Hese nostanut hintoja Foodorassa
Kommentit (21)
Johtuuko tämä siitä että on vain ko. kuljetuspalvelulla. En itse maksa lättänästä juustohampurilaisesta kolmea euroa.
Köyhät tehkööt itse ruokansa tai ainakin hakekoot.
Ei vaan Foodloora on nostanut niitä hintoja joilla se välittää Hesen tuotteita.
No Helsingissä on kaikki muutenkin niin kallista.
Mä joskus kuulin että hinta on oltava sama liikkeessä kuin kuljetuspalvelussa?
Laiskoille keppiä kirjoitti:
Köyhät tehkööt itse ruokansa tai ainakin hakekoot.
Näin on tehtävä.
ewrerw kirjoitti:
Ei ole kummassakaan ei woltissa tai foodorassa noin. Taitaa kaikissa hinnoissa olla about 10-30% lisähintaa verrattuna siihen, että kävisi ihan vaan hakemassa itse ne ruuat.
Kaupungeissa ainakin on Hesburgereita joka kadun kulmassa ja kauppakeskuksissa. Ei tarvita mitään kuljetuspalvelua. Maaseudulla voi tietysti asia olla toisin.
Voi ei, miten Suomi-köyhä selviääkään nyt elossa?!
Ei kyllä tule syötyä Hesessä enää edes paikan päällä. Hinnat on ampuneet ylös ja tarjoukset mitä sovelluksessa on ovat nykyisin surkeita nekin.
Vierailija kirjoitti:
Kaupungeissa ainakin on Hesburgereita joka kadun kulmassa ja kauppakeskuksissa. Ei tarvita mitään kuljetuspalvelua. Maaseudulla voi tietysti asia olla toisin.
Maaseudulla ei mikään Foodora edes toimi.
Vierailija kirjoitti:
Mielelläni maksan siitä muutaman euron, että ei tarvitse lähteä pakkaseen. Näin ilmeisesti muutkin tekevät, koska foodora on vielä olemassa.
Mitä niillä sapuskoilla edes tekee? Kallista p*skaa, josta ei lähde nälkä. Kunnon kotiruokaa ei voita mikään.
Vierailija kirjoitti:
Jaa on vai😂 kyllä meiltä on matkaa useampi kilometri
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jaa on vai😂 kyllä meiltä on matkaa useampi kilometri
Meillä on reilu puoli kilometriä, se on samalla tontilla s-marketin, ABC:n kylmäaseman, kebab-pizzerian ja kampaamon kanssa. Ihan tavallinen suomalainen lähiö.
Suomessa on 2,5 miljoonaa ylipainoista ja joka neljäs aikuinen on läski. Parempi kun kukaan ei tilaisi sitä pas.... mättöä ja pilaisi elimistöään lisää.
Miten Helsinki liittyy foodoraan?
Vierailija kirjoitti:
ewrerw kirjoitti:
Ei ole kummassakaan ei woltissa tai foodorassa noin. Taitaa kaikissa hinnoissa olla about 10-30% lisähintaa verrattuna siihen, että kävisi ihan vaan hakemassa itse ne ruuat.
Ruoan on oltava saman hintaista. Toki sen kuljetuksen osuuden saa lisätä.
Tietty kun tietävät ettei voi muualta tilata.
Ilmainen kuljetus kompensoi