löytyykö täältä 2006 toukoisia!!
huhuu! onko tuttuja tuolta odotuspuolelta vuoden 06-toukoisia!
olis kiva törmätä tuttuihin joilla saman ikäinen lapsi ja vauvakuume iskenyt.
Kommentit (4)
Itse en kyllä kirjoitellut silloin odotuspuolella, mutta taustailin ahkerasti. Joten nimimerkkini ei taida olla sinulle tuttu. Mutta minä kyllä " tunnistin" sinut nyt tuolta kakkosen yritys osiosta. En kyllä heti osannut yhdistää sinua toukokuisiin 2006. Kiva tietää, että on jo vauvakuumetta muillakin.
Itse olen ollut töissä jo puoli vuotta ja nyt olisi taas ihana jäädä kotiin pienen vauvan ja taaperon kanssa. Jos tässä kierrossa onnisttais niin ikäeroa sisaruksille tulisi aika tarkkaan 2 vuotta.
Plussaa odotellessa...
Elohelmi
En odotusaikana kirjoitellut, vasta vauvapuolella. Kova vauvakuume täälläkin ja yritys alkanee piakkoin =)
että muitakin löytyy :)
minä olen ollut siirin kanssa kotona ja tarkoitus olis olla tän vuoden loppuun. mutta jos tärppäisi niin varmaankin jäisin kotiin.
meillä tosiaan eka yk menossa ja jännittää aivan mielettömästi....!
onnea kaikille yrityksissä!
Löytyypä hyvinkin! =) Tai no tyttö kyllä syntyi jo huhtikuussa, mutta la oli toukokuussa!
Vauvakuume on iskenyt kovasti, niin se aika vaan kultaa muistoja nopeasti eikä edes enää muista kuinka kamalaa se odotusaika olikaan!
Hoitovapaalla vielä olen tytön kanssa, päivät kuluu oikein hyvin vielä täällä kotosallakin touhuillessa, nyt päiväunilla, niin äiti ehtii nettiinkin! Nopeasti on kyllä aika kulunut, vauvasta on kasvanut touhukas taapero!
Nanne