*~*~*Ensikot perjantaina 05.05.2006*~*~*
Kommentit (30)
[color=EE3B3B]Noinkohan toi sitten multakin onnistuis?!?![/color]
[color=green]Väriä elämään bd bd[/color]
Iiiiiik!!!!! - Tein juuri testin ja vahva PLUSSA TULI!!!!!!
Ilon kyynel silmässä täällä katsellaan tuota testiä, tämä tapahtuu meille.. joskus 8.1.2007 tienoilla meitä on kolme. En osaa muuta sanoa kuin että olen täynnä kiitollisuutta, meille tulee vauva :)))))
Kiitos teille rakkaat ystävät kannustuksesta ja tuesta näinä piinapäivinä, se on ollut tosi tärkeää. Varaan teille kaikille paikat tämän junan samaan vaunuun, hypätkää kyytiin kun tullaan teidän aseman kohdalle!
Hilja rv4+5
[color=red]Toimiiko tää värijuttu?[/color]
Voihan rähmä jos ei toimi. Pitää vaan ahkerasti yrittää uudestaan.
Voi tuota juliaanaa, minä en kyllä olisi malttanut olla testaamatta :) Pidetään peukkuja pystyssä vielä sen plussan puolesta.
Oma napa, kp9 taitaapi olla menossa. Käytiin juuri saunassa ja voi että oli ihanaa! Tuntuu niin raikkaalta ja mukavalta. Teki jopa pikkuisen mieli lähteä baariin tuossa äsken, vaikken baari-ihmisiä niin olekaan. Harvoin käyn missään, mutta nyt kyllä tekis mieli vähän päästä " bailaamaan" . Kuitenkaan kun vielä ei ole " pelkoa" raskaudesta, niin voisi ihan huoletta jopa ottaa jotain. Mutta enpä usko että kuitenkaan tästä lähden, en varmaan saa edes ketään kaveria näin lyhyellä varoitusajalla...
[color=red]ONNEA HILJA, ONNEAONNEAONNEA!!![/color]
Mahtava juttu tuo plussa! :))
ONNEAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Aivan mahtava juttu!!! Huh! Toivottavasti tullaan perässä! Juoksen vaikka sen junan kiinni =D
poppis
Onnea Hilja! Sinun innoittamana tänne hyppäsin, joten jospa viet minut -ja monet muut- mukanasi siihen plussajunaan kuun loppupuolella?!
-A edelleen kp8
[color=red]Aivan mielettömän paljon onnea hiljamaarille!!!!!!!!! Aivan mieletön juttu.. en voi muuta sanoa kuin paaaaaaljon liimaa ja tarrasukkia sinulle ja kyytiläisellesi matkaan!!! Perässä tullaan;)[/color]
Onnea Hiljalle!!! Ja onnea matkaan. Nythän näitä plussia tulee oikein urakalla:)
Täällä taitaapi tosiaan olla kp 29. Kaipa mä tossa sunnuntai aamuna testailen, jos ei täti yllätä sitä ennen. En kyllä oikein kärsi mistään oireista, joten toiveet ei ole kauheen korkealla. Vaikka eihän tuota tiedä...
sitä sun tätä saitin alla.