Olen metsästävä ja eräilevä erakkonainen, haluatko kysyä minulta jotain?
Kommentit (49)
En, en pidä metsästävistä naisista.
Älä lannistu. Tämä palsta on v.....lun kehto.
Voi ei, taas puuma! Mutta etkös oo silloin ihan kekskiverto AV-mamma? :D
-Aito ja alkuperäinen, (valitettavan) vähän käytetty yksilö-
Millä keinoin tai asein metsästelet? Riittääkö saalista ja muita metsän anteja elämiseen?
Taidat olla paikassa jossa on huono netti?
t. Metäsästäväsetämies
Noniin, onpa tullut paljon kysymyksiä. Asun syrjässä, maalla, metsästän koirien kanssa ja ilman. Osaan nylkeä riistan. Metsästän kaikkea muuta paitsi hirveä, ei kiinnosta kuulua hirviporukkaan. Syön pääasiallisesti riistaa, broileria tulee välillä vaihtelun vuoksi ostettua. Aseita minulla on haulikko ja tikan 308. En loukuta. Vaikka ei olisi kenttää niin aika ei käy pitkäksi, koirien kanssa on aina jotain touhua tai sitten voi värkätä itselleen talveksi villasukkia sun muita. En ole nähnyt karhua.
Ap
Käyn töissä n.25h viikossa. Pärjään vähällä kun ei tarvitse ostaa jatkuvasti uusia vaatteita ja meikkejä. Erämaassa puhelin on rinkassa ja suljettuna, siellä aika kuluu perusasioiden äärellä, kuljetaan, leiriydytään, tehdään nuotio, ruokaa ja tuijotellaan tuleen. Parasta aikaa vuodesta on aina se kun voi hyvällä omallatunnolla sulkea puhelimen pariksi viikoksi.
En juo lasolia, hyvä irlantilainen single malt viski kyllä kelpaa.
Käyn täällä aina välillä ihmettelemässä kuinka sekaisin ihmiset on nykypäivänä.
Ap
Kuulostaa tosi kivalta.
Olen melkein kasvissyöjä. Voisin syödä riistalihaa. Eläin on saanut enää vapaan elämän.
Miten miehet suhtautuvat metsästävään naiseen?
Otatko mun miehen? On Just sun kaltaisesi ja parisuhde hänen kanssaan ei ole helppoa.
Miten olet saanut metsästysoikeudet (nehän on sidottu maanomistukseen)?
Vierailija kirjoitti:
Kuulostaa tosi kivalta.
Olen melkein kasvissyöjä. Voisin syödä riistalihaa. Eläin on saanut enää vapaan elämän.
Miten miehet suhtautuvat metsästävään naiseen?
Metsästävät miehet suhtautuu hyvin, kaupunkilaisten mielestä mulla on vähän turhan ”eksoottiset” harrastukset.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Miten olet saanut metsästysoikeudet (nehän on sidottu maanomistukseen)?
Kuulun meidän kylän metsästysseuraan.
Miten eksyit tänne? Ei kukaan joka viettää kaltaistasi elämää, ikinä edes vaivautuisi aloittamaan täällä keskustelua.
Vierailija kirjoitti:
Miten eksyit tänne? Ei kukaan joka viettää kaltaistasi elämää, ikinä edes vaivautuisi aloittamaan täällä keskustelua.
Vaikka mua ei kiinnostakaan muiden ihmisten seura, niin seuraan kuitenkin täältä sivusta ihan mielenkiinnolla yhteiskunnallisia ilmiöitä ja pohdiskelen niit sitten täällä omassa rauhassani. Ei erakko ole välttämättä synonyymi sille ettei asiat kiinnosta.
Ap
Vastailen tänään vielä hetken jos joku haluaa vielä kysyä jotain. :)
Ap
Vierailija kirjoitti:
Onko lintua tullut tänä syksynä?
12 kyyhkyä ja muutama tavi, metsäkanalintujen kanssa ei ole vielä onnistanut, ts. ei ole jäänyt haukkuun. Katsotaan jos pyiden kanssa onnistais nyt kun hain uuden pyypillin kadonneen tilalle.
Ap
Varmaan sen piti kirjoittaa noin, mutta autocorrect temppuilee.