Millaista tyyliä kammoksut naisilla?
Millaiset vaatteet ovat aivan kauheita? Pukeudun itse persoonallisesti ja mielenkiinnosta kyselen
Kommentit (441)
Kapiaisnainen, vanginvartijanainen tai poliisinainen (joka ei oikein ole oppinut erottamaan ns. virka- ja vapaa-ajan roolejaan toisistaan) voisi henkilönä olla kyllä aika sietämätön tapaus...
Vierailija kirjoitti:
Kapiaisnainen, vanginvartijanainen tai poliisinainen (joka ei oikein ole oppinut erottamaan ns. virka- ja vapaa-ajan roolejaan toisistaan) voisi henkilönä olla kyllä aika sietämätön tapaus...
Täällä keskustellaan edelleen tyyleistä, ei sinun naisongelmistasi. Mene pois, jos osaat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Täällä keskustellaan edelleen tyyleistä, ei sinun naisongelmistasi. Mene pois, jos osaat.
Niin, totta, naisten tyylihän ilmenee vain ulkonäköasioissa....
Niiden perusteellahan nainen kuin nainen määritellään, eikö totta ?
Voi miten hienoa, edistyksellistä, modernia, todella nykyaikaista ja tasa-arvoista !
Naisen syvin olemus ihmisenä siis löytyy jostain oikeasta meikkipurkista, oikealta kampaajalta ja oikeasta vaateliikkeestä.
Tyyliseikat siis sanelevat ja suorastaan luovat naisen ja se ehdottomasti kaikkein tärkein asia naisen elämässä on oma ulkonäkö.
Löydä siis SE oikea meikki-löydät SEN oikean itsesi... Siinä se on !
Hip,hei ja hurraa...
Tatuoinnit, aina. Mutta etenkin huonosti tehdyt tatuoinnit ja eri tatuointien huono sijoittelu toisiinsa nähden. Toivottavasti tatuointibuumi menee ohitse vai onko jo mennyt.
Leggingsit hameiden tai mekkojen alla.
Sivukalju
Reikäiset farkut
Tekoripset! Ja joo joo, niitäkin saa varmasti ihan fiksun näköisiä, mutta niistä ei kai ees erota, et ne on tekoripset? Ja veikkaan kyllä, et suurimmasta osasta näkee jo kaukaa tekoripset.
Mutta muuten tyyli kuin tyyli kyllä rupeaa näyttämään kamalalta, kun yläluomesta roikkuu kasa mustaa kyöhnää. Silmät näyttää pienemmiltä ja tuhruisilta. Voi luoja, kun tuo villitys jo menisi ohi.
Tyylisi ei varmaan haittaa ketään. Toisia talleilla käyviä hymyilyttää (ja meitähän on tuhansia). Allergisille voi tulla reaktioita, eli se lähinnä ikävä puoli julkisessa tilassa (esim. kaupat). Muuten taas suurin osa arvaa mistä on kyse ja loppuja ei kiinnosta. Kaikki eläinharrastuksia harrastavat ovat yleensä joko likaisia, karvaisia tai muuten vain huolettomia ja iloisia Allergiset pitäisi voida jotenkin ottaa huomioon ympäristössä. Sama ohje siis kuin niille, jotka käyttävät hajusteita.
Joskus voi tallivaatteissa joutua poikkeamaan kauppaan tai bensikselle ja silloin yritän, etten mene kovin lähelle muita ihmisiä.
Vierailija kirjoitti:
- Tarhantäti, eli värikästä, pirtsakkaa, tunikaa, sinapin värisiä sukkahousuja ja puuhelmiä. Hyi.
- Kouvolarouva, eli fiorellafarkut, Ed Hardy toppi, Adidaksen Superstar tennarit ja peroksidiblondi. Hyi.
- WT, eli tatuointeja(erityisesti hiha), valkoiset-, mustat- tai camo"freddyt", joku kittana paita ja jäätävän kuivat hiukset, yleensä mustat tai punaiset. Hyi.
- Saliapina, eli persvakoon vedetyt trikoot, Niken tusinakengät, Helly Hansen takki ja NY lippis. Tsiisus hyi.
Tämä olikin aika lailla myös minun ajatukseni, vaikka itse harrastan kyllä jonkin verran tarhantäti-lookia värikkäinä sukkahousuina mekon kanssa ja kilo koruja päälle, tai kaikki on sävy sävyyn tietystä väristä.
Jos otetaan vaikka tilanteeksi elokuviin ja ravintolaan meno, niin ihmettelen eniten näitä trikoomimmejä, että joka puolelle mennään jumppavaatteissa. Epämiellyttävintä on, jos takapuoli paistaa trikoiden läpi.
En pidä itseänikään kyllä tyylikkäänä, koska olen nykyisin goretex-muija ja näytän yleensä siltä, kuin olisin menossa laavulle. Toisaalta kun katson blogeja, niin en löydä niistäkään helposti sellaista, mistä pitäisin. Beige trenssi, valkoiset tennarit ja pieni laukku eivät oikein osu mun elämään.
Mulle tulee mieleen se, kun tosi monet aika nuoretkin naiset pukeutuvat muodottomiin säkkeihin, kun näyttäisivät varmasti paremmilta ja hoikemmiltakin vähän vartaloa myötäilevämmissä vaatteissa.
Keesikampaukset ja kaiken päälle vielä värjätty shokkiväreillä räväkäksi. Tämä tyyli sopii nuorelle rokkarille tai gootille, mutta aikuiselle naiselle, jotenkin näyttää oudolta.
Rock-/punk-tyyli, jossa ainut yritys on leopardikuvioiset leggingsit, laukku, tms, ja kirkuvan värinen, luonnottoman näköiseksi värjätty tukka. Meikkiin ei osata tai jakseta panostaa. Hiukset leikattu huonosti sivukaljulle, tatuoinnit vilkkuvat leggingsien alta.
Semmoinen koppava, viimeisen päälle mietitty bleiseri-korkokenkä karvapidennystyyli. Rentous ja persoonallisuus on jees.
Fleece-kangas on kamala kenellä tahansa.
En jaksanut lukea kuin muutaman sivun alusta, mutta siinä oli jo melkein lueteltu kaikki mahdollisesti tyylit :D Aina sitä on jonkun kiusana.
Susiturkki, farkut, lenkkarit ja nahkalippis, päällä yhtä aikaa.
Ylipäätään kaikki turkis, moukkamaista.
Persoonallisuus ei oikein taida olla mahdollista enää nykyaikana. Kaikki on vain kopioitu jostain. Ehkä sellainen joku tosi luonnollinen hippityyli voisi olla persoonallinen ja myös gootteja näkee aika harvoin pikkukylässä.
Vierailija kirjoitti:
Susiturkki, farkut, lenkkarit ja nahkalippis, päällä yhtä aikaa.
Ylipäätään kaikki turkis, moukkamaista.
Ennenvanhaan minkkiturkki taas oli jokaisen eliittinaisen statussymboli 'number one.' Niin ne ajat vaan muuttuu...
Jämähtäminen jonnekin menneille vuosikymmenille, esim. 80-luvun blondattu Neumann-tukka, mustat kajalit silmissä ja kulahtanut nahkatakki niiteillä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla on liikkuva työ, ja olen huomannut, että Suomi jakautuu hyvin voimakkaasti tyylittömään ja tyylikkääseen Suomeen.
Tosin ainahan yksilöitä löytyy paikkakunnasta riippumatta.Mutta esim. Kesällä Iisalmessa, kulttuurishokki. Naiset suoraan 90-luvun tätejä.
Joensuun kahvilassa, olin täysin ylipukeutunut.
En ollut niin epäsiistejä (suodatin)kahvittelijoita "karjalaisvermeillä" nähnyt. Vanhat, ikääntyvät ja lihavat naiset järjestäen kuin asunnottomia pultsareita muovikasseineen, tuulitakkeineen ja hoitamattomine hiuksineen....Kyllä nautin Turun katukahvilassa, kuin olisi aivan eri planeetalla.
Samanikäiset ikääntyneet normipainoiset rouvat istuivat tyylikkäinä ja hyvinpuettuina villakangastakeissaan ranskalaisella manikyyrillä ja kevyesti ehostettuna juomassa latteaan.Olen huomannut saman! Jossain Helsingissä, Turussa tai Tampereella tätä ei ole, mutta noissa maaseudun pikku pitäjissä huomaa heti, että sellainen kaupungillelähtövaatetus puuttuu - ollaan kaupoilla samoissa vaatteissa kuin kotipihaa haravoidessakin.
Asun itse Helsingissä, mutta käyn jonkin verran Joensuussa töiden takia, siis jotakuinkin kahdesti kuussa. Kyllä se katukuva tosi erilainen on ja minua suorastaan tuijotetaan, koska erotun niin selvästi massasta pukeutumiseni vuoksi: itsellä tavalliset siistit kaupunkivaatteet, joensuulaisilla verkkareita ja tuulitakkia. Tulee suorastaan kiusallinen olo, kun on ”rodeon ainoa pingviini” keskustan poikki kävellessä ja joka jannu tuijottaa. Nyt kun Joensuu on vielä revitty auki jonkin remontin takia ja nilkkureissa yritän siinä hiekassa ja mudassa tieni tarpoa, niin kyllä niillä tuijottajilla sitä tuijotettavaa onkin.
Noin muuten on pakko sanoa, että itäsuomalaiset ovat mukavimpia ihmisiä mitä tiedän.
Tässä asiassa on monta puolta. Tavallaan minusta on ihanaa semmoinen maalaismeininki, ettei tarvitse aina miettiä mitä pukee päälle. Ja siihen on tietysti jokaisella oikeus. Laittautumattomuus on vähän sellainen suojakeinokin, kun kukaan ei huomaa. Toisaalta sitten jos laittautuu, tuijotetaan. Siitä kuitenkin tulee itselle hyvä mieli jos käyttää kivoja vaatteita ja näyttää mielestään hyvältä. Joskus tulee olo ettei jaksa miettiä ja on kurjaa kun ketään muutakaan ei kiinnosta miltä näyttää.
Joo hei, "hiemanko" näissä pikkupitäjissä tuijotetaan ja supistaan jos uskallat erottua massasta, meikata ja laittaa nätit vaatteet ihan vain kauppareissulle. Moni ei varmaan siksi uskallakaan näin tehdä ja siksi päällä on paikasta riippumatta samat kuteet kuin siellä omassa puutarhassa tai navetassa. Mä en kyllä lähtisi ihmisten ilmoille ko. vaatteissa, joten joo....taivastelijoita piisaa tyyliin: "Mikähän tuokin luulee olevansa?/Miksi oot pukeutunut kauppareissulle noin hienosti?"
Jee.