Miksi niin moni ei halua seurustella?
Tuntuu ettĂ€ kaikki haluaa olla vain sinkkuna đ
Kommentit (65)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koska suurin osa miehistÀ on sellaisia ettÀ niistÀ on enemmÀn vaivaa ja harmia kuin iloa. Kunnon miehiÀkin on olemassa mutta ne harvat on jo varattuja.
Hmm. MinÀ en ole. Mutta on hassua ja kumallsita kun tÀllÀkin palstalla usein kohtaa ja törmÀÀ siihen, ettÀ moni, luultavammin nainen olettaa ja uskoo monen kunnon miehen aina olevan "jo" varattuja. - Ja vastaavasti moni mies kammoksuu ajatusta, ettÀ nainen olisi tai olisi koskaan ollut "varattu" eli ollut parisuhteessa, puhumattakaan useammassa parisuhteessa ja hui kaukeaa harrastanut seksiÀ jonkun toisen kuin vain sen yhden ja ainoan, tai anainakin mahdollisimman harvan miehen kanssa.
ItsekkÀÀn en ole hÀssinyt joka viikonloppu tai edes kuukausi eri naista, joten miksi ottaisin naisen joka olisi hÀssinyt esimerkiksi 50 miestÀ 25vuoden ikÀÀn mennessÀ. Ja nÀitÀhÀn riittÀÀ, vaikkei sitÀ lÀrvistÀ nÀekkÀÀn
Tuohonkaan ei tarvitse hÀssiÀ edes joka kuukausi eri miestÀ. Tule sanomaan ettet hÀssi edes joka VUOSI eri naista, niin on vÀhÀn enemmÀn logiikkaa tuossa lausunnossasi.
Vierailija kirjoitti:
En jaksa nÀhdÀ vaivaa. Naisilla on aina hirveÀt suunnitelmat ettÀ pitÀÀ olla talot tietyllÀ seudulla ja sellaiset ja sellaiset kalusteet ja sitten pitÀÀ lentÀÀ joka vuosi pariisiin ja milanoon ja sitten kahvitella trendikahvilassa ja sitÀ rataa. ElÀmÀ koostuu pelkÀstÀ rahan tuhlaamisesta ja ylellisyyselÀmÀn tavoittelusta.
Tai sitten on nÀitÀ eri lailla hurahtaneita mitkÀ halailee lehmiÀ kaikki pÀivÀt ja kaikki vaatteet on aivan pakko ostaa kÀytettynÀ.
En ole ikinÀ nÀhnyt yhtÀÀn naista jolla olisi edes jotakuinkin samanlaiset arvot kuin minulla, joten en nÀe mitÀÀn hyötyÀ seurustelusta. Ja koska seksiÀkÀÀnhÀn ei nykyÀÀn mies saa enÀÀ haluta, vaan pitÀisi olla tyytyvÀinen juuston syöntiin villapaita olalla, joten sekin syy on poissa listalta.
Eli, ei vain ole mitÀÀn syytÀ vaivautua.
En sovi kumpaankaan kuvailemaasi naistyyppiin. EnkÀ kaipaa mitÀÀn taloa tms.
Suhteet on liian vaikeita. Aina riitaa seksistÀ erityisesti.
Haaveilen siitÀ, ettÀ olisin yksin.
Ideaali olisi olla varatun miehen rakastajana. Koko suhde olisi pelkkÀÀ todellisuuspakoa ja illuusiota. Harmi, olen siihen jo liian vanha ja rupsahtanut. Se olisi pitÀnyt kokea viim 40-vuotiaana.
EhkÀ joskus 70-vuotiaana voisin aloittaa herttaisen, seksittömÀn syvÀÀn ystÀvyyteen perustuvan kumppanuussuhteen. Aiemminkin, mutta kun en halua seksiÀ sotkemaan sitÀ ystÀvyyttÀ. Miesten halujen hiipumista joutuu odottamaan surullisen pitkÀÀn.
Vierailija kirjoitti:
TÀllÀ vÀhÀn vanhemmalla iÀllÀ seurustelu ja parisuhde tuovat mukanaan monenlaista sÀÀtÀmistÀ, kun on mennyttÀ elÀmÀÀ paljon jo takana, lapset pitÀÀ ottaa huomioon jne. On helpompaa olla omillaan kuin sotkea elÀmÀt toisiinsa.
En ymmÀrrÀ miksei voisi asua omillaan ja elÀÀ omaa elÀmÀÀnsÀ, vaikka seurustelisi.
Ei minua ainakaan haittaisi kenenkÀÀn aikaisempi elÀmÀ. Toki aikuiset lapset voivat halutessaan olla hankalia, jos eivÀt kestÀ vanhempansa uutta kaveria.
En oikein ymmÀrrÀ. Miksi joka haluaa seurustella? Siis ettÀ seurusteleminen on se juttu? Vai se tietty ihminen jonka kanssa jakaa elÀmÀnsÀ? Tuskin kukaan rakastuessa oikeaan ihmiseen sanoo ei kiitos ja lÀhtee.
Vierailija kirjoitti:
Kun on tarpeeksi kauan elÀnyt yksin, ei enÀÀ kaipaakaan ketÀÀn.
KyllÀ minÀ kaipaan, tosin en samaan asuntoon.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En jaksa nÀhdÀ vaivaa. Naisilla on aina hirveÀt suunnitelmat ettÀ pitÀÀ olla talot tietyllÀ seudulla ja sellaiset ja sellaiset kalusteet ja sitten pitÀÀ lentÀÀ joka vuosi pariisiin ja milanoon ja sitten kahvitella trendikahvilassa ja sitÀ rataa. ElÀmÀ koostuu pelkÀstÀ rahan tuhlaamisesta ja ylellisyyselÀmÀn tavoittelusta.
Tai sitten on nÀitÀ eri lailla hurahtaneita mitkÀ halailee lehmiÀ kaikki pÀivÀt ja kaikki vaatteet on aivan pakko ostaa kÀytettynÀ.
En ole ikinÀ nÀhnyt yhtÀÀn naista jolla olisi edes jotakuinkin samanlaiset arvot kuin minulla, joten en nÀe mitÀÀn hyötyÀ seurustelusta. Ja koska seksiÀkÀÀnhÀn ei nykyÀÀn mies saa enÀÀ haluta, vaan pitÀisi olla tyytyvÀinen juuston syöntiin villapaita olalla, joten sekin syy on poissa listalta.
Eli, ei vain ole mitÀÀn syytÀ vaivautua.
Jos olet hyvin toimeentuleva tietenkin vedÀt puoleesi naisia jotka ovat kiinnostuneita materiasta. Sopivaa kumppania pitÀÀ hakea.
Olen persaukinen ja kaikki naiset, joita olen onnistunut viehÀttÀmÀÀn, ovat olleet samanlaisia ylellisyyselÀmÀstÀ kiinnostuneita. Sanoisin, ettÀ lÀhtökohtaisesti kaikki naiset haluavat mielettömÀsti rahaa, statusta ja ylellisyyttÀ.
t. eri
No sulla on kÀynyt huono tsÀkÀ tuntemiesi naisten kanssa. Auttaisiko jos kokeilisit eri seurapiirejÀ? On paljon ns. normaaleja, keskivertoihmisiÀ joita ei Milanot, Pariisit kiinnosta tai osaavat kÀydÀ siellÀ ilman komeampaa puoliskoaankin. Jostain syystÀ sulle on osunut paljon samaan suuntaan kallistuvia ihmisiÀ, joka ei kuitenkaan ole se sinun tahtomasi elÀmÀ.
Kannattaa etsiÀ samanhenkisiÀ ihmisiÀ ja kysyÀ vaikka kaveripiiristÀ jos he tuntevat kaltaisiasi naisia ja voisivat vaikka kutsua sinut ja neiti X:n johonkin yhteiseen illanviettoon niin saat tutustua ilman sen kummempia odotuksia.
SillÀ persaukisuudella ei vÀlttÀmÀttÀ kannata avata ja mÀÀritellÀ itseÀÀn Terve oon Mikko, perusinsinööri ja persaukinen (ensimmÀisenÀ rahasta puhuminen karkoittaa monia, olipa se sitten sitÀ ettÀ sitÀ löytyy tai ei, se vaan ei oo kauheen oleellista kun tapaa uuden ihmisen. Ensin tutustutaan ihmiseen). Opettele arvostamaan itseÀsi ja arvioimaan muutakin kuin rahallista arvoa itsellesi ja muillekin.
Yksin on niin paljon helpompaa! En halua enÀÀ ikinĂ€ parisuhdetta. âșïžN39
Mies 29v plus 1v miettii kirjoitti:
Nainen voi saada parisuhteen edut sinkkunakin. Mies ei.
YmmÀrrÀthÀn ettÀ jokaisella on oma kÀsityksensÀ parisuhteen "eduista". KÀsityksesi on se ettÀ sinÀ tahtoisit jotain mitÀ kuvittelet naisten saavan tuosta vaan ilman parisuhdetta.
Mutta se on se mitÀ sinÀ tahtoisit, muilla on omat tarpeensa.
Miksi pitÀisi. Minua ei oo koskaan kiinnostanut parisuhde, kokeilin nuorempana, ei sovi yhtÀÀn "tyttöystÀvÀ"rooli minulle. Minua ei miehet komentele, niin se vain on. En jaksa selitellÀ tekemisiÀni jollekin vinkujalle, olen aikuinen ihminen.
Sinkku en tosin ole, minulla on lapsi. Minusta sinkulla ei ole lasta kotona.
n46
Koska en halua tÀhÀn ketÀÀn sekoittamaan oman arkeni seesteisyyttÀ. Ja toisekseen on rentoa ja stressitöntÀ, kun ei tarvitse harrastaa seksiÀ.
EhkÀ tulevaisuudessa haluan parisuhteen. Sellaisen jossa on vahva henkinen kumppanuus ilman seksiÀ, ja eri osoitteet. :)
En jaksa edes ystÀviÀni kovin usein, miten muka viihtyisin parisuhteessa.
Vierailija kirjoitti:
6 ja7
Onnea vaan valitsemallenne tielle. ĂlkÀÀ sit vanhana itkekö yksinĂ€isyyttĂ€nne. Toki ystĂ€viĂ€ on jne. Mut niillĂ€ on oma elĂ€mĂ€, mies ja perhe joten ei ne kerkeĂ€ nĂ€hdĂ€ usein.
Jos kerran âmoniâ ei halua seurustella niin hyvinhĂ€n me vietetÀÀn aikaa keskenĂ€mme âvanhanaâ.
Ei ole vielÀ tullut vastaan ketÀÀn sellaista, jonka kanssa sitoutuminen pÀihittÀisi vapauteni. Mulle parisuhde ei ole mikÀÀn elÀmÀn tarkoitus, pÀÀmÀÀrÀ tai peruspilari.
Ja ihan aikuinen olen.
Mies 29v plus 1v miettii kirjoitti:
Nainen voi saada parisuhteen edut sinkkunakin. Mies ei.
Yksinkö se nainen niitÀ etuja toimittaa vai varatun miehen kanssa? Logiikkas 0/5.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
TÀllÀ vÀhÀn vanhemmalla iÀllÀ seurustelu ja parisuhde tuovat mukanaan monenlaista sÀÀtÀmistÀ, kun on mennyttÀ elÀmÀÀ paljon jo takana, lapset pitÀÀ ottaa huomioon jne. On helpompaa olla omillaan kuin sotkea elÀmÀt toisiinsa.
En ymmÀrrÀ miksei voisi asua omillaan ja elÀÀ omaa elÀmÀÀnsÀ, vaikka seurustelisi.
Ei minua ainakaan haittaisi kenenkÀÀn aikaisempi elÀmÀ. Toki aikuiset lapset voivat halutessaan olla hankalia, jos eivÀt kestÀ vanhempansa uutta kaveria.
Ei se sÀÀtÀminen sillÀ poistu, ettÀ ei asuta samassa osoitteessa. Miksi pitÀisi seurustella, jos viihtyy hyvin yksin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koska suurin osa miehistÀ on sellaisia ettÀ niistÀ on enemmÀn vaivaa ja harmia kuin iloa. Kunnon miehiÀkin on olemassa mutta ne harvat on jo varattuja.
Hmm. MinÀ en ole. Mutta on hassua ja kumallsita kun tÀllÀkin palstalla usein kohtaa ja törmÀÀ siihen, ettÀ moni, luultavammin nainen olettaa ja uskoo monen kunnon miehen aina olevan "jo" varattuja. - Ja vastaavasti moni mies kammoksuu ajatusta, ettÀ nainen olisi tai olisi koskaan ollut "varattu" eli ollut parisuhteessa, puhumattakaan useammassa parisuhteessa ja hui kaukeaa harrastanut seksiÀ jonkun toisen kuin vain sen yhden ja ainoan, tai anainakin mahdollisimman harvan miehen kanssa.
ItsekkÀÀn en ole hÀssinyt joka viikonloppu tai edes kuukausi eri naista, joten miksi ottaisin naisen joka olisi hÀssinyt esimerkiksi 50 miestÀ 25vuoden ikÀÀn mennessÀ. Ja nÀitÀhÀn riittÀÀ, vaikkei sitÀ lÀrvistÀ nÀekkÀÀn
Ihminen, joka puhuu âhĂ€ssimisestĂ€â, ei kyllĂ€ ota eli valitse yhtÀÀn ketÀÀn.
Vierailija kirjoitti:
6 ja7
Onnea vaan valitsemallenne tielle. ĂlkÀÀ sit vanhana itkekö yksinĂ€isyyttĂ€nne. Toki ystĂ€viĂ€ on jne. Mut niillĂ€ on oma elĂ€mĂ€, mies ja perhe joten ei ne kerkeĂ€ nĂ€hdĂ€ usein.
Olen 40+ ja kaipa sitten jo yksinÀinen vanhus, kun pitkÀÀnhÀn on tietysti ollut jo tilanne, ettÀ kaverit eivÀt ehdi nÀhdÀ tai ystÀvyys on hiipunut. En silti mene parisuhteeseen, jotta olisi joku. Ja nythÀn kyllÀ alkavat ne eronneet teinien vanhemmat vongata baariin, ei minua sellainen enÀÀ kiinnosta.
Nykyaikana parikymppisenÀ ei ole mikÀÀn kiire, elÀkÀÀ, tehkÀÀ kivoja asioita, hoitakaa koulutus ja talous kuntoon. KolmekymppisenÀ tilanne muuttuu, jos haluaa lapsia, muuten voi rakentaa omaa hyvÀÀ elÀmÀÀnsÀ edelleen. Parisuhteeseen ei ole enÀÀ pakko mennÀ taloudellisista syistÀ tai sosiaalisen paineen vuoksi, tÀmÀ on minusta ihan hyvÀ. Perinteinen parisuhdemalli on ollut varsinkin naiselle huono sopimus. EnemmÀn työtÀ ja vastuuta, vÀhemmÀn rahaa ja vapautta. Ei siis verrattuna sinkkuun vaan omaan puolisoon.
MitÀ hyviÀ puolia parisuhteessa muka on?
Ai? MÀ en ainakaan tunne ketÀÀn joka ei haluaisi seurustella. Paitsi 82-v mummoni jonka kummatkin miehet kuolleet syöpÀÀn. Itse olen ikisinkkuna vasten tahtoani. En ymmÀrrÀ ihmisiÀ jotka eivÀt halua seurustella.