Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kehu miestäsi-ketju! Oon kyllästyny lukemaan valituksia.

Vierailija
18.09.2018 |

Tällä saa itsellekin muistutettua, miksi oma mies on niin ihana ja kiitollisuus lisää onnellisuuden tunnetta.

Omassa miehessäni ihanaa on se, että hän huolehtii aina minusta etusijalla, varmistaa että kaikki on hyvin. Ajaa minut jonnekin jos pyydän (iso plussa koska minulla ei ole korttia), kuukautisten aikaan silittää selkää, täyttää kuumavesipulloa ja ostelee herkkuja, kannustaa minua kaikessa, puhuu tunteistaan avoimesti ja haluaa selvittää asiat.

Kommentit (45)

Vierailija
1/45 |
18.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensin ne "itsestäänselvyydet", joita ei aina itse edes muista, mutta joita kyllä saisi useammin itselleen toitottaa: mieheni ei ole väkivaltainen, juo joskus yhden oluen tai lasin viiniä kanssani ja on humalassa kerran kymmenen vuoteen (eikä silloinkaan ole muuta kuin oma itsensä). Hän on luotettava kaikin puolin, ja on hyvä isä meidän lapsille. Hän on kouluttautunut ja haluaa tehdä töitä, ja on utelias luonteeltaan kuten minäkin. Hän janoaa tietoa kuten minäkin. 

Hän on silmissäni komea, ja saa minut tuntemaan itseni rakastetuksi ja ihanaksi. 

Ja vaikka tämä joskus nyppii, niin on se hyväkin puoli että hän on säästäväinen ja järkevä. Joskus liiankin, mutta parempi niin kuin toisinpäin. 

Vierailija
2/45 |
18.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies pysyi rinnalla läpi vakavan sairauden, ja jaksoi lohduttaa kun surin tyynylle jääneitä hiuksia ja kuihtunutta kroppaa. Oltiin tuolloin reilusti alle kolmekymppisiä...13 vuotta myöhemmin ollaan oltu jo vuosia onnellisesti naimisissa, kohta jäädään kaksin. Tukku uusia suunnitelmia tulilla. :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/45 |
18.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieheni on paras isä kenet tunnen (meillä ei ole yhteisiä lapsia), arvostan tätä piirrettä suuresti. Mieheni on lempeä ja rauhallinen, hän huokuu turvallisuutta. Hän on luotettava ja jaamme saman arvomaailman. Lisäksi hänellä on loistava huumorintaju.

Bonuksena, hän hyvä sängyssä ja loistava kokki :D

Vierailija
4/45 |
18.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieheni on hyväsydäminen ja vilpitön. Ei koskaan tekisi minulle pahaa tai loukkaisi minua tahallaan. Mieheni on hyvä työssään ja ahkera myös kotona. Komeakin vielä! En vaihtaisi. <3

Vierailija
5/45 |
18.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieheni on älykäs ja järkevä, hän tekee ahkerasti töitä ja huolehtii muista ihmisistä. Hän tienaa hyvin, on säästäväinen ja haluaa jakaa kaiken kanssani. Hän on mukava, rauhallinen ja uskollinen.

Olen hänestä niin onnellinen!

Vierailija
6/45 |
18.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieheni on älykäs, ei koskaan kiroile tai öykkäröi, omaa loistavan huumorintajun, auttaa siivouksessa ja on mahtava rakastaja.

Vierailija
7/45 |
18.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun mussukkani (30-v.) on älykäs, kiinnostunut maailman menosta ja hänellä on hyvä yleissivistyksen taso. Hän on oikeudenmukainen, herkkä, ennakkoluuloton, taiteellinen ja kyseenalaistaa turhat normit. On oman tiensä kulkija, ja hurjan omistautunut työlleen (yrittäjä) sekä harrastuksilleen. Ei turhaan lannistu vastoinkäymisistä, sillä hänellä on hyvä itseluottamus. Haastaa itseään jatkuvasti. Hän myös kannustaa ja tukee minua, kauniiksikin kehuu. Hänen seurassaan minulla on turvallinen olo: hän osaa itsepuolustuksen, ja varmasti uhraisi henkensäkin minun puolestani. Seksikäs parta, hyvä perse ja ihanat säihkysilmät. Rakastaa myös eläimiä, eli sydän on paikallaan! <3

Vierailija
8/45 |
18.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun mieheni on älykäs ja hauska. Komea ollut aina, pitää itsestään huolta urheilemalla. On loistava isä kahdelle tyttölapsellemme. On aina ollut herkkä ja huomaavainen, huomioi minua päivittäin. Ei juo eikä käytä muitakaan päihteitä. Kannustaa minuakin liikkumaan ja terveellisiin elämäntapoihin, huolehtii kaikista perheen terveysasioista.

On eläinrakas, ei tekisi kärpäsellekään pahaa.

On oikeasti huipputyyppi, on oltu yhdessä 16 vuotta, naimisissa 10.

Vierailija
9/45 |
18.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nämä oli varmaan kaikki ulkomaalaisia miehiä. Vauvan naisten mukaan suomalaisissa miehissä ei ole mitään hyvää ja kehuttavaa.

Vierailija
10/45 |
18.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies on ihana. Hän on oikeasti ainut ihminen joka kannustaa mua olemaan parempi ihminen ja tukee kaikessa työhön ja harrastuksiin liittyvässä. Sen lisäksi komea, huumorintajuinen ja empaattinen. Rakastaa lapsia, luontoa ja eläimiä. Hänellä ei ole mitään macho-kompleksia vaan voi olla ihan oma itsensä. Ei ryyppää, kiroile älyttömästi tai vietä aikaa junttien kanssa. 

Vierailija
11/45 |
18.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen mies ja mukava olisi saada kehuja. Miehesi on varsinainen ihanuus. Pidä kiinni siitä ja anna takaisin samoin verroin.

Vierailija
12/45 |
18.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hän palvoo minua ja tekee mitä tahansa minun puolestani.

Teen tottakai saman hänelle.

Olemme olleet yhdessä 16 vuotta emmekä ole riidelleet kertaakaan :) Korkeintaan pientä väittelyä ollut, mutta meillä on sääntö ettei kumpikaan nalkuta toiselle turhasta eikä pahoita turhaan toisen mieltä.

Vierailija
13/45 |
18.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieheni on rakastava ja ihana isä ja uskollinen ja luotettava kumppani sekä paras ystäväni. Seksi on huippua ja hän on kiinnostunut haluistani. Hänen kanssaan on helppo olla. Vaikka hän välillä äksyileekin ja osoittaa mieltään, hän tulee nopeasti pyytämään anteeksi jos on loukannut minua. Mieheni on positiivinen, kunnianhimoinen, elämäniloinen ja halukas kokemaan uusia ja jännittäviä asioita. Hän tekee paljon perheemma eteen ja kantaa vastuuta yhteisestä tulevaisuudestamme. Ei oikeastaan voisi olla parempi. <3

Vierailija
14/45 |
18.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun miehellä on kilteimmät silmät jotka olen ikinä nähnyt. Hän on herkkä ja totinen, mitä tunneasioihin tulee: tarkoittaa mitä sanoo. Vakaa ja luotettava, pysyy rinnalla. Hän haluaa auttaa aina jos minulla on ongelma, ihan mikä vain. Hän ei halua kenellekään pahaa. Hän haluaa selvittää riidat ja opettelee kaiken aikaa tunteista puhumista ja omies solmujen selvittelyä, tekee siis työtä suhteen eteen.

Lisäksi hänellä on hyvä huumorintaju, hän on mielestäni älyttömän komea ja hyväkroppainen ja seksi on aivan ihanaa.

Rakastan suomalaista perusamismiestäni <3

Vierailija
15/45 |
18.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies pussaa usein sängystä noustessaan ohi mennen olkapäälle. Mies silittelee paljon hiuksia ja ihoa, koskettelee, halailee ja ottaa kädestä kiinni, eli koskettaa.

Tulee myös usein taakse seisomaan, kietoo kädet ympärille ja pussaa.

Mies osaa pyytää anteeksi ja antaa anteeksi, ja osaa keskustella isotkin riidat auki. On sinut tunteidensa ja herkkyytensä kanssa.

Herkkä mies on maailman paras mies. <3 En tiedä johtuuko mieheni taito tunteilla siitä, että on kasvanut naisten keskellä hyvin herkän äidin kanssa. Anoppikin on kiltti ja sympaattinen.

Vierailija
16/45 |
18.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun kerran on tilaisuus niin haluanpa kehua miesystävääni (emme asu yhdessä, 2 vuotta suhdetta). Hän on ihanan järkkymätön, selkeä ja rehellinen. Vaikka ei ole ehkä kauhean romanttinen, niin hän pienieleisesti huomioi minua jatkuvasti. Ei ole pihi, muttei mikään taivaanrannan maalarikaan. Arvostaa minua omana itsenäni, vaikka olemme monilta osin aika erilaisia. Tekee loistavaa ruokaa! Tykkää metsässä rämpimisestä ja sohvalla lököilystä, herrkuttelusta ja terveellisestä, kasvispainotteisesta ruuasta. Hoitaa omaa puutarhaa kasvimaineen ja tietää kaiken viineistä ja oluista. On älykäs mutta ei kunnianhimoinen. Komeakin vielä, vaikka vatsaa onkin. Hyvä huumorintaju ja saa minut usein nauramaan. Lukee paljon. Ja aivan loistava sänggyssä!

Vierailija
17/45 |
18.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

enemmän ihanan positiivisia viestejä!

Vierailija
18/45 |
18.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

-ei ole pihi vaan enemmänkin antelias

-samat arvot

-vegaani

-ekologinen

-rakastaa eläimiä

-pistää minut ja tulevaisuutemme kaiken edelle

-on luotettava

-hemmottelee minua

Vierailija
19/45 |
18.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paskoja ne on. Myös tuo omani.

Vierailija
20/45 |
18.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oiii. Ihana ketju.

Miehessä on parasta, että saa mut nauramaan kaksin kerroin. Mies on turvallinen ja vahva. Sen lähellä on hyvä olla. Kenenkään muun lähellä ei ole yhtä hyvä ja helppo olla.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä viisi kahdeksan