Kehu miestäsi-ketju! Oon kyllästyny lukemaan valituksia.
Tällä saa itsellekin muistutettua, miksi oma mies on niin ihana ja kiitollisuus lisää onnellisuuden tunnetta.
Omassa miehessäni ihanaa on se, että hän huolehtii aina minusta etusijalla, varmistaa että kaikki on hyvin. Ajaa minut jonnekin jos pyydän (iso plussa koska minulla ei ole korttia), kuukautisten aikaan silittää selkää, täyttää kuumavesipulloa ja ostelee herkkuja, kannustaa minua kaikessa, puhuu tunteistaan avoimesti ja haluaa selvittää asiat.
Kommentit (45)
Meidän perheen paras kokki. Osaa remppahommat, minä en. Komea. Hyvä suutelemaan.
Mun mies on kusipää joka juo mun punkut ja syö lasten vanukkaat.
Vierailija kirjoitti:
Miehelläni iso penis, on erittäin hyvin treenattu ja hyvännäköinen, omistautunut työlleen, tienaa hyvin, on hyvä isä ja puoliso kaikinpuolin, empaattinen ja hyväkäytöksinen <3
Mulle iso p olis miinus. Olen pariin kertaan sellaista koittanut ja oli epämiellyttävää.
Musta miehessäni on parasta sängyssä se, että hän pitää minua tosi kauniina ja seksikkäänä ja saa mut myös tuntemaan siltä.
Mä meen ja kehun ex miestä.
Hänelle on tärkeää, että lapset voivat hyvin ja tekee heidän eteen ja puolesta paljon töitä.
Ex on myös auttanut mua oman jaksemisen kustannuksella. Kun multa murtu sääri, hän hoiti lasten koulumatkat vaikka se vaati hiton aikaista herätystä.
Hänellä on nyt aivan ihana tyttöystävä jonka kanssa puuhaa kaikkea kivaa lasten kanssa, pitää huolen, että kaikilla on kivaa.
Meillä ei parisuhde toiminut mutta hän on.aivan loistava exä
Tulen myös ex anopin ja nyxän kanssa juttuun, eli mukavaa porukkaa aivan kaikki. Ei voi valittaa!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miehelläni iso penis, on erittäin hyvin treenattu ja hyvännäköinen, omistautunut työlleen, tienaa hyvin, on hyvä isä ja puoliso kaikinpuolin, empaattinen ja hyväkäytöksinen <3
Mulle iso p olis miinus. Olen pariin kertaan sellaista koittanut ja oli epämiellyttävää.
Musta miehessäni on parasta sängyssä se, että hän pitää minua tosi kauniina ja seksikkäänä ja saa mut myös tuntemaan siltä.
Oletkin harvinaisuus ja pitänyt toosastasi huolta, kyllä Jorman täytyy olla vähintään 20cm että nykynaisella tuntuu
Mieheni on mikä on. Virheineen ja vikoineen. Hän on kuin myrsky tai tuulenvire. Hän sai minut iloseksi onnelliseksi ihanaksi kun olin tummissa vesissä. Hän pitää minusta huolta, ja minä rauhoitan hänen levotonta mieltä.
Mieheni on minun rakkain ihminen. Aina. Kaikkialla. Poissaollessaan.
Hän on se elämäni ihminen josta en koskaan löydä mitään pahaa ja se tekee minut sanoinkuvamattoman onnelliseksi.
Tekee joka aamu kahvit, vaikkei itse juo. Harrastaa lasten kanssa, että minä saan olla lauantaiaamut rauhassa.
Puolustaa sukulaisten luona. Olen aina ollut musta lammas. Mieheni on sielunkumppani, puhallamme yhteen hiileen.
Mieheni on luotettava. Minulla on hänen seurassaan turvallinen ja rakastettu olo. Hän tekee pieniä arkisia tekoja, jotka osoittavat rakkautta ja huolenpitoa. Hän on hyvä kuuntelija. Hän osaa oikeasti keskittyä keskusteluun eikä räplää puhelinta tms. silloin kun pitäisi keskustella. Hän on komea ja hänellä on kauneimmat silmät, mitä olen kenelläkään nähnyt. Hän on osoittanut, että ei kavahda vaikeitakaan hetkiä ja se on piirre, jota arvostan kaikkein eniten.
Haluan kehua exääni, joka on kaikista huonoista puolistaan huolimatta (kelläpä niitä ei olisi) ollut maailman paras isä meidän lapsille. Jaksanut mun masennuskaudet ja kaiken paskan. Vaikka hän on niin erilainen minuun verrattuna, ja erostakin on yli kymmenen vuotta, voin aina häneen luottaa lasten kasvatuksessa. Täysin.
Näitä kun lukee niin ihmetyttää missä tuollaisia naisia on?
Minua ei ole ikinä kehuttu,seksiä olen saanut lähinnä säälistä, avokkia joka on muuttamassa pois jos koskee tönii kauemmaksi, kaikki on lääppimistä, ikinä en mistään ole saanut kiitosta,en juo, ole väkivaltainen, aina ollut töissä, olen aina ollut lapsen kanssa ym.ym. silti naiset tuntuvat inhoavan syvästi.
Töissä olen aina ajautunut tilanteeseen jossa tulee aina paskaa käteen loppujenlopuksi.
Olen todella epäonnistunut tähän astisessa elämässä.
M42v kirjoitti:
Minua ei ole ikinä kehuttu,seksiä olen saanut lähinnä säälistä, avokkia joka on muuttamassa pois jos koskee tönii kauemmaksi, kaikki on lääppimistä, ikinä en mistään ole saanut kiitosta,en juo, ole väkivaltainen, aina ollut töissä, olen aina ollut lapsen kanssa ym.ym. silti naiset tuntuvat inhoavan syvästi.
Töissä olen aina ajautunut tilanteeseen jossa tulee aina paskaa käteen loppujenlopuksi.
Miksi pitää tulla valittamaan, vaikka otsikossa jo lukee, että valituksiin on kyllästytty?
M42v kirjoitti:
Toi kuulostaa kommunikaatio-ongelmalta tai syvältä itseinholta. Jotkut vaan puhuu eri tavoin.
M42v kirjoitti:
Auttaisiko kunnolla, rauhassa ja ajan kanssa tutustuminen omaan itseen. Ehä jopa joku korni kurssi, jossa joutuisi tosissaan pohtimaan ja kohtaamaan itsensä. Ehkä sitten vasta voit nähdä ja löytää ihmisen, joka oikeasti sopii kanssasi yhteen...
Mieheni on erittäin toimelias tyyppi, eikä häntä hermostuta se etten minä ole. Hän tarttuu nopeasti uusiin ideoihin. Hän on samaan aikaan vastuuntuntoinen, mutta myös seikkailija. Nämä asiat ovat minulle tärkeitä.
Mieheni maailman ihanin mies minun mielestäni. Mahtava kaikin puolin. Hellä, kiltti, herkkä, rauhallinen (lehmän hermot), auttavainen, itsepäinen, osaa olla luonteeltan kovakin tarvittaessa. Ihana. Niin ja mielestäni hyvän näköinen. 5 vuotta naimisissa ollaan oltu.
Oma mies on todella rakas, hauska, huomaavainen ja luotettava. <3 Paras ystäväni. Hän on komea ja hänellä on ihana hymy, nauru ja huumorintaju.
Hän on fiksu, kekseliäs ja visuaalinen sekä kätevä käsistään. Hellä ja huomaavainen. Romanttinen. Kiltti, mutta tarpeen tullen jämäkkä ja "järjen ääni".
Mikä parasta, hän on tulevan lapsemme isä ja hän rakastaa minua! Ja minä häntä. :)
Ihana ketju! Ja ihanasti olette löytäneet kehuttavaa!
Oma mieheni on ensinnäkin fiksu ja järkevä. Minua tuttavat pitävät kirjaviisaana ja olin esim. koulussa aina hyvä, mutta mieheni maalaisjärki ja tilannetaju on mielestäni paljon hyödyllisempää!
Mieheni on suora ja rehti, ei harrasta mitään vihjailua tai sosiaalisia pelejä. Ei yritä esittää mitään. Osaa tunnustaa virheensä.
Hän ymmärtää ja tukee minua. Monesti kuulee, että parisuhteessa "pitää" riidellä. Se kuulemma "puhdistaa ilmaa" ja "pitäähän asioita käsitellä". Me käsittelemme asioita normaalilla puheella. Itse olen huono puhumaan tunteista yms, mutta mieheni jaksaa istua ja puhua kanssani ja vähän onkia sitä puhetta minusta, kun on käsiteltävää. Hän ei suostu käymään nukkumaan, ennen kuin asiat on käsitelty, ja niin käymme aina hyvällä mielellä nukkumaan.
Mieheni on aina puolellani. Jos olemme eri mieltä jostain asiasta ja se asia tulee isommassa seurassa esille, hän ei ala toitottaa näkökantaansa eikä yritä saada edessäni toisilta tukea itselleen.
Mieheni on upea isä. Ihan mahtava käsittelemään vauvoja, vaikkei hänellä ollut aiemmin kokemusta niistä. Hän ei ikinä hermostu vauvalle tai taaperolle, vaikka luonteensa on muuten lyhytpinnainen. Ymmärtää syvällisesti isompien lasten huolia.
Mieheni on myös sosiaalisesti taitava, hienokäytöksinen, komea, hoikka ja voimakas, jne jne, mutta menisi liian pitkäksi listata kaikki:)