Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

*~*~*Ensikot perjantaina 05.05.2006*~*~*

05.05.2006 |

Huomenta! Uuteen päivään uudella pinolla :)

Kommentit (30)

Vierailija
1/30 |
05.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elikkäs en ole vieläkään testannut vaikka kp 33 aamu koitti :) Hih, meillä tuli miehen kanssa kädenvääntöä testauksen ajankohdasta kun hän haluaisi että testataan vasta ma ja itse meinasin testailla jo tänään. Luulen että maltan ainakin huomiseen siis vielä odottaa, josko saataisiin joku kompromissi aikaan (toiv!!) :)

Killa olen myöskin sen B-vaihtoehdon kannalla. Hienoa kun rupesit työstämään tuota raivausta. Kiva oli eilen lukea kun monet taustailevatkin kertoilivat itsestään!! *heiluttaa*

Tappert surkeus kun tuli sitten taas täti paikalle :( Voimia uuteen kiertoon lähtemiseen.

Desejo täällä ollaan kyllä vahvasti myös luulosairauden puolella jo. Eli saat kyllä tukea toiselta luulosairaalta tuohon tilanteeseesi - oliko sulla ne viimeiset menkat tuhrut vai jotenkin muuten oudot? Hui, jännää, peukut pystyssä joka tapauksessa, oviksen bongauksen tai jo tapahtuneen tärpin puolesta :)

Anskuliinilla on kans jänskät ajat käsillä. Oliko nyt kp29.. Millon ajattelit ruveta testailemaan??

Mites Juliaanan aamutestailut??? +++++++++++++++

Ihanaa perjantaita kaikille, jälleen kerran mahtava auringonpaiste tuolla!

-Hilja

Vierailija
2/30 |
05.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hilja, kiva kuulla että ei ole tätiä näkynyt teilläkään.. pidä se vaan loitolla.. On sulla kyllä hyvä maltti, minä olisin jo testaillut :) Millainen muiden piinailijoiden tilanne on?

ON: kp 34/27-32, menkkoja ei siis kuulunut vielä viime yönäkään.. En tiedä jotenkin alkaa taas jänskättämään ja koitan aina välillä muistutella itseäni siitä eilisestä selvästä negasta että en taas tippuisi korkealta.. Tän aamun testaamisen päätinkin sitten jättää väliin ja odotella huomenaamuun, jos siihen mennessä ei ole tätiä näkynyt niin sitten kokeilen niitä uusia liuskoja vai pitäisikö odottaa vielä sunnuntaihin? Miten muuten kun eilen lueskelin niitä liuskojen ohjeita niin siinä luki että sekä testin että virtsan tulisi olla huoneenlämpöisiä. Pitääkö sitä pissaa siis jotenkin jäähdyttää ja kuinka kauan? Meinaan vaan että huomenna voi olla kiireinen aamu kun on tarkoitus lähteä ystävän kanssa kesävaateostoksille :)

En tiedä jotenkin tuntuu että tänään ne menkat alkais, mutta siltä kyllä on tuntunut joka päivä :) Jännää nippailua oikealla puolella alavatsaa on, en oikein osaa lukea onko se normaalia menkkakipua vai jotain muuta.. Mitä se nippailu muuten oikein on ja koska sitä pitäisi olla? Jotain liitoskipuja, mistä se johtuu?

Noh.. ei tässä muuta oikein voi kuin odottaa ja odottaa ja käydä välillä vessassa tsekkailemassa tilannetta :)

Plussasäteitä kaikille piinailijoille ja pupuiluintoa siinä vaiheessa kiertoa oleville :)

T. Juliaana

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/30 |
05.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ollut taustalla enempi,kun on ollu mieli hiukka maassa viime aikoina, mut paistaa se päivä risukasaankin sentään! Luulin etten edes ovuloi ja se ois yhtenä syynä, ettei vaavelia ole kuulunu, mut ovistesti ilmoitti kirkkaasti plussaa tänään! Jotenka toiveet taas pompsahti pykälän verran ylemmäs! Tosin ovis onkin paljon myöhemmin, kuin laskujen mukaan olen olettanut! Meinasin jo testaamisenkin lopettaa monta päivää sitten, mut onneks jatkoin vielä. Siis tämä on ensimmäinen kierto, missä oon ovista tikutellu. mut nyt osaan yhdistää omituiset vatsanväänteet ja ilmavaivat yms oireet ovikseen.

Tuntuu ihan hassulle hehkuttaa ovisplussaa, mutta kun se sittenkin tapahtuu. Jospa aiemmin onkin ollu kiinni vaan ajoituksesta, ettei ole tärpännyt (toivossa on hyvä elää). Taustalla pysyy kuitenkin ajatus, ettei meille kuitenkaan... Onhan tässä jo mennyt useampi vuosi ilman tulosta.

Täytyy pöllytellä viikonloppuna ahkerasti lakanoita ja hörppiä greippiä ja punaviiniä! Peukut pystyyn, etten kahden viikon päästä ole täällä surkuttelemassa täti punaisen saapumista!!!!!

Mukavaa viikonloppua kaikille ja ++++++++++ tuloksia testiin, kunhan testailette!

Vierailija
4/30 |
05.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hieno uutinen Haavemaalta! Sun pitää nyt raivata viikonloppu vapaaksi ohjelmasta niin ehditte asumaan sängyssä ;)

Hilja

Vierailija
5/30 |
05.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haavemaa: hyvä juttu sun ovisplussa! nyt vaan touhuilemaan yötä päivää! =)

Juliaana: hitsi kun oot sissi kun jaksat odotella! tsemppiä ihan kamalasti jos huomenaamulla testaat!

Iisa: hieman aloin muuten miettiä itsekin kun luin sun viestin vielä tuolta eilisestä pinosta! mutta kyllä se vaan mulle sanoi, että paras päivä ois 3.5 ja pisimmänkin mukaan 5.5. Mäkään en tikuttele tai mittaile lämpöjä (en siis mitään) vaan laskin tossa itsekseni, että jos tosta vapusta eteenpäin sit alkais..Nyt sit kävin aamulla katsoon sitä laskuria ja anto noi päivät. Kai me sitten vielä viikonlopun yli pöyhitään tyynyjä niin on sitten ainakin varmasti yritetty =D mä kyllä sain sullekin aiemman päivän..?

Btw. miten te saatte viesteihin noita värejä ja isoja juttuja?!?! =/

MTV3 ihanan aamun jumpat alkaa mennä hiton oudoksi =D (off topic)

ON: toden totta..tänään siis kp17/28-30...turvottaa aina vaan..mutta yrityksestä ei ole ollut puutetta! =) rauhallisin mielin viikonloppuun..

Ihanaa päivää ja plussatuulahduksia!

t. poppis

Vierailija
6/30 |
05.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

[color=blue]Poppis: Tuolta saitista sanottua otsikon alta löytää hyvä neuvoja värien kirjoittamiseen ja muihin esim. koon muuttamiseen. Minä olen vielä aivan aloittelija, joten luultavasti tämäkin epäonnistuu.[/color]

Osaisko joku vastata noihin mun pissan jäähdyttämis ja " nippaalu" kysymyksiin? :)

T. Juli

Vierailija
7/30 |
05.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Perjantaita kaikille!

Olen pyörinyt taustalla koko viikon, kirjoittaminen kun töissä on vaikeaa ja kotona on sen verran puuhaa, että aikaa ei taho riittää ;)

Ihan tulisilla hiilillä odotan piinailijoiden kuulumisia. Mie en kyllä ois jaksanu ootella noin kauan kuin te! Plussäteitä siis teille!

Hiukan sitten omaa napaa; aiemmin olen ollut ehkä vähän epävarma miehen suhtautumisesta tähän touhuun, mutta ollaan juteltu asiasta ja mies on mukana ihan yhtä lailla kun minäkin. :) Kp8 menossa, jp-taktiikalla mennään -nyt jo :) Vaan niin taidettas mennä vaikka ei vauvapuuhia olisikaan :D Greippimehua on juotu ja punkut odottaa kaapissa, ovistestit aloitan viikonloppuna... hiukkasen kyllä jänskättää, ovuloinko lainkaan...

Mutta aurinkoa, plussaa ja yritysonnea kaikille viikonlopuksi!

-A kp8/25-32

Vierailija
8/30 |
05.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänään olen kotiutunut töistä jo hieman aiemmin ja ehdin tännekin hyvissä ajoin ja ilman kiirettä. Eilisen pino oli melkoinen pläjäys, kun lueskelin viestejänne uudelleen.

Hilja, pidän sinulle kovasti peukkuja. Toivottavasti jossain vaiheessa testaat oikein ison plussan aurinkoisen viikonlopun kunniaksi! Onhan se kiva, että muitakin " luulosairaita" on liikkeellä, vaikkei se raskaus sairaus olekaan. Omat kuvitelmat liittyvät nyt sitten siihen, että tädin vierailu oli viimeksi lyhyt, se alkoi poikkeuksellisella tavalla eikä " oikeaa" vuotoa ollut kuin vähän parina päivänä. Kaiken lisäksi olen kärsinyt pahoista päänsäryistä ja huonosta olosta koko viikon ja rinnat tuntuvat aavistuksen kipeiltä. Kivun tuntemiseen ei tarvitse edes kovasti painella vaan se tuntuu ihan itsestään, yleensä ihan yhtäkkiä. Voihan olla, että tuo päänsärky ja huonovointisuus liittyy allergiaan tms. Jos olotila jatkuu samanlaisena, niin kaipa se olisi hyvä sitten testata. Vaikka tuskinpa se testi plussaa näyttäisi, kunhan vaan täällä sekoilen omiani.

Juliaanallekin toivon paljon +tuulia!

Kun viime kierrossa tikuttelin ekaa kertaa ja sain ovisplussan, oli se melkoinen riemunhetki. Joten ymmärrän Haavemaa intosi tämän plussan suhteen. Onhan se aina merkki siitä, että kroppa toimii toivotulla tavalla. Nyt vaan innolla vapaapäivien viettoon! ;)

Poppikselle piinailuintoa! Nyt on vuorossa taas ne pisimmiltä tuntuvat viikot/päivät. Tuntuu, ettei aika kulu millään kun kaiken aikaa odottelee ja toivoo parasta.

Avecos: Iloista viikonloppua sinullekin! Toivottavasti greippimehu tekee tehtävänsä, ei sitä ihan huvikseen viitsis litratolkulla hörppiä. Mulla on joskus ollut vähän samanlaisia fiiliksiä oman mieheni kanssa, mutta asiasta keskustelu on auttanut. Yhteisestä vauvahaaveestahan tässä on kyse ja molempia tarvitaan sen haaveen toteuttamiseen, joten eiköhän se ole aina parasta puhua asiat selviksi ja jatkaa yrittämistä yhteisellä linjalla -vaikka sitten joka päivä :).

Iloista viikonloppua kaikille, myös niille jotka viestittelevät myöhemmin illalla. Voipi olla, etten enää ehdi tänään palstailemaan. Mies kun on tulossa normaalia aikaisemmin kotiin ja puuhaa riittää... Meneillään on nimittäin kp15.

-desejo

Vierailija
9/30 |
05.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpas tänään hiljaisempaa, taitavat kaikki olla aurinkoa ottamassa tai sitten eilen tuli jo kaikki kerrottua kun silloin olikin melkei kaikki linjoilla :)

Hilja, oot kyllä aika kärsivällinen kun et ole vielä testannut, jännitän sun puolesta tosi paljon! kerro sit miten kävi! Myös juliaana taitaa edelleen piinailla ja muitakin? plussaa toivon kaikille!

poppis: no joo ehkä mä oon sit jotenkin hämääntynyt sitä ovistestiä tehdessäni tai taitaa mulla olla kyllä vähän pidempi kiertokin kun sulla. Mutta ei kai sen väliä voihan sitä kuitenkin viikonloppunakin vähän puuhailla. :) mut kohta me poppis päästään kans piinailemaan. Mulla on edelleen se onnekas olo, olispa se totta tässä kuussa.

Killa, palstan ilopilleri ja selkäranka, missäs tänään oot? no sulla on kyllä kauhea homma päivityksen kanssakin... Kiva kun otit sen vastuullesi. :)

ihanaa ja aurinkoista viikonloppua kaikille, pitäkää miehiänne hyvänä!

-ii-

Vierailija
10/30 |
05.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin oon pannut merkille että paljon hiljaisempaa tänään.. oon kyllä käynyt vilkuilemassa ketjua varmaan viiden minuutin välein koko päivän :)

Juuh.. täällä piinaillaan edelleen ja luulosairautta taitaa täälläkin olla ilmassa, kun nyt mä oon tuntenut selvästi sellaisia nippailuja koko päivän.. silleen vihloo varsinkin oikealta puolelta ja en kyllä tunnista normaaleiksi menkkaoireiksi.. kertokaahan nyt ystävät hyvät mistä se nippailu johtuu ja kuuluuko sitä olla heti alkuraskaudesta?

En malta kyllä sunnuntaihin odottaa testausta vaan testaan huomenaamulla aamupissasta. Teki jo mieli testata tänään, mutta katsoin tuon eilisen testin ja palauttelin itseäni maanpinnalle ja toisekseen en saa pidäteltyä neljää tuntia pissaa vaan ramppaan ainakin tunnin välein vessassa.. oikea oire vaiko luulosairautta tämäkin? :)

Yritän ehtiä aamulla tännekin kertomaan testin tuloksesta, vaikka negaa veikkaan tai sitten tätiä ensi yöksi, mutta pakkohan tässä nyt on toivoa kun ei sitä tätiä ole näkynyt enkä sille mitään muutakaan selitystä keksi..

Mites muut piinailijat?

T. Juliaana

Vierailija
11/30 |
05.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

huomasin myös, että aika hiljaisen olosta.. kaikki ovat nauttimassa varmaankin aurinkoisesta säästä ja toiset täydessä työ touhussa :)

itse nautiskelen ja laiskottelen, mies on illan ja yön töissä, kotiutuu vasta huomenissa, joten vietän laatuaikaa, lenkki koiran kanssa ja leffa&pizzaa on tiedossa :) nyt voi nauttia yksin olosta ja kavereista kun ei ole tarvetta saada miestä makuuhuoneen puolelle, kun on jo kp35...eli testasin nyt sit aamulla toisen kerran, kun kp on kerran jo 35 ja toista negaa näytti...nyt kuumeisesti odotan tädin vierailua ja nyt alkaa tuntuakin jopa siltä, että vierailu on odotettavissa ehkä jo illan tai yön aikana...vihdoinkin...sitten voi taas siirtää ajatukset tulevaan...hiukka kyllä mietityttää kun venyi kierto näin pitkäksi, ett mites ens kierrossa, mut ovistikut on valmiina..

hiljamaarille tsemppiä teille odotukseen/piinailuun ja paljon +onnea, kerrothan sitten miten kävi?! peukut ja varpaat on pystyssä :)

haavemaalle ja desejolle innokasta työntäyteistä v.loppua, toivottavasti tuottaa tulosta ja kohta saadaan kuulla plussauutisia :)

juliaanalle tsemppiä huomisen odotteluun ja hirmu paljon plussaonnea eikä sitä tätiä todella toivota kylään, ilmoittelethan miten kävi?!!

auringonpaistetta kaikille!

Vierailija
12/30 |
05.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä taidan olla täällä vähän liikaa, kun jos on puoli päivää poissa, niin heti ihmetellään! ;) Julmetun kiireinen päivä töissä ja nyt vasta kotiuduin! Pikaisesti koitan pinoutua ennen kuin mies tulee kotiin ja ei varmaan ¿päästä¿ mua koneelle enää tänään: ei olla oikein koko viikkoon ehditty olla yhdessä rauhassa, joten varmaan haluaa sit tänään omia mut kokonaan... :)

Koitan vielä ehtiä laittaa sen ¿etsintäkuulutuksen¿ niin saadaan jossain vaiheessa lista päivitettyä.

Onpas Hilja rautahermoinen: mä oisin testannut jo sata kertaa! :)

Julillekin on peukut pystyssä! bd Ja sinäkö se kysyit pissan lämpötilasta? No siis mä tikutan ovista mammaksin testeillä ja niissäkin sanotaan, että pissan pitäisi olla huoneen lämpöistä (muistaakseni). Olen kyllä aina tehnyt niin, että testaan heti sen kummempia jäähdyttelemättä. Kun ei pissaa purkkia ihan ääriään myöten täyteen, vaan vähän vaan pohjalle, niin äkkiä se mun mielestä jäähtyy tarpeeksi. En tiedä sitten mikä vaikutus sillä on jos on liian lämmintä. Ovistestiplussan olen saanut tälläkin tavalla. Nippailuista en tiedä, kun itsellä nippailee läpi kierron puolelta ja toiselta, joten koitan olla niitä kummemmin noteeraamatta...

Haavemaatahan saakin onnitella ovistestiplussasta: usko vaan niin sekin tuntuu monen mielestä usein varmaan melkein yhtä hyvältä kuin raskaustestiplussa! ;)

Kiva, että Avecosin mies on täysillä mukana touhussa! Itse aina kanssa joskus mietin, että mitä toi mun ukko haluaa, mutta kaipa sekin sitä vauvaa toivoo. :)

Okei, mä koitan nyt laittaa sen kuulutuksen!

Vierailija
13/30 |
05.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti kelpaa, jotenkin pää ihan tyhjä enkä mienannut keksiä mitä siihen laittaa... Mutta nostellaanpa sitä sitten porukalla, jos näyttää että meinaa tipahtaa kovin alas.

Quieroa piti vielä tulla halaamaan! *rutistaa* Kiva kun vielä jaksat käydä kurkkimassa meitä täällä, ehkä mukanasi tulee vähän plussapölyä, niin että päästäisiin seuraamaan sua sille puolelle! :)

Mooli! Mis oot? Ja muuten onko Jessica hylännyt meidät?

Ja piti vielä kommentoida, että vaikka koitan olla tän homman kanssa positiivinen, niin kyllä välillä iskee ihan kamala ahdistus: tänään ajoin bussilla synnytyssairaalan ohi. Siinä pihalla kulki pariskusta, käsikädessä, naisella selvästi synnytys alkamaisillaan, sen verran vaikealta näytti kulku, ja pysähtyi pitelemään vatsaansa (varmaan supisti). Kuulostaa hölmöltä, mutta mulla pääsi itku! Siis bussissa!!! (Onneksi siinä lähellä ei istunut ketään..) Tuli vaan niin toivoton olo, että onko itse koskaan samassa tilanteessa... :( No ei auta kuin toivoa parasta...

Illanjatkoja kaikille kivoille kuumeilukavereille! Ja plussaonnea meille kaikille!!!!! :)

Vierailija
14/30 |
05.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ulkona on kieltämättä mahtava ilma, ja silti ite istuu sisällä koneen ääressä. Meni aika tovi tota eilisen pinoa lukiessa, kun koneella istuminen jäi eilen välistä. Killan vaihtoehto b kuullostaa hyvältä esittelypinon siivoukseen.

Hiljalla ja juliaanalla on siellä jännät paikat. Juliaana, toivo ei ole menetetty ennenkuin se täti kurvaa paikalle.

Tappertille pahoittelut tädin saapumisesta..

Iisalla ja desejolla näyttää olevan suurinpiirtein sama kiertopäivä menossa kuin täälläkin. Mulla menee kp 16. Ajattelin kyllä tässä viikonlopun aikanakin tota miestä vielä vikitellä tonne vällyjen väliin. Se ei niin vaikeeta onneks oo. Meillä mies on mukana tosissaan näissä vauvahaaveissa .ja kotona ollessa meidän tuleekin välillä keskusteltua vaavijuttuja. Eikä mitään pahaa sano vaikka mä iltasin täällä palstailenkin.

Nyt ulkoilemaan :)

Vierailija
15/30 |
05.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taas työpäivä takana ja kohta pääsee saunomaan viikon kiireet pois ja rentoutumaan. Seittemän aikaan olis saunavuoro, joten pikaisesti kirjoittelen.

ON: Pikku hiljaa alkaa oleen taas oma iloinen itsensä eilisen, vaikka eilinen lääkärin PCO-diagnoosi masensi aika lailla. Tietysti se pysyy viä ajatuksissa, mutta ei tunnu niin pahalta. Se kun ei ole este lapsen saamisessa, mutta se saattaa vaikeuttaa sitä, valitettavasti. Eiköhän se pieni käärö tännekin joskus suoda.

Plussaonnea piinailijoille. Aloittakaahan oikein iso plussa-aalto ja ottakaa meiät kaikki ensikot mukaan. =)

MUKAVAA KEVÄISTÄ VIIKONLOPPUA KAIKILLE!

Vierailija
16/30 |
05.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Killalle on ihan pakko kommentoida tuosta mitä äsken kerroit. Mulla kävi vähän samanlainen tilanne muutama päivä sitten.

Eli yks työkaveri on puolessa välin raskaana, enkä kovin usein siihen törmää. Noh, se oli niin onnee täynnä ja kaikki oli ihan innoissaan sen ympärillä (Mikä on siis ihan ymmärrettävää ja ihanaa) Mutta mä vaan onnittelin ja lähin pois heti kun kehtasin. Mua ihan oikeesti ahisti ja itku tuli sitten töissä. En voi sille mitään, enkä todellakaan halua olla epäkohtelias häntä kohtaan, mutta kun itse toivoo sitä enemmän kuin mitään muuta tässä maailmassa niin se vaan tuntuu niin helv... pahalta ja epäoikeuden mukaiselta. Että näin täälä.

Sitten vähän positiivisempaa vaihdetta päälle eli.. Hiljamaarille ja juliaanalle (ja kaikille muille piinailijoille) Pidän täälä peukut ja varpaat pystyssä että se niiiiiin kaivattu plussa sieltä tulis=)

+++++++++++++++++++++++++

Haavemaalle onnittelut ovisplussasta. Olin itsekkin ihan onneni kukkuloilla kun sain sen plussan testiin, sillä olin kanssa ihan varma etten ovuloi ollenkaan.

aivan IHANA ilma ulkona, se piristää kummasti. Juuri grillattiin avokin kanssa pihalla kun sain eilen terassin laitettua kesäkuntoon ja kukkiakin on tullut hankittua niin että:)

Siru kp 24/28-39

Vierailija
17/30 |
05.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli tulipa taas kirjauduttua tänäänkin jotta voin osallistua muutenkin kuin vain lueskelemalla. Hilja ja Juliaana ovat kyllä superkärsivällisiä kun eivät ole tänään testanneet! Pakko taas tulla huomenna heti aamusta katsomaan, onko jotain kuulumisia!

Mulla tuli se kolmas korkea lämpö mittariin aamulla, joten ovis on virallisesti vahvistunut kp:lle 22. Myös fertilityfriend-sivu oli samaa mieltä ja piirsi hienon tummanpunaisen viivan mun kaavioon. Eli liityn Haavemaan juhlatunnelmiin. Nyt tietysti on huoli siitä, että riittääkö luteaalivaiheen pituus siihen kunnon kiinnittumiseen, mutta yksi asia kerrallaan. Miehellekin hehkutin lämpöjen mittailun jännittävyyttä, taitaa pitää mua vähän hölmönä :)

Millaisias viikonloppusuunnitelmia teillä on? Mulla ei ole mitään kummempaa: mies on töissä koko viikonlopun. Ulkoilua, pihakalusteiden lakkaamista, ehkä kaupungilla käymistä ja muuten vaan rentoutumista.

Vierailija
18/30 |
05.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja viikonloppu saa alkaa..odottelen tässä nyt miestä kotiin..=)

Iisa: no kyllähän mekin vielä viikonloppuna touhutaan niin ei tartte ainakaan sen takia jäädä parkumaan, että mitä jos se oli siitä kiinni =) oon muutenkin ymmärtänyt, että noi ovikset kai voi heitellä kovinkin..

Sara-Maria: mukavaa, että meitä samaan aikaan piinailijoita löytyy lisää..=) mä taidan olla teitä muita päivän edellä =)

Ja kyllä kuulkaa turvottaa vieläkin!!!! Jo 4 päivää, eikä mitään ilmeistä syytä..Sen on oltava merkki jostain! onhan?! vaikka edes siitä, että oon lihava? XD hihiiiiiii

Yhden sidukan taidan kyllä uskaltautua joka tapauksessa ottaa..ehkä jopa kaksi =)

Ihanaa iltaa kaikille! =)

poppis

p.s. juliaana:en sit löytäny sitä saitista sanottua..apua! =)

nim. tyhmä vai sokea?

Vierailija
19/30 |
05.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

tänään ollukkin hyvin aikaa käydä kirjoittelemassa täälä. päikkärit takana ja samalla siivoilen ku täälä pyörin. Mies on äitinsä kanssa kaupassa ja muilla asioilla..

kp 10/28 menossa ja ovista tikutellaan..alkuviikosta oottelen sitä..

oon vähän yrittäny tän kierron ajan aatella näitä vauva juttuja vähemmän kun muissa kierroissa tuntuu et elämä pyöri vaan nuiitten ympärillä.. pieni huilaus tauko tekee hyvää..

muuta kummempaa tänne ei kuulu joten siivouksen pariin menen takasin ja illalla pitää hakea sisko junalta..

hyvää vloppua ja plussa tuulia kaikille :)

adette

Vierailija
20/30 |
05.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

[color=cd00cd]Minä löysin saitin, se on sielä keskustelu aiheiden seassa.. en nyt muista että missä kohtaa, mutta menin keskustelujen etusivulle ja sieltäpä se löytyi. kaikkien muiden otsikoiden seasta.. Nyt tietysti tämä väri homma menee taas väärin, yritän silti:)[/color]