuisten oikeasti (jokainen pukeutukoon niin kuin parhaaksi näkee). Vaan lomallapa tuli.
Oltiin korkeatasoisen hotellin terassilla lounastamassa, viereiseen pöytään mun taakse (silleen että miehellä oli suora näköala kun istui mua vastapäätä) tuli semmoinen kolmi-nelikymppinen ranskatar syömään lounastaan yläosattomissa. Oltiin naisen kanssa siis ainoat senhetkiset lounastajat, jännä paikanvalinta naisella. Mies vaihtoi paikkaa mun viereen ja totesi että ämmällä viiraa päässä.
Olihan se periaatteessa ihan kaunis nainen, hoikka ja hyvä kroppa eikä naamassakaan valittamista, mutta kamoon, lounaalla tissit paljaana? Ei tainnut olla kaikki muumit laaksossa silläkään.
Henkilökunta ei uskaltanut sanoa mitään (rikas länkkärinainen) mutta huomasin että katselivat vähän vaivautuneen oloisesti kengänkärkiään.
Ja tämä oli siis Turkissa, eikä edes oltu missään turistirysässä, jossa porukka saattaakin ottaa yläosattomissa aurinkoa...
Huhhuh kun rupes seisomaan! Haluan Suomeen ravintolan jossa naiset illastavat topless. Kyllä maistuisi ruoka.
Valkoiset sukkahousut. Ne on jotenkin tosi lapselliset. Aikuisella ne näyttävät hölmöiltä ja saavat jalat näyttämään muodottomilta pökkelöiltä.
Kas kummaa, mikä yhteensattuma!
Minäkin näin eilen kaupungilla nyrpeännäköisen naisen joka kyyläsi toisia naisia naamalla sellainen ilme että maitokin olisi hapannut.
Muuten olisi saattanut olla ihan kivan näköinen mutta ylimielisyys pilasi ulkonäön täysin.