Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Rasvapatit ja mustapäät sisäreisissä..

Vierailija
04.05.2006 |

Apua! Mitä tehdä, kun reisissä ja pepussa on finnejä ja mustapäitä? Tästä puhuttiinkin täällä jo joku päivä, mutta meni vähän ohi..

Samoin alkkareiden sauman/resorin kohdassa on aina ihme rasvapatteja..eli ihon alla tuntuu kova patti jota ei voi puristaa. Aivan, kun alkkarit hankais..joskus patin saa " repäistyä" auki ja sieltä aivan tipahtaa verta ja joskus jotain äklöä mätää..

Kuulostaa tosi ällöttävältä :) Nuo jutskat ei ole kipeitä, mut eipä ole kauhean nättejä katella..

Tietäiskö joku jelppiä? Tietysti varmasti hikoilu ei paranna asiaa, mutta entäs ylipaino? Voisiko se vaikuttaa tähän(kin) asiaan?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
05.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen vain yrittänyt kärsiä. Työkaveri kävi niitä moksauttamassa pois aina lekurilla, sillä oli niitä myös naamassa. Yritän nykyään käyttää sellasia housuja joissa ei ole punteissa mitään kuminauhoja.

Vierailija
2/6 |
30.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on myös ollut sisäreisissä mustapäitä mutta en tiedä mistä johtuu jos joku tietää millä saa pois olis kiva :) apua kaivataan

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
30.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kamalaa :( onko jollain oikeasti tommosia?

Vierailija
4/6 |
30.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.09.2014 klo 21:49"]Minulla on myös ollut sisäreisissä mustapäitä mutta en tiedä mistä johtuu jos joku tietää millä saa pois olis kiva :) apua kaivataan
[/quote]

puristat ne pois. Ei kai muuta keinoa.

Vierailija
5/6 |
30.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suihkuttelu tarv. Antibioottikuuri. Voivat olla ateroomia, jotka ärtyy kun niitä hiplataan. Silloin parempi jättää rauhaan.

Vierailija
6/6 |
30.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ylipaino vaikuttaa, itsellä oli ihan sama juttu.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kaksi kahdeksan