Kuinka todennäköisesti vaimo jättää pettäjämiehen, jos mies jää kiinni?
Olen tilanteessa, jossa naimisissa olevan miehen kanssa suhdetta takana noin 1,5 vuotta. Näemme lähes päivittäin ja suhteestamme tietää mm. miehen parhaat kaverit ja jokunen työkaverikin. Useamman kerran tullut joku miehen perhetuttu kaupungillakin vastaan. Todennäköistä on, että jossain vaiheessa hänen vaimonsakin saa tietää asiasta. Itse ihmettelen, miten ei jo tähän päivään mennessä ole jotain epäillyt.
Jos ja kun tämä homma vaimolle valkenee, mitä luulette tuleeko ero?
Mies on siis edelleen vaimonsa kanssa lapsen takia, joka on vielä esiteini-ikäinen. Meillä on miehen kanssa 15 vuoden ikäero, eli ei sinänsä kiire mihinkään. Silti toivon jatkuvasti jo ihan moraalisyistä, että homma ratkeaisi jotenkin, vaimo saisi tietää ja mies kohdata niin sanotusti todellisuuden. Lähinnä käy sääliksi lasta, joka näennäisesti elää unelmaperheessä. Tietenkin toivon myös heidän eroavan.
Eroaisitteko vaimon tilanteessa itse ja tiedättekö pareja, jotka eivät näin systemaattisen pettämisen jälkeen ole eronneet?
Kommentit (44)
Tottakai eroaisin. Ja tekisin miehen elämästä niin helvetillistä, ettei yksikään sala- tai muukaan "rakas" huolisi tätä
Miehen on viisainta erota ja ottaa joku kolmas tyttöystävä. Ei sinua eikä ex:äänsä.
Vierailija kirjoitti:
Tottakai eroaisin. Ja tekisin miehen elämästä niin helvetillistä, ettei yksikään sala- tai muukaan "rakas" huolisi tätä
Miten ajattelit tuon käytännössä tehdä? Siis saamatta itse hullun mainetta turuilla ja toreilla.
Tällaiset keskenkasvuiset kissa ja hiiri -leikit olisi vältettävissä avoimella suhteella. Monogamian mädättämä parisuhdenormisto on aika purkaa. Päästäkäämme irti turhista sydänsuruista ja epärealistisista uskollisuusodotuksista ja eläkäämme onnellisina ja vapaina!
Ihan uteliaisuudesta kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten ajattelit tuon käytännössä tehdä? Siis saamatta itse hullun mainetta turuilla ja toreilla.
Kyllä keinoja löytyy. Maineella ei ole merkitystä.
Voi sua. Tuskin pääset uudeksi vaimoksi, vaikka ero tuliskin.
Tuo kuule ihan riippuu vaimosta. Sekin on mahdolista että vaimo jo tietää, mutta ei halua heiluttaa venettä sillä on liitossa tyytyväinen.
Vaimo todennäköisesti tietää, muttei välitä paskaakaan. Jos eroaisivatkin, mikä saa sinut kuvittelemaan olevasi joku erityistapaus, jota äijä ei petä?
Jos mies on naista tasokkaampi, nainen ei jätä.
Ei välttämättä eroa. Meillä on järjestely, jossa mies on pitänyt sivusuhdetta jo useamman vuoden. Välillä naureskellaan miehen kanssa kuinka pitkään se ”salarakas” jaksaa odottaa eroamme, jota ei ole näköpiirissä.
Ei eroa. Nauraa tuollaisille typeryksille, jotka uskoo olevansa parempi kuin hän.
Eroaisin. Jatkaisin onnellisena elämääni ja jonaikin päivänä kuulisin, kuinka teki saman tempun sille toiselle naiselleen. :)
15 v. ikäeroa, eikä kiire minnekään?
Miksi eroaisi? Onko jotain järkevää syytä erota?
Ei eroa. Mies petää sinuakin jo nyt.
Olen ihmetellyt, miten vaimo ei muka epäile mitään. Ei ole koskaan kysynyt, vaikka ukko tulee kuudelta aamulla kotiin useita kertoja kuukaudessa. Nykyisin työpäivätkin venyy kummastakin päästä, koska käymme syömässä tai viinilasillisilla. Tänään olimme koko aamupäivän yhdessä, melko pitkä kauppareissu hänellä.
Mies on äärettömän kiltti ja he eivät mm. riitele ikinä. Sinänsä voi johtua siitä, ettei vaimo epäile. Takana myös 18 vuoden liitto, jossa pettämistä ei aiemmin ole ollut.
Miheni säästää ison summan joka vuosi, kun panee tyttöystäväänsä eikä tarvitse maksaa prostituoiduille. Tuolla summalla käydään sitten koko perheen kanssa kaukolomalla. :D
Fifty-fifty.