Miksi niin moni ei halua seurustella?
Tuntuu että kaikki haluaa olla vain sinkkuna 🙄
Kommentit (65)
Mies 29v plus 1v miettii kirjoitti:
Nainen voi saada parisuhteen edut sinkkunakin. Mies ei.
Miehelle parisuhteessa on vain yksi etu, mutta parisuhteessa elävät miehet ovat kertoneet, että sekin etu vähenee aika pian sen jälkeen, kun mies sitoutuu naiseen.
Tällä vähän vanhemmalla iällä seurustelu ja parisuhde tuovat mukanaan monenlaista säätämistä, kun on mennyttä elämää paljon jo takana, lapset pitää ottaa huomioon jne. On helpompaa olla omillaan kuin sotkea elämät toisiinsa.
Koska en jaksa kuunnella sitä ”natural born leader” naisten kärttyilyä kotona jota joutuu kokemaan päivisin töissä.
En seurustele koska en kelpaa kenellekään.
T. 38v yh yhden lapsen äiti.
Vierailija kirjoitti:
En seurustele koska en kelpaa kenellekään.
T. 38v yh yhden lapsen äiti.
Voisi kyllä luulla, että olet ainakin jollekin kelvannut; tai ainakin onnistunut olemaan erinomaisen vakuuttava, jos ja kun sinulla on lapsi...
Vierailija kirjoitti:
6 ja7
Onnea vaan valitsemallenne tielle. Älkää sit vanhana itkekö yksinäisyyttänne. Toki ystäviä on jne. Mut niillä on oma elämä, mies ja perhe joten ei ne kerkeä nähdä usein.
Sun mielestä parisuhde = et ole yksinäinen. Miksi sitten kuulee tarinoita jossa parisuhteessa olevat silti kokee itsensä yksinäisiksi, jäikö ystävät matkalla?
Kyllä voisin seurustella, mutta empä usko tilanteen sinkkuudesta muuttuvan.
- Täydellistä en hae, enhän ole itsekään. Onneksi täydellisen ja aivan toivottoman ja kelvottoman völiin mahtuu varmasti monta potenttiaalista vaihtoehtoa. Minulle riittäisi yksi. [/quote]
Tämä! Samaa mieltä
Kun olin ollut sinkkuna muutaman vuoden tajusin, että viihdyn yksin paljon paremmin kuin parisuhteessa. Tai ehkä mun tarttis vaan tavata semmonen ihminen, jonka kanssa oleminen ei tunnu velvollisuudelta. Kaikenlisäksi, en ees oikeen pidä seksistä.
N27
Kun on tarpeeksi kauan elänyt yksin, ei enää kaipaakaan ketään.
Olen sinkku ollu 4 vuotta ja en kaipaa edes naista enää. Välillä olis kiva olla jonku kanssa, mutta jotenkin niin helppoa vaan itekseen. Enkä tiedä osaisinko olla enää yhdessä kenenkään kanssa. Kun tämä oma vapaus tekee sen, ettei tarvi selitellä menojaan ja olla miettimässä muita. Tähän elämään on tottunut jo. Testasin tinderiä ja löytykin mukava nainen, mutta jotenkin halusin silti olla vaan itsekseen.
Sinkkuna eläminen on liian mukavaa, jotta vaivautuisi enää niiden muutaman hyvän asian vuoksi luopumaan omasta mukavasta elämästään. Seurustelulle ei siis ole mitään tarvetta.
Koska suurin osa miehistä on sellaisia että niistä on enemmän vaivaa ja harmia kuin iloa. Kunnon miehiäkin on olemassa mutta ne harvat on jo varattuja.
Vierailija kirjoitti:
Koska suurin osa miehistä on sellaisia että niistä on enemmän vaivaa ja harmia kuin iloa. Kunnon miehiäkin on olemassa mutta ne harvat on jo varattuja.
Hmm. Minä en ole. Mutta on hassua ja kumallsita kun tälläkin palstalla usein kohtaa ja törmää siihen, että moni, luultavammin nainen olettaa ja uskoo monen kunnon miehen aina olevan "jo" varattuja. - Ja vastaavasti moni mies kammoksuu ajatusta, että nainen olisi tai olisi koskaan ollut "varattu" eli ollut parisuhteessa, puhumattakaan useammassa parisuhteessa ja hui kaukeaa harrastanut seksiä jonkun toisen kuin vain sen yhden ja ainoan, tai anainakin mahdollisimman harvan miehen kanssa.
Meidän kaveri porukassa se joka on sillee siististi niinku kaatanu ensimmäisen 25 naista saa pokaalin ja siit tulee meijän jengin alffauros. Vähiten saanneet luuserit erotetaan jengistä kozka niillä on nii huonot gEEnit.
Vierailija kirjoitti:
Meidän kaveri porukassa se joka on sillee siististi niinku kaatanu ensimmäisen 25 naista saa pokaalin ja siit tulee meijän jengin alffauros. Vähiten saanneet luuserit erotetaan jengistä kozka niillä on nii huonot gEEnit.
Pläääh. olsit nyt yrttänyt edes vähän enemmän.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hmm. Minä en ole. Mutta on hassua ja kumallsita kun tälläkin palstalla usein kohtaa ja törmää siihen, että moni, luultavammin nainen olettaa ja uskoo monen kunnon miehen aina olevan "jo" varattuja. - Ja vastaavasti moni mies kammoksuu ajatusta, että nainen olisi tai olisi koskaan ollut "varattu" eli ollut parisuhteessa, puhumattakaan useammassa parisuhteessa ja hui kaukeaa harrastanut seksiä jonkun toisen kuin vain sen yhden ja ainoan, tai anainakin mahdollisimman harvan miehen kanssa.
Itsekkään en ole hässinyt joka viikonloppu tai edes kuukausi eri naista, joten miksi ottaisin naisen joka olisi hässinyt esimerkiksi 50 miestä 25vuoden ikään mennessä. Ja näitähän riittää, vaikkei sitä lärvistä näekkään
Eikös se seurustelu ole vain naisten miellyttämistä ja rahojen tuhlausta kaikenlaiseen hömppään. Lopulta nainen kumminkin kyllästyy ja lopettaa homman. Todennäköisesti ei ole pääsyt edes panemaan.
Omalla kohdalla voin vastata, etten vaan ole valmis. Pelkkä ajatus treffeistä ahdistaa. Haluan miettiä elämääni ja ehkä itsetunto voisi olla korkeammalla. En täysin hyväksy itseäni tällä hetkellä.
Mitä se minun haluamiseni auttaa, jos jun en kohtaa ja tapaa tai paremmin ole kohdannut ja tavannut ketään, jonka kanssa haluaisin seurustella. - Ja jos tällainen ihme on jonkun kerra käynyt, että juuri hänen kaltaisensa kohtaan, niin todennäköisesti hän ei sitten halua tai ole halunnut seurustella minun kanssani. - Eikä minulla ole erityistä halua pakottaa tai painostaa ketään parisuhteeseen kanssani. Olenko nirso? - Kuulemma pitäsi laskea rimaa ja odotuksia. - Vaan kenelle minä olen kumppania hakemassa ja toivomassa?
- Täydellistä en hae, enhän ole itsekään. Onneksi täydellisen ja aivan toivottoman ja kelvottoman völiin mahtuu varmasti monta potenttiaalista vaihtoehtoa. Minulle riittäisi yksi.