En ikinä löydä miestä kun en voi antaa lasta
Heti kun se selviää niin kukaan ei halua olla kanssani😢
Kommentit (42)
Yh isät tuskin lisää lapsia haluaa....
Kuinka vanha olet? Oletko kokeillut nettideittailua ja sen suoraan sanomista että et voi saada / et "halua" lapsia? Mielestäni olen netissä törmännyt moniinkin ihan asiallisen oloisiin vela-miehiin.
M35 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Deittipalstoilta ei kyllä löydy miestä/naista kaikki vonkaa vaan seksiä.
Näitä kommentteja kun lukee niin tulee väkisinkin mieleen, että taidan olla ihan eri deittipalstoilla kun ei ole tullut muuta kuin puhumattomuutta vastaan. Vai asennoituuko naiset jo valmiiksi että empä vastaa mitään kun seksiä se vain hakee?
Enemmän ne miehet taitaa seksin vonkaus viestejä laitella mitä naiset.Oma kokemus on että todella moni mies vonkaa vaikka profiilissa oikein korostaisi etten hae seksiseuraa vaan kumppania kulkemaan yhdessä elämänpolkua.
Vierailija kirjoitti:
Kuinka vanha olet? Oletko kokeillut nettideittailua ja sen suoraan sanomista että et voi saada / et "halua" lapsia? Mielestäni olen netissä törmännyt moniinkin ihan asiallisen oloisiin vela-miehiin.
38v ja olen kokeillut livet ja netit.
Lapseton kirjoitti:
Oman tutkimukseni mukaan vanhemmat miehet jopa toivovat, ettei tarvitsisi hankkia lasta enää "vanhoilla päivillä". Itse olen onnellisesti suhteessa, jossa mies ei voi "saada" lasta. Kaikkihan on tosin aina mahdollista...
Miksi monet silti hankkivat ja nuoremman naisen kanssa?
Oletko ilmoittanut heti ettet halua koskaan lapsia? olen varma että tässä maassa on miehiä jotka ei lapsia tahdo. Myöhemmin suhteessa voit kertoa ettet voi saada lapsia.
Vierailija kirjoitti:
Täh? Tämä palsta on täynnä miehiä, joille naisen raskaus ja lapsi on jotain hirvittävän kammottavaa. Sinulla on ollut huono tuuri, kun olet törmännyt vain lapsia haluaviin miehiin. Niitähän on Suomessa alle sata.
Kyllä useimmat miehet ja naiset yhä tahtovat lapsia.
Et varmaan tuolla asenteella löydäkään. Multa lähti sairauden vuoksi kohtu kun olin 17 ja oon naimisissa ja kahden lapsen äiti.
Minä löysin, ja hyvän löysinkin! Eivät kaikki miehet halua lapsia. Mutta tee tämä asia selväksi jo heti kättelyssä, niin ette lapsia haluavien kanssa tuhlaa toistenne aikaa.
Vierailija kirjoitti:
Kuinkas iso oli otanta? En tällä tarkoita että olisin jotenkin kandidaatti juuri sinulle kun asiassa on miljoona muutakin muuttujaa, mutta itse teetin vasektomian hyvin pian sen jälkeen kun täytin kolmekymmentä. Lapsia ei ole eikä tule on ollut aivan alusta asti selvää. Sun tehtäväsi on olla rehellisesti oma itsesi eikä sinun tarvitse miellyttää yhtään ketään.
Kukaan normaaliälyinen tuskin haluaa seurustella niiden palstaräyhäreiden kanssa. Tuolla reaalimaailmassa taas iso osa miehistäkin toivoo lopulta perhettä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
38v ja olen kokeillut livet ja netit.
Okei, jännä kun musta taas tuntui että törmäsin usein vela-miehiin kun itse mieluummin halusin pitää oven auki lasten hankinnalle. Ootko kokeillut okcupidia? Sieltä löytyy nörttihenkisiä veloja. Ja kyllä musta tinder on se kaikkein freshein äppi sitten kuitenkin; sieltä löytyy hyvällä tavalla "tavikset", kun esim match.comissa oli mun kokemuksen mukaan vaan himokkaita ällösetiä. Mutta sinänsä jaan kyllä tuskasi, ihan mahdotonta pariutuminen on...
Vierailija kirjoitti:
Oletko ilmoittanut heti ettet halua koskaan lapsia? olen varma että tässä maassa on miehiä jotka ei lapsia tahdo. Myöhemmin suhteessa voit kertoa ettet voi saada lapsia.
En ole sanonut ETTEN halua.
Maailma on isättömiä ja äidittömiä lapsia pullollaan. Adoptoi.
Vierailija kirjoitti:
Maailma on isättömiä ja äidittömiä lapsia pullollaan. Adoptoi.
Tuskin saisin adoptoida.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä jotenkin oletin jostain syystä että aloittaja olisi trans.
😂 En ole.
Opettele olemaan!!
Vierailija kirjoitti:
M35 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Deittipalstoilta ei kyllä löydy miestä/naista kaikki vonkaa vaan seksiä.
Näitä kommentteja kun lukee niin tulee väkisinkin mieleen, että taidan olla ihan eri deittipalstoilla kun ei ole tullut muuta kuin puhumattomuutta vastaan. Vai asennoituuko naiset jo valmiiksi että empä vastaa mitään kun seksiä se vain hakee?
Enemmän ne miehet taitaa seksin vonkaus viestejä laitella mitä naiset.Oma kokemus on että todella moni mies vonkaa vaikka profiilissa oikein korostaisi etten hae seksiseuraa vaan kumppania kulkemaan yhdessä elämänpolkua.
Miehiin minä viittasinkin, kun naiset ei juurikaan vastaile edes asiallisiin viesteihin, että onko naisilla jo valmiiksi ennakkoluulo, että kyseessä on seksin vonkaaja vaikkei ole vielä viestiäkään vaihdettu?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuinkas iso oli otanta? En tällä tarkoita että olisin jotenkin kandidaatti juuri sinulle kun asiassa on miljoona muutakin muuttujaa, mutta itse teetin vasektomian hyvin pian sen jälkeen kun täytin kolmekymmentä. Lapsia ei ole eikä tule on ollut aivan alusta asti selvää. Sun tehtäväsi on olla rehellisesti oma itsesi eikä sinun tarvitse miellyttää yhtään ketään.
Kukaan normaaliälyinen tuskin haluaa seurustella niiden palstaräyhäreiden kanssa. Tuolla reaalimaailmassa taas iso osa miehistäkin toivoo lopulta perhettä.
Pahoittelut, tuli lainattua täysin väärää viestiä. Oli tarkoitettu kommentiksi sille, joka kertoi kuinka palstalla päivittäin jankutetaan ettei (lähes) kukaan mies halua oikeasti lapsia.
Minä sain tietää jo parikymppisenä että lapsia en voi saada. Seurausta erittäin pahasta vatsakalvon tulehduksesta joka tuhosi myös munasarjat. Niitä yritettiin korjailla mutta huonolla tuloksella.
Menin sitten naimisiin 23-vuotiaana, ja elimme tyytyväisinä ilman lapsia. Mies ei halunnut ja minä sopeuduin ajatukseen koska en koskaan ole ollut lapsirakas.
Kuinkas kävikään, 36-vuotiaana tulin yllättäen raskaaksi! Se oli todellinen ihme jota keskussairaalan lääkäritkin ihmetteli! En halunnut aborttia. En halunnut estää elämää joka oli noin sinnikäs ja päättänyt syntyä! Mies ei tykännyt päätöksestäni. Erosimme, ja kasvatin tytön yksin.
Mies ei ollut eikä ole kiiinnostunut, tapaa kyllä silloin tällöin.
Ainakin minulle tuo olisi tosi iso plussa
M31