Miksi mieheni työkaveri (nainen) pyysi miestäni oluelle?
Mitä tuosta pitäisi ajatella? Nainen on facebookin perusteella kaunis ja hänellä on aika ns. seksikkäitä kuvia. Kuvia miehestä ja lapsista ei ole facebookissa esillä, vaikka sellaisia on hänellä olemassa. Minulle hänestä tulee hieman tyrkyhkö olo, joka haluaa huomiota ja haluaa vaikuttaa sinkkunaiselta.
Mieheni on sosiaalisesti tosi lahjakas ja ns.kaikkien kaveri, mutta kahdestaan oluelle..? Minusta outoa.
Kommentit (309)
Minulle tulee mieleen, että haluaako jotenkin tunnustella, mitä mieltä mieheni on lapsistaan. Jos esim.tämä nainen haluaakin eron ja on ihastunut mieheeni, niin haluaa jotenkin tutustuttaa omaan perheeseensä ja tunnustella voisiko mies olla osa sitä
Videot ovat hirmu suloisia lapsivideoita.
Ap
Omille kavereille? Jos työkaveri on oma kaveri.
Faktoja.
-Jos se mies haluaa pettää, se tekee sen pääsipä drinkille tai ei. Et voi vahtia ympäri vuorokauden, tilaisuus tulee kyllä ja jos mies on pettääkseen hän tekee sen. Töissä, matkalla, kauppareissulla. Tilaisuuksia on.
-Et voi kieltää aikuista ihmistä menemästä
-Epävarmuus on epäseksikästä
-On mahdollista oikeasti olla platonisesti ystävä
Voitte miinustaa mut totuus on tässä. Ette voi estää kumppanianne pettämästä ja jos mietitte kumppaneidenne rajoittamista niin olette epäreiluja ja huonoja kumppaneita itse.
Mäkin olin joskus todella mustasukkainen ja menetin sen takia eksäni. Ja se oli minun syyni. Minun epävarmuuteni ajoi meidät erilleen. Vasta terapian myötä olen kasvanut ihmisenä ja ymmärtänyt nämä asiat.
Vierailija kirjoitti:
Minulle tulee mieleen, että haluaako jotenkin tunnustella, mitä mieltä mieheni on lapsistaan. Jos esim.tämä nainen haluaakin eron ja on ihastunut mieheeni, niin haluaa jotenkin tutustuttaa omaan perheeseensä ja tunnustella voisiko mies olla osa sitä
Videot ovat hirmu suloisia lapsivideoita.
Ap
Melko erikoista, että tuollainen tulee ensimmäisenä mieleen. Onko sinulla itsetunto-ongelmia noin muuten?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse olen myös kaunis ja seksikäs. Ja tiedän sen enkä häpeä myöntää sitä.
Mutta syitä miksi esim. aviovaimoani ja lapsiamme en näytä somessa: vaimoni ei sinne halua ja lapseni saavat päättää isompana itse haluavatko.
Syitä.ämiksi olen pyytänyt miespuolisia ihmisiä drinkille: Haluan tutustua ystävänä samojen mielenkiinnonkohteiden vuoksi, tyyppi kaipaa piristystä, kaipaan itse piristystä, hän on kaverini, haluan vaihtaa kuulumisia.Hankkiudu terapiaan jos mustasukkaisuus on sinulle ongelma ettet sillä aja miestäsi karkuun.
Niin olitko sinä nyt mies vai nainen, vai unohditko itsekin tuota juttua kirjoittaessasi?
Nainen. Kivat heteronormatiivisuudet sieltä.
Noin puolet työpaikan ihmisistä haluavat pitää työn työnä ja työkaverit erillään muusta elämästä. Toinen puoli haluaa tutustua muutenkin ja juuri käydä drinkeillä yhdessä. Sitten on se 5% näistä jotka tahtovatkin parisuhteen työkaveriin.
Tuo nainen voisin hyvin olla minä ja miehesi joku työkavereistani. En kiinnitä huomiota siihen onko työkaverini mies vai nainen. Ei ole tullut mielenkään että perheellisen miehen pyytäminen kaljalle olisi jotenkin kiellettyä.
Mies näytti kaljallepyyntö viestin minulle. Sanoi, ettei koe että lähtisi hänen kanssaan.
Ehkäpä tämäkin kertoo jotain? Case closed.
Jokatapauksessa eivät ole nyt lähdössä oluilemaan.
Ap
Jos miehesi olisi ihan välinpitämätön eikä olisi missään yhteyksissä tähän työkaveriin vapaa-ajalla niin tuskin eukko lähettelisi noita viestejä. Jostain syystä tämä nainen luulee että ovat enemmän kuin työkavereita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse olen myös kaunis ja seksikäs. Ja tiedän sen enkä häpeä myöntää sitä.
Mutta syitä miksi esim. aviovaimoani ja lapsiamme en näytä somessa: vaimoni ei sinne halua ja lapseni saavat päättää isompana itse haluavatko.
Syitä.ämiksi olen pyytänyt miespuolisia ihmisiä drinkille: Haluan tutustua ystävänä samojen mielenkiinnonkohteiden vuoksi, tyyppi kaipaa piristystä, kaipaan itse piristystä, hän on kaverini, haluan vaihtaa kuulumisia.Hankkiudu terapiaan jos mustasukkaisuus on sinulle ongelma ettet sillä aja miestäsi karkuun.
On eri asia lesbon pyytää miespuolinen työkaveri drinkille.
En ole lesbo. :) Vaikka olen nyt naimisissa naisen kanssa, en ole sitä aina ollut. Edellinen suhteeni ennen tätä kesti 8v ja se oli miehen kanssa. :)
Älä jaksa. Olet mies joka meni rooleissa sekaisin. Huono valehtelija. :)
Vierailija kirjoitti:
Anna mennä. Jos jotain on tapahtuakseen, se tapahtuu vaikka kuinka estelisit. Pian alkaa pikkujoulukausi, viimeistään siellä alkaa tapahtua (jos on tapahtuakseen). Mies pitää sinua vain rasittavana, jos lähdet kieltämään. Ehkä kertoi asiasta vain rehennelläkseen sinulle kelpaavansa muillekin.
Ainoa syy, miksi mies kertoisi, on että haluaa saada reaktion vaimolta. Ei rehennelläkseen, vaan kartoittaakseen miten saalina vaimo miestä pitää.
Jos naureksellen sanoo että mene vain kun tuollainen tyrkky kysyy, mies voi ottaa sen niin että aha ei tuo edes usko että voisin noin seksikkään naisen saada.
Jos mies olisi päättänyt haluta tuon naisen, ei hän ap:lle olisi kertonut. Reaktiota hän haluaa. Paras reaktio on rehellisin. Esim. "kulta olet mun rakas, en halua että istut oluella toisten naisten kanssa".
Vierailija kirjoitti:
Anna mennä. Jos jotain on tapahtuakseen, se tapahtuu vaikka kuinka estelisit. Pian alkaa pikkujoulukausi, viimeistään siellä alkaa tapahtua (jos on tapahtuakseen). Mies pitää sinua vain rasittavana, jos lähdet kieltämään. Ehkä kertoi asiasta vain rehennelläkseen sinulle kelpaavansa muillekin.
Tämä on kyllä totta. Jos he haluavat harjoittaa coitusta yhdessä, he varmasti löytävät siihen tilaisuuksia vaikka et heitä yhdessä bisselle päästäisi. Tilanteessa jossa vieras nainen haluaa pokata miehesi, ainoa pelastus voi olla se, että miehesi ei halua harjoittaa rakkauden aktia kyseisen naisen kanssa. Jos suhteenne on hyvä ja miehesi uskollista tyyppiä: no worries. Jos suhteenne on huono, keskittyisin ennemmin suhteen parantamiseen kuin miehen sosiaaliseen eristämiseen. Jos mies ei ole uskollista tyyppiä niin vahinko on varmasti jo tapahtunut, mahdollisesti myös muiden naisten kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Minusta hän on jotenkin rajoja ylittävä, olen myös samaa mieltä, että työkavereita ehtii nähdä riittämiin töissä ja vapaa-aika on sitten läheisille ja omille kavereille!
Tämä nainen lähetti muutaman kerran lapsistaan videon miehelleni, eli siis henk.koht.kännykkään whatsapilla. Ovat vaihtaneet numeroita, että voivat vaihtaa tarvittaessa vuoroja.. näillä videoilla ei tietenkään miestä näkynyt.
Mies ei oma-aloitteisesti naiseen ota yhteyttä vapaa-aikana. Mitä ihmettä tämä nainen touhuilee?
Ap
Itse kävin naispuolisen työkaverin kanssa olusella töiden jälkeen muutaman kerran. Hän pystyi juttelemaan mm. työliitännäisistä ongelmista (henkilökemia esimiehen kanssa heikko) ja avioerostaan (kuspää mies tekee kaikesta todella vaikeaa). Aiheita joita ei välttämättä muille kavereille pysty avaamaan samalla tavalla, varsinkin jos kaveripiiri samaa exän kanssa.
hetkonen, olinko siis miespuolinen ystävä??
Ja en pidä siitä, että heti epäillään seuraavia:
- aplla ei ole itsetuntoa
- ap on rumempi, siksi epävarma
- jne.
Onhan se nyt vaan outoa, että varattu nainen pyytää varattua miestä oluelle. Jos tää ei oo outoa jollekin, onnittelut!
Ap
Vierailija kirjoitti:
Mies näytti kaljallepyyntö viestin minulle. Sanoi, ettei koe että lähtisi hänen kanssaan.
Ehkäpä tämäkin kertoo jotain? Case closed.
Jokatapauksessa eivät ole nyt lähdössä oluilemaan.
Ap
Eiköhän. Vaikuttaa siltä, että miehesikin pitää naisen lähentymisyrityksiä hieman erikoisena. En ymmärrä palstalaisia, jotka väittävät, ettei naisen käytöksessä ole mitään omituista. Jos mies ei harrasta muutenkaan tällaista kahden kesken hengailua vapaa-ajalla muiden työkavereiden kanssa, niin tuntuuhan se omituiselta, että joku yrittää sellaista viritellä. Hyvin harvoin perheelliset haluavat hengailla kahden kesken vapaa-ajalla työkavereidensa kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Faktoja.
-Jos se mies haluaa pettää, se tekee sen pääsipä drinkille tai ei. Et voi vahtia ympäri vuorokauden, tilaisuus tulee kyllä ja jos mies on pettääkseen hän tekee sen. Töissä, matkalla, kauppareissulla. Tilaisuuksia on.
-On mahdollista oikeasti olla platonisesti ystäväVoitte miinustaa mut totuus on tässä. Ette voi estää kumppanianne pettämästä ja jos mietitte kumppaneidenne rajoittamista niin olette epäreiluja ja huonoja kumppaneita itse.
Mäkin olin joskus todella mustasukkainen ja menetin sen takia eksäni. Ja se oli minun syyni. Minun epävarmuuteni ajoi meidät erilleen. Vasta terapian myötä olen kasvanut ihmisenä ja ymmärtänyt nämä asiat.
Olen eri mieltä. Minä melkein rikoin kaksi perhettä, koska EN ollut mustasukkainen. Kaikki merkit olivat näkyvissä viestittelyjä myöden, ja ajattelin vain että eihän tuo nainen nyt oikeasti alkaisi perheenisää pokaamaan, perheenäitinä. Halusin ajatella että kavereita on hyvä olla. Että on hienoa, kun töissäkin on ihmisiä joiden kanssa juttelu toimii. Naisen mies ei tiennyt flirttailusta mitään. Sitten kävi ilmi että nainen oli jo miettinyt eronsa valmiiksi ja kaavaillut tulevaisuutta minun mieheni kanssa. Molemmat miehet olivat ällistyksissään miten siinä niin kävi.
Kyllä kannattaa toiselle suoraan sanoa, jos ei pidä siitä että on muita naisia vapaa-ajalla. Ei se ole epävarmuutta, vaan varmuutta omista arvoista. Sairaalloinen mustasukkaisuus ja epäluuloisuus on eri asia, kun reagoida siihen että toinen nainen kerjää huomiota viesteillä vapaa-ajalla ja tahtoo vielä oluellekin viedä.
Täytyy sanoa, että kyllä pitäisin omituisena, jos ukkomies pyytäisi minua oluelle kahdestaan.
Olen hyvinkin "kaikkien kaveri" itsekin, mutta kyllä minulla itselläni ainakin heräisi epäilys, jos perheellinen mies minua perheellistä pyytäisi oluelle, eiköhän ne vitsit voi kertoa töissäkin ja syvällisempää sielunhoitoa tai parisuhdepurnausta ei minun ole vastakkaisena varattuna sukupuolena mikään tarve saada kuulla, kertokoon omille kavereilleen/terapeuteilleen. Minä kannan huolta omasta perheestä ja sen draama ja arki riittää minulle varsin hyvin!
Ap
Vierailija kirjoitti:
Ja en pidä siitä, että heti epäillään seuraavia:
- aplla ei ole itsetuntoa
- ap on rumempi, siksi epävarma
- jne.Onhan se nyt vaan outoa, että varattu nainen pyytää varattua miestä oluelle. Jos tää ei oo outoa jollekin, onnittelut!
Ap
Tämä on tietysti eri tilanne, mutta omalta työpaikaltani irtisanottiin muutama vuosi sitten väkeä, heidän joukossaan yksi miespuolinen työntekijä, jonka kanssa minulla oli paljon yhteistä (mm. kaupunginosatoiminta ja luonnonsuojelu). Kyllä me on käyty sen jälkeen yhdessä syömässä ihan vain siksi, että vaikka työyhteys päättyi niin edelleen olemme ystäviä ja kiinnostaa kuulla hänen elämästään. Sukupuolella ei ole tässä mitään merkitystä.
Mutta kuten sanottu, olemme entisiä työkavereita, emme siis enää pysty juttelemaan työpaikalla ja siksi tilanne on toisenlainen kuin aloittajalla. Aloittajana kysyisin itse mieheltä, että miksi. Ihan neutraalisti, ei syytellen tai epäillen vaan ihan asiallisesti, että miksi he haluavat tavata työajan ulkopuolellakin ja nimenomaan kaksin.
En ymmärrä täysin moista vainoharhaisuutta, että heti epäillään naista tyrkyksi ja vonkaajaksi, jos kaljalle pyytää.
Ilmeisesti sait tietää asiasta mieheltäsi, ap, etkä salaa tutkinut miehen puhelinta tms.?
Miksi mies siis kertoisi asiasta, jos siinä olisi jotain taka-ajatuksiin viittaavaa?
Pahoittaakseen mielesi? No, en tiedä suhteenne laatua, joten en myöskään pysty vastaamaan kysymykseen.
Ei minunkaan kuvissani somessa ole muita tunnistettavia kuin minämyselfandi satunnaisesti.
Jos muita on, he ovat taka alalle rajattuina ja blurrattuina, koska en julkaise ihmisten kuvia ilman heidän tahtoaan lapsista nyt puhumattakaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Faktoja.
-On mahdollista oikeasti olla platonisesti ystäväVoitte miinustaa mut totuus on tässä. Ette voi estää kumppanianne pettämästä ja jos mietitte kumppaneidenne rajoittamista niin olette epäreiluja ja huonoja kumppaneita itse.
Olen eri mieltä. Minä melkein rikoin kaksi perhettä, koska EN ollut mustasukkainen. Kaikki merkit olivat näkyvissä viestittelyjä myöden, ja ajattelin vain että eihän tuo nainen nyt oikeasti alkaisi perheenisää pokaamaan, perheenäitinä. Halusin ajatella että kavereita on hyvä olla. Että on hienoa, kun töissäkin on ihmisiä joiden kanssa juttelu toimii. Naisen mies ei tiennyt flirttailusta mitään. Sitten kävi ilmi että nainen oli jo miettinyt eronsa valmiiksi ja kaavaillut tulevaisuutta minun mieheni kanssa. Molemmat miehet olivat ällistyksissään miten siinä niin kävi.
Kyllä kannattaa toiselle suoraan sanoa, jos ei pidä siitä että on muita naisia vapaa-ajalla. Ei se ole epävarmuutta, vaan varmuutta omista arvoista. Sairaalloinen mustasukkaisuus ja epäluuloisuus on eri asia, kun reagoida siihen että toinen nainen kerjää huomiota viesteillä vapaa-ajalla ja tahtoo vielä oluellekin viedä.
Eli tilanteen pelasti se, että sinä havahduit tilanteeseen? Jos et olisi niin tehnyt, miehesi olisi yhtäkkiä löytänyt itsensä vaimostaan eronneena, toisen naisen kanssa asuvana, perheensä hylänneenä ja miettinyt että mitä ihmettä on päässyt tapahtumaan? Ihan vaan bisselle lähti pahaa-aavistamattomana duunikaverin kanssa ja näin siinä sitten kävi? Ihan vahingossa, eihän hän edes oikein pitänyt koko duunikaverista!
Millaisten tossjen kanssa te oikein olette suhteissa?
Niin olitko sinä nyt mies vai nainen, vai unohditko itsekin tuota juttua kirjoittaessasi?