Onko muita, joita oikeasti pelottaa, mitä seuraavalla hallituskaudella tulee tapahtumaan?
Kun on uutisointia seurannut, niin alkaa oikeasti jo näyttämään siltä, että ensi hallituskaudella kaikkein vähäosaisimpia tullaan potkimaan päähän oikein kunnolla, enemmän kuin koskaan. Varsinkin, jos porvaripuolueet pääsevät valtaan. Harmi, että valtaosa suomalaisista on sellaisia lampaita, jotka vaaleista toiseen aina äänestävät samat puolueet päättämään asioista ja kyykyttämään tavallista kansaa lisää.
Mihin tämä maa on menossa?
Kommentit (5)
Mikään ei muutu vaikka hallitusvastuussa olisi mikä puolue tahansa. Päätöksiä syntyy vähemmän kuin riitoja.
Ei anneta pelolle valtaa, se on ihan hyvä lause tässäkin yhteydessä.☺
Ite oon kerännyt (oon köyhä ja ikää), rahaa puskuriin tilille, tarvittaessa laitan "piironginlaatikkoon" piiloon ne jos hallitus koettaan niihin kajota.
Pikkuhiljaa kun laittaa ja haalii rahavirtoja pikkusivubusineksillakin niin mulla on jo pari kypätonnia jemmassa. Velkaa ottaa nyt vain täydelliset idiootit, jos ei ole ehdottoman pakko asuntoon.
Tiedän että köyhiin tullaan iskemään ja lujaa, asumistukea aletaan mm. pienentämään ja sossutuki vastikkeelliseksi kokonaan. Irtisanomissuojat ja ansiosidonnaiset pois.
Ihan yksinkertaisesti siitä syystä että valtion rahat on totaalisen loppu(harva asiaa tiedostaa lukujen takaa).
Eli kriissäädökset/pakkokeinot otetaan käyttöön 4-5v kuluttua.
Kansa ei unohda. Aktiivimallia ja 9 euron kyykytystä.
"varsinkin jos porvaripuolueet pääsevät valtaan"
Nyt en ymmärrä, siellähän ne jo on, potkineet meitä monta vuotta. Aktiivimallit ja yliopistot pistetty ammattikoulujen kanssa polvilleen samalla kun yritystukiaisia on annettu niin että ranteita on pakottanut.