Nainen, sinun ja miehesi pituusero?
Kommentit (33)
Minä 165 cm, mieheni 183 cm. Tykkään.
Enpä ole ikinä miestäni mitannut, mistään kohdasta. Joskus uima-altaalla tuli puheeksi, että missä syvyydessä vielä yltää pää veden pinnalle ja siinä kohtaa hän sanoi olevansa 178 cm, eikä minulla ole sitä syytä epäillä mutta ei se liioin ole mitenkään merkittävä tieto. Mutta jos noin on, niin pituuseromme on 18 cm, minä olen lyhyempi.
Minä 191cm, mies omien sanojensa mukaan "hyvänä päivänä 180cm" eli eiköhän tuo vähän alle ole :)
Vierailija kirjoitti:
Minä 191cm, mies omien sanojensa mukaan "hyvänä päivänä 180cm" eli eiköhän tuo vähän alle ole :)
Vau! :)
Minä 156, mies 173 cm. Mitäs me hobitit :)
Ta dah, gaussin käyrä jonka huippu vastaa hyvin keskimääräistä naisten ja miesten pituuseroa..
Vierailija kirjoitti:
Ta dah, gaussin käyrä jonka huippu vastaa hyvin keskimääräistä naisten ja miesten pituuseroa..
So?
Vierailija kirjoitti:
Noinkohan...?
En ole aloittaja, mutta kiinnostaisi tietää myös millaisia teidän seurustelijoiden pituuserot on istualtaan - ja paljonko eroaa seisomaerosta. (Itselläni on pitkä selkä, joten "pitenen" istualtaan.)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
So?
No katsos sen oli pakko tuoda ilmeinen esiin ihan kirjoitettuna, ettei keneltäkään vaan jää huomaamatta. Sellaista se on, kun omien impulssien hallinta on vielä harjoittelun tasolla.
Minä 167, mies 165.
On paljon naisia jotka on mua 20cm lyhyempiä ja enemmänkin, enkä minäkään pituudelta ole vielä kauhean pitkä naiseksi. Outoa että jotkut naiset on niin pätkiä. Miehet on kuitenkin yleensä vähintään mun pituisia, joten ei pitäis olla valittamista ettei löydy lyhyttä naista kun jotkut pitkät naisetkin ottaa itseään lyhemmän miehen.
Mä oon 180cm ja mies on yli 190cm. Heittäisin että 13cm pituusero.
Minä 153 cm ja mies 162 cm eli pituusero 9 cm.
Olen 170 cm ja mies 192 cm. Mulla on melkein samanpituiset jalat kuin hänellä! Hänellä on siis miehekkäästi pitkä selkä ja lyhyet jalat. Ei mullakaan pitkät ole, mutta ilmeisesti suhteessa pidemmät kuin hänellä.
Tästä tilastosta voi päätellä että naiset suosivat itseään reilusti pitempää miestä.
Up