Kuinka todennäköisesti vaimo jättää pettäjämiehen, jos mies jää kiinni?
Olen tilanteessa, jossa naimisissa olevan miehen kanssa suhdetta takana noin 1,5 vuotta. Näemme lähes päivittäin ja suhteestamme tietää mm. miehen parhaat kaverit ja jokunen työkaverikin. Useamman kerran tullut joku miehen perhetuttu kaupungillakin vastaan. Todennäköistä on, että jossain vaiheessa hänen vaimonsakin saa tietää asiasta. Itse ihmettelen, miten ei jo tähän päivään mennessä ole jotain epäillyt.
Jos ja kun tämä homma vaimolle valkenee, mitä luulette tuleeko ero?
Mies on siis edelleen vaimonsa kanssa lapsen takia, joka on vielä esiteini-ikäinen. Meillä on miehen kanssa 15 vuoden ikäero, eli ei sinänsä kiire mihinkään. Silti toivon jatkuvasti jo ihan moraalisyistä, että homma ratkeaisi jotenkin, vaimo saisi tietää ja mies kohdata niin sanotusti todellisuuden. Lähinnä käy sääliksi lasta, joka näennäisesti elää unelmaperheessä. Tietenkin toivon myös heidän eroavan.
Eroaisitteko vaimon tilanteessa itse ja tiedättekö pareja, jotka eivät näin systemaattisen pettämisen jälkeen ole eronneet?
Kommentit (44)
Hahaa mulla samantyylinen tilanne! :D Oon joku patja vaan eikä mun kanssa haluta parisuhdetta.
Nää on näitä. Ei voi erota ennen kuin lapsi on aikuinen / valmistunut / blaa blaa. Ovat vain nimellisesti naimisissa. Kohta hups vaimo onkin raskaana.
Olin ensin varma, että tämä on provo, niin naiivia tekstiä ja kliseinen kuvio. En ole enää varma. Surullista, jos on totta, ennen kaikkea ap:n kannalta.
Juuri näin...vaimo pääsee todella helpolla kun ei tarvitse huolehtia edes pakollisesta avioseksistä. Ihan kiva, että joku pitää miehelle seuraa. Vaimolla on aikaa, kun lapsikin on iso ja talous turvattu, joten ihan kivasti on elämä mallillaan. Romanttinen kiihkorakkaus kestää max.3 vuotta...