Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko jollain todettu oikeasti d-vitamiinin puutos?

Vierailija
17.09.2018 |

.

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
17.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Arvo alkaa 4sella, olisko ollut 45. Lääkäri sanoi että on matala ja suositteli 50mikrog päivittäin.

Vierailija
22/26 |
17.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

On. Minulla on lisäkilpirauhashormonin liikatuotantoa joka kuulemma laskee D-vitamiinitasoja.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
17.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla oli keväällä 30, eli reilusti alle viitearvojen.

Se ei lainkaan hyvä juttu, sillä minulla on MS-tauti.

Nyt on sitten vähän tuhdimpi d-vitamiinikuuri menossa, ja jatkuu kunnes pääsen sadan tuntumaan.

Minä joudun syömään tuhtia annosta jatkuvasti eikä silti ole aina sadassa. Olen syönyt jo ainakin viisi vuotta eli jatka vaan ihmeessä sinäkin, kun sinulla on tuo sairauskin taustalla. 

Vierailija
24/26 |
18.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
25/26 |
18.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
26/26 |
18.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

D vitamiinin ottaminen tabletteina on ihan yhtä tyhjän kanssa, isoina annoksina jopa haitallista.

Veressä kiertävä d~vit. taso ei kerro paljonko sitä on varastoituneena rasvakudokseen.

D vit. lisät ei minkään tutkimuksen mukaan ehkäise yhtäkään sairautta, vaan d ~vitamiini auringosta saatuna kyllä ehkäisee .

D ~vitamiini auringosta saatuna , ts. auringon valo aktivoi elimistössä n.3000 erilaista korjaavaa geeniä.

D~ vitamiin ei ole vitamiini vaan itseasiassa hormoni, joka tasapainoittaa muita hormoneja, mm.stressihormoneita, kilpirauhashormoneita ja sukupuolihormoneja.

Riittää kun huhtikuusta syyskuun loppuun on n .30 min /pv auringossa , tai enemmänkin mielellään, niin varastot riittävät syksylle ja talvelle.

Monivitamiinit, kalaöljyt ja useat muutkaan valmisteet eivät kenenkään terveyttä paranna, päinvastoin. Antavat vaan valheellisen turvallisuuden tunteen siitä, että niinkin monimutkainen järjestelmä kuin ihmiskeho olisi hoidettavissa ja terveenä pidettävissä laboratoriossa kehitetyillä kemikaaleilla ja suihkeilla.

Ravintolisät ovat miljardibisnestä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme neljä kahdeksan