Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi niin moni ei halua seurustella?

Vierailija
15.09.2018 |

Tuntuu että kaikki haluaa olla vain sinkkuna 🙄

Kommentit (65)

Vierailija
1/65 |
15.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska se seurustelukumppani on kuitenkin joku tinder -käyttäjä.

Vierailija
2/65 |
15.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkä ikäisistä?

Itse haluan seurustella, mutten muuttaa yhteen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/65 |
15.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minkä ikäisistä?

Itse haluan seurustella, mutten muuttaa yhteen.

20-30 vuotiaista.

Vierailija
4/65 |
15.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En osaa sanoa muiden puolesta, mutta itse en halua seurustella, koska viihdyn paremmin yksikseni.

Vierailija
5/65 |
15.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos en saa tarpeeksi hyvää miestä niin olen mieluiten yksin kuin jonkun ulin kanssa.

Vierailija
6/65 |
15.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielummin oon yksin kun jossain semi ok parisuhteessa.

Vierailija
7/65 |
15.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska se on vaivalloista enkä jaksa niitä vaikeuksia joita siitä väistämättä seuraa.

T. Yh 35

Vierailija
8/65 |
15.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En oo kyllä huomannu tuommosta.. päinvastoin.

Vierailija
9/65 |
15.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

6 ja7

Onnea vaan valitsemallenne tielle. Älkää sit vanhana itkekö yksinäisyyttänne. Toki ystäviä on jne. Mut niillä on oma elämä, mies ja perhe joten ei ne kerkeä nähdä usein.

Vierailija
10/65 |
15.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole hyvä tekemään kompromisseja ja uhrauksia toisten takia ts. olisin huono ja itsekäs kumppani.

Vierailija
11/65 |
15.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet? Haluavat seksiä useilta naisilta.

Vierailija
12/65 |
15.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

6 ja7

Onnea vaan valitsemallenne tielle. Älkää sit vanhana itkekö yksinäisyyttänne. Toki ystäviä on jne. Mut niillä on oma elämä, mies ja perhe joten ei ne kerkeä nähdä usein.

Tuollaiset lakkaavat pitämästä yhteyttä jo hieman yli parikymppisinä kun alkavat seurustella.

Vierailija
13/65 |
15.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos en saa tarpeeksi hyvää miestä niin olen mieluiten yksin kuin jonkun ulin kanssa.

Mikä on uli? Täti kysyy.

Vierailija
14/65 |
15.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En jaksa nähdä vaivaa. Naisilla on aina hirveät suunnitelmat että pitää olla talot tietyllä seudulla ja sellaiset ja sellaiset kalusteet ja sitten pitää lentää joka vuosi pariisiin ja milanoon ja sitten kahvitella trendikahvilassa ja sitä rataa. Elämä koostuu pelkästä rahan tuhlaamisesta ja ylellisyyselämän tavoittelusta.

Tai sitten on näitä eri lailla hurahtaneita mitkä halailee lehmiä kaikki päivät ja kaikki vaatteet on aivan pakko ostaa käytettynä.

En ole ikinä nähnyt yhtään naista jolla olisi edes jotakuinkin samanlaiset arvot kuin minulla, joten en näe mitään hyötyä seurustelusta. Ja koska seksiäkäänhän ei nykyään mies saa enää haluta, vaan pitäisi olla tyytyväinen juuston syöntiin villapaita olalla, joten sekin syy on poissa listalta.

Eli, ei vain ole mitään syytä vaivautua.

Vierailija
15/65 |
15.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omalla kohdalla syy on se, ettei yksinkertaisesti kiinnosta. Enkä mä nää parisuhdetta mitenkään välttämättömänä. Tokihan silloin olisi joku kotona, eikä tarvitsisi olla yksin, mutta ei se mua haittaa.

Vierailija
16/65 |
15.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska ihmiset ovat niin moraalittomia ja pinnallisia. Koko ajan saa kuulla juttuja kuinka taas on jonkun puoliso pettänyt ja valehdellut. Tuntuu että enää ei löydy ihmisiä jotka ymmärtäisivät mitä tarkoittaa moraali, uskollisuus ja sitoutuminen.

Vierailija
17/65 |
15.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En jaksa nähdä vaivaa. Naisilla on aina hirveät suunnitelmat että pitää olla talot tietyllä seudulla ja sellaiset ja sellaiset kalusteet ja sitten pitää lentää joka vuosi pariisiin ja milanoon ja sitten kahvitella trendikahvilassa ja sitä rataa. Elämä koostuu pelkästä rahan tuhlaamisesta ja ylellisyyselämän tavoittelusta.

Tai sitten on näitä eri lailla hurahtaneita mitkä halailee lehmiä kaikki päivät ja kaikki vaatteet on aivan pakko ostaa käytettynä.

En ole ikinä nähnyt yhtään naista jolla olisi edes jotakuinkin samanlaiset arvot kuin minulla, joten en näe mitään hyötyä seurustelusta. Ja koska seksiäkäänhän ei nykyään mies saa enää haluta, vaan pitäisi olla tyytyväinen juuston syöntiin villapaita olalla, joten sekin syy on poissa listalta.

Jos olet hyvin toimeentuleva tietenkin vedät puoleesi naisia jotka ovat kiinnostuneita materiasta. Sopivaa kumppania pitää hakea.

Vierailija
18/65 |
15.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jostain syystä en vaan ole kiinnostunut sitoutumisesta tai tavannut ketään jonka kanssa jaksaisi oikeasti jakaa elämänsä. Lyhyitä ihastuksia ja säätöjä toki tulee ja menee mutta homma muuttuu tylsäksi melko pian.

Vierailija
19/65 |
15.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nainen voi saada parisuhteen edut sinkkunakin. Mies ei. 

Vierailija
20/65 |
15.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos olet hyvin toimeentuleva tietenkin vedät puoleesi naisia jotka ovat kiinnostuneita materiasta. Sopivaa kumppania pitää hakea.

Olen persaukinen ja kaikki naiset, joita olen onnistunut viehättämään, ovat olleet samanlaisia ylellisyyselämästä kiinnostuneita. Sanoisin, että lähtökohtaisesti kaikki naiset haluavat mielettömästi rahaa, statusta ja ylellisyyttä.

t. eri

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kahdeksan viisi