Miksi niin moni ei halua seurustella?
Tuntuu ettĂ€ kaikki haluaa olla vain sinkkuna đ
Kommentit (65)
Mies 29v plus 1v miettii kirjoitti:
Nainen voi saada parisuhteen edut sinkkunakin. Mies ei.
Miehelle parisuhteessa on vain yksi etu, mutta parisuhteessa elÀvÀt miehet ovat kertoneet, ettÀ sekin etu vÀhenee aika pian sen jÀlkeen, kun mies sitoutuu naiseen.
TÀllÀ vÀhÀn vanhemmalla iÀllÀ seurustelu ja parisuhde tuovat mukanaan monenlaista sÀÀtÀmistÀ, kun on mennyttÀ elÀmÀÀ paljon jo takana, lapset pitÀÀ ottaa huomioon jne. On helpompaa olla omillaan kuin sotkea elÀmÀt toisiinsa.
Koska en jaksa kuunnella sitĂ€ ânatural born leaderâ naisten kĂ€rttyilyĂ€ kotona jota joutuu kokemaan pĂ€ivisin töissĂ€.
En seurustele koska en kelpaa kenellekÀÀn.
T. 38v yh yhden lapsen Àiti.
Vierailija kirjoitti:
En seurustele koska en kelpaa kenellekÀÀn.
T. 38v yh yhden lapsen Àiti.
Voisi kyllÀ luulla, ettÀ olet ainakin jollekin kelvannut; tai ainakin onnistunut olemaan erinomaisen vakuuttava, jos ja kun sinulla on lapsi...
Vierailija kirjoitti:
6 ja7
Onnea vaan valitsemallenne tielle. ĂlkÀÀ sit vanhana itkekö yksinĂ€isyyttĂ€nne. Toki ystĂ€viĂ€ on jne. Mut niillĂ€ on oma elĂ€mĂ€, mies ja perhe joten ei ne kerkeĂ€ nĂ€hdĂ€ usein.
Sun mielestÀ parisuhde = et ole yksinÀinen. Miksi sitten kuulee tarinoita jossa parisuhteessa olevat silti kokee itsensÀ yksinÀisiksi, jÀikö ystÀvÀt matkalla?
KyllÀ voisin seurustella, mutta empÀ usko tilanteen sinkkuudesta muuttuvan.
- TÀydellistÀ en hae, enhÀn ole itsekÀÀn. Onneksi tÀydellisen ja aivan toivottoman ja kelvottoman völiin mahtuu varmasti monta potenttiaalista vaihtoehtoa. Minulle riittÀisi yksi. [/quote]
TÀmÀ! Samaa mieltÀ
Kun olin ollut sinkkuna muutaman vuoden tajusin, ettÀ viihdyn yksin paljon paremmin kuin parisuhteessa. Tai ehkÀ mun tarttis vaan tavata semmonen ihminen, jonka kanssa oleminen ei tunnu velvollisuudelta. KaikenlisÀksi, en ees oikeen pidÀ seksistÀ.
N27
Kun on tarpeeksi kauan elÀnyt yksin, ei enÀÀ kaipaakaan ketÀÀn.
Olen sinkku ollu 4 vuotta ja en kaipaa edes naista enÀÀ. VÀlillÀ olis kiva olla jonku kanssa, mutta jotenkin niin helppoa vaan itekseen. EnkÀ tiedÀ osaisinko olla enÀÀ yhdessÀ kenenkÀÀn kanssa. Kun tÀmÀ oma vapaus tekee sen, ettei tarvi selitellÀ menojaan ja olla miettimÀssÀ muita. TÀhÀn elÀmÀÀn on tottunut jo. Testasin tinderiÀ ja löytykin mukava nainen, mutta jotenkin halusin silti olla vaan itsekseen.
Sinkkuna elÀminen on liian mukavaa, jotta vaivautuisi enÀÀ niiden muutaman hyvÀn asian vuoksi luopumaan omasta mukavasta elÀmÀstÀÀn. Seurustelulle ei siis ole mitÀÀn tarvetta.
Koska suurin osa miehistÀ on sellaisia ettÀ niistÀ on enemmÀn vaivaa ja harmia kuin iloa. Kunnon miehiÀkin on olemassa mutta ne harvat on jo varattuja.
Vierailija kirjoitti:
Koska suurin osa miehistÀ on sellaisia ettÀ niistÀ on enemmÀn vaivaa ja harmia kuin iloa. Kunnon miehiÀkin on olemassa mutta ne harvat on jo varattuja.
Hmm. MinÀ en ole. Mutta on hassua ja kumallsita kun tÀllÀkin palstalla usein kohtaa ja törmÀÀ siihen, ettÀ moni, luultavammin nainen olettaa ja uskoo monen kunnon miehen aina olevan "jo" varattuja. - Ja vastaavasti moni mies kammoksuu ajatusta, ettÀ nainen olisi tai olisi koskaan ollut "varattu" eli ollut parisuhteessa, puhumattakaan useammassa parisuhteessa ja hui kaukeaa harrastanut seksiÀ jonkun toisen kuin vain sen yhden ja ainoan, tai anainakin mahdollisimman harvan miehen kanssa.
MeidÀn kaveri porukassa se joka on sillee siististi niinku kaatanu ensimmÀisen 25 naista saa pokaalin ja siit tulee meijÀn jengin alffauros. VÀhiten saanneet luuserit erotetaan jengistÀ kozka niillÀ on nii huonot gEEnit.
Vierailija kirjoitti:
MeidÀn kaveri porukassa se joka on sillee siististi niinku kaatanu ensimmÀisen 25 naista saa pokaalin ja siit tulee meijÀn jengin alffauros. VÀhiten saanneet luuserit erotetaan jengistÀ kozka niillÀ on nii huonot gEEnit.
PlÀÀÀh. olsit nyt yrttÀnyt edes vÀhÀn enemmÀn.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hmm. MinÀ en ole. Mutta on hassua ja kumallsita kun tÀllÀkin palstalla usein kohtaa ja törmÀÀ siihen, ettÀ moni, luultavammin nainen olettaa ja uskoo monen kunnon miehen aina olevan "jo" varattuja. - Ja vastaavasti moni mies kammoksuu ajatusta, ettÀ nainen olisi tai olisi koskaan ollut "varattu" eli ollut parisuhteessa, puhumattakaan useammassa parisuhteessa ja hui kaukeaa harrastanut seksiÀ jonkun toisen kuin vain sen yhden ja ainoan, tai anainakin mahdollisimman harvan miehen kanssa.
ItsekkÀÀn en ole hÀssinyt joka viikonloppu tai edes kuukausi eri naista, joten miksi ottaisin naisen joka olisi hÀssinyt esimerkiksi 50 miestÀ 25vuoden ikÀÀn mennessÀ. Ja nÀitÀhÀn riittÀÀ, vaikkei sitÀ lÀrvistÀ nÀekkÀÀn
Eikös se seurustelu ole vain naisten miellyttÀmistÀ ja rahojen tuhlausta kaikenlaiseen hömppÀÀn. Lopulta nainen kumminkin kyllÀstyy ja lopettaa homman. TodennÀköisesti ei ole pÀÀsyt edes panemaan.
Omalla kohdalla voin vastata, etten vaan ole valmis. PelkkÀ ajatus treffeistÀ ahdistaa. Haluan miettiÀ elÀmÀÀni ja ehkÀ itsetunto voisi olla korkeammalla. En tÀysin hyvÀksy itseÀni tÀllÀ hetkellÀ.
MitÀ se minun haluamiseni auttaa, jos jun en kohtaa ja tapaa tai paremmin ole kohdannut ja tavannut ketÀÀn, jonka kanssa haluaisin seurustella. - Ja jos tÀllainen ihme on jonkun kerra kÀynyt, ettÀ juuri hÀnen kaltaisensa kohtaan, niin todennÀköisesti hÀn ei sitten halua tai ole halunnut seurustella minun kanssani. - EikÀ minulla ole erityistÀ halua pakottaa tai painostaa ketÀÀn parisuhteeseen kanssani. Olenko nirso? - Kuulemma pitÀsi laskea rimaa ja odotuksia. - Vaan kenelle minÀ olen kumppania hakemassa ja toivomassa?
- TÀydellistÀ en hae, enhÀn ole itsekÀÀn. Onneksi tÀydellisen ja aivan toivottoman ja kelvottoman völiin mahtuu varmasti monta potenttiaalista vaihtoehtoa. Minulle riittÀisi yksi.