Jos olisit nuori ysärillä, niin mikä oli ihanin slovari? :))
Kommentit (58)
Aerosmith- cryin'
Cue- burning
Take That- Babe
Ja monet jo aiemmin mainitut kuten Bon Jovin Always, Bed of roses (tykkäsin ihan hulluna bon jovista 9-10 vuotiaana :) ), wish you were here yms.
Vierailija kirjoitti:
Miten ihmeessä te voitte muistaa mikä kappale kuului kun tanssitte ekan kerran hitaita tai pussasitte kotibileissä? En minä vaan muista. En edes mitä kappaletta tanssin eilen illalla.
No sen selittäis se että sinä olet ollut nuori 1920- luvulla etkä ysärillä?
Vierailija kirjoitti:
Miten ihmeessä te voitte muistaa mikä kappale kuului kun tanssitte ekan kerran hitaita tai pussasitte kotibileissä? En minä vaan muista. En edes mitä kappaletta tanssin eilen illalla.
Oi kyllä niitä vain muistaa, jos tilanne on merkityksellinen ja biisi mieluinen. Muistan monesta muustakin tilanteesta erilaisia kappaleita. Ne ovat sellaisia ikimuistoisia ja nostalgisia hetkiä ja niistä jää tunnepitoinen muistijälki.
Stairway to heaven -led Zeppelin ehdottamasti !
Vierailija kirjoitti:
Mä muistan valokuvan tarkasti nuo ysärin tärkeät hetket :D On kai jonkin sortin varhaisdementia alkamassa, kun en kuitenkaan muista mitä tapahtui viime viikolla.
Jamie Walters: How do you talk to an angel.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä muistan valokuvan tarkasti nuo ysärin tärkeät hetket :D On kai jonkin sortin varhaisdementia alkamassa, kun en kuitenkaan muista mitä tapahtui viime viikolla.
Sama täällä :D
Voiiiiiii eiiiiiih, mitä muistoja!
Skorppareiden Still loving you olin tulossa vastaamaan, mutta kun luin muiden vastaukset, niin en osaakaan enää päättää! Bryan Adamsin Please Forgive Me ei ole taidettu vielä mainita. Tai Sinead O'Connor Nothing Compares 2U.
Tämä ilta meneekin fiilistellessä. <3
Vierailija kirjoitti:
Kannattaa olla selvin päin joskus.
Vierailija kirjoitti:
Bonjovi Always
Jos haluatte tietää millaista olla lukihäiriöinen niin luin ton tekstin nopealla silmäyksellä. Ekaksi Anjovis sitten Bon. Eli Bon Anjovis. Jos katsotte tarkkaan näette logiikan.
Sellasta se on... luoja!
Wind of change: nyt olen et voi vittu mikä naiivi yliromanttinen tyhmä teini olinkaan kun tuota fiilistelin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Bonjovi Always
Jos haluatte tietää millaista olla lukihäiriöinen niin luin ton tekstin nopealla silmäyksellä. Ekaksi Anjovis sitten Bon. Eli Bon Anjovis. Jos katsotte tarkkaan näette logiikan.
Sellasta se on... luoja!
Toki heti tajusin, ettei siinä ole järkeä, mutta rinnakkaisten sanojen kirjaimet sekottuu usein uusiksi sanoiksi. Antaisin mitä vaan, et pääsisin tästä eroon...
Vierailija kirjoitti:
Scorpions, Still loving you
Tämä. Ala- ja yläasteen diskoissa ❤️
Ihme ettei kukaan ole vielä sanonut No Douptin Don't Speak. Mä vihasin sitä biisiä.