Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi mieheni työkaveri (nainen) pyysi miestäni oluelle?

Vierailija
16.09.2018 |

Mitä tuosta pitäisi ajatella? Nainen on facebookin perusteella kaunis ja hänellä on aika ns. seksikkäitä kuvia. Kuvia miehestä ja lapsista ei ole facebookissa esillä, vaikka sellaisia on hänellä olemassa. Minulle hänestä tulee hieman tyrkyhkö olo, joka haluaa huomiota ja haluaa vaikuttaa sinkkunaiselta.

Mieheni on sosiaalisesti tosi lahjakas ja ns.kaikkien kaveri, mutta kahdestaan oluelle..? Minusta outoa.

Kommentit (309)

Vierailija
61/309 |
16.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä on muuten jännä, että vaikka otsikossa kysytään "miksi nainen pyysi miestä" oluelle, niin suurin osa vastauksista pohtii miksi mies pitäisi/ei pitäisi päästää ja miksi pitäisi/ei pitäisi reagoida.

Harva vastaa omasta puolestaan, miksi itse pyytäisi työkaverimiestä oluelle ja nekin vastaukset ovat "kaikki ollaan kavereita" -tyylisiä.

On syytä olettaa, että nuo jotka koittavat analysoida miehen toimintaa eivät vain ole valmiita kohtaamaan omaa vastaustaan: miksi minä pyytäisin miestä. Mielestä poistyönnetty vastaus olisikin "koska haluan häntä"?

Kyllä. Viattomia ”lounaskutsuja” tai muita härpäkkeitä ei ole. Ihminen on libidopohjainen - varattukin. Pano on taustalla mielessä jos tällaisia ”tapoja”.

Olisi ihan hirveää, jos ajatusmaailma olisi ihan oikeasti tuollainen. Toivottavasti sinäkin vain trollaat.

Panetus sinuakin vaivaa, peität sen ”vapaudenkaipuulla” ja ”oikeudella mennä”. Alitajunta on sellainen. Alapäätä kutkuttaa.

Vierailija
62/309 |
16.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse olen myös kaunis ja seksikäs. Ja tiedän sen enkä häpeä myöntää sitä

Wau. Ja kaiken tuon lisäksi vielä vaatimatonkin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/309 |
16.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisivatko he joskus aiemmin jo käyneet yhdessä kaljalla tms? Silloin olisi luontevaa, että nainen lähettäisi tuollaisen viestin. Millaisessa tilanteessa mies kertoi siitä, oliko puhelin esim piipannut siinä sinun läsnäollessasi?

Vierailija
64/309 |
16.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä on muuten jännä, että vaikka otsikossa kysytään "miksi nainen pyysi miestä" oluelle, niin suurin osa vastauksista pohtii miksi mies pitäisi/ei pitäisi päästää ja miksi pitäisi/ei pitäisi reagoida.

Harva vastaa omasta puolestaan, miksi itse pyytäisi työkaverimiestä oluelle ja nekin vastaukset ovat "kaikki ollaan kavereita" -tyylisiä.

On syytä olettaa, että nuo jotka koittavat analysoida miehen toimintaa eivät vain ole valmiita kohtaamaan omaa vastaustaan: miksi minä pyytäisin miestä. Mielestä poistyönnetty vastaus olisikin "koska haluan häntä"?

Kyllä. Viattomia ”lounaskutsuja” tai muita härpäkkeitä ei ole. Ihminen on libidopohjainen - varattukin. Pano on taustalla mielessä jos tällaisia ”tapoja”.

Olisi ihan hirveää, jos ajatusmaailma olisi ihan oikeasti tuollainen. Toivottavasti sinäkin vain trollaat.

Panetus sinuakin vaivaa, peität sen ”vapaudenkaipuulla” ja ”oikeudella mennä”. Alitajunta on sellainen. Alapäätä kutkuttaa.

Jos minua panettaisi niin ei minun tarvitsisi sitä millään peittää. Olen vapaa koska tahansa lähtemään parisuhteestani, ei ole yhteisiä lapsia eikä yhteistä omaisuutta tai velkaa, mikä pidättelisi. Mutta olen sinkkuna ehtinyt panna sen verran paljon, että ei tarvitse enää pelkästä kokeilunhalusta naida muita.

Ja ajattele, tilaisuuksiahan minulla olisi joka viikko! Matkatyö, miespuolisia yhteistyötahoja, hotelliöitä, lounaita ja päivällisiä. Tulisit varmaan mustasukkaisuudesta hulluksi, jos olisin puolisosi. Ai niin, mutta kun et voisi olla muuta kuin sellaisen ihmisen kanssa, joka saa käydä päivittäin töissä mutta sieltä pitää palata tasan sovittuun aikaan ja kaikki päivän aikana tapahtunut pitää sinulle kertoa. Välillä tekisit vähän puhelinratsioita ja sähköpostiselvityksiä (tosin työsuhdelaitteisiin niitä on vähän haastavaa tehdä, kun on velvollisuus pitää ne huolellisesti suojattuina - sekin varmaan saisi sinut epävarmuudesta hulluksi ;-)) Mutta emme tule koskaan missään merkeissä tapaamaan, joten suotta minä sinua kiusaan enempää.

Vierailija
65/309 |
16.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mies näytti kaljallepyyntö viestin minulle. Sanoi, ettei koe että lähtisi hänen kanssaan.

Ehkäpä tämäkin kertoo jotain? Case closed.

Jokatapauksessa eivät ole nyt lähdössä oluilemaan.

Ap

Eiköhän. Vaikuttaa siltä, että miehesikin pitää naisen lähentymisyrityksiä hieman erikoisena. En ymmärrä palstalaisia, jotka väittävät, ettei naisen käytöksessä ole mitään omituista. Jos mies ei harrasta muutenkaan tällaista kahden kesken hengailua vapaa-ajalla muiden työkavereiden kanssa, niin tuntuuhan se omituiselta, että joku yrittää sellaista viritellä. Hyvin harvoin perheelliset haluavat hengailla kahden kesken vapaa-ajalla työkavereidensa kanssa. 

Eli jos lapsuuden ystävät ovat toisilla paikkakunnilla, harrastuksia ei hirveästi ole, kaverisuhteita ei saa syntyä työpaikalla jossa kuitenkin nähdään muutenkin aika paljon ja tutustutaan ihmisiin paremmin kuin kerran viikossa postimerkkikerhossa?

Se sinkkunaisen ainoa ystävä on perheellinen mies? Itse olisin lähinnä hölmistynyt, jos minua pyytäisi joku perheellinen mies kaljalle/kahville kanssaan.  En lähtisi.

eli avainsana perheellinen? Kun on rengastettu, ei saa pitää sinkkuihin mitään yhteyttä ilman valvojaa.

Sillä ei ole väliä että ajattelee toisiaan ystävänä?

Olen varmaan naivi mies kun olen käynyt eronneen naisen, työkaverin, nykyään ystävän kanssa oluella.

Toki lähtökohtana taitaa siis naisilla olla se, että sinkuille kelpaa varatut paremmin kuin vapaa, koska eihän ne vapaina ole ilman syytä, ja varattu taas on selkeästi kelvannut jo jollekin, miksei siis myös hänelle? Pitääkö paikkansa naiset? Tämä pätee varsinkin jos on lapseton ja kaunis nainen, joka ei siis voi saada muualta seuraa kuin varatuista työkavereista jos haluaa mutta kuin kaveripohjalla olla liikkeellä.

Vai mikä tuossa on ongelma?

Vierailija
66/309 |
16.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nainen joko haluaa miehesi tai hyötyä tästä.

Vierailija
67/309 |
16.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen pyytänyt varattua työkaverimiestä oluelle ihan kaverimielessä. Olin silloin ihastunut häneen, mutta nyt kun hän on eronnut, en enää halua häntä oikeasti kuin kaverimielessä oluelle.

Eli tästä siis johtuu se, ettei hyviä miehiä ole vapaana. Mies muuttuu epäkiinnostavaksi erotessaan.

Vierailija
68/309 |
16.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja en pidä siitä, että heti epäillään seuraavia:

- aplla ei ole itsetuntoa

- ap on rumempi, siksi epävarma

- jne.

Onhan se nyt vaan outoa, että varattu nainen pyytää varattua miestä oluelle. Jos tää ei oo outoa jollekin, onnittelut!

Ap

Mä oon käynyt kymmeniä kertoja työkavereiden kanssa kaksistaan kaljalla. Oon kaiken lisäksi ainoa nainen työpaikallani.

T. Varattu nainen

Vierailija
69/309 |
16.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Faktoja.

-Jos se mies haluaa pettää, se tekee sen pääsipä drinkille tai ei. Et voi vahtia ympäri vuorokauden, tilaisuus tulee kyllä ja jos mies on pettääkseen hän tekee sen. Töissä, matkalla, kauppareissulla. Tilaisuuksia on.

-Et voi kieltää aikuista ihmistä menemästä

-Epävarmuus on epäseksikästä

-On mahdollista oikeasti olla platonisesti ystävä

Voitte miinustaa mut totuus on tässä. Ette voi estää kumppanianne pettämästä ja jos mietitte kumppaneidenne rajoittamista niin olette epäreiluja ja huonoja kumppaneita itse.

Mäkin olin joskus todella mustasukkainen ja menetin sen takia eksäni. Ja se oli minun syyni. Minun epävarmuuteni ajoi meidät erilleen. Vasta terapian myötä olen kasvanut ihmisenä ja ymmärtänyt nämä asiat.

Olen eri mieltä. Minä melkein rikoin kaksi perhettä, koska EN ollut mustasukkainen. Kaikki merkit olivat näkyvissä viestittelyjä myöden, ja ajattelin vain että eihän tuo nainen nyt oikeasti alkaisi perheenisää pokaamaan, perheenäitinä. Halusin ajatella että kavereita on hyvä olla. Että on hienoa, kun töissäkin on ihmisiä joiden kanssa juttelu toimii. Naisen mies ei tiennyt flirttailusta mitään. Sitten kävi ilmi että nainen oli jo miettinyt eronsa valmiiksi ja kaavaillut tulevaisuutta minun mieheni kanssa. Molemmat miehet olivat ällistyksissään miten siinä niin kävi.

Kyllä kannattaa toiselle suoraan sanoa, jos ei pidä siitä että on muita naisia vapaa-ajalla. Ei se ole epävarmuutta, vaan varmuutta omista arvoista. Sairaalloinen mustasukkaisuus ja epäluuloisuus on eri asia, kun reagoida siihen että toinen nainen kerjää huomiota viesteillä vapaa-ajalla ja tahtoo vielä oluellekin viedä.

Eli tilanteen pelasti se, että sinä havahduit tilanteeseen? Jos et olisi niin tehnyt, miehesi olisi yhtäkkiä löytänyt itsensä vaimostaan eronneena, toisen naisen kanssa asuvana, perheensä hylänneenä ja miettinyt että mitä ihmettä on päässyt tapahtumaan? Ihan vaan bisselle lähti pahaa-aavistamattomana duunikaverin kanssa ja näin siinä sitten kävi? Ihan vahingossa, eihän hän edes oikein pitänyt koko duunikaverista!

Millaisten tossjen kanssa te oikein olette suhteissa?

Miten ajatuksesi menikin niin, että mies olisi tuon naisen kanssa muuttanut yhteen? Töissä vain tapasivat.

MINÄ halusin erota, kun kuulin NAISEN rakastuneen mieheeni.

Mies teki selväksi, ettei koskaan haluaisi suhdetta tuon naisen kanssa. Eikä hän pidä enää mitään yhteyttä naiseen, koska itsekin säikähti naisen reagoimista ja suunnitelmia. Rakastunut nainen on fantasioidensa sokaisema.

Vierailija
70/309 |
16.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi herranen aika, kuinka raskasta luettavaa.

"eli avainsana perheellinen? Kun on rengastettu, ei saa pitää sinkkuihin mitään yhteyttä ilman valvojaa.

Sillä ei ole väliä että ajattelee toisiaan ystävänä?"

Lähes tulkoon ainoat järjelliset repliikit koko näytelmässä, ja kirjoittajana (ainakin väittää olevansa) mies.

En sille mahda mitään, että mietin ap:tä huonoitsetuntoisena naisena, joka on mahdollisesti aiemmin itse tehnyt jotakin väärää, kun noin kovasti asia kuumottaa.

Vierailija
71/309 |
16.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen pyytänyt varattua työkaverimiestä oluelle ihan kaverimielessä. Olin silloin ihastunut häneen, mutta nyt kun hän on eronnut, en enää halua häntä oikeasti kuin kaverimielessä oluelle.

Eli tästä siis johtuu se, ettei hyviä miehiä ole vapaana. Mies muuttuu epäkiinnostavaksi erotessaan.

Ethän sä hyvä ihminen tästä mun yhdestä viestistä voi tehdä noin isoja johtopäätöksiä. Jokainen mies kenen kanssa olen päätynyt yhteen, on ollut sinkku, eli siinä kumosin teoriasi moninkertaisesti.

Vierailija
72/309 |
16.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieheni saa laukata naisten kanssa kaljalla. Eronneena. Jos ukolla ei 50 vuoteen ole ollut naispuoleisia kavereita, ei niitä tarvita nytkään. Työasiat hoidetaan työaikana työpaikalla, ei iltaisin kaljoittelemalla. Mies on ihan vapaa lähtemään, jos siltä tuntuu. Minähän en tuollaista pelleilyä katselisi hetkeäkään.

Vierailija
73/309 |
16.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja taas näitä. Ap voisi kasvattaa itsetunnon.

Ensinnäkin, esimerkiksi minulla ei ole yhtäkään kuvaa vaimosta tai lapsista naamakirjassa. He voivat niitä itse sinne laittaa, jos haluavat.

Toiseksi. Millaisessa tilanteessa tämä nainen pyysi miestäsi kaljalle? Töiden jälkeen, vai soittiko erikseen lauantai-iltana ja vartavasten pyysi kaljalle?

Vierailija
74/309 |
16.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mieheni saa laukata naisten kanssa kaljalla. Eronneena. Jos ukolla ei 50 vuoteen ole ollut naispuoleisia kavereita, ei niitä tarvita nytkään. Työasiat hoidetaan työaikana työpaikalla, ei iltaisin kaljoittelemalla. Mies on ihan vapaa lähtemään, jos siltä tuntuu. Minähän en tuollaista pelleilyä katselisi hetkeäkään.

Aivan juuri näin. Siellä on pimpula kuumana jollakin, ja ensin jätetään perhe ja minut, sitten voi äijä lähteä sormileikkeihin.

Vierailija
75/309 |
16.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minusta hän on jotenkin rajoja ylittävä, olen myös samaa mieltä, että työkavereita ehtii nähdä riittämiin töissä ja vapaa-aika on sitten läheisille ja omille kavereille!

Tämä nainen lähetti muutaman kerran lapsistaan videon miehelleni, eli siis henk.koht.kännykkään whatsapilla. Ovat vaihtaneet numeroita, että voivat vaihtaa tarvittaessa vuoroja.. näillä videoilla ei tietenkään miestä näkynyt.

Mies ei oma-aloitteisesti naiseen ota yhteyttä vapaa-aikana. Mitä ihmettä tämä nainen touhuilee?

Ap

Mistä tiedät nuo asiat? Kertoiko miehesi? Vai ratsaatko miehesi puhelinta?

Vierailija
76/309 |
16.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muuan työkaverinainen on pyytänyt minuakin pari kertaa oluelle, mutta en ole lähtenyt enkä ole edes maininnut asiasta vaimolleni. Ollaan tämän työkaverin kanssa henkisesti aika samanlaisia ja tykkään olla hänen ystävänsä. Oluelle en lähtenyt, kun en muutenkaan käy ja muutenkin on ihan hyvä, että rupatellaan vain työpaikalla. m40

Vierailija
77/309 |
16.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja en pidä siitä, että heti epäillään seuraavia:

- aplla ei ole itsetuntoa

- ap on rumempi, siksi epävarma

- jne.

Onhan se nyt vaan outoa, että varattu nainen pyytää varattua miestä oluelle. Jos tää ei oo outoa jollekin, onnittelut!

Ap

Mä oon käynyt kymmeniä kertoja työkavereiden kanssa kaksistaan kaljalla. Oon kaiken lisäksi ainoa nainen työpaikallani.

T. Varattu nainen

Miksi? Etkö saa kotona vai oletko jotenkin erityisen huomionhakuinen - tarvitset itsetunnollesti loputonta pönkitystä?

Vierailija
78/309 |
16.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mies näytti kaljallepyyntö viestin minulle. Sanoi, ettei koe että lähtisi hänen kanssaan.

Ehkäpä tämäkin kertoo jotain? Case closed.

Jokatapauksessa eivät ole nyt lähdössä oluilemaan.

Ap

Onko teillä tapana kysyä toisiltanne, kuka soitti tai jos viesti kilahtaa kysytään, keneltä se on?

Vierailija
79/309 |
16.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mitä sitten, jos naisellaa on esim parisuhdeongelma johon haluaa miehistä katsontakantaa. Varsinkin jos miehesi on taidokas sosiaalisiltataidoiltaan niin kuin ymmärsin. Ei nyt heti kannata ajatella että siitä se seurustelusuhde tai pettäminen alkaa. Asialla voi olla ihan luonnollinen selitys tai sitten hän vain haluaa jutella miehesi kanssa. Relaa vähän.

Vierailija
80/309 |
16.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse olen myös kaunis ja seksikäs. Ja tiedän sen enkä häpeä myöntää sitä.

Mutta syitä miksi esim. aviovaimoani ja lapsiamme en näytä somessa: vaimoni ei sinne halua ja lapseni saavat päättää isompana itse haluavatko.

Syitä.ämiksi olen pyytänyt miespuolisia ihmisiä drinkille: Haluan tutustua ystävänä samojen mielenkiinnonkohteiden vuoksi, tyyppi kaipaa piristystä, kaipaan itse piristystä, hän on kaverini, haluan vaihtaa kuulumisia.

Hankkiudu terapiaan jos mustasukkaisuus on sinulle ongelma ettet sillä aja miestäsi karkuun.

On eri asia lesbon pyytää miespuolinen työkaveri drinkille.

En ole lesbo. :) Vaikka olen nyt naimisissa naisen kanssa, en ole sitä aina ollut. Edellinen suhteeni ennen tätä kesti 8v ja se oli miehen kanssa. :)

En minäkään aina ole ollut naimisissa naisen kanssa, vasta 11 vuotta.

Ketään ei kiinnosta, lopeta jo.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kuusi kolme