Millaista tyyliä kammoksut naisilla?
Millaiset vaatteet ovat aivan kauheita? Pukeudun itse persoonallisesti ja mielenkiinnosta kyselen
Kommentit (441)
Vierailija kirjoitti:
Täällä naiset haukkuvat toisiaan.
Se on se ikävin tyyli.
Ei, vaan tyylejä. Ymmärrätkö eron? T. sinua ennen vastannut.
-Liian tiukat ja matalat lantiofarkut, joiden yli läskit pursuaa ja persvako vilkkuu.
-Olkaimeton toppi ja huonosti istuvat perus rintsikat siellä alla, niin että olkaimien lisäksi se liivien takaosa paistaa selästä topin alta...
-Yleinen tyylittömyys, jotkut ikivanhat tuulipuvut ja kammottavan rumat nallekuosiset tms fleecehatut, kaikki vaatteet näyttää jostain roskiksesta revityltä (niinkuin varmaan onkin). Nämä on yleensä jo vähän vanhempaa väkeä, "kaikki pitää säästää" - sukupolvea tai sit mt-ongelmaisia, joten ei tietysti voi suuria odottaakaan.
Vierailija kirjoitti:
Mulle ei iske räikeä feministityyli: lyhyiksi kynityt hiukset tai supertarkka polkkatukka kirkkaan oranssiksi tms. värjättynä, ylipirteät värit, kirppariutta huokuvat vaatteet ym. Puoluekannan tms. ei tarvitse mun mielestä näkyä olemuksessa tai vaatetuksessa.
Haluan kuitenkin myös sanoa, mikä tyyli iskee: Tykkään siitä, että nainen on löytänyt tyylinsä, oli se sitten klassinen, sporttinen, rento tai vaikka boheemi. Silloin kun naisella on päällään vaatteet, joiden väri sointuu hänen hiuksiinsa ja ihoonsa, tyyli on yhtenäinen ja luonteva ja vaatteet on oikeankokoiset, hän näyttää tyylikkäältä, oli päällä sitten bisnesjakku tai huppari tai mikä vaan.
Paitsi jos nainen on löytänyt väärän tyylin, eli vaikka lyhyeksi kynityt hiukset ja ylipirteät värit. Sitähän sinä tarkoitit, vai?
P.s. Mitkä värit ovat ylipirteitä?
Lyhyet hiukset sopivat vain harvoille varsinkin jos on jollain villillä värillä värjätty. Liian paljastavat vaatteet. Mummokaavut. Miesmäiset kuteet. Urheiluvaatteet väärässä paikassa väärään aikaan. Feministikledjut. Kaikenlaiset rock, gootti, trance whatever ernu Erva jne vaatteet.
Iivo vaatteita on asialliset, sopivan naiselliset mutta samalla käytännölliset tilanteeseen ja henkilölle itselleen sopivat. Hameet, korot ja korut plussaa. Pitkät tai puolipitkät hoidetut hiukset ja hillitty meikki.
Vierailija kirjoitti:
Kun on ollut kirjastoissa töissä, näkee kyllä huonon tyylin koko kirjon. Ei sillä, myös tosi kivasti pukeutuvia työkavereita löytyy!
- "Pirtsakat" pikkutyttömäiset värikkäät printtimekot ja -hameet, joiden alla valkoiset leggingsit ja pompulat nelikympisellä naisella
Joo en pysty ymmärtämään. Pahimmillaan tunika, joka samanlainen kuin omilla taaperoikäisillä lapsilla.
Mulla myös iso ahteri, joten farkut on irstaat. Kotona leggareissa mies jatkuvasti kiinni isossa ahterissa. On luonnostaan töröperc. Kaikki ei todellakaan tykkää, joten valitsen ne hillitymmät mekot.
Vierailija kirjoitti:
Naapurini. Pinkkimusta kananpersetukka, joka sojottaa aina suoraan ilmaan. Huppari, caprit ja crocsit. Käsipuolessa kaksi pientä poikalasta, joita komennetaan kovaäänisesti (turhaan, ei ne mitään kuuntele).
Meillä on sama naapuri. Olen alkanut näkemään hänet jopa sympaattisena olentona.
Asun pikkukaupungissa ja olen töissä kauppakeskuksen ruokakaupassa, joten huomaa selvästi eri ikäluokkien eroavat tyylisuuntaukset !
- Teineillä on samanlainen voimakas Karditashan-meikki, samanlaiset suorat ruskeat hiukset ja iso tuubihuivi kaulan ympärillä. Ovat kauniita, mutta niin toistensa klooneja että se on typerää
- Noin kolmekymppisillä on sokkivärjätty pää sivussiileillä mutta ei meikkiä, silmälasit, paljon tatuointeja ja yleensä kireät farkut sekä huppari. Ei näytä fiksulta tämäkään!
- Noin viisikymppisillä ja yli on ikävän usein se vanha tuulipukunsa ja lippis, on tultu siihen ikään ettei vaatteilla hienostella mutta ikävä kyllä tämä rentous tuo puliakkamaisen vaikutelman. Etenkään, kun ei käytetä ihon kunnosta päätellen minkäänsortin ihonhoitotuotteita eikä hajusta päätellen dödöä..
Tyyli jossa jossa joutuu sivullinen koko ajan jännittämään että jos tyylittelijä asteenkin ottaa etunojaa niin ne pompsahtaa kokonaan esiin.
kanatukka, wt-farkut (siis valkeat tai vaaleaksi kulutetut farkut, joissa koristeluja tai tekstejä) ja rekkalesbotyyli. Siinäpä ne miehen näkökulmasta pahimmat.
Vierailija kirjoitti:
Slowmo kirjoitti:
En yleensä välitä muiden pukeutumistyylistä, ainakaan negatiivisessa mielessä (joskus saatan mielessäni ihastella jos joku pukeutuu kauniisti)
Vieroksun kuitenkin näitä tyylejä:
- romani perinnevaatteisiin pukeutuvat
- pultsarit (likaiset, haisevat vaatteet)
- punaiseksi värjätyt hiukset joissa aina näkyy juurikasvu
- ”AHS Pepper” töyhtökampaus ( koko pää ajeltu/ siili, keskellä päätä pidempi tukko hiuksia jotka on ponnarilla)
- liian pienet vaatteet lihavalla henkilöllä
- AINA samoja vaatteita pitävät ihmiset
Ai etkö tykkää pultsarityylistä, se on mun suosikki...😆😝
Minä olen huomannut viehättyväni miehillä hoitamattomasta "pultsarityylistä", mutta viehättävässä muodossa siihen ei kuulu lika eikä haju!
Massiiviset tatuoinnit ovat täydellinen nou nou, en vaan voi pitää tatuoitua naista kauniina.
Yksi mun työkaveri taas kulkee kesällä Crocseissa ja joissain sarjakuvateepparissa yhdistettynä salihousuihin ja talvella sama, mutta päällä avonainen vanha toppatakki ja Crocsit ovat vaihtuneet Kuoma-kenkiin. Kyseessä n. 60-v. nainen jolla "kananpersetukka" eikä yhtään ehostusta. Tää tyylikään ei kyllä mun silmää viehätä. Mukavat vaatteet päällä varmasti, mutta....öh.
Vierailija kirjoitti:
Mulla on liikkuva työ, ja olen huomannut, että Suomi jakautuu hyvin voimakkaasti tyylittömään ja tyylikkääseen Suomeen.
Tosin ainahan yksilöitä löytyy paikkakunnasta riippumatta.Mutta esim. Kesällä Iisalmessa, kulttuurishokki. Naiset suoraan 90-luvun tätejä.
Joensuun kahvilassa, olin täysin ylipukeutunut.
En ollut niin epäsiistejä (suodatin)kahvittelijoita "karjalaisvermeillä" nähnyt. Vanhat, ikääntyvät ja lihavat naiset järjestäen kuin asunnottomia pultsareita muovikasseineen, tuulitakkeineen ja hoitamattomine hiuksineen....Kyllä nautin Turun katukahvilassa, kuin olisi aivan eri planeetalla.
Samanikäiset ikääntyneet normipainoiset rouvat istuivat tyylikkäinä ja hyvinpuettuina villakangastakeissaan ranskalaisella manikyyrillä ja kevyesti ehostettuna juomassa latteaan.
Olen huomannut saman! Jossain Helsingissä, Turussa tai Tampereella tätä ei ole, mutta noissa maaseudun pikku pitäjissä huomaa heti, että sellainen kaupungillelähtövaatetus puuttuu - ollaan kaupoilla samoissa vaatteissa kuin kotipihaa haravoidessakin.
Asun itse Helsingissä, mutta käyn jonkin verran Joensuussa töiden takia, siis jotakuinkin kahdesti kuussa. Kyllä se katukuva tosi erilainen on ja minua suorastaan tuijotetaan, koska erotun niin selvästi massasta pukeutumiseni vuoksi: itsellä tavalliset siistit kaupunkivaatteet, joensuulaisilla verkkareita ja tuulitakkia. Tulee suorastaan kiusallinen olo, kun on ”rodeon ainoa pingviini” keskustan poikki kävellessä ja joka jannu tuijottaa. Nyt kun Joensuu on vielä revitty auki jonkin remontin takia ja nilkkureissa yritän siinä hiekassa ja mudassa tieni tarpoa, niin kyllä niillä tuijottajilla sitä tuijotettavaa onkin.
Noin muuten on pakko sanoa, että itäsuomalaiset ovat mukavimpia ihmisiä mitä tiedän.
Vierailija kirjoitti:
Se on se ikävin tyyli.
Miten te miehet ette osaa lukea? Hämmentävää. Ei täällä toisia naisia haukuta vaan inhokkityylejä.
Mutta jos nyt haluat haukkumisesta puhua, niin ainoat ketjun haukkujat on olleet miehiä - pari sivua sitten mollattiin rumia kasvoja ja pieniä tissejä useamman viestin voimalla, eikä nämä viestit olleet kyllä naisten puhelimista. Naiset niistä tosin heti mainitsivat, kun eivät halunneet sellaisia lukea.
Olen oikeasti huolissani Suomen peruskoulun tasosta, kun luetunymmärtäminen on lainatun tasoa. Osa vielä yläpeukuttaa!
Selvästi kaikkia ei voi miellyttää! Pukeutukaa mukavasti rakkaat naiset!
Haluaisin kuulla teiltä lukijoilta, että olenko mahdollisesti kovinkin tyylitön, siis aidosti haluan kuulla😀
48v. hillitynvärisiä farkkuja, tähän aikaan vuodesta tennareita. Jos ihan arkikäynti kaupassa ja hammaslääkärissä, niin joku trikoopaita ja siisti fleece. Jos taas katson aiheellisiksi panostaa pukeutumiseen, mikä ei todellakaan ole paljon, niin fleece vaihtuu ohueen duffelitakkiin, tai pitkään neuletakkiin. Jos sillä on mitään merkitystä, joillekin kai on, niin vaatteet ja kengät useimmiten hankittu muualta kuin Prismasta.
En meikkaa, en ole sitä ikinä tehnyt. Omat silmäripset ovat mielestäni riittävän ”erottuvat”, kulmakarvat tosin siistitään, iho kai niin keskiverron Ok mitä viiskymppisellä yleensä. Hiukset olkapäille, en pidä vapaana ikinä, vaan useimmiten messy bun ihmisten ilmoilla, ponnari lenkillä. Koruina korvikset.
Nyt kun kirjoitin tämän näkyviin, niin tuli olo, että olen tylsähkön näköinen, persoonallisesti itseänsä tuunaavan täydellinen vastakohta. Mutta olenko tätimäinen?
Vierailija kirjoitti:
Kånken-reppu, mahdollisimman paskainen ja kauhtunut, paksusankaiset silmälasit ja "tyylin" kruunaa se, että polkee typerän näköisellä klovni-jopolla.
Hah hah hah! Alkoi naurattaa, kun muistin nähneeni vastikään täkäläisellä kirpputorilla todella risaisen ja p*skaisen K-repun. Siksi etsin P*skat kirppislöydöt-sivuilta lähinnä vastaavan tuotteen. Pienenä vinkkinä siis, jos haluat päivittää tyylisi uuteen, raikkaaseen ja nuorekkaaseen menoon. Käytettyjä Jopojakin saa ostaa kalliilla hinnalla, jos haluaa.
Se on se ikävin tyyli.