Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kehu miestäsi-ketju! Oon kyllästyny lukemaan valituksia.

Vierailija
18.09.2018 |

Tällä saa itsellekin muistutettua, miksi oma mies on niin ihana ja kiitollisuus lisää onnellisuuden tunnetta.

Omassa miehessäni ihanaa on se, että hän huolehtii aina minusta etusijalla, varmistaa että kaikki on hyvin. Ajaa minut jonnekin jos pyydän (iso plussa koska minulla ei ole korttia), kuukautisten aikaan silittää selkää, täyttää kuumavesipulloa ja ostelee herkkuja, kannustaa minua kaikessa, puhuu tunteistaan avoimesti ja haluaa selvittää asiat.

Kommentit (45)

Vierailija
41/45 |
20.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miehelläni iso penis, on erittäin hyvin treenattu ja hyvännäköinen, omistautunut työlleen, tienaa hyvin, on hyvä isä ja puoliso kaikinpuolin, empaattinen ja hyväkäytöksinen <3

Mulle iso p olis miinus. Olen pariin kertaan sellaista koittanut ja oli epämiellyttävää.

Musta miehessäni on parasta sängyssä se, että hän pitää minua tosi kauniina ja seksikkäänä ja saa mut myös tuntemaan siltä.

Oletkin harvinaisuus ja pitänyt toosastasi huolta, kyllä Jorman täytyy olla vähintään 20cm että nykynaisella tuntuu

Kyllä näin piukat paikatkin omistamana tykkään että yltää ns. pohjaan eli saa olla pitkä. Kovinkaan paksusta en välitä. 

Vierailija
42/45 |
24.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ah, minun miehessäni on hyvää ainakin sellainen aitous, ettei hän yritä peitellä virheitään eikä esittää mitään mitä ei ole. Hän myöntää omat mokansa, jopa kertoo niitä hauskoina juttuina jälkikäteen. Jos työssä tapahtuu moka, hän myöntää sen suoraan eikä yritä peitellä sitä, selitellä tai syytellä toisia. Hän ei yritä pitää mitään kulissia perhe-elämässä: jos hän hieman tuiskahtelee joskus perheelle, hän tekee sitä tismalleen yhtä paljon muiden nähden kuin perheen kanssa keskenään. Hän voi aivan hyvin myöntää, ettei hänellä ole varaa johonkin, eikä hänelle tule mieleenkään, että sitäkään pitäisi mitenkään peitellä tai häpeillä. Paljon muitakin hyviä puolia hänessä on, mutta tätä erityisesti ihailen ja yritän ottaa mallia :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/45 |
24.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieheni on ihana isä lapsillemme ja maailman paras puoliso minulle.<3 Hän on huumorintajuinen ja meillä on samanlaiset arvot, hän tekee kaikkensa meidän perheemme eteen ja tykkää esim. ilahduttaa erilaisilla yllätyksiltä. Mahdottoman hyvä kokki, rauhallinen luonne, fiksu ja todella rakas.<3

Olemme nyt olleet 6 vuotta naimisissa ja yhä joka kerta pois kotoa/toistemme luota ollessamme ikävöimme toisiamme ja olemme onnellisia nähdessämme toisemme.:) Oliko tarpeeksi siirappista?:D Mutta oikeasti, mulla on mahtava mies jota en vaihtaisi mistään hinnasta.

Vierailija
44/45 |
24.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älykäs, tunnollinen, rauhallinen, empaattinen, ei yhtään viinaanmenevä, läheisyydestä ja seksistä pitävä, hyvä laittamaan ruokaa, tavoitteellinen, luotettava, söpö.

Tuntu kivalta kirjoittaa nuo :)

Vierailija
45/45 |
24.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sen lisäksi että mieheni on pitkä, hyväkroppainen ja komea, hänellä on paljon ominaisuuksia ja luonteenpiirteitä, joita rakastan.

Hän ei koskaan kritisoi minua mistään mitä teen tai jätän tekemättä. Eikä hän häpeä minua tai häivy rinnaltani, vaikka toimisin typerästi tai tekisin jotain noloa. Hän seisoo ylpeästi rinnallani, ja puolustaa olemuksellaan.

Hän halailee, pussailee, lähettää sydänviestejä puhelimeen silloin tällöin.

Kukkia saan miltei kerta viikkoon.

Hän on rehellinen, uskollinen, suoraselkäinen mies.

Viettää kanssani aikaa, vie elokuviin, syömään, lähtee mukaan lenkille, salille, tanssimaan.

Tekee palveluksia ja tukee harrastuksissani, kävi hakemassa 100 km päästä mulle tarvitsemani harrastusvälineen, kun itse en ehtinyt.

Yhdessä ollaan oltu liki 15 vuotta. Haasteitakin on ollut, todellakin, mutta niistäkin täytyy sanoa, etten koskaan lakkaa olemasta kiitollinen miehelleni siitä, että hän jaksoi uskoa meihin vaikeinakin aikoina, silloinkin kun minä en. Se kantoi meidät tähän missä ollaan nyt. ❤

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kolme kaksi