Miksi niin moni ei halua seurustella?
Kommentit (65)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koska suurin osa miehistä on sellaisia että niistä on enemmän vaivaa ja harmia kuin iloa. Kunnon miehiäkin on olemassa mutta ne harvat on jo varattuja.
Hmm. Minä en ole. Mutta on hassua ja kumallsita kun tälläkin palstalla usein kohtaa ja törmää siihen, että moni, luultavammin nainen olettaa ja uskoo monen kunnon miehen aina olevan "jo" varattuja. - Ja vastaavasti moni mies kammoksuu ajatusta, että nainen olisi tai olisi koskaan ollut "varattu" eli ollut parisuhteessa, puhumattakaan useammassa parisuhteessa ja hui kaukeaa harrastanut seksiä jonkun toisen kuin vain sen yhden ja ainoan, tai anainakin mahdollisimman harvan miehen kanssa.
Itsekkään en ole hässinyt joka viikonloppu tai edes kuukausi eri naista, joten miksi ottaisin naisen joka olisi hässinyt esimerkiksi 50 miestä 25vuoden ikään mennessä. Ja näitähän riittää, vaikkei sitä lärvistä näekkään
Tuohonkaan ei tarvitse hässiä edes joka kuukausi eri miestä. Tule sanomaan ettet hässi edes joka VUOSI eri naista, niin on vähän enemmän logiikkaa tuossa lausunnossasi.
Vierailija kirjoitti:
En jaksa nähdä vaivaa. Naisilla on aina hirveät suunnitelmat että pitää olla talot tietyllä seudulla ja sellaiset ja sellaiset kalusteet ja sitten pitää lentää joka vuosi pariisiin ja milanoon ja sitten kahvitella trendikahvilassa ja sitä rataa. Elämä koostuu pelkästä rahan tuhlaamisesta ja ylellisyyselämän tavoittelusta.
Tai sitten on näitä eri lailla hurahtaneita mitkä halailee lehmiä kaikki päivät ja kaikki vaatteet on aivan pakko ostaa käytettynä.
En ole ikinä nähnyt yhtään naista jolla olisi edes jotakuinkin samanlaiset arvot kuin minulla, joten en näe mitään hyötyä seurustelusta. Ja koska seksiäkäänhän ei nykyään mies saa enää haluta, vaan pitäisi olla tyytyväinen juuston syöntiin villapaita olalla, joten sekin syy on poissa listalta.
Eli, ei vain ole mitään syytä vaivautua.
En sovi kumpaankaan kuvailemaasi naistyyppiin. Enkä kaipaa mitään taloa tms.
Suhteet on liian vaikeita. Aina riitaa seksistä erityisesti.
Haaveilen siitä, että olisin yksin.
Ideaali olisi olla varatun miehen rakastajana. Koko suhde olisi pelkkää todellisuuspakoa ja illuusiota. Harmi, olen siihen jo liian vanha ja rupsahtanut. Se olisi pitänyt kokea viim 40-vuotiaana.
Ehkä joskus 70-vuotiaana voisin aloittaa herttaisen, seksittömän syvään ystävyyteen perustuvan kumppanuussuhteen. Aiemminkin, mutta kun en halua seksiä sotkemaan sitä ystävyyttä. Miesten halujen hiipumista joutuu odottamaan surullisen pitkään.
Vierailija kirjoitti:
Tällä vähän vanhemmalla iällä seurustelu ja parisuhde tuovat mukanaan monenlaista säätämistä, kun on mennyttä elämää paljon jo takana, lapset pitää ottaa huomioon jne. On helpompaa olla omillaan kuin sotkea elämät toisiinsa.
En ymmärrä miksei voisi asua omillaan ja elää omaa elämäänsä, vaikka seurustelisi.
Ei minua ainakaan haittaisi kenenkään aikaisempi elämä. Toki aikuiset lapset voivat halutessaan olla hankalia, jos eivät kestä vanhempansa uutta kaveria.
En oikein ymmärrä. Miksi joka haluaa seurustella? Siis että seurusteleminen on se juttu? Vai se tietty ihminen jonka kanssa jakaa elämänsä? Tuskin kukaan rakastuessa oikeaan ihmiseen sanoo ei kiitos ja lähtee.
Vierailija kirjoitti:
Kun on tarpeeksi kauan elänyt yksin, ei enää kaipaakaan ketään.
Kyllä minä kaipaan, tosin en samaan asuntoon.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En jaksa nähdä vaivaa. Naisilla on aina hirveät suunnitelmat että pitää olla talot tietyllä seudulla ja sellaiset ja sellaiset kalusteet ja sitten pitää lentää joka vuosi pariisiin ja milanoon ja sitten kahvitella trendikahvilassa ja sitä rataa. Elämä koostuu pelkästä rahan tuhlaamisesta ja ylellisyyselämän tavoittelusta.
Tai sitten on näitä eri lailla hurahtaneita mitkä halailee lehmiä kaikki päivät ja kaikki vaatteet on aivan pakko ostaa käytettynä.
En ole ikinä nähnyt yhtään naista jolla olisi edes jotakuinkin samanlaiset arvot kuin minulla, joten en näe mitään hyötyä seurustelusta. Ja koska seksiäkäänhän ei nykyään mies saa enää haluta, vaan pitäisi olla tyytyväinen juuston syöntiin villapaita olalla, joten sekin syy on poissa listalta.
Eli, ei vain ole mitään syytä vaivautua.
Jos olet hyvin toimeentuleva tietenkin vedät puoleesi naisia jotka ovat kiinnostuneita materiasta. Sopivaa kumppania pitää hakea.
Olen persaukinen ja kaikki naiset, joita olen onnistunut viehättämään, ovat olleet samanlaisia ylellisyyselämästä kiinnostuneita. Sanoisin, että lähtökohtaisesti kaikki naiset haluavat mielettömästi rahaa, statusta ja ylellisyyttä.
t. eri
No sulla on käynyt huono tsäkä tuntemiesi naisten kanssa. Auttaisiko jos kokeilisit eri seurapiirejä? On paljon ns. normaaleja, keskivertoihmisiä joita ei Milanot, Pariisit kiinnosta tai osaavat käydä siellä ilman komeampaa puoliskoaankin. Jostain syystä sulle on osunut paljon samaan suuntaan kallistuvia ihmisiä, joka ei kuitenkaan ole se sinun tahtomasi elämä.
Kannattaa etsiä samanhenkisiä ihmisiä ja kysyä vaikka kaveripiiristä jos he tuntevat kaltaisiasi naisia ja voisivat vaikka kutsua sinut ja neiti X:n johonkin yhteiseen illanviettoon niin saat tutustua ilman sen kummempia odotuksia.
Sillä persaukisuudella ei välttämättä kannata avata ja määritellä itseään Terve oon Mikko, perusinsinööri ja persaukinen (ensimmäisenä rahasta puhuminen karkoittaa monia, olipa se sitten sitä että sitä löytyy tai ei, se vaan ei oo kauheen oleellista kun tapaa uuden ihmisen. Ensin tutustutaan ihmiseen). Opettele arvostamaan itseäsi ja arvioimaan muutakin kuin rahallista arvoa itsellesi ja muillekin.
Yksin on niin paljon helpompaa! En halua enää ikinä parisuhdetta. ☺️N39
Mies 29v plus 1v miettii kirjoitti:
Nainen voi saada parisuhteen edut sinkkunakin. Mies ei.
Ymmärräthän että jokaisella on oma käsityksensä parisuhteen "eduista". Käsityksesi on se että sinä tahtoisit jotain mitä kuvittelet naisten saavan tuosta vaan ilman parisuhdetta.
Mutta se on se mitä sinä tahtoisit, muilla on omat tarpeensa.
Miksi pitäisi. Minua ei oo koskaan kiinnostanut parisuhde, kokeilin nuorempana, ei sovi yhtään "tyttöystävä"rooli minulle. Minua ei miehet komentele, niin se vain on. En jaksa selitellä tekemisiäni jollekin vinkujalle, olen aikuinen ihminen.
Sinkku en tosin ole, minulla on lapsi. Minusta sinkulla ei ole lasta kotona.
n46
Koska en halua tähän ketään sekoittamaan oman arkeni seesteisyyttä. Ja toisekseen on rentoa ja stressitöntä, kun ei tarvitse harrastaa seksiä.
Ehkä tulevaisuudessa haluan parisuhteen. Sellaisen jossa on vahva henkinen kumppanuus ilman seksiä, ja eri osoitteet. :)
En jaksa edes ystäviäni kovin usein, miten muka viihtyisin parisuhteessa.
Vierailija kirjoitti:
6 ja7
Onnea vaan valitsemallenne tielle. Älkää sit vanhana itkekö yksinäisyyttänne. Toki ystäviä on jne. Mut niillä on oma elämä, mies ja perhe joten ei ne kerkeä nähdä usein.
Jos kerran ”moni” ei halua seurustella niin hyvinhän me vietetään aikaa keskenämme ”vanhana”.
Ei ole vielä tullut vastaan ketään sellaista, jonka kanssa sitoutuminen päihittäisi vapauteni. Mulle parisuhde ei ole mikään elämän tarkoitus, päämäärä tai peruspilari.
Ja ihan aikuinen olen.
Mies 29v plus 1v miettii kirjoitti:
Nainen voi saada parisuhteen edut sinkkunakin. Mies ei.
Yksinkö se nainen niitä etuja toimittaa vai varatun miehen kanssa? Logiikkas 0/5.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tällä vähän vanhemmalla iällä seurustelu ja parisuhde tuovat mukanaan monenlaista säätämistä, kun on mennyttä elämää paljon jo takana, lapset pitää ottaa huomioon jne. On helpompaa olla omillaan kuin sotkea elämät toisiinsa.
En ymmärrä miksei voisi asua omillaan ja elää omaa elämäänsä, vaikka seurustelisi.
Ei minua ainakaan haittaisi kenenkään aikaisempi elämä. Toki aikuiset lapset voivat halutessaan olla hankalia, jos eivät kestä vanhempansa uutta kaveria.
Ei se säätäminen sillä poistu, että ei asuta samassa osoitteessa. Miksi pitäisi seurustella, jos viihtyy hyvin yksin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koska suurin osa miehistä on sellaisia että niistä on enemmän vaivaa ja harmia kuin iloa. Kunnon miehiäkin on olemassa mutta ne harvat on jo varattuja.
Hmm. Minä en ole. Mutta on hassua ja kumallsita kun tälläkin palstalla usein kohtaa ja törmää siihen, että moni, luultavammin nainen olettaa ja uskoo monen kunnon miehen aina olevan "jo" varattuja. - Ja vastaavasti moni mies kammoksuu ajatusta, että nainen olisi tai olisi koskaan ollut "varattu" eli ollut parisuhteessa, puhumattakaan useammassa parisuhteessa ja hui kaukeaa harrastanut seksiä jonkun toisen kuin vain sen yhden ja ainoan, tai anainakin mahdollisimman harvan miehen kanssa.
Itsekkään en ole hässinyt joka viikonloppu tai edes kuukausi eri naista, joten miksi ottaisin naisen joka olisi hässinyt esimerkiksi 50 miestä 25vuoden ikään mennessä. Ja näitähän riittää, vaikkei sitä lärvistä näekkään
Ihminen, joka puhuu ”hässimisestä”, ei kyllä ota eli valitse yhtään ketään.
Vierailija kirjoitti:
6 ja7
Onnea vaan valitsemallenne tielle. Älkää sit vanhana itkekö yksinäisyyttänne. Toki ystäviä on jne. Mut niillä on oma elämä, mies ja perhe joten ei ne kerkeä nähdä usein.
Olen 40+ ja kaipa sitten jo yksinäinen vanhus, kun pitkäänhän on tietysti ollut jo tilanne, että kaverit eivät ehdi nähdä tai ystävyys on hiipunut. En silti mene parisuhteeseen, jotta olisi joku. Ja nythän kyllä alkavat ne eronneet teinien vanhemmat vongata baariin, ei minua sellainen enää kiinnosta.
Nykyaikana parikymppisenä ei ole mikään kiire, eläkää, tehkää kivoja asioita, hoitakaa koulutus ja talous kuntoon. Kolmekymppisenä tilanne muuttuu, jos haluaa lapsia, muuten voi rakentaa omaa hyvää elämäänsä edelleen. Parisuhteeseen ei ole enää pakko mennä taloudellisista syistä tai sosiaalisen paineen vuoksi, tämä on minusta ihan hyvä. Perinteinen parisuhdemalli on ollut varsinkin naiselle huono sopimus. Enemmän työtä ja vastuuta, vähemmän rahaa ja vapautta. Ei siis verrattuna sinkkuun vaan omaan puolisoon.
Mitä hyviä puolia parisuhteessa muka on?
Ai? Mä en ainakaan tunne ketään joka ei haluaisi seurustella. Paitsi 82-v mummoni jonka kummatkin miehet kuolleet syöpään. Itse olen ikisinkkuna vasten tahtoani. En ymmärrä ihmisiä jotka eivät halua seurustella.